DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Denk dat het Anita in de plaats van Sno gaat worden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:09 schreef thewishmaster het volgende:
Lindgren, Urby en Sno dan maar in de basis op het middenveld.
Nou ja, beter van niet. Alleen voor de burgemeesters zou het wel een lesje zijn. Maar goed zoals ik al zei, doe maar niet dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:11 schreef navigator het volgende:
Hopen dat de kakkies volgend seizoen massaal op eigen gelegenheid deze kant op komen en het 1 grote teringbende wordt.
Hoop al tijden dat ze een keer het home bestormen terwij die vol staat met supportersquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:11 schreef navigator het volgende:
Hopen dat de kakkies volgend seizoen massaal op eigen gelegenheid deze kant op komen en het 1 grote teringbende wordt.
Ja, dat zou keivetgaaf zijn joh. Lekkere hopeloos rellen vlakbij het stadion, waardoor de komende 5 jaar geen enkele Ajacied welk stadion dan ook in mag komen. Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoop al tijden dat ze een keer het home bestormen terwij die vol staat met supporters
Ponte Vecchioquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:21 schreef zjroentje het volgende:
Wel allemaal ff naar de Duomo in Firenze mannen. Cultureel verantwoord!
Daar zitten alleen maar juweliers, niet echt cultureel verantwoord. Al is het natuurlijk wel een mooi bruggetje.quote:
Of die gast radar oreily of zoquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:17 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Major Frank Burns in onze medische staf
Als ze ons toch aanvallen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, dat zou keivetgaaf zijn joh. Lekkere hopeloos rellen vlakbij het stadion, waardoor de komende 5 jaar geen enkele Ajacied welk stadion dan ook in mag komen. Dat zou wat zijn.
.
Het zal wel bij de eerste de beste kroeg blijvenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar zitten alleen maar juweliers, niet echt cultureel verantwoord. Al is het natuurlijk wel een mooi bruggetje.
Daar staan er een paar van op het veldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik het plaatje postte dacht ik inderdaad: hmmm... de jongere Michael van Praagquote:
Nee, gewoon 'droeftoeters'quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:33 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Toen ik het plaatje postte dacht ik inderdaad: hmmm... de jongere Michael van Praag
Of bedoelde je iets anders?
Ja, echt niet normaal inderdaad.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:14 schreef Roycoooooo het volgende:
Jammer dat het middenveld zo verzwakt is anders had ik ons nog wel een kans gegeven! Echt drama met al die blessures!
Niet? Kijk jij er nog van op dan dat er bij Ajax in het lopende seizoen minimaal 5 basisspelers geblesseerd zijn? Ik niet...quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:05 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ja, echt niet normaal inderdaad.
Tja, maar 7 van de 11 middenvelders alleen al is toch behoorlijk ziek. Nu zal Gabri waarschijnlijk zondag wel weer meedoen, maar toch.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet? Kijk jij er nog van op dan dat er bij Ajax in het lopende seizoen minimaal 5 basisspelers geblesseerd zijn? Ik niet...
quote:Het zijn roerige tijden voor Gregory van der Wiel. Middenin de crisistijd bij zijn club vierde de twintigjarige verdediger zijn debuut in het Nederlands elftal tijdens de oefenwedstrijd tegen Tunesië (1-1). Vier dagen later won Van der Wiel met Ajax de beladen Klassieker tegen Feyenoord (2-0).
Donderdagavond staat de heenwedstrijd in het toernooi om de UEFA Cup tegen Fiorentina op het programma. Voetbal International blikt met de jonge Ajacied terug op de voorbije periode.
Vorig seizoen pakte je incidenteel een wedstrijd mee, tegenwoordig speel je alles. Nog geen verschijnselen van overbelasting?
Gregory Van der Wiel: 'Dat valt mee. De trip met het Nederlands elftal was puur genieten. Ik wist van tevoren niet dat ik speelminuten zou krijgen. Ik ben dankbaar dat het uiteindelijk gebeurde. Doordat het allemaal zo mooi was, kreeg ik er juist energie van. En de wedstrijd tegen Feyenoord heeft me eerlijk gezegd ook niet zo veel kracht gekost. Ik heb nu drie Klassiekers gespeeld en zo zwak als afgelopen zondag heb ik Feyenoord nog niet meegemaakt.'
Was je verrast door de beginopstelling, met onder anderen Kennedy Bakircioglu?
'Een beetje wel ja. Maar het lijkt me normaal dat wanneer je vier wedstrijden op rij niet wint, de basisopstelling op sommige plekken verandert. En we hebben nog altijd te maken met blessures, dus kan de trainer soms niet anders dan schuiven in de opstelling.'
De blamage tegen Vitesse (4-1) van anderhalve week geleden hebben jullie intern uitgebreid nabesproken. Laat jij dan ook van je horen?
'Ik ben van mezelf niet zo'n prater, maar als ik het ergens niet mee eens ben laat ik me horen. We stonden die wedstrijd onder grote druk, omdat er niet collectief werd meegedaan bij balverlies. Het is ontzettend belangrijk dat aanvallers zich niet alleen maar met aanvallen bezig houden. Gelukkig ging dat tegen Feyenoord stukken beter.'
In welk opzicht heb jij dit seizoen de meeste progressie geboekt?
'In de vorige wedstrijd tegen Feyenoord, vijf maanden geleden, stond ik verkeerd, dekte ik niet kort en verdedigde ik niet meedogenloos genoeg. Volgens mij ben ik sindsdien in alle opzichten beter en sterker geworden. Die verdedigende aspecten vormen de basis van mijn spel. Als dat gedeelte goed gaat kan ik me ook in aanvallend opzicht meer laten gelden.'
Trainer Marco van Basten heeft gezegd dat hij anders gaat communiceren met zijn spelers. Waar schortte het aan?
'Ik vind zijn uitleg altijd heel duidelijk. Ik heb natuurlijk ook makkelijk praten, ik sta tot nu toe vast op de rechtsbackpositie. Voor jongens die minder zekerheid over hun positie hebben of de Nederlandse taal niet zo goed spreken, ligt het misschien anders. Als zij baat hebben bij een andere manier van communiceren, is dat een goede zaak.'
Oh, kan ik daar crashenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:56 schreef Riro het volgende:
[..]
Daar zit mijn hotel naast volgens mij.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh, kan ik daar crashen.
* Da_Sandman heeft geen hotel morgennacht.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh, kan ik daar crashen.
sorry, wel even gedeeltes uit het gesprek gehaaldquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh, kan ik daar crashen.
quote:Joost zegt:
Yo kerel
(*)J|asza(*) @trenitalia naar florence zegt:
Ouwes!
Joost zegt:
Hoe is het nou
Joost zegt:
Lekker in de trein-D
Joost zegt:
Da_sandman zoekt nog een plek om te slapen
Joost zegt:
van donderdag op vrijdag, heb jij niet een plekje?
Daarna geen reactie meer
Dat is toch nog niet definitief ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat een onzin dat er geen uitsupporters meer welkom zijn bij Ajax-Feyenoord. Er is helemaal niks gebeurd.
Ze zijn gewoon iets aan het zoeken op deze manier.
Weet niet of het al geplaatst is, maar het is het zoveelste bericht deze week waarin wordt vermeld dat Marco wel degelijk praat met z'n spelers.quote:Oleguer Presas Renom zal niet de geschiedenis ingaan als de meest verfijnde Ajaxvoetballer aller tijden. Maar dit elftal kan de steun van de ervaren Spanjaard (29) goed gebruiken.
In de laatste thuiswedstrijd voor de winterstop, op 28 december, thuis tegen ADO Den Haag, moest de voormalige verdediger van Barcelona na 33 minuten het veld ruimen. Ajax stond weliswaar met 2-0 voor, maar Oleguer verdronk in de zee van ruimte die de tegenstander hem bood. Zijn plaats werd ingenomen door de bijna tien jaar jongere Gregory van der Wiel, die als jeugdspeler van de Amsterdamse club gewend is aan de snelheid en accuratesse waarmee de voorhoede vanuit de laatste linie van impulsen moet worden voorzien.
Met gebogen hoofd keerde Oleguer de Arena die middag de rug toe. Een pijnlijk moment was het, zonder twijfel, maar als een donderslag bij heldere hemel kwam de ingreep van trainer Marco van Basten niet. ''Bij Barcelona was ik louter verdediger,'' zegt Oleguer. ''Als ik de bal had, gaf ik die aan de middenvelders Xavi of Iniesta. Zij gingen spelen. Bij Ajax moet ik verdedigen én creatief zijn. Van Basten vindt dat ik meer moet brengen aan de bal. Dat wil ik ook, maar het is moeilijk om te doen wat ik niet gewend ben.''
Oleguer sprak erover met zijn trainer, meer dan eens zelfs. ''Ik zeg wat ik vind en dat kan ook tegen deze trainer. Mijn Engels is goed, dat heeft me wel geholpen in mijn gesprekken met Van Basten. Er is geen probleem tussen de trainer en mij. We hebben het ook zeker niet alleen over die wissel gehad. De laatste anderhalve maand voor de winterstop had ik een moeilijke periode. Maar in mijn eerste half jaar in Amsterdam heb ik ook goede wedstrijden gespeeld. Laat ik het zo zeggen: over het geheel genomen kan ik beter dan ik heb laten zien.''
Tijdens Ajax' trainingskamp in Portugal nam Oleguer geregeld de gelegenheid te baat om na de verplichte arbeid zijn traptechniek bij te schaven, terwijl Ajax op dat moment bezig was Rob Wielaert over te nemen van FC Twente. Een directe concurrent voor Oleguer, en een verdediger die er niet voor terugdeinst de middenlijn over te steken.
De komst van de dertigjarige Brabander verontrustte de Spanjaard echter niet. ''Ieder van ons heeft zijn eigen stijl van voetballen, elke tegenstander vraagt een andere aanpak. Soms heb je de ene speler nodig, soms de andere.'' Op de opmerking dat Ajax Wielaert niet voor de reservebank zou halen, antwoordde Oleguer: ''Maar daarvoor hebben ze mij ook niet gehaald.''
Zondag stonden ze zij aan zij in de klassieker tegen Feyenoord. Oleguer maakte zijn rentree in een elftal dat na de winterstop volledig van het pad was afgeraakt. Met het inbrengen van de Catalaan keerde de rust in de defensie terug. Ajax gaf tegen Feyenoord (2-0) voor het
eerst sinds het duel met ADO Den Haag op 28 december (3-0) geen doelpunt weg. Met Oleguer krijgt Ajax beduidend minder doelpunten tegen (twaalf in zestien duels) dan zķnder hem: vijftien in zeven wedstrijden.
Morgenavond 20.45 uur, in de derde ronde van het Uefa-Cuptoernooi tegen Fiorentina, zal Van Basten wederom een beroep op Oleguer doen. Maar het is nog de vraag wie naast hem staat in het hart van de defensie: Wielaert is niet speelgerechtigd en Jan Vertonghen geblesseerd. Vermoedelijk valt de keus op Thomas Vermaelen.
amen to thatquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:30 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat er zo kort na de Tweede Wereldoorlog bombardementen op Rotterdam worden verheerlijkt en Joden de gaskamers in gewenst worden is gewoon heel primitief gedrag. Maar geef vooral de burgemeesters de schuld.
2 moraalriddertjesquote:
Kampioenenquote:Uitsluiting Roda JC kan titelrace weer openen
BRON: Sportweek
Hoewel het sportief gezien al niet goed gaat met Roda JC (17de plaats in de eredivisie), gaat het financieel nog slechter. De Limburgse club vraagt drie miljoen aan de gemeenteraad van Kerkrade om te overleven. Vanavond wordt beslist of de gemeente dit bedrag kan overboeken naar de club.
Ajax Netwerk
Mocht dit bedrag niet worden overgemaakt naar de eredivisionist dan zal dit het einde van de club betekenen. Dit zal grote gevolgen hebben voor de stand in de competitie. De officiële regels vertellen dat de punten, die behaald zijn tegen een club die uitgesloten wordt, moeten worden ingeleverd.
Ajax Netwerk
In dat geval zou AZ maar liefst zes punten kwijt zijn, FC Twente slechts één en Ajax drie. Dat zou de volgende fictieve rangschikking tot gevolg hebben.
Ajax Netwerk
Fictieve rangschikking bij uitsluiting Roda JC
1. AZ 51 punten
2. FC Twente 47 punten
3. Ajax 42 punten
4. PSV 41 punten
5. SC Heerenveen 38 punten
liever een moraalridder dan een ordinaire tokkiequote:
Alleen maar nadeling dus voor ons.quote:
Ik zie ons Twente nog wel inhalen, doe maar wel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
3 punten inlopen op AZ en Twente loopt er 2 uit. PSV loopt er ook 2 in. Dus doe maar niet
KNJBquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:54 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik zie ons Twente nog wel inhalen, doe maar wel.
Wat zou het geweldig zijn als AZ hierdoor het kampioenschap misloopt
Gaat echt niet gebeuren hoor. Roda blijft gewoon bestaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:54 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik zie ons Twente nog wel inhalen, doe maar wel.
Wat zou het geweldig zijn als AZ hierdoor het kampioenschap misloopt
En vergeten dat wij nog tegen Roda hadden moeten spelen, waar we waarschijnlijk ook 3 punten hadden gepakt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
3 punten inlopen op AZ en Twente loopt er 2 uit. PSV loopt er ook 2 in. Dus doe maar niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent gewoon een kakkiequote:Op woensdag 18 februari 2009 19:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik zie Marco nog wel in staat om met Anita, Sarpong en Emanuelson beginnen.
Omdat jouw primitieve spreekkoren mij niet aanstaan zeker, ik had het ook over de spreekkoren van Feyenoord. Maar goed, van zo'n lowlife als jou kunnen we alles verwachten (pak je woordenboek er maar bij voor een vertaling van dat woord).quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:00 schreef KirkLazarus het volgende:
Zijn er nog spelers die we in Kerkrade transfervrij willen gaan ophalen?![]()
Meeuwis?
We halen gewoon Van Geel terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Overigens krijgt Ajax mét Oleguer in de ploeg minder doelpunten tegen (twaalf in zestien duels) dan zķnder hem: vijftien in zeven wedstrijden
Waar kan ik hem boeken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:25 schreef Noshiba het volgende:
Pannenkoekenman zit nu zelfs in de TV-reclame van radio 1
woehoequote:Op woensdag 18 februari 2009 19:25 schreef Noshiba het volgende:
Pannenkoekenman zit nu zelfs in de TV-reclame van radio 1
Laten we het voorlopig op scorebordjournalistiek houden.quote:
F-side op de 1e ring en 410 op de 2e ringquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:56 schreef Noshiba het volgende:
Uit een verslag van het parool over 410 bij ajax-fnoord
"Onze ambitie? Uiteindelijk de hele korte zijde beslaan"
Dat zou toch wel zo vet zijn
Edit: Ik kan niet lezenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:56 schreef Noshiba het volgende:
Uit een verslag van het parool over 410 bij ajax-fnoord
"Onze ambitie? Uiteindelijk de hele korte zijde beslaan"
Dat zou toch wel zo vet zijn
400quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:02 schreef Bullebak het volgende:
Volgens mij kan het hard gaan. Is het bekend hoeveel mensen er op de wachtlijst staan?
Iets over mensen op de andere vakken en meezingen. Maar daar ging het niet echt overquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:06 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat zei je ik ben nu nieuwschierig
Denk dat als bekend is dat er meer plaatsen zijn, er ook meer mensen zich aanmelden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:02 schreef Bullebak het volgende:
Volgens mij kan het hard gaan. Is het bekend hoeveel mensen er op de wachtlijst staan?
quote:Van Basten blij met gelijkspel
FLORENCE - Ajax stemt trainer Marco van Basten tevreden als het een gelijkspel overhoudt aan de eerste ontmoeting in derde ronde van de UEFA Cup met Fiorentina.
De coach schroomt ook niet om zijn ploeg donderdagavond aan te passen aan de huidige nummer vier van de Serie A. ''Dat lijkt mij geen schande. Alleen de punten tellen bij Europees voetbal."
Van Basten mist in het Stadio Artemio Franchi van Florence de geblesseerde Gabri, Jan Vertonghen, Dario Cvitanich en Eyong Enoh. Rob Wielaert is niet speelgerechtigd, omdat hij voor de winterstop al met FC Twente in de UEFA Cup heeft gevoetbald. Vertonghen viel op het laatste moment af.
''Dat is jammer, zeker achteraf mag je zeggen dat hij vorige week niet met België tegen Slovenië had moeten voetballen. Hij was toen al niet helemaal fit'', zei van Basten.
Silva
Door het wegvallen van Wielaert en Vertonghen komt er achterin een plaats vrij voor Bruno Silva of Robbert Schilder. Van Basten overweegt bovendien om niet met drie maar vier middenvelders te beginnen.
''Dat zou zomaar kunnen. Het is belangrijk om negentig minuten lang in een goede organisatie te blijven staan. Zij geven de tegenstander graag het gevoel dat er iets te halen valt. Bij balverlies willen ze razendsnel toeslaan. Dat lukt ze vaak heel aardig.''
Ja hij gaat nu ook met 3 verdedigers spelen tegen Mutu en Gilardinoquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:37 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Met vier middenvelders, deden we dat ook niet tegen Vitesse?
quote:Middenveld
Daley Blind* lies(?)blessure
Rasmus Lindgren
Kennedy Bakircioglu
Urby Emanuelson
Ismaīl Aissati* knieblessure
Gabri* lichte hersenschudding
Siem de Jong* sleutelbeenbreuk
Jan-Arie van der Heijden* knieblessure
Evander Sno
Mitchell Donald* zware knieblessure
Eyong Enoh* bovenbeenblessure
lach maarquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:01 schreef KirkLazarus het volgende:
Vier middenvelders? Hmmmm... voor wie zou hij kiezen dan?
[..]
quote:Klassieker komende vijf jaar zonder uit-fans
Uitgegeven: 18 februari 2009 22:05
Laatst gewijzigd: 18 februari 2009 22:05
ZEIST - De wedstrijden tussen de eerste elftallen van Ajax en Feyenoord worden de komende vijf jaar zonder de supporters van de bezoekende club gespeeld.
Dat is het resultaat van het overleg dat woensdagavond plaatsvond tussen de burgemeesters Cohen (Amsterdam), Aboutaleb (Rotterdam), bestuurders van Ajax, Feyenoord en de KNVB.
De periode van afkoeling wordt na twee jaar geëvalueerd, waarna de termijn eventueel ingekort kan worden. Dit heeft de KNVB woensdagavond laten weten.
Incidenten
De beslissing volgt op de incidenten van afgelopen week, van de wedstrijden van zowel de eerste elftallen als de beloftenteams.
Ondanks eerdere waarschuwingen die de clubs en burgemeesters aan de aanhang hebben gegeven, is er blijvend sprake van misdragingen, geweldsincidenten en spreekkoren.
Š ANP
bron: nu.nl
quote:AMSTERDAM - Ajax-trainer Marco van Basten heeft voor een bijzondere voorbereiding gekozen op het UEFA Cuptreffen bij Fiorentina. Na de spelers maandag vrijaf te hebben gegeven trokken de Ajacieden gisteren bokshandschoenen in plaats van hun voetbalschoenen aan. In het sportzaaltje van de ArenA lag in een ochtend- en een middagsessie de nadruk op de teambuilding.
quote:In Florence zijn woensdag twee Ajax-supporters opgepakt. Een man (19) en een vrouw (25) zouden wat gestolen hebben en onenigheid hebben gekregen in een winkel in het centrum van de stad.
Toen ze werden aangehouden zijn politiemensen bekogeld door Ajax-supporters die hun te hulp schoten. Volgens persbureau Ansa zijn er verder geen arrestaties verricht.
Komt het wel op neer, gewoon op de simpelste manier voetbalvandalisme tegengaanquote:Leuk 1-2tje van twee pvda-holmaatjes. De "rellen" buiten het stadion ontstonden pas nadat de ME als gekken charges begon uit te voeren. Hoezo provocatie? En die spreekkoren zijn elk jaar te horen en nu zijn ze opeens slecht? En hoezo kan je die paar honderd malloten bij jong kakkerlakken niet gelijk aanpakken? Dan geef je als burgemeester het goede voorbeeld en is de toon gezet voor de grote wedstrijd!
Als het geen voetbalsupporters, maar kut-marokkaantjes uit A'dam-west geweest waren, dan was Cohen gezellig een kopje thee komen drinken om over de problemen te praten! Dit was gewoon een vooropgezet plan om de uitsupporters de komende jaren te kunnen weren!
Ajax is weer on tour. Berg je maar.quote:
Ik baal er wel van dit is het eerste tripje van de afgelopen jaren die ik mis omdat ik geen geld hebquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ajax is weer on tour. Berg je maar.
ik heb geen geld en geen baan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik baal er wel van dit is het eerste tripje van de afgelopen jaren die ik mis omdat ik geen geld heb
geen commentaar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ik heb geen geld en geen baan.
Het was toch godverdomme een rustige klassieker. Die kanker honden moeten het weer verzieken. Hoe laag F ook staat er blijft altijd die bijzondere sfeer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:49 schreef finsdefis het volgende:
Wat een fucking gezeik zeg![]()
NIEMAND geeft iets om die spreekkoren, behalve mensen die niks om voetbal geven. Hoort bij de sfeer, historie en rivaliteit. En dan lekker geweld uitlokken. Had die hoerige kakkerlakken tijdens de beloftenwedstrijd wat harder aangepakt idd (vuurwerk op het veld gooien), dan was het in ieder geval begrijpelijk geweest.
Tja, de rest van z'n politieke stellingen en beloftes werken allemaal niet. Dan moet hij hier zijn "daadkrachtigheid" maar uit putten ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:53 schreef HeatWave het volgende:
Cohen. echt, die man zou een biertje moeten lusten, wat een verneukt kutleven moet die gast gehad hebben om zo in het leven te staan. Echt een heel intriest en zielig persoon is het....
Ja op P2 jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ach, jullie kijken niet ver genoeg. Dit was een vooropgezet plan omdat je al jaren weet dat dit gebeurt.
Gewoon 5 jaar geen gezeik nu voor beide steden. Vergeet niet dat Cohen zich er wel altijd hard voor maakt dat er een degelijk feest is mocht Ajax ooit nog in zijn ambtstermijn iets winnen..
let's cross that imaginary bridge when they get there..quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:58 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Wat doen ze nu als Ajax en Feyenoord de bekerfinale halen?
cohen zou ik best wel als minister president willen zien. zelden zo'n warme persoonlijkheid gezien, gehoord en gesproken. dis is misschien lullig voor de fans, maar wel volkomen te begrijpen. zeker nadat er weer voor gigantisch veel geld aan schade is veroorzaakt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:53 schreef HeatWave het volgende:
Cohen. echt, die man zou een biertje moeten lusten, wat een verneukt kutleven moet die gast gehad hebben om zo in het leven te staan. Echt een heel intriest en zielig persoon is het....
Que?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:45 schreef Fortitudo het volgende:
schade
Zeker na die rellen in Amsterdam-West een tijdje geleden, zo pak je die jongens aan, gewoon niets doen als auto's in de fik worden gestoken.Maar wel lekker die boefjes van supporters aanpakkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:45 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
cohen zou ik best wel als minister president willen zien. zelden zo'n warme persoonlijkheid gezien, gehoord en gesproken. dis is misschien lullig voor de fans, maar wel volkomen te begrijpen. zeker nadat er weer voor gigantisch veel geld aan schade is veroorzaakt.
normaal ben ik tegen de linkse politieke mensen, maar deze man kan op mijn steun rekenen.
hee verrek, daar hebben we onze linkse bomen knuffelaar weerquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:45 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
cohen zou ik best wel als minister president willen zien. zelden zo'n warme persoonlijkheid gezien, gehoord en gesproken. dis is misschien lullig voor de fans, maar wel volkomen te begrijpen. zeker nadat er weer voor gigantisch veel geld aan schade is veroorzaakt.
normaal ben ik tegen de linkse politieke mensen, maar deze man kan op mijn steun rekenen.
quote:
Jij bent de eerste Amsterdammer die ik heb horen zeggen , dat 'ie blij is met Cohen .quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:52 schreef msnk het volgende:
Cohen is de slechtste burgemeester ooit omdat hij dit invoert![]()
Ja niet dus. Degelijke man, en dat hij dit nu doet - so be it. Niet leuk, maar hij doet 't prima hier
Ik denk juist wel gezeik. Er is nu geen trein die naar de Arena gaat, er is nu geen vaste route, er is nu geen controle dmv kaartjes e.d. Er is juist een hele grote groep die op zondag niet naar een wedstrijd mag. Ik denk niet dat die lekker rustig in een kroegje gaan kijken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
..
Gewoon 5 jaar geen gezeik nu voor beide steden
...
Peter R de Vries dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:09 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand wie dat net op 3FM was die het mooi vond dat er de komende 5 jaar geen uitsupporters mogen zijn bij Ajax-feyenoord? Was tussen het gesprek met Daniel en Erik door.
Sowieso moet hij zijn bek eens houdenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Peter R de Vries dus. Niet van 'm verwacht.
Inderdaad. Je moet niet kwaad zijn op die burgemeesters, maar op die paar fijne mede''supporters'' die ondanks de waarschuwingen gewoon lekker doorgegaan zijn met het gekloot.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Goed zo moeten ze ook kappen met die onzin.!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:46 schreef Suijk het volgende:
Nee, dat kan hier:
[uefa Cup 19/2] Fiorentina - Ajax 20.45 NL3
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:28 schreef KirkLazarus het volgende:
Pfff laat ze dan maar echt degraderen..
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:46 schreef Suijk het volgende:
Nee, dat kan hier:
[uefa Cup 19/2] Fiorentina - Ajax 20.45 NL3
Peterquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sowieso moet hij zijn bek eens houden
Godsamme zeg elke ochtend pak ik de spits of de metro maar die waren vandaag op dus ik pak de pers staat er weer zo een kutverhaal in over een of andere gozer die zich zo een geweldige fan vind etc bladieblaquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:07 schreef Longmen het volgende:
http://www.depers.nl/spor(...)ts-van-merktrui.html
Oleguer.quote:De prestaties van Oleguer Presas Renom vielen de eerste seizoenshelft een beetje tegen, zo vond trainer Marco van Basten. Daarom werd FC Twente-verdediger Robbie Wielaert in de winterperiode aangetrokken. Tegenover Het Parool laat Oleguer weten te hopen op nog een kans.
De Catalaanse verdediger geeft namelijk aan dat hij beter kan, en wil dat graag in Amsterdam laten zien. ''Bij Barcelona was ik louter verdediger,'' begint Oleguer zijn uitleg. ''Als ik de bal had, gaf ik die aan de middenvelders Xavi of Iniesta. Zij gingen spelen. Bij Ajax moet ik verdedigen en creatief zijn. Van Basten vindt dat ik meer moet brengen aan de bal. Dat wil ik ook, maar het is moeilijk om te doen wat ik niet gewend ben.''
Oleguer heeft al diverse keren gesproken met Van Basten over zijn situatie. ''Ik zeg wat ik vind en dat kan ook tegen deze trainer. Mijn Engels is goed, dat heeft me wel geholpen in mijn gesprekken met Van Basten. Er is geen probleem tussen de trainer en mij,'' aldus Oleguer.
Toch weet Oleguer dat hij beter kan. ''Maar in mijn eerste half jaar in Amsterdam heb ik ook goede wedstrijden gespeeld,'' verduidelijkt de Catalaan. ''Laat ik het zo zeggen: over het geheel genomen kan ik beter dan ik heb laten zien.''
De komst van Robbie Wielaert verontrust de 29-jarige Oleguer niet. ''Ieder van ons heeft zijn eigen stijl van voetballen, elke tegenstander vraagt om een andere aanpak. Soms heb je de ene speler nodig, soms de andere,'' aldus de verdediger, die op de opmerking dat Ajax Wielaert niet voor de reservebank heeft gehaald, antwoord met de woorden: ''Daarvoor hebben ze mij ook niet gehaald.''
Whehe, wat een gastquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Godsamme zeg elke ochtend pak ik de spits of de metro maar die waren vandaag op dus ik pak de pers staat er weer zo een kutverhaal in over een of andere gozer die zich zo een geweldige fan vind etc bladiebla
offtopic: de pers is denondanks stukken beter dan die meuk in de spits...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Godsamme zeg elke ochtend pak ik de spits of de metro maar die waren vandaag op dus ik pak de pers staat er weer zo een kutverhaal in over een of andere gozer die zich zo een geweldige fan vind etc bladiebla
bron: FPquote:Feyenoord en Ajax zullen het de komende vijf jaar zonder supporters moeten doen als zij tegen elkaar spelen. Dat is wat er besloten is bij een vergadering tussen de clubbesturen, KNVB en de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam. De vergadering vond gisterenavond plaats in Zeist. De 'afkoelingsperiode' wordt over twee jaar bekeken, en indien mogelijk ingekort.
De beslissing is het gevolg van de incidenten rond de wedstrijden van afgelopen week. Zowel bij de eerste elftallen als bij de beloftenteams was er, ondanks waarschuwingen van de verschillende burgemeesters en de clubs, blijvend sprake van misdragingen, geweldsincidenten en spreekkoren. In 2005 is er naar aanleiding van supportersrellen al afgesproken dat bij nieuwe ongeregeldheden het zogenaamde 'vijf-jaar-regime' van kracht zou worden.
Ondanks de bovenmatige inzet van politie en clubs is het rond de laatste wedstrijden van Ajax en Feyenoord niet rustig gebleven. Afgelopen zondag werd in vak 412 vuurwerk afgestoken door Ajax-supporters en na de wedstrijd werden er kwetsende leuzen door Feyenoord-aanhangers gescandeerd. De incidenten van de afgelopen weken zijn de aanleiding geweest voor de clubs, KNVB en de burgemeesters om de afkoelingsperiode in te stellen.
De beloftenelftallen moeten het de komende twee jaar helemaal zonder publiek stellen. Na deze periode vindt er ook hier een evaluatie plaats. Alle betrokkenen hebben aangegeven het te betreuren dat het zover heeft moeten komen.
Haha wordt nu deels de schuld bij 412 gelegdquote:
Beetje jammer dit van Vertonghen..quote:Jan Vertonghen kreeg het advies van Marco van Basten om de interland tegen Slovenië te laten schieten. De Belgische verdediger luisterde niet en is de komende tijd niet beschikbaar voor Ajax.
"Jan heeft al een paar weken last van zijn voet, maar toch steeds gespeeld. Ik heb gezegd dat het misschien niet verstandig was om voor België te spelen, maar hij is toch gegaan", vertelt Van Basten tegenover De Telegraaf.
De linkspoot was niet beschikbaar voor het duel tegen Feyenoord en zal ook vanavond niet tegen Fiorentina spelen. De volgende wedstrijd, dat tegen Volendam gespeeld wordt, zal mogelijk ook te vroeg zijn voor de verdediger. "Hij moet nu eerst helemaal fit zijn. Al is het vervelend om hem te moeten missen. Zeker in deze situatie, waarin we al zo veel geblesseerden hebben."
Het was een advies, ze hebben hem niks verbodenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef navigator het volgende:
Geef hem maar een dikke boete! Gewoon geen spelers meer afstaan voor die kutoefeninterlands.
Hoezo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:59 schreef Silaz het volgende:
[..]
Beetje jammer dit van Vertonghen..
Als hij al last heeft van een blessure is dit natuurlijk wel een wedstrijd die je kan laten schieten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo?
Zo vaak heeft hij nou ook weer niet gespeeld voor Belgie. Het blijft een eer natuurlijk.
Ik denk dat veel spelers in zijn geval hetzelfde hadden gedaan.
Wat een enorme oetlul inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:59 schreef Silaz het volgende:
[..]
Beetje jammer dit van Vertonghen..
Ik zie het probleem wel. Vertonghen is veel minder gaan voetballen, en is momenteel zelfs geblesseerd. Ik weet wel dat we hem vanavond makkelijk hadden kunnen gebruiken. En niet alleen vanavond.... Ik neem het hem zeer kwalijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:44 schreef Rumille het volgende:
Van Basten heeft een advies gegeven, maar de keuze aan hem gelaten. Nou, verkeerd afgelopen, les geleerd, weer verder gaan. Ik zie het probleem niet, behalve dan dat hij nu geblesseerd is.
Mooi toch, hoe minder hoe beter voor Ajax lijkt me?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vanavond maar 25.000 mensen aanwezig waaronder 1400 Ajacieden.
Ik keek net Nederland - Italie met van Bastenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:25 schreef TheZapster het volgende:
Ik zit Real Madrid - Ajax uit 1995 terug te kijken, helemaal vergeten wat een topwedstrijd dat was.
Dan is Madrid - Ajax toch wel wat beter hoor, na 30 minuten had het al 0-5 moeten staan en dat commentaar van Evert ten Napel over de keeper van Real die de hele tijd kruisjes slaatquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:40 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik keek net Nederland - Italie met van Basten
Hoe kun je deze wedstrijd vergeten, een van de beste van Ajax ooitquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:25 schreef TheZapster het volgende:
Ik zit Real Madrid - Ajax uit 1995 terug te kijken, helemaal vergeten wat een topwedstrijd dat was.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef navigator het volgende:
[..]
Hoe kun je deze wedstrijd vergeten, een van de beste van Ajax ooit
Los Galacticosquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Voetbal van een andere planeet was dat.
De torrent voor de liefhebbersquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Los Galacticos![]()
We kregen wel een staande ovatie van het Madrid-publiek toen.
Ik ga 'm weer even opzoeken die wedstrijd. Even genieten voor Fiorentina.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Los Galacticos![]()
We kregen wel een staande ovatie van het Madrid-publiek toen.
Via nieuwsgroepen kan het vaakquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:23 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Is er een site waarop je deze wedstrijden kunt terugkijken?
Thanks. Zag het linkje hierboven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Via nieuwsgroepen kan het vaak
Ik heb bij de zus van Arno Splinter in de klas gezeten, wat een lekker blond poppetje was dat zegquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:19 schreef navigator het volgende:
Kiki in de basis! En ook Arno Splinter kan later tegen zijn kleinkinderen zeggen dat hij daar bij was![]()
Een toch bepaald geen missselijk Madrid volkomen aan gort gespeeld
Kijk eens in de OP!quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:40 schreef Stefan81 het volgende:
jongens weet iemand of er veel blessures zijn bij ajax???? wat denken jullie kan ajax een gelijkspel uithalen in Italie???
Niiiiiice!quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De torrent voor de liefhebbers
Woehoe 0-1 Litmanen![]()
![]()
![]()
nou wil ik mezelf niet bepaald een moraalridder noemen.quote:
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
nou wil ik mezelf niet bepaald een moraalridder noemen.
Maar aangezien je ondertitel nergens op slaat, zou je hem dan ook niet gewoon weghalen voor het niet ondenkbeeldige geval dat mensen er toch aanstoot aan mochten nemen ?
Mooi manquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:39 schreef zjroentje het volgende:
lol. Ga hoogstwaarschijnlijk afstuderen op een mogelijke derde ring op de Arena.![]()
Wil je de link aub pm'en. Kan em niet vinden op de bekende sites...quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De torrent voor de liefhebbers
Woehoe 0-1 Litmanen![]()
![]()
![]()
What the...quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Maar aangezien je ondertitel nergens op slaat, zou je hem dan ook niet gewoon weghalen voor het niet ondenkbeeldige geval dat mensen er toch aanstoot aan mochten nemen ?
TU Delft.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mooi manStage of zo? En bij welk bedrijf?
Gast, hij zit hier al 2 jaar en nooit heeft er iemand wat over gezegd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ik vermoed het Fascist Jew van Aanvoerderquote:
reageer maar rustig hoor. Het viel me nu pas op met zijn nieuwe avater en ik breng het alleen ff ter sprake.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Gast, hij zit hier al 2 jaar en nooit heeft er iemand wat over gezegd.
Als je er problemen mee hebt, ga dat dan hier melden [FAQ & FB] #90: Lekker zeiken, lekker bakkie koffie. . Maar stop er hier mee.
Mooi, dan is de zaak afgedaan en gaan we weer verder over Ajax postenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:18 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
reageer maar rustig hoor. Het viel me nu pas op met zijn nieuwe avater en ik breng het alleen ff ter sprake.
Ik heb er geen probleem mee, maar doe alleen een beroep op zijn ethisch besef.
Nergens op slaat? Ajacieden worden als Joden gezien en Laziali als fascisten. Aangezien ik van beide clubs fan ben en niets met joden of fascisten te maken heb is dit een ludieke ondertitel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens ophouden met je persoonlijke aanvallen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:29 schreef navigator het volgende:
Wat ben je toch ook een zeikerd sjimz. Als jij burgemeester van Amsterdam was had je hetzelfde als Cohen gedaan vermoed ik.![]()
Zo erg was mijn post helemaal niet
1 van de 5 zegt alstu!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:28 schreef jna het volgende:
Ik wil graag alle 5 mensen die mij tegelijk een pm stuurde bedanken
Als 1 van die 5 dat nu ook naar mij doet, ben ik een gelukkig mensquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:28 schreef jna het volgende:
Ik wil graag alle 5 mensen die mij tegelijk een pm stuurde bedanken
Denk dat Steek vertrouwen heeft gekregen door de ''nul'' tegen Feyenoord. Ondanks dat hij niet veel te doen had.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
1 van de 5 zegt alstu!
Ik denk dat Ajax met een sneaky counter 0-1 maakt en het vast blijft houden totdat Stekel een blunder van jewelste maakt.
Het enige wat hij te doen had was dat schot van Wijnaldum, dus een hele prestatie was het niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Denk dat Steek vertrouwen heeft gekregen door de ''nul'' tegen Feyenoord. Ondanks dat hij niet veel te doen had.
moet het proberen vast te houden. die onzekere houding baart zorgen, maar goed als trainer kan je er niet veel over zeggen denk ik. maakt het alleen erger. hopelijk krijgen we een mooi duel te zien met een sneaky groningen- ajax actie maar dan in het voordeel van ajax.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Denk dat Steek vertrouwen heeft gekregen door de ''nul'' tegen Feyenoord. Ondanks dat hij niet veel te doen had.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens ophouden met je persoonlijke aanvallen.
Een beetje normaal reageren is voor jou meestal te veel gevraagd.
En nu gewoon weer lekker over Ajax praten svp!
Maar in je hoofd kan je daar meer van maken dan het daadwerkelijk was. En dat geeft dan weer vertrouwen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het enige wat hij te doen had was dat schot van Wijnaldum, dus een hele prestatie was het niet.
Ik hoop het maar, ik hoop dat hij het een beetje redelijk doet, dan kan hij in de zomer verkocht worden en kunnen we straks weer verder met Vermeer.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:44 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Maar in je hoofd kan je daar meer van maken dan het daadwerkelijk was. En dat geeft dan weer vertrouwen.
Denk alleen niet dat hij haalbaar is.quote:Oud-Ajacied Maxwell lijkt bij de Italiaanse topclub Inter Milan definitief op een zijspoor te zijn beland. Inter-trainer José Mourinho lijkt op de positie van linksback de voorkeur te geven aan de 18-jarige Davide Santon. Dat is vooral opvallend vanwege het feit dat Santon, opgeleid door Inter, van origine een rechtsback is.
De Portugese coach is echter van mening dat Maxwell in defensief opzicht tekort schiet en gebruikt hem enkel als alternatief voor de positie van linkermiddenvelder. Maxwell werd in 2004 speler van het jaar in de Nederlandse Eredivisie nadat hij een uitstekend seizoen had gedraaid bij Ajax en met die club de titel had gewonnen.
Ik zie het nog steeds goedkomen met Olly.quote:Oleguer Presas Renom verhuisde afgelopen zomer van FC Barcelona naar Ajax. De 29-jarige Catalaan heeft zijn draai nog niet echt weten te vinden in de Nederlandse hoofdstad. Tegenover Sportweek legt hij uit waarom: “Bij Barcelona was ik louter verdediger.’’
“Als ik de bal had, gaf ik die aan de middenvelders, zij gingen spelen. Bij Ajax moet ik verdedigen én creatief zijn. Het is moeilijk om iets te doen wat ik niet gewend ben, ” legt Oleguer verder uit. In de winterstop werkte Oleguer daarom onder meer aan zijn traptechniek.
In de winter werd in de persoon van Rob Wielaert echter een nieuwe verdediger gekocht, waardoor Oleguer op de bank belandde: “We hebben allebei onze eigen stijl van voetballen. Soms heb je de ene speler nodig, soms de andere,” vertelt de Spanjaard over zijn collega.
Afgelopen zondag startte Oleguer wel in de Klassieker tegen Feyenoord. De verdediger maakte toen een degelijke indruk. Morgenavond zal de Catalaan waarschijnlijk opnieuw aan de aftrap verschijnen voor het UEFA Cup treffen met Fiorentina. Opvallend feit is overigens dat Ajax zonder Oleguer in het veld aanzienlijk meer tegendoelpunt moet incasseren (vijftien in zeven wedstrijden) dan met Oleguer in de ploeg (twaalf in zestien duels).
ik heb je net per ongeluk een pm gestuurd, beschouw maar als niet verzonden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:21 schreef Noshiba het volgende:
Zit net op school gaat ie 1.6mbps nu thuis 12kb
quote:Sulejmani begint op de bank
De middag editie van het Parool meldt vandaag dat Sulejmani vandaag voor het eerst in tijden niet in de basis begint bij Ajax. De Amsterdammers spelen vanavond in de UEFA Cup tegen het Italiaanse Fiorentina.
Leonardo krijgt wel vertrouwen van Van Basten die vanavond begint met vier middenvelders waar door er geen plek is voor Sulejmani. De aanval zal bestaan uit Suarez en Leonardo.
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg; Van der Wiel, Olegeur, Vermaelen, Schilder; Anita, Sarpong, Lindgren, Emanuelson; Suarez en Leonardo.
Wie moet er anders linksback staan dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:55 schreef Damzkieee het volgende:
Leonardo op basis van zijn harde heen en weer rennen tegen Feyenoord?
Dramatische opstelling dit, ben bang dat het erg lastig gaat worden.
Schilder linksback
Sulejmani met 1 been speelt nog beter linksback dan Schilder.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie moet er anders linksback staan dan?
Silva rechtsback zetten, en de rest van de defensie die schuift een plaatsje opquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie moet er anders linksback staan dan?
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, want leo zorgt voor te veel balverlies. Denk dat Sulejmani ook niet start. Suarez en daarom heen Urby enKennedy
.
Prob ook met Anita en misschien wel Sarpong.
Dat zou inderdaad een goede oplossing zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Silva rechtsback zetten, en de rest van de defensie die schuift een plaatsje op
Kan je me alvast de toto-uitslag van komend weekend PM'en?quote:
Gelukkig is er ook veel keus tussen de spelers.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die opstelling!
Echt belachelijk
We hadden die Italianen idd ook telefonisch kunnen afbellenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die opstelling!
Echt belachelijk
Ongelofelijk iddquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:08 schreef Cheiron het volgende:
Waarom HAAT v Basten Silva trouwens? Die heeft zich enorm nuttig bewezen... Schilder daarentegen laat veel minder zien maar wordt elke keer opgesteld
Joden lopen altijd weg!!111!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We hadden die Italianen idd ook telefonisch kunnen afbellen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We hadden die Italianen idd ook telefonisch kunnen afbellen
En als Silva als linksback wordt opgesteld loopt iedereen weer te janken dat Van Basten een rechtspoot als linksback opstelt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:08 schreef Cheiron het volgende:
Waarom HAAT v Basten Silva trouwens? Die heeft zich enorm nuttig bewezen... Schilder daarentegen laat veel minder zien maar wordt elke keer opgesteld
Jouw onderschrift topic.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:06 schreef denthemen het volgende:
Ik baal wel dat Sulejmani niet in de basis staat, maar het is gezien zijn vorm wel terecht
Was hij samen met Wielaert tegen feyenoord dan zo dramatisch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:34 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat hij haalbaar is.
[..]
Ik zie het nog steeds goedkomen met Olly.
Ik heb altijd hoop gehouden dan Oleguer weer in zijn oude vorm terug zou keren en hem nooit afgeschreven. Was op vakantie en heb de klassieker niet gezien. Bovendien zijn conclusies gebaseerd op een wedstrijd nooit relevant.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Was hij samen met Wielaert tegen feyenoord dan zo dramatisch?
nee hoor, dit wordt een ongekende afslachtingquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:35 schreef denthemen het volgende:
We gaan voor een overwinning a la Zagreb
Ik geloof er wel. dat we een puntje kunnen pakken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee hoor, dit wordt een ongekende afslachting
ik hebb er een hard hoofd in. Maar dat had ik tegen HSV ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:40 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ik geloof er wel. dat we een puntje kunnen pakken.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:05 schreef Silenus het volgende:
Overigens, beide plees zijn hier bezet waardoor ik moet wachten, julliie denken toch niet dat ik voor mn lol ga zitten fokken tijdens een tripje als dit!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:05 schreef Ajaxfan het volgende:
in het Parool staat:
Stekelenburg
V/d Wiel-Oleguer-Vermaelen- Schilder
Bakircioglu-Lindgren-Emanuelson-Anita
Sulejmani-Suarez
Anders dan genoemd op internet dus.
Heb je al gedronken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:03 schreef Silenus het volgende:
Zo, effe lekker terug naar het hostel om goed te schijten. Dat is het voordeel van miodden in de stad zitten! De kroeg staat hier tegenover.
Vanmiddag hier in een tshirt in de zon kunnen zitten, echt primadebima, volgens mij wordt er zo ook nog gevoetbald dus ik heb er zin an. Ik lees hier berichten over een gekke opstelling, ik wil het niet weten. JA TOCHHH
Leuke foto'squote:Op donderdag 19 februari 2009 18:15 schreef Noshiba het volgende:
http://www.ajaxfotoside.net/0809uit/florence/florence.html
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:15 schreef Noshiba het volgende:
http://www.ajaxfotoside.net/0809uit/florence/florence.html
Hahah! Goed koud gehad in je T-shirtje als ik die foto's op Ajaxfotoside zo bekijk. Daar loopt iedereen met een dikke winterjasquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:03 schreef Silenus het volgende:
Vanmiddag hier in een tshirt in de zon kunnen zitten, echt primadebima, volgens mij wordt er zo ook nog gevoetbald dus ik heb er zin an. Ik lees hier berichten over een gekke opstelling, ik wil het niet weten. JA TOCHHH
kunde u mij ook dat linkje pm'n?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:44 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
ik heb je net per ongeluk een pm gestuurd, beschouw maar als niet verzonden.
Hier ook, download is 1,7 en upload 26,7.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:31 schreef jna het volgende:
Ben ik de enige bij wie die torrent echt zo langzaam als Evander Sno gaat?
Als je de wedstrijd tegen Real Madrid bedoelt: Nee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:31 schreef jna het volgende:
Ben ik de enige bij wie die torrent echt zo langzaam als Evander Sno gaat?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:42 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Er was zelfs aan Jorien gedacht
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:42 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Willie Wartaal, sinds wanneer is die steward?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:42 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook, dit gaat een mooie avond wordenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:54 schreef toma het volgende:
ik ben zenuwachtig. Dat is echt heel lang geleden.
in je eentje?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben niet zenuwachtig. Wellicht omdat ik het voor de verandering eens thuis kijk in m'n eentje.Hele andere beleving.
Maar wel lekker zuipen zo.
Yea right. Zeg dat nog maar eens na de wedstrijdquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hier ook, dit gaat een mooie avond worden
Denk je?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hier ook, dit gaat een mooie avond worden
Het kan alleen maar positief uitvallen want ik verwacht dat we met 3-0 de boot in gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Yea right. Zeg dat nog maar eens na de wedstrijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |