Oke oke, ik zoom wel inquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja beetje vreemd. Maar focus gewoon op de kontdan zie je het vanzelf niet meer
!
Waaruit dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Haar meest recente boobshots waren wat minder.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, niet hier. En geen tekst. Hoe minder tekst bij jou, hoe beter.
Micky Mouse, wat lieeeef.quote:[b][ afbeelding ]
Jij bent officieel homo, ik kan urenlang naar dat plaatje kijken zonder die MM ook maar op te merkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:17 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Micky Mouse, wat lieeeef.
Je vergeet Paulus de Boskabouter.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij bent officieel homo, ik kan urenlang naar dat plaatje kijken zonder die MM ook maar op te merken
Ohh.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:16 schreef IQM het volgende:
[..]
The Reader, geloof ik. Schenen best tegen te vallen.
Maar nee hoor, je kan nog gerust naast me zitten. Toen ik na dat kontje keek zag zo'n vieze rotkop tevoorschijn komenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij bent officieel homo, ik kan urenlang naar dat plaatje kijken zonder die MM ook maar op te merken
En het blauwe shirtje zie ik nu. Het enige wat ik zag was die kont, de benen, en de kleur string dat ze aanhadquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je vergeet Paulus de Boskabouter.
Zelfs mij was Mickey niet opgevallenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Opluchting hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Maar nee hoor, je kan nog gerust naast me zitten. Toen ik na dat kontje keek zag zo'n vieze rotkop tevoorschijn komen
Maar van jou weten we al dat je een tikje bi bentquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs mij was Mickey niet opgevallen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |