Sorry, ben ook maar newbie.quote:
Die kippen liggen lekker relaxed te slapen. Word ie opeens bij z`n poten gegrepen en in een kist geduwd bij 15 andere kippenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht, uiteindelijk niet gedaan.
Ik zou dat werk niet kunnen doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:46 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Die kippen liggen lekker relaxed te slapen. Word ie opeens bij z`n poten gegrepen en in een kist geduwd bij 15 andere kippenen je moet hard zijn voor die beesten anders krijg je commentaar van die pummels
Ow en zo`n kip was buiten gekomen, pakt zo`n vent hem bij z`n nek en begint godse met die kip te lasso-enzie je die kip, met z`n nek 4x gedraaid in een U houding, godse naspartelen
Arme kipjesquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:46 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Die kippen liggen lekker relaxed te slapen. Word ie opeens bij z`n poten gegrepen en in een kist geduwd bij 15 andere kippenen je moet hard zijn voor die beesten anders krijg je commentaar van die pummels
Ow en zo`n kip was buiten gekomen, pakt zo`n vent hem bij z`n nek en begint godse met die kip te lasso-enzie je die kip, met z`n nek 4x gedraaid in een U houding, godse naspartelen
IQM!!!2quote:
Ik zou sowieso heel veel werk weigeren. Kom nou. Daar vragen ze maar andere mensen voor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zou dat werk niet kunnen doen
Fas zit bij boeren in de klasquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:50 schreef Fascination het volgende:
Nu moet ik denken aan een jongen die bij mij in de klas zat en de godganse dag over z'n kipjes praatte.![]()
Ja vrienden van mij hebben het ook altijd over hun chickies, zoooo saai.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:50 schreef Fascination het volgende:
Nu moet ik denken aan een jongen die bij mij in de klas zat en de godganse dag over z'n kipjes praatte.![]()
Ik ook niet maar die kip zag er wel grappig uit. Maar ik was blij dat ie zei dat morgen niet doorgingquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zou dat werk niet kunnen doen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:49 schreef IQM het volgende:
[..]
ROFLCOPTER!!!!
Hoe'st met jou dan, ouwe?!Hihi[uitroepteken-einz-tilde-einz-einz-uitroepteken]
Ik kan dieren gewoon niet mishandelenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:51 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik ook niet maar die kip zag er wel grappig uit. Maar ik was blij dat ie zei dat morgen niet doorging
In zo`n stinkend kuthok sta je daar in je kloffie, met mondkap en al, een beetje kippen in een kist te stoppenMaar aan de andere kant is het ook wel grappig zo`n gods bizarre avond
Jij bent zo schattig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kan dieren gewoon niet mishandelenBen dan ook tegen elke vorm van mishandeling
Ja hallo ik kom uit Twente, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Fas zit bij boeren in de klas_!
Oud is goed.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ja goed, morgen pas om half 3 school![]()
Plus ik hoef niet met het OV
Omdat ze niet goed meewerken en in paniek zijn?quote:
Ik had een collega met een paartje parkieten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:50 schreef Fascination het volgende:
Als het nou lieve dieren waren oké.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kan dieren gewoon niet mishandelenBen dan ook tegen elke vorm van mishandeling
Parkietseks.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een collega met een paartje parkieten.
Ging hij aan een vrouwelijke collega vertellen dat hij keek als zij het aan het doen waren.
Ik bedoel: wtf?![]()
![]()
![]()
Als ik jou niet lief vind mishandel ik je toch ook nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:54 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Als het nou lieve dieren waren oké.
Dieren mishandelen? Nee, natuurlijk niet. Moet er niet aan denken, ik haat mezelf al als ik per ongeluk op een slakje trapquote:
En ondertussen vreet je wel diezelfde kip op Woensdagavondquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Omdat ze niet goed meewerken en in paniek zijn?Ze verstaan je niet en weten niet wat ze moeten doen, dus gaan mensen op de kippen afreageren, wat terecht
Ja, maar jij bent vast niet zo oud als ik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Oud is goed.
Oeh, ga je met de auto?
Ik ben morgen vrij.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als ik jou niet lief vind mishandel ik je toch ook niet
Ja natuurlijk. Maar ik vind het iets anders als ze mishandeld zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En ondertussen vreet je wel diezelfde kip op Woensdagavond
Het zouden ook kanaries kunnen zijn...quote:
Jij en projectgroepen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent vast niet zo oud als ik.
Ja ik heb de auto ontvoerd![]()
Ik helaas niet, projectgroepen jeweets![]()
En ze liggen met elkaar in de clinch over een heel stom dingetje![]()
Vrij zijn is goed, ik heb overigens vrijdag weer vrij
Kip, patat en appelmoesquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En ondertussen vreet je wel diezelfde kip op Woensdagavond
Hmhm, dat is zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:56 schreef IQM het volgende:
Ach ja, we kunnen wel stoer doen over mishandeling, maar uiteindelijk laten we het toch oogluikend toe dat er iedere dag weer dieren mishandeld worden om ons te voorzien van een lekker stukje vlees.
Hahaha.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een collega met een paartje parkieten.
Ging hij aan een vrouwelijke collega vertellen dat hij keek als zij het aan het doen waren.
Ik bedoel: wtf?![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:57 schreef behangplakker het volgende:
Oke, joey wilt slapenDus ik ben ervandoor
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij en projectgroepen...
Gelukkig heb ik daar alleen in het eerste jaar last van gehad. Maar je moet ze gewoon goed africhten.En de juiste uitkiezen als dat kan.
Maar over wat voor stom dingetje maken ze ruzie dan?
Hih, vandaar dat het vrijdag heet. [ afbeelding ]
Gevalletje water naar de zee dragen, lijkt mij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, dat is zo! Maar ik koop wel biologisch vlees enzo
misschien worden ze dan iets minder mishandeld.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik snap ook eigenlijk niet wat je met een parkiet als huisdier moet.
Ik koop altijd biologische eierenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, dat is zo! Maar ik koop wel biologisch vlees enzo
misschien worden ze dan iets minder mishandeld.
Nee, maar je klaagt wel vaker over projectgroepen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Kom ik zelfs op fok anti-sociaal over? (omg).
Ehm, de voorzitter had voor de tweede keer geen agenda uitgeprint, iemand had daar iets kritiek op en toen voelde hij zich hevig in zijn kruis getast. (de man is bijna 30)![]()
Nu hebben we morgen een crisis-vergadering, want dit... kan... echt... niet..![]()
Dear God, nog 7 van zulke projectgroepen en je kan me wegdragen.
En tja, africhten... nog tips?
Je gaat nog zóveel leuks ontdekken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en 4ebe. Je had mn hoofd moeten zien toen ik erachter kwam dat er op WO ook projectgroepen zijn!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en 4ebe. Je had mn hoofd moeten zien toen ik erachter kwam dat er op WO ook projectgroepen zijn!
Bescherm me voor deze boze wereldquote:Op donderdag 19 februari 2009 02:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Bereid je maar voor op het ergste.
En dan bedoel ik ook alles...
Maak haar nou niet té bang.quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Bereid je maar voor op het ergste.
En dan bedoel ik ook alles...
Ja, projectgroepen zijn gewoon HATELIJK.quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar je klaagt wel vaker over projectgroepen.Heeft toch niks met antisociaal te maken?
Whehe!Ik lach. Leedvermaak.
Tsja... hoe leg ik dat uit? Ik ben niet goed in uitleggen.Wel in woorden. Je moet gewoon de juiste opmerkingen op de juiste momenten droppen.
Weten tegen wie je wat kan zeggen en hoe.
(Hier heb je veel aan, hè?)
Gelukkig maar!quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bescherm me voor deze boze wereld!!!!
Beetje voorbereiding kan geen kwaad toch?quote:
Ja, zoiets. Sommigen moet je even apart nemen, bij anderen moet je er dicht op zitten, etc...quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, projectgroepen zijn gewoon HATELIJK.
Ik kan wel functioneren, maar niet van harte![]()
Je wil gewoon zeggen: mensenkennis?
Dat heb ik wel, maar soms ben ik gewoon te lomp.
Voorzitter is marokkaans (dat is al een lacher opzich) en hij zei:"ik wil dit vergadering sluiten."
Toen floepte bij mij eruit:"DEZE."![]()
Ik heb overigens nog 2 jaar projectgroepen, dus je kan veel klachten verwachten
quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Sorry, je staat er helemaal alleen voor
Wat een wijsheid, 4EBE. Je bent zeker oud?quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje voorbereiding kan geen kwaad toch?
En als je het niet te veel verwacht, kan het alleen maar meevallen
Idd, sommige mensen moet je apart nemen, die kunnen niet tegen kritiek waar anderen bij zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 02:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Sommigen moet je even apart nemen, bij anderen moet je er dicht op zitten, etc...
Mja, sowieso gaat het bij onze opleiding waarschijnlijk wat makkelijker. Journalistiek, hè. Zitten toch wat meer uitgesproken en vaak ook socialere types tussen.Het is dan makkelijker praten en discussiëren.
Ik zie mezelf dat ook doen, hoor.
Als het een tenminste iemand is die dat kan hebben?
En je klaagt maar lekker, daar is KLB voor.
Wegwezen, jongeman.quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:13 schreef IQM het volgende:
Wat een wijsheid, 4EBE. Je bent zeker oud?
Kippetjesseks.quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:17 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil even mededelen dat ik een piemel rechts van die kip zie, maar dat kan ook geheel aan mij liggen.
Ja, hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoi boefje.Lekker geslapen?
Je slaap weinig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, hoor.Sliep om drie uur en was om half negen wakker. Klaarwakker.
Jij dan? Nog op tijd op school gekomen?
Ik heb weinig slaap nodig. Alleen mietjes slapen een halve dag.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je slaap weinig.
Hihihihi je zei gekomen.Ja en nu is het uitgevallen. *boos met armen zwaait*
Ik slaap graag halve dagen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb weinig slaap nodig. Alleen mietjes slapen een halve dag.
Whehe.En nu? Hoe laat begint je volgende les?
Inderdaad. Fransen zijn kut, Frans is kut, Franse auto's zijn kut, ze kunnen soms wel mooie films maken.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, net op Jasmine. Nu op Jude Law, want ik ga Closer kijken.
Wat? Je vagina insmeren met Paturain is pas fijn?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je voudrais une pain du stoque, avec paturein, das pas fijn
Ja ik ook. Aantal websites liggen down bij onsquote:
Je hebt het zo zwaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik ook. Aantal websites liggen down bij onsdus moeten ff aantal dingen herstellen maar nu moet ik wachten tot de backup terug staat.
We kijken Banlieu 13.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Fransen zijn kut, Frans is kut, Franse auto's zijn kut, ze kunnen soms wel mooie films maken.
Nu heb ik tenminste wat te doen.quote:
Werd tijd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, net op Jasmine. Nu op Jude Law, want ik ga Closer kijken.
Aah, arme jongen tochquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik ook. Aantal websites liggen down bij onsdus moeten ff aantal dingen herstellen maar nu moet ik wachten tot de backup terug staat.
Oh ik vind het niet erg hoorquote:
Ligt eraan wie je bedoeld met "jullie"quote:
Ja, en wie mag jij dan wel niet zijn?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je bedoeld met "jullie"
Toevallig alle mensen op deze pagina (Behalve ik dan)quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je bedoeld met "jullie"
Ik zit hier alleen maar tijdens kantooruren en soms ook 's avonds.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toevallig alle mensen op deze pagina (Behalve ik dan)
Je moeder.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en wie mag jij dan wel niet zijn?
...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zit hier alleen maar tijdens kantooruren en soms ook 's avonds.
Maar de rest zit er ook niet 24/7.quote:
Ik ga piemels posten!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar de rest zit er ook niet 24/7.Overigens, wie ben je. Stel je eens voor. Post tieten of ga de neuk uit de SC.
Als het dan maar Blackzilla is.quote:
Nee, je hebt erover heen gekeken sukkelquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Past niet op de foto [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze hoort blackzilla en meteen is ze er.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je hebt erover heen gekeken sukkel
Komt ie nog een keer: .
kk geil man nu wil ze je vast welquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:41 schreef BobbyB het volgende:
oja, BT wat vind je van m'n nieuwe sig?
Heet jij BT?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
kk geil man nu wil ze je vast wel
Nee, daarom zegt ik ook "ze"...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuk verdriet, bemoeialquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, daarom zegt ik ook "ze"...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, daarom zegt ik ook "ze"...En dan snel een spoiler erbij plakken om je post nog vervelender te maken. Ga eens snel naar de R&P SCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stuk verdriet, vervelende bemoeial met je mini pikkie
Jij werkt als kippenvangerquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:45 schreef Skaff-a het volgende:
Wauw, wat is het nu al een perfecte dag
Die kippenboer belde net dat ik vanavond niet hoef te werkenNu hoef ik zelf niet met een kutsmoesje die kerel op te bellen
Ga zelfquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan snel een spoiler erbij plakken om je post nog vervelender te maken. Ga eens snel naar de R&P SC
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, daarom zegt ik ook "ze"...Beantwoord je altijd vragen die niet aan jou gesteld worden? Prima hoor, geef je email adres maar dan forward ik even een aantal klantenmailtjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Hmmmm, chickenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:45 schreef Skaff-a het volgende:
Wauw, wat is het nu al een perfecte dag
Die kippenboer belde net dat ik vanavond niet hoef te werkenNu hoef ik zelf niet met een kutsmoesje die kerel op te bellen
Ik zeg alleen dat je sig kei geil is en dat je veel indruk op haar maaktquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beantwoord je altijd vragen die niet aan jou gesteld worden? Prima hoor, geef je email adres maar dan forward ik even een aantal klantenmailtjes.
Nee. Ik ben de baas Als er iemand niet weg hoeft dan ben ik het wel.quote:
Oh, antwoord ze daarom niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee. Ik ben de opper-blackzilla-baaz. Ik pown jullie allemaal terwijl BT aan mijn piemol zuigt. Als er iemand niet weg hoeft dan ben ik het wel.
Niet waar, bloemkool.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht kippen gevangen
wtf?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht kippen gevangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee maar even alle gekheid op een stokje...
[ afbeelding ]Zeg, ga eens iemand ander vermoeien met je onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar staan de regels geen Dj_Day-V??!?!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, ga eens iemand ander vermoeien met je onzin
Ken jij de regels niet?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar staan de regels geen Dj_Day-V??!?!
Aanrader van een vriend van mequote:
Dat zijn ongeschreven regels. Alle SC bazen zijn daarvan op de hoogte.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar staan de regels geen Dj_Day-V??!?!
Krijg ik nu spanking?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zijn ongeschreven regels. Alle SC bazen zijn daarvan op de hoogte.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee maar even alle gekheid op een stokje...
[ afbeelding ]Hahaha dat beest. Excellent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
50 euro? daarvoor ga ik mezelf echt niet vermoeien door achter chicks aan te rennen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:57 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Aanrader van een vriend van meHij vroeg me mee en ik dacht ''mwah, één bizar avondje voor ¤50,- doe ik wel ff''. Maar allejezus, wat een achterlijk werk zeg
En nu heel snel opbokken naar R&Pquote:
Wat Bobby zegt. Maar ik wist natuurlijk allang dat hij dat ging zeggen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zijn ongeschreven regels. Alle SC bazen zijn daarvan op de hoogte.
Ja, van Wolvendagen.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
50 euro? daarvoor ga ik mezelf echt niet vermoeien door achter chicks aan te rennen.Hoewel het natuurlijk wel weer eens iets anders is dan 50 euro kwijt zijn door achter chicks aan te rennen.
Zit er tegenwoordig reclame in gedownloade films?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef IQM het volgende:
wait have 2 type with 1 hand am cumming right now... ohohohohohohohohohohohohohohohoohohooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo+_*&^%$£!£$%&*&*^%&^%$££D!$%^&**&**&&*12303894848575us7sjc7d78s87o/s878usuiu7sbom/
Make mequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En nu heel snel opbokken naar R&P
[..]
Wat Bobby zegt. Maar ik wist natuurlijk allang dat hij dat ging zeggen.
Oh ja, BT kan bijna weer posten.
Die is toch bij jitzzzze, leer lezenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef BobbyB het volgende:
en BT die komt alleen maar even lachen om blackzilla en dan is ze weer weg?
Ik ben 19.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
50 euro? daarvoor ga ik mezelf echt niet vermoeien door achter chicks aan te rennen.Hoewel het natuurlijk wel weer eens iets anders is dan 50 euro kwijt zijn door achter chicks aan te rennen.
Leer lezen, nepbaaz. Ze is onder mijn bureauquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef BobbyB het volgende:
en BT die komt alleen maar even lachen om blackzilla en dan is ze weer weg?
Ach dat geloof je zelf toch ook niet? Ze neemt hoogstens de banaan in z'n oor in haar mond, meer ook niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die is toch bij jitzzzze, leer lezen
Maar dan nog, voor nachtwerk.quote:
Euy!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En neem die lelijke wolvendagen mee
*checkt haar fotoboek* Die neem ik wel meequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van 1800 tot 0000 dus dat viel nog wel mee. Maar vanacht zou ik van 2200 tot 0600 moetenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach dat geloof je zelf toch ook niet? Ze neemt hoogstens de banaan in z'n oor in haar mond, meer ook niet.
[..]
Maar dan nog, voor nachtwerk.Hoe lang moest je dat doen dan?
Jullie hebben een eigen website: http://www.mooiemensen.com/ en volgens GS is dit het lelijke mensen forum dus ik snap sowieso niet wat jullie hier dan doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Mooie mensen moet je niet wegjagen. En dat slaat op beiden.
van 10 tot 6 snachts op kippen jangenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Van 1800 tot 0000 dus dat viel nog wel mee. Maar vanacht zou ik van 2200 tot 0600 moeten
6 's nachtsquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
van 10 tot 6 snachts op kippen jangen
Om 6 uur gaan mijn wekker alweerquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
6 's nachtsDat is ochtend, pauper.
Ze heeft toch al foto's gepost.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zolang ze geen foto's post blijf ik roepen dat ze lelijk is en dat ze een kloon is.
Was dat maar zo, lekker in een open veld op kippen jagen. Maar neequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
van 10 tot 6 snachts op kippen jangen
Ze zitten al klaar op een stok?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Was dat maar zo, lekker in een open veld op kippen jagen. Maar neeje moet een pad van een meter breed inlopen met een paar kratten en die kippen daarin lazeren. Ze zitten al klaar op een stok en zien niks omdat je zo`n rood lampje bij je heb (kippen zien geen rood licht):')
Niet uit je hoofd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef IQM het volgende:
wait have 2 type with 1 hand am cumming right now... ohohohohohohohohohohohohohohohoohohooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo+_*&^%$£!£$%&*&*^%&^%$££D!$%^&**&**&&*12303894848575us7sjc7d78s87o/s878usuiu7sbom/
Ik formuleerde het als "kuankeur" hoor.quote:
Kuankeur is de nieuwe kankerquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik formuleerde het als "kuankeur" hoor.
Zo gaat dat bij mij altijdquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AltijdVooral als mensen gaan huilen als ik op FOK! post
Net alsof alles serieus bedoel.
Last van overstromingenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij mij altijd.
Hoe is 't met je broer, Sidney?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij mij altijd.
Hoe is 't met je broer, Sidney?
Wat een lullo, hij moet wel goed zijn voor z'n broertje. Sowieso zou ik gewoon al een deel van zijn winst opeisen door hem te chanteren ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Goed, mijn zus mag mee naar Curacao en Aruba en ik niet
Ik heb meestal msn uit staanquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een lullo, hij moet wel goed zijn voor z'n broertje. Sowieso zou ik gewoon al een deel van zijn winst opeisen door hem te chanteren ofzo.
Ben je trouwens nooit meer op msn, of heb je me verwijderd?
Install VLC eensquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een lullo, hij moet wel goed zijn voor z'n broertje. Sowieso zou ik gewoon al een deel van zijn winst opeisen door hem te chanteren ofzo.
Ben je trouwens nooit meer op msn, of heb je me verwijderd?
Oh, maakt niet uit. Ik ben ook nooit onlinequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb meestal msn uit staanMaar ik zal me voortaan wel inloggen
Heb ik al gedaanquote:
10 minuten man, downloade het nu gewoon ff met je modeminternetquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:28 schreef Allure_ het volgende:
Heb ik al gedaan! Alleen dat filmpje duurt 400 jaar om te downloaden
!
Ik download al, vrouwquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
10 minuten man, downloade het nu gewoon ff met je modeminternet
Waarom zeg je altijd vriendje?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, maakt niet uit. Ik ben ook nooit online. Waar is dat vriendje van jou, hij heeft nooit meer in m'n fotoboek gepost
.
[..]
Heb ik al gedaan! Alleen dat filmpje duurt 400 jaar om te downloaden
!
Wat is dat voor een geluid? Loopt z'n platenspeler vast?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef De_Ananas het volgende:
I'M THE ONE AND ONLY DOMINATOR!!!!!
Oh sorry, homeboy bedoelde ik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zeg je altijd vriendje?Lijkt zo gay.
Zal het aan hem vragen![]()
Ondertussen moet er ook gewerkt worden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar zijn BobbyB en jitzzzze gebleven?
Wat Bobby zegtquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar zijn BobbyB en jitzzzze gebleven?
Werken is voor losersquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ondertussen moet er ook gewerkt worden.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Werkenkippen vangen is voor losers
Nee, er moet gewerkt worden voor losers. Mensen met een uitkering etcquote:
Zeg je dat ook in hun gezicht?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, er moet gewerkt worden voor losers. Mensen met een uitkering etc
jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeg je dat ook in hun gezicht?
Tuurlijk. Waarom niet? Ik zeg het zovaak tegen IQM.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeg je dat ook in hun gezicht?
En KM, BT, Allure, 4EBE en wie hier nog meer komt. BobbyB en ik zijn de enige harde werkers.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tuurlijk. Waarom niet? Ik zeg het zovaak tegen IQM.
Je hebt hem eindelijk werkende gekregen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef Allure_ het volgende:
Annie, hoezo heb jij zo'n groot huis?
Ik werk ook hard.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En KM, BT, Allure, 4EBE en wie hier nog meer komt. BobbyB en ik zijn de enige harde werkers.
Ik heb werk. Ik heb het alleen goed voor mekaar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tuurlijk. Waarom niet? Ik zeg het zovaak tegen IQM.
Ga er vooral serieus op in.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb werk. Ik heb het alleen goed voor mekaar.
Verdient wel goed!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Beter dan jongens afwerken wat jij doet hé
Toevallig ben ik bezig met piepschuimquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Beter dan jongens afwerken wat jij doet hé
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En KM, BT, Allure, 4EBE en wie hier nog meer komt. BobbyB en ik zijn de enige harde werkers.
Je piept en schuimt als je klaarkomt?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toevallig ben ik bezig met piepschuim
Je studeert niet, je zit nog op schoolquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werk... en "studeer."
Nee, ik kijk tevreden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je piept en schuimt als je klaarkomt?
Ben je scheel ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je studeert niet, je zit nog op school
Ik zit ook 5 dagen p/w op kantoor hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hap ik nu of jij?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je scheel ofzo?
Ik zeg toch: "studeer."
Allebei en nu probeer je het met een geintje af te doenquote:
Hij bedoelt dat je op 't HBO zit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je scheel ofzo?
Ik zeg toch: "studeer."
Je hebt me doorquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Allebei en nu probeer je het met een geintje af te doen
"Studeren."quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je op 't HBO zit.
Ruzie @ de interwebzzzquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt me door
RUZIE RUZIE RUZIE
Dat is geen shirt hoorquote:
Op kantoor zitten is wat anders dan ook daadwerkelijk wat doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zit ook 5 dagen p/w op kantoor hoor
Hoe verkleed met carnaval - deeltje 4quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geef eens link waar je die kan kopen, echt een briljant cadeau is dat
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is geen shirt hoorDat is gewoon een foto van mij.
[..]
Ik heb ook al tegen Bt gezegd dat ze die voor m'n verjaardag moet kopen, maar dat ding is nergens for real te bestellen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geef eens link waar je die kan kopen, echt een briljant cadeau is dat
Hoi.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je op 't HBO zit.
Tevreden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Net zo boos als gisteren zeker
Ik luister nu naar Bloc Party hihi.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga straks naar Bloc Party hihih.
Oh ja dat is vandaag.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga straks naar Bloc Party hihih.
Ik had 'm via deze link gevonden: http://imagechan.com/img/6582/Dick%20Tshirt/quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb ook al tegen Bt gezegd dat ze die voor m'n verjaardag moet kopen, maar dat ding is nergens for real te bestellen.
Yea... NOOO.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
http://www.welovetshirts.com/nl/shirt.php?text=Dick
Zal je denk ik wel leuk staan, zo'n shirt met "I love dicks."quote:
Ik neem nooit een fototoestel mee naar een concert, teveel moeite.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja dat is vandaag.![]()
Leuk man. Je moet wel foto's maken en die hier posten he?
Die PM.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
http://www.welovetshirts.com/nl/shirt.php?text=Dick
En, hoe was het?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:49 schreef Smart_ass het volgende:
Oja en ik ben dus gisteren voor het eerst in Groningen geweest.Echt grappig.
Bij sommige concerten mag het ook niet, maar de meeste nemen gewoon hun telefoon meequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik neem nooit een fototoestel mee naar een concert, teveel moeite.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:44 schreef BigKahuna het volgende:
Iemand nog suggesties over een film waarom ik net zo hard moet lachen als om Superbad en Harold & Kumar?
Knocked Up, Pineapple Express.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:44 schreef BigKahuna het volgende:
Iemand nog suggesties over een film waarom ik net zo hard moet lachen als om Superbad en Harold & Kumar?
Wat zou me níét leuk staan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal je denk ik wel leuk staan, zo'n shirt met "I love dicks."
Das helemaal dan. Kut kwaliteit en die mensen achter je kijken telkens tegen zo'n mobiel aan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij sommige concerten mag het ook niet, maar de meeste nemen gewoon hun telefoon mee
Sexdrive. tenminste, ik lag steeds in een scheur.quote:
Vond het wel tof. Centrum is echt mega groot.quote:
Maar dat mag soms ook wel, meestal tot een bepaald aantal megapixels.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij sommige concerten mag het ook niet, maar de meeste nemen gewoon hun telefoon mee
Napoleon Dynamite natuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:44 schreef BigKahuna het volgende:
Is die al te huur ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sexdrive. tenminste, ik lag steeds in een scheur.Vooral de unrated versie is lachen.
Geen idee, wel te downloaden iig.quote:
Eindelijk ja.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt hem eindelijk werkende gekregen?
En zo heel groot is het niet hoor
Mooie user icon, wie heeft die gemaakt?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Eindelijk ja.
Woon je in een container?
Een vagina.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Knocked Up, Pineapple Express.
[..]
Wat zou me níét leuk staan?
Tja, je moet op je gevoel afgaan he.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vond het wel tof. Centrum is echt mega groot.En ik vond het universiteitsgebouw echt mooooi.
Maar ik vind het wel een groot nadeel dat je zo ver weg bent van de bewoonde wereld zeg maar.Echt 2u met de trein vanaf Utrecht gewoon. Dus ik twijfel nu nog tussen Groningen en Nijmegen.
De paus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooie user icon, wie heeft die gemaakt?
homo?quote:
dekhengst?quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De paus.
Noem eens een goed nummer.
Kutquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, wel te downloaden iig.
-edit- Nee, nog niet te huur, helaas.