Ik had een collega met een paartje parkieten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:50 schreef Fascination het volgende:
Nu moet ik denken aan een jongen die bij mij in de klas zat en de godganse dag over z'n kipjes praatte.![]()
Als het nou lieve dieren waren oké.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kan dieren gewoon niet mishandelenBen dan ook tegen elke vorm van mishandeling
Parkietseks.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een collega met een paartje parkieten.
Ging hij aan een vrouwelijke collega vertellen dat hij keek als zij het aan het doen waren.
Ik bedoel: wtf?![]()
![]()
![]()
Als ik jou niet lief vind mishandel ik je toch ook nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:54 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Als het nou lieve dieren waren oké.
Dieren mishandelen? Nee, natuurlijk niet. Moet er niet aan denken, ik haat mezelf al als ik per ongeluk op een slakje trapquote:
En ondertussen vreet je wel diezelfde kip op Woensdagavondquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Omdat ze niet goed meewerken en in paniek zijn?Ze verstaan je niet en weten niet wat ze moeten doen, dus gaan mensen op de kippen afreageren, wat terecht
Ja, maar jij bent vast niet zo oud als ik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Oud is goed.
Oeh, ga je met de auto?
Ik ben morgen vrij.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als ik jou niet lief vind mishandel ik je toch ook niet
Ja natuurlijk. Maar ik vind het iets anders als ze mishandeld zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En ondertussen vreet je wel diezelfde kip op Woensdagavond
Het zouden ook kanaries kunnen zijn...quote:
Jij en projectgroepen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent vast niet zo oud als ik.
Ja ik heb de auto ontvoerd![]()
Ik helaas niet, projectgroepen jeweets![]()
En ze liggen met elkaar in de clinch over een heel stom dingetje![]()
Vrij zijn is goed, ik heb overigens vrijdag weer vrij
Kip, patat en appelmoesquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En ondertussen vreet je wel diezelfde kip op Woensdagavond
Hmhm, dat is zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:56 schreef IQM het volgende:
Ach ja, we kunnen wel stoer doen over mishandeling, maar uiteindelijk laten we het toch oogluikend toe dat er iedere dag weer dieren mishandeld worden om ons te voorzien van een lekker stukje vlees.
Hahaha.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een collega met een paartje parkieten.
Ging hij aan een vrouwelijke collega vertellen dat hij keek als zij het aan het doen waren.
Ik bedoel: wtf?![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:57 schreef behangplakker het volgende:
Oke, joey wilt slapenDus ik ben ervandoor
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij en projectgroepen...
Gelukkig heb ik daar alleen in het eerste jaar last van gehad. Maar je moet ze gewoon goed africhten.En de juiste uitkiezen als dat kan.
Maar over wat voor stom dingetje maken ze ruzie dan?
Hih, vandaar dat het vrijdag heet. [ afbeelding ]
Gevalletje water naar de zee dragen, lijkt mij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, dat is zo! Maar ik koop wel biologisch vlees enzo
misschien worden ze dan iets minder mishandeld.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik snap ook eigenlijk niet wat je met een parkiet als huisdier moet.
Ik koop altijd biologische eierenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, dat is zo! Maar ik koop wel biologisch vlees enzo
misschien worden ze dan iets minder mishandeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |