Wat? Niet fijn?quote:
quote:
Nee, serieus, ik zou dat gewoon tof vinden. Ik bedoel, waar moet je om balen? IEDEREEN gaat eraan, dus. En sowieso... hoe mooi is het als de mensheid tenonder gaat door z'n eigen gefaal.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nou ja het einde der tijden is in aantocht, dus wie weet.
[onheilsprofeet-modus uit/]
Maar die heb ik helemaal niet op het werkquote:
als ik het maar van tevoren weet, zodat ik nog een flinke joint kan smoken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, serieus, ik zou dat gewoon tof vinden. Ik bedoel, waar moet je om balen? IEDEREEN gaat eraan, dus. En sowieso... hoe mooi is het als de mensheid tenonder gaat door z'n eigen gefaal.Veel beter dan een oerknal ofzo.
We zouden nog een housewarming bij hem krijgen!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, als NB nog eens een keer zou terug komen
Nakend.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:41 schreef NoelGallagher het volgende:
hoe zien jullie mij voor je op de meet![]()
![]()
Dankje, jij ook.quote:
quote:
Vechtend, met een zeker persoon.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:41 schreef NoelGallagher het volgende:
hoe zien jullie mij voor je op de meet![]()
![]()
Als ik zeker wist dat ik dood ging zou ik echt niet voor wiet gaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ik het maar van tevoren weet, zodat ik nog een flinke joint kan smoken.
misschien welquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vechtend, met een zeker persoon.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:41 schreef Fascination het volgende:
Spikkeltjes.![]()
Bananenijsjes, whihihi.
Maar zou dat dan ook het laatste zijn wat je zou doen? Drugs?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik zeker wist dat ik dood ging zou ik echt niet voor wiet gaan
Hallooooo heroine!
HIJ ZAT BIJ MIJ OP SCHOOL NO SHITquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
met die linker heb ik zovaak ruzie gehad op superdudes_!
Ik zou jou verkrachten, gestraft word ik toch nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik zeker wist dat ik dood ging zou ik echt niet voor wiet gaan
Hallooooo heroine!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |