quote:
Jawel. En anders aids.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
PK kiest mij boven jou hoor![]()
[..]
NIETUUSS
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jawöhl, die klopt nog. Toch?
Wanneer gaat dat ding nou op volle kracht waardoor de aarde wegvaagt? Ik hoor hele tijd verschillende dataquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
[..]
http://archief.flabber.nl/archief/025083.php
Dan heb ik sinds ik naar de voetbal ben geweest 10 topics gemistquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
There is no such thing as LHC.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Drugs, waardoor je gister naakt over straat rende.
Ik heb in ieder geval niks verkeerds gedaan. De vorige was #912.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Aids it isquote:
Ik ook niet, aangezien ik niet elk deel erbij ben geweestquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Geen idee, ik hou het iig niet meer bij.
Het was gezellig zonder jequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan heb ik sinds ik naar de voetbal ben geweest 10 topics gemist?
Nee, want voor de voetbal was het nog keurig 909 ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan heb ik sinds ik naar de voetbal ben geweest 10 topics gemist?
Duurt nog een aantal maanden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wanneer gaat dat ding nou op volle kracht waardoor de aarde wegvaagt? Ik hoor hele tijd verschillende data
Ik wil eentje met spikkeltjes.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil?
Mijn internetheld status is weer met +10 gegroeid, want over het internet kan je geen mislukte ijsjes maken
Oh yes there is!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
There is no such thing as LHC.
quote:
Ergens hoop ik echt dat wij met z'n allen (de hele aarde dus) opgeslokt worden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wanneer gaat dat ding nou op volle kracht waardoor de aarde wegvaagt? Ik hoor hele tijd verschillende data
Lullig voor je.quote:
Dat zou ziek zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:37 schreef behangplakker het volgende:
Ik ook niet, aangezien ik niet elk deel erbij ben geweest
DISCOSPIKKELSquote:
Dankjequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Duurt nog een aantal maanden.
Vooral met nachtbagger met NB en Kali, en overdag de normale usertsquote:
Ja en dan flikkert die bol ijs er af in die bak met spikkelsquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Ergens hoop ik echt dat wij met z'n allen (de hele aarde dus) opgeslokt worden.Ik zou dat zó geniaal vinden!
Tja, als NB nog eens een keer zou terug komenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vooral met nachtbagger met NB en Kali, en overdag de normale userts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |