Via nieuwsgroepen kan het vaakquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:23 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Is er een site waarop je deze wedstrijden kunt terugkijken?
Thanks. Zag het linkje hierboven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Via nieuwsgroepen kan het vaak
Ik heb bij de zus van Arno Splinter in de klas gezeten, wat een lekker blond poppetje was dat zegquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:19 schreef navigator het volgende:
Kiki in de basis! En ook Arno Splinter kan later tegen zijn kleinkinderen zeggen dat hij daar bij was![]()
Een toch bepaald geen missselijk Madrid volkomen aan gort gespeeld
Kijk eens in de OP!quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:40 schreef Stefan81 het volgende:
jongens weet iemand of er veel blessures zijn bij ajax???? wat denken jullie kan ajax een gelijkspel uithalen in Italie???
Niiiiiice!quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De torrent voor de liefhebbers
Woehoe 0-1 Litmanen![]()
![]()
![]()
nou wil ik mezelf niet bepaald een moraalridder noemen.quote:
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
nou wil ik mezelf niet bepaald een moraalridder noemen.
Maar aangezien je ondertitel nergens op slaat, zou je hem dan ook niet gewoon weghalen voor het niet ondenkbeeldige geval dat mensen er toch aanstoot aan mochten nemen ?
Mooi manquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:39 schreef zjroentje het volgende:
lol. Ga hoogstwaarschijnlijk afstuderen op een mogelijke derde ring op de Arena.![]()
Wil je de link aub pm'en. Kan em niet vinden op de bekende sites...quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De torrent voor de liefhebbers
Woehoe 0-1 Litmanen![]()
![]()
![]()
What the...quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Maar aangezien je ondertitel nergens op slaat, zou je hem dan ook niet gewoon weghalen voor het niet ondenkbeeldige geval dat mensen er toch aanstoot aan mochten nemen ?
TU Delft.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mooi manStage of zo? En bij welk bedrijf?
Gast, hij zit hier al 2 jaar en nooit heeft er iemand wat over gezegd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ik vermoed het Fascist Jew van Aanvoerderquote:
reageer maar rustig hoor. Het viel me nu pas op met zijn nieuwe avater en ik breng het alleen ff ter sprake.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Gast, hij zit hier al 2 jaar en nooit heeft er iemand wat over gezegd.
Als je er problemen mee hebt, ga dat dan hier melden [FAQ & FB] #90: Lekker zeiken, lekker bakkie koffie. . Maar stop er hier mee.
Mooi, dan is de zaak afgedaan en gaan we weer verder over Ajax postenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:18 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
reageer maar rustig hoor. Het viel me nu pas op met zijn nieuwe avater en ik breng het alleen ff ter sprake.
Ik heb er geen probleem mee, maar doe alleen een beroep op zijn ethisch besef.
Nergens op slaat? Ajacieden worden als Joden gezien en Laziali als fascisten. Aangezien ik van beide clubs fan ben en niets met joden of fascisten te maken heb is dit een ludieke ondertitel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens ophouden met je persoonlijke aanvallen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:29 schreef navigator het volgende:
Wat ben je toch ook een zeikerd sjimz. Als jij burgemeester van Amsterdam was had je hetzelfde als Cohen gedaan vermoed ik.![]()
Zo erg was mijn post helemaal niet
1 van de 5 zegt alstu!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:28 schreef jna het volgende:
Ik wil graag alle 5 mensen die mij tegelijk een pm stuurde bedanken
Als 1 van die 5 dat nu ook naar mij doet, ben ik een gelukkig mensquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:28 schreef jna het volgende:
Ik wil graag alle 5 mensen die mij tegelijk een pm stuurde bedanken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |