Nee hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:51 schreef remlof het volgende:
Jullie gaan weer snel, Het is net alsof jullie allemaal schoolvakantie hebben
Haha zou ik best kunnen doen, als je daar ook zelf nummers in kunt voeren tenminstequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Call me![]()
[..]
No gringo, kon ook net klaar zijn met school + huiswerk
Wat voor goede doelen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben vandaag aangenomen bij een goede-doelen callcenterdus ik ga jullie lastig vallen!
Vast wel, dan mag jij mij ook bellen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha zou ik best kunnen doen, als je daar ook zelf nummers in kunt voeren tenminste..
Maar ze zijn zo zielig..quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor goede doelen?
Ik doe niet aan zielige Afrika kindjes.
Ik denk dat door de crisis er nu NL-se goede doelen zullen opstaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor goede doelen?
Ik doe niet aan zielige Afrika kindjes.
Zeg dat je nummers weet waar je gegarandeerd succes hebt. Ik heet Jazz, dus als je een Jazz aan de telefoon krijgt weet je dat ik het ben, want er is maar 1 Jazz in heel nederland van mijn leeftijd ongeveerquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha zou ik best kunnen doen, als je daar ook zelf nummers in kunt voeren tenminste..
Waar kan ik me aanmeldenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo zielig..
En met slechts 2 uur collecteren in uw wijk kunt u een verschil maken voor deze kinderen!
Laat die negers dan maar hier collecteren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo zielig..
En met slechts 2 uur collecteren in uw wijk kunt u een verschil maken voor deze kinderen!
Heb ik gegarandeerd succes bij je danquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zeg dat je nummers weet waar je gegarandeerd succes hebt. Ik heet Jazz, dus als je een Jazz aan de telefoon krijgt weet je dat ik het ben, want er is maar 1 Jazz in heel nederland van mijn leeftijd ongeveer
wjnmkquote:
Then do it.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:00 schreef Breathtaking het volgende:
Nee maar even serieus, ik zou best 2 uur gaan collecteren in mijn wijkwaarom niet?
Het is maar 2 uurtjes, je kunt gezellig een kopje koffie doen bij de buren..
Word ouder dan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neejongeren kunnen dat soort dingen niet doen, alleen vijftigplussers.
Die vertrouwen mensen.
BK doet het voor Artsen zonder grenzenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neejongeren kunnen dat soort dingen niet doen, alleen vijftigplussers.
Die vertrouwen mensen.
Heb je usb stick met externe harde schijf in je koppie ofzo? Je weet overal wel raad meequote:
Is dat Kelly nietquote:
Collecteren?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
BK doet het voor Artsen zonder grenzen
Neequote:
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kankah, ook nog even fappenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets ja:quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo iemand die on tha block staat?
Nondeju.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja beetje vreemd. Maar focus gewoon op de kontquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar die laatste heeft een ernstige vorm van anorexia?
edit; en vage benen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |