Nee, je hebt erover heen gekeken sukkelquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Past niet op de foto [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze hoort blackzilla en meteen is ze er.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je hebt erover heen gekeken sukkel
Komt ie nog een keer: .
kk geil man nu wil ze je vast welquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:41 schreef BobbyB het volgende:
oja, BT wat vind je van m'n nieuwe sig?
Heet jij BT?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
kk geil man nu wil ze je vast wel
Nee, daarom zegt ik ook "ze"...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuk verdriet, bemoeialquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, daarom zegt ik ook "ze"...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, daarom zegt ik ook "ze"...En dan snel een spoiler erbij plakken om je post nog vervelender te maken. Ga eens snel naar de R&P SCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stuk verdriet, vervelende bemoeial met je mini pikkie
Jij werkt als kippenvangerquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:45 schreef Skaff-a het volgende:
Wauw, wat is het nu al een perfecte dag
Die kippenboer belde net dat ik vanavond niet hoef te werkenNu hoef ik zelf niet met een kutsmoesje die kerel op te bellen
Ga zelfquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan snel een spoiler erbij plakken om je post nog vervelender te maken. Ga eens snel naar de R&P SC
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, daarom zegt ik ook "ze"...Beantwoord je altijd vragen die niet aan jou gesteld worden? Prima hoor, geef je email adres maar dan forward ik even een aantal klantenmailtjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Hmmmm, chickenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:45 schreef Skaff-a het volgende:
Wauw, wat is het nu al een perfecte dag
Die kippenboer belde net dat ik vanavond niet hoef te werkenNu hoef ik zelf niet met een kutsmoesje die kerel op te bellen
Ik zeg alleen dat je sig kei geil is en dat je veel indruk op haar maaktquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beantwoord je altijd vragen die niet aan jou gesteld worden? Prima hoor, geef je email adres maar dan forward ik even een aantal klantenmailtjes.
Nee. Ik ben de baas Als er iemand niet weg hoeft dan ben ik het wel.quote:
Oh, antwoord ze daarom niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee. Ik ben de opper-blackzilla-baaz. Ik pown jullie allemaal terwijl BT aan mijn piemol zuigt. Als er iemand niet weg hoeft dan ben ik het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |