Sorry, ben ook maar newbie.quote:
Die kippen liggen lekker relaxed te slapen. Word ie opeens bij z`n poten gegrepen en in een kist geduwd bij 15 andere kippenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht, uiteindelijk niet gedaan.
Ik zou dat werk niet kunnen doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:46 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Die kippen liggen lekker relaxed te slapen. Word ie opeens bij z`n poten gegrepen en in een kist geduwd bij 15 andere kippenen je moet hard zijn voor die beesten anders krijg je commentaar van die pummels
Ow en zo`n kip was buiten gekomen, pakt zo`n vent hem bij z`n nek en begint godse met die kip te lasso-enzie je die kip, met z`n nek 4x gedraaid in een U houding, godse naspartelen
Arme kipjesquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:46 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Die kippen liggen lekker relaxed te slapen. Word ie opeens bij z`n poten gegrepen en in een kist geduwd bij 15 andere kippenen je moet hard zijn voor die beesten anders krijg je commentaar van die pummels
Ow en zo`n kip was buiten gekomen, pakt zo`n vent hem bij z`n nek en begint godse met die kip te lasso-enzie je die kip, met z`n nek 4x gedraaid in een U houding, godse naspartelen
IQM!!!2quote:
Ik zou sowieso heel veel werk weigeren. Kom nou. Daar vragen ze maar andere mensen voor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zou dat werk niet kunnen doen
Fas zit bij boeren in de klasquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:50 schreef Fascination het volgende:
Nu moet ik denken aan een jongen die bij mij in de klas zat en de godganse dag over z'n kipjes praatte.![]()
Ja vrienden van mij hebben het ook altijd over hun chickies, zoooo saai.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:50 schreef Fascination het volgende:
Nu moet ik denken aan een jongen die bij mij in de klas zat en de godganse dag over z'n kipjes praatte.![]()
Ik ook niet maar die kip zag er wel grappig uit. Maar ik was blij dat ie zei dat morgen niet doorgingquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zou dat werk niet kunnen doen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:49 schreef IQM het volgende:
[..]
ROFLCOPTER!!!!
Hoe'st met jou dan, ouwe?!Hihi[uitroepteken-einz-tilde-einz-einz-uitroepteken]
Ik kan dieren gewoon niet mishandelenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:51 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik ook niet maar die kip zag er wel grappig uit. Maar ik was blij dat ie zei dat morgen niet doorging
In zo`n stinkend kuthok sta je daar in je kloffie, met mondkap en al, een beetje kippen in een kist te stoppenMaar aan de andere kant is het ook wel grappig zo`n gods bizarre avond
Jij bent zo schattig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kan dieren gewoon niet mishandelenBen dan ook tegen elke vorm van mishandeling
Ja hallo ik kom uit Twente, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Fas zit bij boeren in de klas_!
Oud is goed.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ja goed, morgen pas om half 3 school![]()
Plus ik hoef niet met het OV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |