quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, net op Jasmine. Nu op Jude Law, want ik ga Closer kijken.
Wat? Je vagina insmeren met Paturain is pas fijn?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je voudrais une pain du stoque, avec paturein, das pas fijn
Ja ik ook. Aantal websites liggen down bij onsquote:
Je hebt het zo zwaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik ook. Aantal websites liggen down bij onsdus moeten ff aantal dingen herstellen maar nu moet ik wachten tot de backup terug staat.
We kijken Banlieu 13.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Fransen zijn kut, Frans is kut, Franse auto's zijn kut, ze kunnen soms wel mooie films maken.
Nu heb ik tenminste wat te doen.quote:
Werd tijd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, net op Jasmine. Nu op Jude Law, want ik ga Closer kijken.
Aah, arme jongen tochquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik ook. Aantal websites liggen down bij onsdus moeten ff aantal dingen herstellen maar nu moet ik wachten tot de backup terug staat.
Oh ik vind het niet erg hoorquote:
Ligt eraan wie je bedoeld met "jullie"quote:
Ja, en wie mag jij dan wel niet zijn?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je bedoeld met "jullie"
Toevallig alle mensen op deze pagina (Behalve ik dan)quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je bedoeld met "jullie"
Ik zit hier alleen maar tijdens kantooruren en soms ook 's avonds.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toevallig alle mensen op deze pagina (Behalve ik dan)
Je moeder.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en wie mag jij dan wel niet zijn?
...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zit hier alleen maar tijdens kantooruren en soms ook 's avonds.
Maar de rest zit er ook niet 24/7.quote:
Ik ga piemels posten!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar de rest zit er ook niet 24/7.Overigens, wie ben je. Stel je eens voor. Post tieten of ga de neuk uit de SC.
Als het dan maar Blackzilla is.quote:
Nee, je hebt erover heen gekeken sukkelquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Past niet op de foto [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze hoort blackzilla en meteen is ze er.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je hebt erover heen gekeken sukkel
Komt ie nog een keer: .
kk geil man nu wil ze je vast welquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:41 schreef BobbyB het volgende:
oja, BT wat vind je van m'n nieuwe sig?
Heet jij BT?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
kk geil man nu wil ze je vast wel
Nee, daarom zegt ik ook "ze"...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuk verdriet, bemoeialquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, daarom zegt ik ook "ze"...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, daarom zegt ik ook "ze"...En dan snel een spoiler erbij plakken om je post nog vervelender te maken. Ga eens snel naar de R&P SCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stuk verdriet, vervelende bemoeial met je mini pikkie
Jij werkt als kippenvangerquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:45 schreef Skaff-a het volgende:
Wauw, wat is het nu al een perfecte dag
Die kippenboer belde net dat ik vanavond niet hoef te werkenNu hoef ik zelf niet met een kutsmoesje die kerel op te bellen
Ga zelfquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan snel een spoiler erbij plakken om je post nog vervelender te maken. Ga eens snel naar de R&P SC
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, daarom zegt ik ook "ze"...Beantwoord je altijd vragen die niet aan jou gesteld worden? Prima hoor, geef je email adres maar dan forward ik even een aantal klantenmailtjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Hmmmm, chickenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:45 schreef Skaff-a het volgende:
Wauw, wat is het nu al een perfecte dag
Die kippenboer belde net dat ik vanavond niet hoef te werkenNu hoef ik zelf niet met een kutsmoesje die kerel op te bellen
Ik zeg alleen dat je sig kei geil is en dat je veel indruk op haar maaktquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beantwoord je altijd vragen die niet aan jou gesteld worden? Prima hoor, geef je email adres maar dan forward ik even een aantal klantenmailtjes.
Nee. Ik ben de baas Als er iemand niet weg hoeft dan ben ik het wel.quote:
Oh, antwoord ze daarom niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee. Ik ben de opper-blackzilla-baaz. Ik pown jullie allemaal terwijl BT aan mijn piemol zuigt. Als er iemand niet weg hoeft dan ben ik het wel.
Niet waar, bloemkool.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht kippen gevangen
wtf?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht kippen gevangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee maar even alle gekheid op een stokje...
[ afbeelding ]Zeg, ga eens iemand ander vermoeien met je onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar staan de regels geen Dj_Day-V??!?!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, ga eens iemand ander vermoeien met je onzin
Ken jij de regels niet?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar staan de regels geen Dj_Day-V??!?!
Aanrader van een vriend van mequote:
Dat zijn ongeschreven regels. Alle SC bazen zijn daarvan op de hoogte.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar staan de regels geen Dj_Day-V??!?!
Krijg ik nu spanking?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zijn ongeschreven regels. Alle SC bazen zijn daarvan op de hoogte.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee maar even alle gekheid op een stokje...
[ afbeelding ]Hahaha dat beest. Excellent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
50 euro? daarvoor ga ik mezelf echt niet vermoeien door achter chicks aan te rennen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:57 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Aanrader van een vriend van meHij vroeg me mee en ik dacht ''mwah, één bizar avondje voor ¤50,- doe ik wel ff''. Maar allejezus, wat een achterlijk werk zeg
En nu heel snel opbokken naar R&Pquote:
Wat Bobby zegt. Maar ik wist natuurlijk allang dat hij dat ging zeggen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zijn ongeschreven regels. Alle SC bazen zijn daarvan op de hoogte.
Ja, van Wolvendagen.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
50 euro? daarvoor ga ik mezelf echt niet vermoeien door achter chicks aan te rennen.Hoewel het natuurlijk wel weer eens iets anders is dan 50 euro kwijt zijn door achter chicks aan te rennen.
Zit er tegenwoordig reclame in gedownloade films?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef IQM het volgende:
wait have 2 type with 1 hand am cumming right now... ohohohohohohohohohohohohohohohoohohooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo+_*&^%$£!£$%&*&*^%&^%$££D!$%^&**&**&&*12303894848575us7sjc7d78s87o/s878usuiu7sbom/
Make mequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En nu heel snel opbokken naar R&P
[..]
Wat Bobby zegt. Maar ik wist natuurlijk allang dat hij dat ging zeggen.
Oh ja, BT kan bijna weer posten.
Die is toch bij jitzzzze, leer lezenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef BobbyB het volgende:
en BT die komt alleen maar even lachen om blackzilla en dan is ze weer weg?
Ik ben 19.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
50 euro? daarvoor ga ik mezelf echt niet vermoeien door achter chicks aan te rennen.Hoewel het natuurlijk wel weer eens iets anders is dan 50 euro kwijt zijn door achter chicks aan te rennen.
Leer lezen, nepbaaz. Ze is onder mijn bureauquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef BobbyB het volgende:
en BT die komt alleen maar even lachen om blackzilla en dan is ze weer weg?
Ach dat geloof je zelf toch ook niet? Ze neemt hoogstens de banaan in z'n oor in haar mond, meer ook niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die is toch bij jitzzzze, leer lezen
Maar dan nog, voor nachtwerk.quote:
Euy!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En neem die lelijke wolvendagen mee
*checkt haar fotoboek* Die neem ik wel meequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van 1800 tot 0000 dus dat viel nog wel mee. Maar vanacht zou ik van 2200 tot 0600 moetenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach dat geloof je zelf toch ook niet? Ze neemt hoogstens de banaan in z'n oor in haar mond, meer ook niet.
[..]
Maar dan nog, voor nachtwerk.Hoe lang moest je dat doen dan?
Jullie hebben een eigen website: http://www.mooiemensen.com/ en volgens GS is dit het lelijke mensen forum dus ik snap sowieso niet wat jullie hier dan doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Mooie mensen moet je niet wegjagen. En dat slaat op beiden.
van 10 tot 6 snachts op kippen jangenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Van 1800 tot 0000 dus dat viel nog wel mee. Maar vanacht zou ik van 2200 tot 0600 moeten
6 's nachtsquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
van 10 tot 6 snachts op kippen jangen
Om 6 uur gaan mijn wekker alweerquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
6 's nachtsDat is ochtend, pauper.
Ze heeft toch al foto's gepost.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zolang ze geen foto's post blijf ik roepen dat ze lelijk is en dat ze een kloon is.
Was dat maar zo, lekker in een open veld op kippen jagen. Maar neequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
van 10 tot 6 snachts op kippen jangen
Ze zitten al klaar op een stok?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Was dat maar zo, lekker in een open veld op kippen jagen. Maar neeje moet een pad van een meter breed inlopen met een paar kratten en die kippen daarin lazeren. Ze zitten al klaar op een stok en zien niks omdat je zo`n rood lampje bij je heb (kippen zien geen rood licht):')
Niet uit je hoofd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef IQM het volgende:
wait have 2 type with 1 hand am cumming right now... ohohohohohohohohohohohohohohohoohohooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo+_*&^%$£!£$%&*&*^%&^%$££D!$%^&**&**&&*12303894848575us7sjc7d78s87o/s878usuiu7sbom/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |