Whehe, wat een gastquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Godsamme zeg elke ochtend pak ik de spits of de metro maar die waren vandaag op dus ik pak de pers staat er weer zo een kutverhaal in over een of andere gozer die zich zo een geweldige fan vind etc bladiebla
offtopic: de pers is denondanks stukken beter dan die meuk in de spits...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Godsamme zeg elke ochtend pak ik de spits of de metro maar die waren vandaag op dus ik pak de pers staat er weer zo een kutverhaal in over een of andere gozer die zich zo een geweldige fan vind etc bladiebla
bron: FPquote:Feyenoord en Ajax zullen het de komende vijf jaar zonder supporters moeten doen als zij tegen elkaar spelen. Dat is wat er besloten is bij een vergadering tussen de clubbesturen, KNVB en de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam. De vergadering vond gisterenavond plaats in Zeist. De 'afkoelingsperiode' wordt over twee jaar bekeken, en indien mogelijk ingekort.
De beslissing is het gevolg van de incidenten rond de wedstrijden van afgelopen week. Zowel bij de eerste elftallen als bij de beloftenteams was er, ondanks waarschuwingen van de verschillende burgemeesters en de clubs, blijvend sprake van misdragingen, geweldsincidenten en spreekkoren. In 2005 is er naar aanleiding van supportersrellen al afgesproken dat bij nieuwe ongeregeldheden het zogenaamde 'vijf-jaar-regime' van kracht zou worden.
Ondanks de bovenmatige inzet van politie en clubs is het rond de laatste wedstrijden van Ajax en Feyenoord niet rustig gebleven. Afgelopen zondag werd in vak 412 vuurwerk afgestoken door Ajax-supporters en na de wedstrijd werden er kwetsende leuzen door Feyenoord-aanhangers gescandeerd. De incidenten van de afgelopen weken zijn de aanleiding geweest voor de clubs, KNVB en de burgemeesters om de afkoelingsperiode in te stellen.
De beloftenelftallen moeten het de komende twee jaar helemaal zonder publiek stellen. Na deze periode vindt er ook hier een evaluatie plaats. Alle betrokkenen hebben aangegeven het te betreuren dat het zover heeft moeten komen.
Haha wordt nu deels de schuld bij 412 gelegdquote:
Beetje jammer dit van Vertonghen..quote:Jan Vertonghen kreeg het advies van Marco van Basten om de interland tegen Slovenië te laten schieten. De Belgische verdediger luisterde niet en is de komende tijd niet beschikbaar voor Ajax.
"Jan heeft al een paar weken last van zijn voet, maar toch steeds gespeeld. Ik heb gezegd dat het misschien niet verstandig was om voor België te spelen, maar hij is toch gegaan", vertelt Van Basten tegenover De Telegraaf.
De linkspoot was niet beschikbaar voor het duel tegen Feyenoord en zal ook vanavond niet tegen Fiorentina spelen. De volgende wedstrijd, dat tegen Volendam gespeeld wordt, zal mogelijk ook te vroeg zijn voor de verdediger. "Hij moet nu eerst helemaal fit zijn. Al is het vervelend om hem te moeten missen. Zeker in deze situatie, waarin we al zo veel geblesseerden hebben."
Het was een advies, ze hebben hem niks verbodenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef navigator het volgende:
Geef hem maar een dikke boete! Gewoon geen spelers meer afstaan voor die kutoefeninterlands.
Hoezo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:59 schreef Silaz het volgende:
[..]
Beetje jammer dit van Vertonghen..
Als hij al last heeft van een blessure is dit natuurlijk wel een wedstrijd die je kan laten schieten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo?
Zo vaak heeft hij nou ook weer niet gespeeld voor Belgie. Het blijft een eer natuurlijk.
Ik denk dat veel spelers in zijn geval hetzelfde hadden gedaan.
Wat een enorme oetlul inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:59 schreef Silaz het volgende:
[..]
Beetje jammer dit van Vertonghen..
Ik zie het probleem wel. Vertonghen is veel minder gaan voetballen, en is momenteel zelfs geblesseerd. Ik weet wel dat we hem vanavond makkelijk hadden kunnen gebruiken. En niet alleen vanavond.... Ik neem het hem zeer kwalijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:44 schreef Rumille het volgende:
Van Basten heeft een advies gegeven, maar de keuze aan hem gelaten. Nou, verkeerd afgelopen, les geleerd, weer verder gaan. Ik zie het probleem niet, behalve dan dat hij nu geblesseerd is.
Mooi toch, hoe minder hoe beter voor Ajax lijkt me?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vanavond maar 25.000 mensen aanwezig waaronder 1400 Ajacieden.
Ik keek net Nederland - Italie met van Bastenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:25 schreef TheZapster het volgende:
Ik zit Real Madrid - Ajax uit 1995 terug te kijken, helemaal vergeten wat een topwedstrijd dat was.
Dan is Madrid - Ajax toch wel wat beter hoor, na 30 minuten had het al 0-5 moeten staan en dat commentaar van Evert ten Napel over de keeper van Real die de hele tijd kruisjes slaatquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:40 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik keek net Nederland - Italie met van Basten
Hoe kun je deze wedstrijd vergeten, een van de beste van Ajax ooitquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:25 schreef TheZapster het volgende:
Ik zit Real Madrid - Ajax uit 1995 terug te kijken, helemaal vergeten wat een topwedstrijd dat was.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef navigator het volgende:
[..]
Hoe kun je deze wedstrijd vergeten, een van de beste van Ajax ooit
Los Galacticosquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Voetbal van een andere planeet was dat.
De torrent voor de liefhebbersquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Los Galacticos![]()
We kregen wel een staande ovatie van het Madrid-publiek toen.
Ik ga 'm weer even opzoeken die wedstrijd. Even genieten voor Fiorentina.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Los Galacticos![]()
We kregen wel een staande ovatie van het Madrid-publiek toen.
Via nieuwsgroepen kan het vaakquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:23 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Is er een site waarop je deze wedstrijden kunt terugkijken?
Thanks. Zag het linkje hierboven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Via nieuwsgroepen kan het vaak
Ik heb bij de zus van Arno Splinter in de klas gezeten, wat een lekker blond poppetje was dat zegquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:19 schreef navigator het volgende:
Kiki in de basis! En ook Arno Splinter kan later tegen zijn kleinkinderen zeggen dat hij daar bij was![]()
Een toch bepaald geen missselijk Madrid volkomen aan gort gespeeld
Kijk eens in de OP!quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:40 schreef Stefan81 het volgende:
jongens weet iemand of er veel blessures zijn bij ajax???? wat denken jullie kan ajax een gelijkspel uithalen in Italie???
Niiiiiice!quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De torrent voor de liefhebbers
Woehoe 0-1 Litmanen![]()
![]()
![]()
nou wil ik mezelf niet bepaald een moraalridder noemen.quote:
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
nou wil ik mezelf niet bepaald een moraalridder noemen.
Maar aangezien je ondertitel nergens op slaat, zou je hem dan ook niet gewoon weghalen voor het niet ondenkbeeldige geval dat mensen er toch aanstoot aan mochten nemen ?
Mooi manquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:39 schreef zjroentje het volgende:
lol. Ga hoogstwaarschijnlijk afstuderen op een mogelijke derde ring op de Arena.![]()
Wil je de link aub pm'en. Kan em niet vinden op de bekende sites...quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De torrent voor de liefhebbers
Woehoe 0-1 Litmanen![]()
![]()
![]()
What the...quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Maar aangezien je ondertitel nergens op slaat, zou je hem dan ook niet gewoon weghalen voor het niet ondenkbeeldige geval dat mensen er toch aanstoot aan mochten nemen ?
TU Delft.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mooi manStage of zo? En bij welk bedrijf?
Gast, hij zit hier al 2 jaar en nooit heeft er iemand wat over gezegd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |