Daarom dat ik nog steeds denk:quote:
Bt is ook niet dom.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
Nee, maar je wil wel dat wij dat dan denken.
Hoe?= Zelfde manier als vorige keer.quote:
Update: Ik ben geen product.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Slechte verkoper van het product 'Breathtaking' ben jij dan. Het zou je kansen spreiden als je je zou opstellen als bi.
Callcenters bellen niet 's nachtsquote:
En The Dude is geen pauperquote:
Nee, moest er nog eens bijkomenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Update: Ik ben geen product.
Nee, het aanbod was eenmalig. Ik doe niet meer meequote:Op donderdag 19 februari 2009 01:29 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hoe?= Zelfde manier als vorige keer.
Wat?=Jij hoeft alleen maar bier te drinken.
Wie?=Jij, ik,Niek, Max.
waar?=Beginnen in Raalte.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fascination gaat mij zo tekenen!
Oke, oke. In plaats daarvan geef ik jullie wel keer geld in vorm van pokerenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, het aanbod was eenmalig. Ik doe niet meer mee
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:29 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, moest er nog eens bijkomen. Zo'n wegwerpding waar je maar één keer iets aan hebt.
Oke, vrijdag pokeren als we nog wat kunnen rekruterenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:31 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Oke, oke. In plaats daarvan geef ik jullie wel keer geld in vorm van pokeren.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik om 1u alMaar ik wacht nog steeds op het moment dat jij op msn komt
Ja, en dan ben ik nog ongeduldig ookquote:
Niek is op vakantiequote:Op donderdag 19 februari 2009 01:32 schreef behangplakker het volgende:
PK is veel te vaak in VBL![]()
[..]
Oke, vrijdag pokeren als we nog wat kunnen rekruteren
Ja inderdaad, ik wilde snel hier weggaan en een nieuw thuis zoeken in de VBL SC.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:32 schreef behangplakker het volgende:
PK is veel te vaak in VBL![]()
[..]
Oke, vrijdag pokeren als we nog wat kunnen rekruteren
Be afraidquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Niek is op vakantie. Max moet vast werken.
Ik ga me vast concentreren dat ik niet all-in etc. hoef om verveling tegen te gaan. Ik moet gewoon vaker dan 5 keer me handjes weggooien.
OMG ! ik zou je geloven ware het niet dat je de VBL SC noemtquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik wilde snel hier weggaan en een nieuw thuis zoeken in de VBL SC.
Was PK daarwat een nachtmerrie.
Dat niet zo zeer. Ben het meest bang voor die ene mevrouw van vorige keer, die alles maar bleef hitten.quote:
Echt waar hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
OMG ! ik zou je geloven ware het niet dat je de VBL SC noemt![]()
Doe ik nuquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt waar hoorpluis mn posthistory maar uit
!
Ze hield het langer vol dan jijquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer. Ben het meest bang voor die ene mevrouw van vorige keer, die alles maar bleef hitten.
Kippen vangen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:36 schreef Skaff-a het volgende:
Ik heb net het meest bizarre werk ooit gedaan
Laat me raden... Kippen gevangen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:36 schreef Skaff-a het volgende:
We knowquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:36 schreef Skaff-a het volgende:
Helemaal niet, ik kocht weer bij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe ik nu
[..]
Ze hield het langer vol dan jij
Dat weten we, en we willen picsquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:36 schreef Skaff-a het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat weten we, en we willen pics
Zo kan iedereen hetquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:36 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik kocht weer bij.
Ik verloor van haar, dan is het logisch dat ze het langer vol hieldquote:
Ik zeg dat Leonardo iedereen gaat verbazen morgen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
TrueIk teken voor een gelijkspel
Dat weet ik niet meerquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik verloor van haar, dan is het logisch dat ze het langer vol hield.
Iemand moet het doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jazeker, sadistisch boerenlullenbaantje
RV had er nog wel pics van, maar die willen niet laden in me pm.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Verbazen deed hij afgelopen zondag al, hij verbaast pas als hij in de basis staatquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:39 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik zeg dat Leonardo iedereen gaat verbazen morgen.
Ik heb er over nagedacht, uiteindelijk niet gedaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
PICS DAN?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
4EBE!!!!1quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht, uiteindelijk niet gedaan.
Lekker chickie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:42 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Skaff-a op kippenjacht.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik wilde snel hier weggaan en een nieuw thuis zoeken in de VBL SC.
Was PK daarwat een nachtmerrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |