Allebei en nu probeer je het met een geintje af te doenquote:
Hij bedoelt dat je op 't HBO zit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je scheel ofzo?
Ik zeg toch: "studeer."
Je hebt me doorquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Allebei en nu probeer je het met een geintje af te doen
"Studeren."quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je op 't HBO zit.
Ruzie @ de interwebzzzquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt me door
RUZIE RUZIE RUZIE
Dat is geen shirt hoorquote:
Op kantoor zitten is wat anders dan ook daadwerkelijk wat doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zit ook 5 dagen p/w op kantoor hoor
Hoe verkleed met carnaval - deeltje 4quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geef eens link waar je die kan kopen, echt een briljant cadeau is dat
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is geen shirt hoorDat is gewoon een foto van mij.
[..]
Ik heb ook al tegen Bt gezegd dat ze die voor m'n verjaardag moet kopen, maar dat ding is nergens for real te bestellen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geef eens link waar je die kan kopen, echt een briljant cadeau is dat
Hoi.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je op 't HBO zit.
Tevreden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Net zo boos als gisteren zeker
Ik luister nu naar Bloc Party hihi.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga straks naar Bloc Party hihih.
Oh ja dat is vandaag.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga straks naar Bloc Party hihih.
Ik had 'm via deze link gevonden: http://imagechan.com/img/6582/Dick%20Tshirt/quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb ook al tegen Bt gezegd dat ze die voor m'n verjaardag moet kopen, maar dat ding is nergens for real te bestellen.
Yea... NOOO.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
http://www.welovetshirts.com/nl/shirt.php?text=Dick
Zal je denk ik wel leuk staan, zo'n shirt met "I love dicks."quote:
Ik neem nooit een fototoestel mee naar een concert, teveel moeite.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja dat is vandaag.![]()
Leuk man. Je moet wel foto's maken en die hier posten he?
Die PM.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
http://www.welovetshirts.com/nl/shirt.php?text=Dick
En, hoe was het?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:49 schreef Smart_ass het volgende:
Oja en ik ben dus gisteren voor het eerst in Groningen geweest.Echt grappig.
Bij sommige concerten mag het ook niet, maar de meeste nemen gewoon hun telefoon meequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik neem nooit een fototoestel mee naar een concert, teveel moeite.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:44 schreef BigKahuna het volgende:
Iemand nog suggesties over een film waarom ik net zo hard moet lachen als om Superbad en Harold & Kumar?
Knocked Up, Pineapple Express.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:44 schreef BigKahuna het volgende:
Iemand nog suggesties over een film waarom ik net zo hard moet lachen als om Superbad en Harold & Kumar?
Wat zou me níét leuk staan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal je denk ik wel leuk staan, zo'n shirt met "I love dicks."
Das helemaal dan. Kut kwaliteit en die mensen achter je kijken telkens tegen zo'n mobiel aan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij sommige concerten mag het ook niet, maar de meeste nemen gewoon hun telefoon mee
Sexdrive. tenminste, ik lag steeds in een scheur.quote:
Vond het wel tof. Centrum is echt mega groot.quote:
Maar dat mag soms ook wel, meestal tot een bepaald aantal megapixels.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij sommige concerten mag het ook niet, maar de meeste nemen gewoon hun telefoon mee
Napoleon Dynamite natuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:44 schreef BigKahuna het volgende:
Is die al te huur ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sexdrive. tenminste, ik lag steeds in een scheur.Vooral de unrated versie is lachen.
Geen idee, wel te downloaden iig.quote:
Eindelijk ja.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt hem eindelijk werkende gekregen?
En zo heel groot is het niet hoor
Mooie user icon, wie heeft die gemaakt?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Eindelijk ja.
Woon je in een container?
Een vagina.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Knocked Up, Pineapple Express.
[..]
Wat zou me níét leuk staan?
Tja, je moet op je gevoel afgaan he.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vond het wel tof. Centrum is echt mega groot.En ik vond het universiteitsgebouw echt mooooi.
Maar ik vind het wel een groot nadeel dat je zo ver weg bent van de bewoonde wereld zeg maar.Echt 2u met de trein vanaf Utrecht gewoon. Dus ik twijfel nu nog tussen Groningen en Nijmegen.
De paus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooie user icon, wie heeft die gemaakt?
homo?quote:
dekhengst?quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De paus.
Noem eens een goed nummer.
Kutquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, wel te downloaden iig.
-edit- Nee, nog niet te huur, helaas.