serpjequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HIJ ZAT BIJ MIJ OP SCHOOL NO SHIT
Drugs en daarna keiharde seks, urenlangquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar zou dat dan ook het laatste zijn wat je zou doen? Drugs?
Jawel, jij gaat nog eerder dood dan onsquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou jou verkrachten, gestraft word ik toch niet
Kijk, dat klinkt al beter dan wiet of heroïne.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou jou verkrachten, gestraft word ik toch niet
Wij zouden samen aan de heroïne gaan hè. Gister afgesproken.quote:
Ah, je zei ooit "Jij bent wel de laatste die ik wil neukenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Drugs en daarna keiharde seks, urenlang!
quote:Driv-E-Motion
Uit beschaafd uw gemoedstoestand op de weg met de Driv-E-mocion. De Driv-E-mocion kan 5 verschillende gemoedstoestanden uitdrukken door middel van een LED display. U dient de display met een zuignap aan de achterruit bevestigen en u kunt bij de bestuurdersstoel de afstandsbediening met een zuignapbevestigen en zo aangeven op de afstandsbediening hoe u zich voelt of wat u wilt uitdrukken. Dit alles werkt draadloos, zodat u geen vervelende kabel door uw auto heeft lopen.
Productdetails:
* De Driv-E-mocion kan 5 verschillende berichten weergeven:
-Lachend gezicht
-Ongelukkig gezicht
-Back off
-Thanks
-Sorry
* Gewicht: 0,5 kg
Precies, hupakee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Drugs en daarna keiharde seks, urenlang!
FAAL!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:45 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
prachtig toch
Subwayquote:
Is goed hoor liefste.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wij zouden samen aan de heroïne gaan hè. Gister afgesproken.
Hahahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, je zei ooit "Jij bent wel de laatste die ik wil neuken", dus ik ga die lui van de LHC even bellen.
Ik vind het wel humor, alleen die teksten mogen wel wat "anders"quote:
Ze bespringen je dan van alle kanten manquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, hupakee.![]()
Hopelijk iemand die meewerkt dan.
Verdorie, die loop je dan mooi misquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
We zouden nog een housewarming bij hem krijgen!!
Gezellig.quote:
Humor?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor, alleen die teksten mogen wel wat "anders"
Nee, niet serieus natuurlijk, maar als er een heel lelijk wijf achter je rijdt, dat je dan dequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Humor?Het zijn mensen die het serieus gaan gebruiken.
"Uit beschaafd uw gemoedstoestand op de weg"
Why?!!
Ik zou het doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Humor?Het zijn mensen die het serieus gaan gebruiken.
"Uit beschaafd uw gemoedstoestand op de weg"
Why?!!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou het doenkan ik de hele dag sjansen als er knappe mannen achter me rijden.
Wat ga je me hyves-naam gebruiken dan, is het een verkapte ik-wil-sex-met-je post?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou het doenkan ik de hele dag sjansen als er knappe mannen achter me rijden.
No shit !quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:51 schreef remlof het volgende:
Jullie gaan weer snel, Het is net alsof jullie allemaal schoolvakantie hebben
Héhé, zijn ook mensen die net hebben gewerktquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:51 schreef remlof het volgende:
kloptquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:51 schreef remlof het volgende:
Heb jij je hyveswachtwoord enzulks aan Fok!kers gegeven?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:52 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Wat ga je me hyves-naam gebruiken dan, is het een verkapte ik-wil-sex-met-je post?
Heul niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb jij je hyveswachtwoord enzulks aan Fok!kers gegeven?
http://www.endandit.nl/te(...)ar-zeshonderd-mensenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb jij je hyveswachtwoord enzulks aan Fok!kers gegeven?
Donderdagavond toch pas?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:53 schreef NoelGallagher het volgende:
skaff-a is nu kippen aan het vangen
Leuk dingquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:45 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
prachtig toch
Ja, dan komen jullie je vieze nest weer uitquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
No shit !![]()
Maar remmie, de topics gaan pas snel sinds 5u ofzo, dan is de school allang uit joh !
Wie is Ijsje?quote:
Ja, ik volgde het niet hequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:54 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.endandit.nl/te(...)ar-zeshonderd-mensen
FAIL!
Ik kan heel goed ijsjes maken is vandaag weer gebleken!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dan komen jullie je vieze nest weer uit
[..]
Wie is Ijsje?
Call mequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben vandaag aangenomen bij een goede-doelen callcenterdus ik ga jullie lastig vallen!
No gringo, kon ook net klaar zijn met school + huiswerkquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dan komen jullie je vieze nest weer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |