Sorry, ben ook maar newbie.quote:
Die kippen liggen lekker relaxed te slapen. Word ie opeens bij z`n poten gegrepen en in een kist geduwd bij 15 andere kippenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht, uiteindelijk niet gedaan.
Ik zou dat werk niet kunnen doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:46 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Die kippen liggen lekker relaxed te slapen. Word ie opeens bij z`n poten gegrepen en in een kist geduwd bij 15 andere kippenen je moet hard zijn voor die beesten anders krijg je commentaar van die pummels
Ow en zo`n kip was buiten gekomen, pakt zo`n vent hem bij z`n nek en begint godse met die kip te lasso-enzie je die kip, met z`n nek 4x gedraaid in een U houding, godse naspartelen
Arme kipjesquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:46 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Die kippen liggen lekker relaxed te slapen. Word ie opeens bij z`n poten gegrepen en in een kist geduwd bij 15 andere kippenen je moet hard zijn voor die beesten anders krijg je commentaar van die pummels
Ow en zo`n kip was buiten gekomen, pakt zo`n vent hem bij z`n nek en begint godse met die kip te lasso-enzie je die kip, met z`n nek 4x gedraaid in een U houding, godse naspartelen
IQM!!!2quote:
Ik zou sowieso heel veel werk weigeren. Kom nou. Daar vragen ze maar andere mensen voor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zou dat werk niet kunnen doen
Fas zit bij boeren in de klasquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:50 schreef Fascination het volgende:
Nu moet ik denken aan een jongen die bij mij in de klas zat en de godganse dag over z'n kipjes praatte.![]()
Ja vrienden van mij hebben het ook altijd over hun chickies, zoooo saai.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:50 schreef Fascination het volgende:
Nu moet ik denken aan een jongen die bij mij in de klas zat en de godganse dag over z'n kipjes praatte.![]()
Ik ook niet maar die kip zag er wel grappig uit. Maar ik was blij dat ie zei dat morgen niet doorgingquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zou dat werk niet kunnen doen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:49 schreef IQM het volgende:
[..]
ROFLCOPTER!!!!
Hoe'st met jou dan, ouwe?!Hihi[uitroepteken-einz-tilde-einz-einz-uitroepteken]
Ik kan dieren gewoon niet mishandelenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:51 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik ook niet maar die kip zag er wel grappig uit. Maar ik was blij dat ie zei dat morgen niet doorging
In zo`n stinkend kuthok sta je daar in je kloffie, met mondkap en al, een beetje kippen in een kist te stoppenMaar aan de andere kant is het ook wel grappig zo`n gods bizarre avond
Jij bent zo schattig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kan dieren gewoon niet mishandelenBen dan ook tegen elke vorm van mishandeling
Ja hallo ik kom uit Twente, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Fas zit bij boeren in de klas_!
Oud is goed.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ja goed, morgen pas om half 3 school![]()
Plus ik hoef niet met het OV
Omdat ze niet goed meewerken en in paniek zijn?quote:
Ik had een collega met een paartje parkieten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:50 schreef Fascination het volgende:
Als het nou lieve dieren waren oké.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kan dieren gewoon niet mishandelenBen dan ook tegen elke vorm van mishandeling
Parkietseks.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een collega met een paartje parkieten.
Ging hij aan een vrouwelijke collega vertellen dat hij keek als zij het aan het doen waren.
Ik bedoel: wtf?![]()
![]()
![]()
Als ik jou niet lief vind mishandel ik je toch ook nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:54 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Als het nou lieve dieren waren oké.
Dieren mishandelen? Nee, natuurlijk niet. Moet er niet aan denken, ik haat mezelf al als ik per ongeluk op een slakje trapquote:
En ondertussen vreet je wel diezelfde kip op Woensdagavondquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Omdat ze niet goed meewerken en in paniek zijn?Ze verstaan je niet en weten niet wat ze moeten doen, dus gaan mensen op de kippen afreageren, wat terecht
Ja, maar jij bent vast niet zo oud als ik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Oud is goed.
Oeh, ga je met de auto?
Ik ben morgen vrij.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als ik jou niet lief vind mishandel ik je toch ook niet
Ja natuurlijk. Maar ik vind het iets anders als ze mishandeld zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En ondertussen vreet je wel diezelfde kip op Woensdagavond
Het zouden ook kanaries kunnen zijn...quote:
Jij en projectgroepen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent vast niet zo oud als ik.
Ja ik heb de auto ontvoerd![]()
Ik helaas niet, projectgroepen jeweets![]()
En ze liggen met elkaar in de clinch over een heel stom dingetje![]()
Vrij zijn is goed, ik heb overigens vrijdag weer vrij
Kip, patat en appelmoesquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En ondertussen vreet je wel diezelfde kip op Woensdagavond
Hmhm, dat is zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:56 schreef IQM het volgende:
Ach ja, we kunnen wel stoer doen over mishandeling, maar uiteindelijk laten we het toch oogluikend toe dat er iedere dag weer dieren mishandeld worden om ons te voorzien van een lekker stukje vlees.
Hahaha.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een collega met een paartje parkieten.
Ging hij aan een vrouwelijke collega vertellen dat hij keek als zij het aan het doen waren.
Ik bedoel: wtf?![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:57 schreef behangplakker het volgende:
Oke, joey wilt slapenDus ik ben ervandoor
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij en projectgroepen...
Gelukkig heb ik daar alleen in het eerste jaar last van gehad. Maar je moet ze gewoon goed africhten.En de juiste uitkiezen als dat kan.
Maar over wat voor stom dingetje maken ze ruzie dan?
Hih, vandaar dat het vrijdag heet. [ afbeelding ]
Gevalletje water naar de zee dragen, lijkt mij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, dat is zo! Maar ik koop wel biologisch vlees enzo
misschien worden ze dan iets minder mishandeld.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik snap ook eigenlijk niet wat je met een parkiet als huisdier moet.
Ik koop altijd biologische eierenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, dat is zo! Maar ik koop wel biologisch vlees enzo
misschien worden ze dan iets minder mishandeld.
Nee, maar je klaagt wel vaker over projectgroepen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Kom ik zelfs op fok anti-sociaal over? (omg).
Ehm, de voorzitter had voor de tweede keer geen agenda uitgeprint, iemand had daar iets kritiek op en toen voelde hij zich hevig in zijn kruis getast. (de man is bijna 30)![]()
Nu hebben we morgen een crisis-vergadering, want dit... kan... echt... niet..![]()
Dear God, nog 7 van zulke projectgroepen en je kan me wegdragen.
En tja, africhten... nog tips?
Je gaat nog zóveel leuks ontdekken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en 4ebe. Je had mn hoofd moeten zien toen ik erachter kwam dat er op WO ook projectgroepen zijn!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en 4ebe. Je had mn hoofd moeten zien toen ik erachter kwam dat er op WO ook projectgroepen zijn!
Bescherm me voor deze boze wereldquote:Op donderdag 19 februari 2009 02:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Bereid je maar voor op het ergste.
En dan bedoel ik ook alles...
Maak haar nou niet té bang.quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Bereid je maar voor op het ergste.
En dan bedoel ik ook alles...
Ja, projectgroepen zijn gewoon HATELIJK.quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar je klaagt wel vaker over projectgroepen.Heeft toch niks met antisociaal te maken?
Whehe!Ik lach. Leedvermaak.
Tsja... hoe leg ik dat uit? Ik ben niet goed in uitleggen.Wel in woorden. Je moet gewoon de juiste opmerkingen op de juiste momenten droppen.
Weten tegen wie je wat kan zeggen en hoe.
(Hier heb je veel aan, hè?)
Gelukkig maar!quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bescherm me voor deze boze wereld!!!!
Beetje voorbereiding kan geen kwaad toch?quote:
Ja, zoiets. Sommigen moet je even apart nemen, bij anderen moet je er dicht op zitten, etc...quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, projectgroepen zijn gewoon HATELIJK.
Ik kan wel functioneren, maar niet van harte![]()
Je wil gewoon zeggen: mensenkennis?
Dat heb ik wel, maar soms ben ik gewoon te lomp.
Voorzitter is marokkaans (dat is al een lacher opzich) en hij zei:"ik wil dit vergadering sluiten."
Toen floepte bij mij eruit:"DEZE."![]()
Ik heb overigens nog 2 jaar projectgroepen, dus je kan veel klachten verwachten
quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Sorry, je staat er helemaal alleen voor
Wat een wijsheid, 4EBE. Je bent zeker oud?quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje voorbereiding kan geen kwaad toch?
En als je het niet te veel verwacht, kan het alleen maar meevallen
Idd, sommige mensen moet je apart nemen, die kunnen niet tegen kritiek waar anderen bij zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 02:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Sommigen moet je even apart nemen, bij anderen moet je er dicht op zitten, etc...
Mja, sowieso gaat het bij onze opleiding waarschijnlijk wat makkelijker. Journalistiek, hè. Zitten toch wat meer uitgesproken en vaak ook socialere types tussen.Het is dan makkelijker praten en discussiëren.
Ik zie mezelf dat ook doen, hoor.
Als het een tenminste iemand is die dat kan hebben?
En je klaagt maar lekker, daar is KLB voor.
Wegwezen, jongeman.quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:13 schreef IQM het volgende:
Wat een wijsheid, 4EBE. Je bent zeker oud?
Kippetjesseks.quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:17 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil even mededelen dat ik een piemel rechts van die kip zie, maar dat kan ook geheel aan mij liggen.
Ja, hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoi boefje.Lekker geslapen?
Je slaap weinig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, hoor.Sliep om drie uur en was om half negen wakker. Klaarwakker.
Jij dan? Nog op tijd op school gekomen?
Ik heb weinig slaap nodig. Alleen mietjes slapen een halve dag.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je slaap weinig.
Hihihihi je zei gekomen.Ja en nu is het uitgevallen. *boos met armen zwaait*
Ik slaap graag halve dagen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb weinig slaap nodig. Alleen mietjes slapen een halve dag.
Whehe.En nu? Hoe laat begint je volgende les?
Inderdaad. Fransen zijn kut, Frans is kut, Franse auto's zijn kut, ze kunnen soms wel mooie films maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |