Allebei en nu probeer je het met een geintje af te doenquote:
Hij bedoelt dat je op 't HBO zit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je scheel ofzo?
Ik zeg toch: "studeer."
Je hebt me doorquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Allebei en nu probeer je het met een geintje af te doen
"Studeren."quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je op 't HBO zit.
Ruzie @ de interwebzzzquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt me door
RUZIE RUZIE RUZIE
Dat is geen shirt hoorquote:
Op kantoor zitten is wat anders dan ook daadwerkelijk wat doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zit ook 5 dagen p/w op kantoor hoor
Hoe verkleed met carnaval - deeltje 4quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geef eens link waar je die kan kopen, echt een briljant cadeau is dat
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is geen shirt hoorDat is gewoon een foto van mij.
[..]
Ik heb ook al tegen Bt gezegd dat ze die voor m'n verjaardag moet kopen, maar dat ding is nergens for real te bestellen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geef eens link waar je die kan kopen, echt een briljant cadeau is dat
Hoi.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je op 't HBO zit.
Tevreden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Net zo boos als gisteren zeker
Ik luister nu naar Bloc Party hihi.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga straks naar Bloc Party hihih.
Oh ja dat is vandaag.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga straks naar Bloc Party hihih.
Ik had 'm via deze link gevonden: http://imagechan.com/img/6582/Dick%20Tshirt/quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb ook al tegen Bt gezegd dat ze die voor m'n verjaardag moet kopen, maar dat ding is nergens for real te bestellen.
Yea... NOOO.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
http://www.welovetshirts.com/nl/shirt.php?text=Dick
Zal je denk ik wel leuk staan, zo'n shirt met "I love dicks."quote:
Ik neem nooit een fototoestel mee naar een concert, teveel moeite.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja dat is vandaag.![]()
Leuk man. Je moet wel foto's maken en die hier posten he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |