De torrent voor de liefhebbersquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Los Galacticos![]()
We kregen wel een staande ovatie van het Madrid-publiek toen.
Ik ga 'm weer even opzoeken die wedstrijd. Even genieten voor Fiorentina.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Los Galacticos![]()
We kregen wel een staande ovatie van het Madrid-publiek toen.
Via nieuwsgroepen kan het vaakquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:23 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Is er een site waarop je deze wedstrijden kunt terugkijken?
Thanks. Zag het linkje hierboven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Via nieuwsgroepen kan het vaak
Ik heb bij de zus van Arno Splinter in de klas gezeten, wat een lekker blond poppetje was dat zegquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:19 schreef navigator het volgende:
Kiki in de basis! En ook Arno Splinter kan later tegen zijn kleinkinderen zeggen dat hij daar bij was![]()
Een toch bepaald geen missselijk Madrid volkomen aan gort gespeeld
Kijk eens in de OP!quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:40 schreef Stefan81 het volgende:
jongens weet iemand of er veel blessures zijn bij ajax???? wat denken jullie kan ajax een gelijkspel uithalen in Italie???
Niiiiiice!quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De torrent voor de liefhebbers
Woehoe 0-1 Litmanen![]()
![]()
![]()
nou wil ik mezelf niet bepaald een moraalridder noemen.quote:
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
nou wil ik mezelf niet bepaald een moraalridder noemen.
Maar aangezien je ondertitel nergens op slaat, zou je hem dan ook niet gewoon weghalen voor het niet ondenkbeeldige geval dat mensen er toch aanstoot aan mochten nemen ?
Mooi manquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:39 schreef zjroentje het volgende:
lol. Ga hoogstwaarschijnlijk afstuderen op een mogelijke derde ring op de Arena.![]()
Wil je de link aub pm'en. Kan em niet vinden op de bekende sites...quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De torrent voor de liefhebbers
Woehoe 0-1 Litmanen![]()
![]()
![]()
What the...quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Maar aangezien je ondertitel nergens op slaat, zou je hem dan ook niet gewoon weghalen voor het niet ondenkbeeldige geval dat mensen er toch aanstoot aan mochten nemen ?
TU Delft.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mooi manStage of zo? En bij welk bedrijf?
Gast, hij zit hier al 2 jaar en nooit heeft er iemand wat over gezegd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |