Hoeft niet hoor, ga ik wel lekker bij de verwarming zittenquote:
En jij gaat mij straks bellen. Ik denk dat we een urenlang gesprek kunnen hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fascination gaat mij zo tekenen!
Ben benieuwdquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fascination gaat mij zo tekenen!
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar van jou weten we al dat je een tikje bi bent
Over wátquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En jij gaat mij straks bellen. Ik denk dat we een urenlang gesprek kunnen hebben
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:21 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ga ik wel lekker bij de verwarming zitten
Omdat je er al genoeg over hebt uitgeweid in deze SC.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?
Het principe dat je die MM niet zag zegt voldoendequote:Op donderdag 19 februari 2009 01:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh, dat bedenk ik meestal op het moment suprèmequote:
En datquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat je er al genoeg over hebt uitgeweid in deze SC.
Zozo, postgeil? Quoten maar niet reageren.quote:
Bi.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zei nooit daadwerkelijk dat ik bi wasquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat je er al genoeg over hebt uitgeweid in deze SC.
Recognize the newbiequote:Op donderdag 19 februari 2009 01:24 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zozo, postgeil? Quoten maar niet reageren.
En paus Benedictus vind homo's hardstikke aardigquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zei nooit daadwerkelijk dat ik bi was!
Sorry, dat was me niet opgevallen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Recognize the newbieMijn PI vuigaard !
Nee, maar je wil wel dat wij dat dan denken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zei nooit daadwerkelijk dat ik bi was!
Ik om 1u alquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Om 2 uur wil ik echt in bed liggen.
Hoe, wat, wie, waar?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:26 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Sorry, dat was me niet opgevallen.
Maar ehm, wat wij laatst wilden doen op vrijdag kan nu uiteraard gewoon weer doorgaan.
Nee hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar je wil wel dat wij dat dan denken.
opfucken, ik wil slapen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En jij gaat mij straks bellen. Ik denk dat we een urenlang gesprek kunnen hebben
Slechte verkoper van het product 'Breathtaking' ben jij dan. Het zou je kansen spreiden als je je zou opstellen als bi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |