quote:
Jawel. En anders aids.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
PK kiest mij boven jou hoor![]()
[..]
NIETUUSS
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jawöhl, die klopt nog. Toch?
Wanneer gaat dat ding nou op volle kracht waardoor de aarde wegvaagt? Ik hoor hele tijd verschillende dataquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
[..]
http://archief.flabber.nl/archief/025083.php
Dan heb ik sinds ik naar de voetbal ben geweest 10 topics gemistquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
There is no such thing as LHC.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Drugs, waardoor je gister naakt over straat rende.
Ik heb in ieder geval niks verkeerds gedaan. De vorige was #912.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Aids it isquote:
Ik ook niet, aangezien ik niet elk deel erbij ben geweestquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Geen idee, ik hou het iig niet meer bij.
Het was gezellig zonder jequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan heb ik sinds ik naar de voetbal ben geweest 10 topics gemist?
Nee, want voor de voetbal was het nog keurig 909 ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan heb ik sinds ik naar de voetbal ben geweest 10 topics gemist?
Duurt nog een aantal maanden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wanneer gaat dat ding nou op volle kracht waardoor de aarde wegvaagt? Ik hoor hele tijd verschillende data
Ik wil eentje met spikkeltjes.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil?
Mijn internetheld status is weer met +10 gegroeid, want over het internet kan je geen mislukte ijsjes maken
Oh yes there is!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
There is no such thing as LHC.
quote:
Ergens hoop ik echt dat wij met z'n allen (de hele aarde dus) opgeslokt worden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wanneer gaat dat ding nou op volle kracht waardoor de aarde wegvaagt? Ik hoor hele tijd verschillende data
Lullig voor je.quote:
Dat zou ziek zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:37 schreef behangplakker het volgende:
Ik ook niet, aangezien ik niet elk deel erbij ben geweest
DISCOSPIKKELSquote:
Dankjequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Duurt nog een aantal maanden.
Vooral met nachtbagger met NB en Kali, en overdag de normale usertsquote:
Ja en dan flikkert die bol ijs er af in die bak met spikkelsquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Ergens hoop ik echt dat wij met z'n allen (de hele aarde dus) opgeslokt worden.Ik zou dat zó geniaal vinden!
Tja, als NB nog eens een keer zou terug komenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vooral met nachtbagger met NB en Kali, en overdag de normale userts
Wat? Niet fijn?quote:
quote:
Nee, serieus, ik zou dat gewoon tof vinden. Ik bedoel, waar moet je om balen? IEDEREEN gaat eraan, dus. En sowieso... hoe mooi is het als de mensheid tenonder gaat door z'n eigen gefaal.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nou ja het einde der tijden is in aantocht, dus wie weet.
[onheilsprofeet-modus uit/]
Maar die heb ik helemaal niet op het werkquote:
als ik het maar van tevoren weet, zodat ik nog een flinke joint kan smoken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, serieus, ik zou dat gewoon tof vinden. Ik bedoel, waar moet je om balen? IEDEREEN gaat eraan, dus. En sowieso... hoe mooi is het als de mensheid tenonder gaat door z'n eigen gefaal.Veel beter dan een oerknal ofzo.
We zouden nog een housewarming bij hem krijgen!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, als NB nog eens een keer zou terug komen
Nakend.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:41 schreef NoelGallagher het volgende:
hoe zien jullie mij voor je op de meet![]()
![]()
Dankje, jij ook.quote:
quote:
Vechtend, met een zeker persoon.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:41 schreef NoelGallagher het volgende:
hoe zien jullie mij voor je op de meet![]()
![]()
Als ik zeker wist dat ik dood ging zou ik echt niet voor wiet gaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ik het maar van tevoren weet, zodat ik nog een flinke joint kan smoken.
misschien welquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vechtend, met een zeker persoon.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:41 schreef Fascination het volgende:
Spikkeltjes.![]()
Bananenijsjes, whihihi.
Maar zou dat dan ook het laatste zijn wat je zou doen? Drugs?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik zeker wist dat ik dood ging zou ik echt niet voor wiet gaan
Hallooooo heroine!
HIJ ZAT BIJ MIJ OP SCHOOL NO SHITquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
met die linker heb ik zovaak ruzie gehad op superdudes_!
Ik zou jou verkrachten, gestraft word ik toch nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik zeker wist dat ik dood ging zou ik echt niet voor wiet gaan
Hallooooo heroine!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |