Ik zou het doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Humor?Het zijn mensen die het serieus gaan gebruiken.
"Uit beschaafd uw gemoedstoestand op de weg"
Why?!!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou het doenkan ik de hele dag sjansen als er knappe mannen achter me rijden.
Wat ga je me hyves-naam gebruiken dan, is het een verkapte ik-wil-sex-met-je post?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou het doenkan ik de hele dag sjansen als er knappe mannen achter me rijden.
No shit !quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:51 schreef remlof het volgende:
Jullie gaan weer snel, Het is net alsof jullie allemaal schoolvakantie hebben
Héhé, zijn ook mensen die net hebben gewerktquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:51 schreef remlof het volgende:
kloptquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:51 schreef remlof het volgende:
Heb jij je hyveswachtwoord enzulks aan Fok!kers gegeven?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:52 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Wat ga je me hyves-naam gebruiken dan, is het een verkapte ik-wil-sex-met-je post?
Heul niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb jij je hyveswachtwoord enzulks aan Fok!kers gegeven?
http://www.endandit.nl/te(...)ar-zeshonderd-mensenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb jij je hyveswachtwoord enzulks aan Fok!kers gegeven?
Donderdagavond toch pas?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:53 schreef NoelGallagher het volgende:
skaff-a is nu kippen aan het vangen
Leuk dingquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:45 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
prachtig toch
Ja, dan komen jullie je vieze nest weer uitquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
No shit !![]()
Maar remmie, de topics gaan pas snel sinds 5u ofzo, dan is de school allang uit joh !
Wie is Ijsje?quote:
Ja, ik volgde het niet hequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:54 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.endandit.nl/te(...)ar-zeshonderd-mensen
FAIL!
Ik kan heel goed ijsjes maken is vandaag weer gebleken!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dan komen jullie je vieze nest weer uit
[..]
Wie is Ijsje?
Call mequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben vandaag aangenomen bij een goede-doelen callcenterdus ik ga jullie lastig vallen!
No gringo, kon ook net klaar zijn met school + huiswerkquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dan komen jullie je vieze nest weer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |