Ik formuleerde het als "kuankeur" hoor.quote:
Kuankeur is de nieuwe kankerquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik formuleerde het als "kuankeur" hoor.
Zo gaat dat bij mij altijdquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AltijdVooral als mensen gaan huilen als ik op FOK! post
Net alsof alles serieus bedoel.
Last van overstromingenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij mij altijd.
Hoe is 't met je broer, Sidney?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij mij altijd.
Hoe is 't met je broer, Sidney?
Wat een lullo, hij moet wel goed zijn voor z'n broertje. Sowieso zou ik gewoon al een deel van zijn winst opeisen door hem te chanteren ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Goed, mijn zus mag mee naar Curacao en Aruba en ik niet
Ik heb meestal msn uit staanquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een lullo, hij moet wel goed zijn voor z'n broertje. Sowieso zou ik gewoon al een deel van zijn winst opeisen door hem te chanteren ofzo.
Ben je trouwens nooit meer op msn, of heb je me verwijderd?
Install VLC eensquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een lullo, hij moet wel goed zijn voor z'n broertje. Sowieso zou ik gewoon al een deel van zijn winst opeisen door hem te chanteren ofzo.
Ben je trouwens nooit meer op msn, of heb je me verwijderd?
Oh, maakt niet uit. Ik ben ook nooit onlinequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb meestal msn uit staanMaar ik zal me voortaan wel inloggen
Heb ik al gedaanquote:
10 minuten man, downloade het nu gewoon ff met je modeminternetquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:28 schreef Allure_ het volgende:
Heb ik al gedaan! Alleen dat filmpje duurt 400 jaar om te downloaden
!
Ik download al, vrouwquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
10 minuten man, downloade het nu gewoon ff met je modeminternet
Waarom zeg je altijd vriendje?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, maakt niet uit. Ik ben ook nooit online. Waar is dat vriendje van jou, hij heeft nooit meer in m'n fotoboek gepost
.
[..]
Heb ik al gedaan! Alleen dat filmpje duurt 400 jaar om te downloaden
!
Wat is dat voor een geluid? Loopt z'n platenspeler vast?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef De_Ananas het volgende:
I'M THE ONE AND ONLY DOMINATOR!!!!!
Oh sorry, homeboy bedoelde ik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zeg je altijd vriendje?Lijkt zo gay.
Zal het aan hem vragen![]()
Ondertussen moet er ook gewerkt worden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar zijn BobbyB en jitzzzze gebleven?
Wat Bobby zegtquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar zijn BobbyB en jitzzzze gebleven?
Werken is voor losersquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ondertussen moet er ook gewerkt worden.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Werkenkippen vangen is voor losers
Nee, er moet gewerkt worden voor losers. Mensen met een uitkering etcquote:
Zeg je dat ook in hun gezicht?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, er moet gewerkt worden voor losers. Mensen met een uitkering etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |