abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:16:30 #201
164283 Luco
Buongiorno!
pi_66237058
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:00 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

What the...

Wat bedoel je?
Ik vermoed het Fascist Jew van Aanvoerder
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:17:39 #202
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_66237106
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:15 schreef jna het volgende:
kan iemand mij die torrent ook pm'en?
You've got mail.
pi_66237130
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:15 schreef Breach het volgende:

[..]

Gast, hij zit hier al 2 jaar en nooit heeft er iemand wat over gezegd.

Als je er problemen mee hebt, ga dat dan hier melden [FAQ & FB] #90: Lekker zeiken, lekker bakkie koffie. . Maar stop er hier mee.
reageer maar rustig hoor. Het viel me nu pas op met zijn nieuwe avater en ik breng het alleen ff ter sprake.

Ik heb er geen probleem mee, maar doe alleen een beroep op zijn ethisch besef.
pi_66237248
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:18 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

reageer maar rustig hoor. Het viel me nu pas op met zijn nieuwe avater en ik breng het alleen ff ter sprake.

Ik heb er geen probleem mee, maar doe alleen een beroep op zijn ethisch besef.
Mooi, dan is de zaak afgedaan en gaan we weer verder over Ajax posten
pi_66237631
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

nou wil ik mezelf niet bepaald een moraalridder noemen.

Maar aangezien je ondertitel nergens op slaat, zou je hem dan ook niet gewoon weghalen voor het niet ondenkbeeldige geval dat mensen er toch aanstoot aan mochten nemen ?
Nergens op slaat? Ajacieden worden als Joden gezien en Laziali als fascisten. Aangezien ik van beide clubs fan ben en niets met joden of fascisten te maken heb is dit een ludieke ondertitel.

En last time I checked is het fascisme of Joods zijn niet verboden in Nederland.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:28:59 #206
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_66237658
Ik wil graag alle 5 mensen die mij tegelijk een pm stuurde bedanken
Jawel, je keek.
pi_66237665
Wat ben je toch ook een zeikerd sjimz. Als jij burgemeester van Amsterdam was had je hetzelfde als Cohen gedaan vermoed ik.
Zo erg was mijn post helemaal niet
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_66237706
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:29 schreef navigator het volgende:
Wat ben je toch ook een zeikerd sjimz. Als jij burgemeester van Amsterdam was had je hetzelfde als Cohen gedaan vermoed ik.
Zo erg was mijn post helemaal niet
Je moet gewoon eens ophouden met je persoonlijke aanvallen.
Een beetje normaal reageren is voor jou meestal te veel gevraagd.
En nu gewoon weer lekker over Ajax praten svp!
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:30:50 #209
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_66237731
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:28 schreef jna het volgende:
1 van de 5 zegt alstu!

Ik denk dat Ajax met een sneaky counter 0-1 maakt en het vast blijft houden totdat Stekel een blunder van jewelste maakt.
pi_66237750
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:28 schreef jna het volgende:
Als 1 van die 5 dat nu ook naar mij doet, ben ik een gelukkig mens
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_66237831
Lekker. Nu schiet het downloaden tenminste een beetje op. Wel allemaal nog een tijdje blijven seeden he?
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:34:04 #212
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_66237861
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:30 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

1 van de 5 zegt alstu!

Ik denk dat Ajax met een sneaky counter 0-1 maakt en het vast blijft houden totdat Stekel een blunder van jewelste maakt.
Denk dat Steek vertrouwen heeft gekregen door de ''nul'' tegen Feyenoord. Ondanks dat hij niet veel te doen had.
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:34:46 #213
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66237899
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Denk dat Steek vertrouwen heeft gekregen door de ''nul'' tegen Feyenoord. Ondanks dat hij niet veel te doen had.
Het enige wat hij te doen had was dat schot van Wijnaldum, dus een hele prestatie was het niet.
pi_66237942
Dat schot had 'ie al moeite mee.
pi_66237981
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

moet het proberen vast te houden. die onzekere houding baart zorgen, maar goed als trainer kan je er niet veel over zeggen denk ik. maakt het alleen erger. hopelijk krijgen we een mooi duel te zien met een sneaky groningen- ajax actie maar dan in het voordeel van ajax.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_66237986
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:30 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je moet gewoon eens ophouden met je persoonlijke aanvallen.
Een beetje normaal reageren is voor jou meestal te veel gevraagd.
En nu gewoon weer lekker over Ajax praten svp!

Persoonlijke aanvallen
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:44:06 #217
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_66238203
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Het enige wat hij te doen had was dat schot van Wijnaldum, dus een hele prestatie was het niet.
Maar in je hoofd kan je daar meer van maken dan het daadwerkelijk was. En dat geeft dan weer vertrouwen.
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:45:35 #218
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66238259
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:44 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Maar in je hoofd kan je daar meer van maken dan het daadwerkelijk was. En dat geeft dan weer vertrouwen.
Ik hoop het maar, ik hoop dat hij het een beetje redelijk doet, dan kan hij in de zomer verkocht worden en kunnen we straks weer verder met Vermeer.
pi_66240178
quote:
Oud-Ajacied Maxwell lijkt bij de Italiaanse topclub Inter Milan definitief op een zijspoor te zijn beland. Inter-trainer José Mourinho lijkt op de positie van linksback de voorkeur te geven aan de 18-jarige Davide Santon. Dat is vooral opvallend vanwege het feit dat Santon, opgeleid door Inter, van origine een rechtsback is.

De Portugese coach is echter van mening dat Maxwell in defensief opzicht tekort schiet en gebruikt hem enkel als alternatief voor de positie van linkermiddenvelder. Maxwell werd in 2004 speler van het jaar in de Nederlandse Eredivisie nadat hij een uitstekend seizoen had gedraaid bij Ajax en met die club de titel had gewonnen.
Denk alleen niet dat hij haalbaar is.
quote:
Oleguer Presas Renom verhuisde afgelopen zomer van FC Barcelona naar Ajax. De 29-jarige Catalaan heeft zijn draai nog niet echt weten te vinden in de Nederlandse hoofdstad. Tegenover Sportweek legt hij uit waarom: “Bij Barcelona was ik louter verdediger.’’

“Als ik de bal had, gaf ik die aan de middenvelders, zij gingen spelen. Bij Ajax moet ik verdedigen én creatief zijn. Het is moeilijk om iets te doen wat ik niet gewend ben, ” legt Oleguer verder uit. In de winterstop werkte Oleguer daarom onder meer aan zijn traptechniek.

In de winter werd in de persoon van Rob Wielaert echter een nieuwe verdediger gekocht, waardoor Oleguer op de bank belandde: “We hebben allebei onze eigen stijl van voetballen. Soms heb je de ene speler nodig, soms de andere,” vertelt de Spanjaard over zijn collega.

Afgelopen zondag startte Oleguer wel in de Klassieker tegen Feyenoord. De verdediger maakte toen een degelijke indruk. Morgenavond zal de Catalaan waarschijnlijk opnieuw aan de aftrap verschijnen voor het UEFA Cup treffen met Fiorentina. Opvallend feit is overigens dat Ajax zonder Oleguer in het veld aanzienlijk meer tegendoelpunt moet incasseren (vijftien in zeven wedstrijden) dan met Oleguer in de ploeg (twaalf in zestien duels).
Ik zie het nog steeds goedkomen met Olly.
pi_66242310
Maxwell

Ik heb de wedstrijd Real - Ajax op dvd
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:44:57 #221
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_66242996
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:21 schreef Noshiba het volgende:
Zit net op school gaat ie 1.6mbps nu thuis 12kb
ik heb je net per ongeluk een pm gestuurd, beschouw maar als niet verzonden.
pi_66243090
Dank u Cavalier1, Aanvoerder en Noshiba
pi_66243304
quote:
Sulejmani begint op de bank

De middag editie van het Parool meldt vandaag dat Sulejmani vandaag voor het eerst in tijden niet in de basis begint bij Ajax. De Amsterdammers spelen vanavond in de UEFA Cup tegen het Italiaanse Fiorentina.

Leonardo krijgt wel vertrouwen van Van Basten die vanavond begint met vier middenvelders waar door er geen plek is voor Sulejmani. De aanval zal bestaan uit Suarez en Leonardo.

Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg; Van der Wiel, Olegeur, Vermaelen, Schilder; Anita, Sarpong, Lindgren, Emanuelson; Suarez en Leonardo.
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:55:14 #224
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66243348
Leonardo op basis van zijn harde heen en weer rennen tegen Feyenoord?
Dramatische opstelling dit, ben bang dat het erg lastig gaat worden.
Schilder linksback
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:56:23 #225
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66243396
heheh... de man van 16 miljoen op de bank
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: