Niet waar, bloemkool.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht kippen gevangen
wtf?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht kippen gevangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee maar even alle gekheid op een stokje...
[ afbeelding ]Zeg, ga eens iemand ander vermoeien met je onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar staan de regels geen Dj_Day-V??!?!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, ga eens iemand ander vermoeien met je onzin
Ken jij de regels niet?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar staan de regels geen Dj_Day-V??!?!
Aanrader van een vriend van mequote:
Dat zijn ongeschreven regels. Alle SC bazen zijn daarvan op de hoogte.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar staan de regels geen Dj_Day-V??!?!
Krijg ik nu spanking?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zijn ongeschreven regels. Alle SC bazen zijn daarvan op de hoogte.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee maar even alle gekheid op een stokje...
[ afbeelding ]Hahaha dat beest. Excellent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
50 euro? daarvoor ga ik mezelf echt niet vermoeien door achter chicks aan te rennen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:57 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Aanrader van een vriend van meHij vroeg me mee en ik dacht ''mwah, één bizar avondje voor ¤50,- doe ik wel ff''. Maar allejezus, wat een achterlijk werk zeg
En nu heel snel opbokken naar R&Pquote:
Wat Bobby zegt. Maar ik wist natuurlijk allang dat hij dat ging zeggen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zijn ongeschreven regels. Alle SC bazen zijn daarvan op de hoogte.
Ja, van Wolvendagen.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
50 euro? daarvoor ga ik mezelf echt niet vermoeien door achter chicks aan te rennen.Hoewel het natuurlijk wel weer eens iets anders is dan 50 euro kwijt zijn door achter chicks aan te rennen.
Zit er tegenwoordig reclame in gedownloade films?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef IQM het volgende:
wait have 2 type with 1 hand am cumming right now... ohohohohohohohohohohohohohohohoohohooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo+_*&^%$£!£$%&*&*^%&^%$££D!$%^&**&**&&*12303894848575us7sjc7d78s87o/s878usuiu7sbom/
Make mequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En nu heel snel opbokken naar R&P
[..]
Wat Bobby zegt. Maar ik wist natuurlijk allang dat hij dat ging zeggen.
Oh ja, BT kan bijna weer posten.
Die is toch bij jitzzzze, leer lezenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef BobbyB het volgende:
en BT die komt alleen maar even lachen om blackzilla en dan is ze weer weg?
Ik ben 19.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
50 euro? daarvoor ga ik mezelf echt niet vermoeien door achter chicks aan te rennen.Hoewel het natuurlijk wel weer eens iets anders is dan 50 euro kwijt zijn door achter chicks aan te rennen.
Leer lezen, nepbaaz. Ze is onder mijn bureauquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef BobbyB het volgende:
en BT die komt alleen maar even lachen om blackzilla en dan is ze weer weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |