Ik vermoed het Fascist Jew van Aanvoerderquote:
reageer maar rustig hoor. Het viel me nu pas op met zijn nieuwe avater en ik breng het alleen ff ter sprake.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Gast, hij zit hier al 2 jaar en nooit heeft er iemand wat over gezegd.
Als je er problemen mee hebt, ga dat dan hier melden [FAQ & FB] #90: Lekker zeiken, lekker bakkie koffie. . Maar stop er hier mee.
Mooi, dan is de zaak afgedaan en gaan we weer verder over Ajax postenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:18 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
reageer maar rustig hoor. Het viel me nu pas op met zijn nieuwe avater en ik breng het alleen ff ter sprake.
Ik heb er geen probleem mee, maar doe alleen een beroep op zijn ethisch besef.
Nergens op slaat? Ajacieden worden als Joden gezien en Laziali als fascisten. Aangezien ik van beide clubs fan ben en niets met joden of fascisten te maken heb is dit een ludieke ondertitel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
nou wil ik mezelf niet bepaald een moraalridder noemen.
Maar aangezien je ondertitel nergens op slaat, zou je hem dan ook niet gewoon weghalen voor het niet ondenkbeeldige geval dat mensen er toch aanstoot aan mochten nemen ?
Je moet gewoon eens ophouden met je persoonlijke aanvallen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:29 schreef navigator het volgende:
Wat ben je toch ook een zeikerd sjimz. Als jij burgemeester van Amsterdam was had je hetzelfde als Cohen gedaan vermoed ik.![]()
Zo erg was mijn post helemaal niet
1 van de 5 zegt alstu!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:28 schreef jna het volgende:
Ik wil graag alle 5 mensen die mij tegelijk een pm stuurde bedanken
Als 1 van die 5 dat nu ook naar mij doet, ben ik een gelukkig mensquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:28 schreef jna het volgende:
Ik wil graag alle 5 mensen die mij tegelijk een pm stuurde bedanken
Denk dat Steek vertrouwen heeft gekregen door de ''nul'' tegen Feyenoord. Ondanks dat hij niet veel te doen had.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
1 van de 5 zegt alstu!
Ik denk dat Ajax met een sneaky counter 0-1 maakt en het vast blijft houden totdat Stekel een blunder van jewelste maakt.
Het enige wat hij te doen had was dat schot van Wijnaldum, dus een hele prestatie was het niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Denk dat Steek vertrouwen heeft gekregen door de ''nul'' tegen Feyenoord. Ondanks dat hij niet veel te doen had.
moet het proberen vast te houden. die onzekere houding baart zorgen, maar goed als trainer kan je er niet veel over zeggen denk ik. maakt het alleen erger. hopelijk krijgen we een mooi duel te zien met een sneaky groningen- ajax actie maar dan in het voordeel van ajax.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Denk dat Steek vertrouwen heeft gekregen door de ''nul'' tegen Feyenoord. Ondanks dat hij niet veel te doen had.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens ophouden met je persoonlijke aanvallen.
Een beetje normaal reageren is voor jou meestal te veel gevraagd.
En nu gewoon weer lekker over Ajax praten svp!
Maar in je hoofd kan je daar meer van maken dan het daadwerkelijk was. En dat geeft dan weer vertrouwen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:34 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het enige wat hij te doen had was dat schot van Wijnaldum, dus een hele prestatie was het niet.
Ik hoop het maar, ik hoop dat hij het een beetje redelijk doet, dan kan hij in de zomer verkocht worden en kunnen we straks weer verder met Vermeer.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:44 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Maar in je hoofd kan je daar meer van maken dan het daadwerkelijk was. En dat geeft dan weer vertrouwen.
Denk alleen niet dat hij haalbaar is.quote:Oud-Ajacied Maxwell lijkt bij de Italiaanse topclub Inter Milan definitief op een zijspoor te zijn beland. Inter-trainer José Mourinho lijkt op de positie van linksback de voorkeur te geven aan de 18-jarige Davide Santon. Dat is vooral opvallend vanwege het feit dat Santon, opgeleid door Inter, van origine een rechtsback is.
De Portugese coach is echter van mening dat Maxwell in defensief opzicht tekort schiet en gebruikt hem enkel als alternatief voor de positie van linkermiddenvelder. Maxwell werd in 2004 speler van het jaar in de Nederlandse Eredivisie nadat hij een uitstekend seizoen had gedraaid bij Ajax en met die club de titel had gewonnen.
Ik zie het nog steeds goedkomen met Olly.quote:Oleguer Presas Renom verhuisde afgelopen zomer van FC Barcelona naar Ajax. De 29-jarige Catalaan heeft zijn draai nog niet echt weten te vinden in de Nederlandse hoofdstad. Tegenover Sportweek legt hij uit waarom: “Bij Barcelona was ik louter verdediger.’’
“Als ik de bal had, gaf ik die aan de middenvelders, zij gingen spelen. Bij Ajax moet ik verdedigen én creatief zijn. Het is moeilijk om iets te doen wat ik niet gewend ben, ” legt Oleguer verder uit. In de winterstop werkte Oleguer daarom onder meer aan zijn traptechniek.
In de winter werd in de persoon van Rob Wielaert echter een nieuwe verdediger gekocht, waardoor Oleguer op de bank belandde: “We hebben allebei onze eigen stijl van voetballen. Soms heb je de ene speler nodig, soms de andere,” vertelt de Spanjaard over zijn collega.
Afgelopen zondag startte Oleguer wel in de Klassieker tegen Feyenoord. De verdediger maakte toen een degelijke indruk. Morgenavond zal de Catalaan waarschijnlijk opnieuw aan de aftrap verschijnen voor het UEFA Cup treffen met Fiorentina. Opvallend feit is overigens dat Ajax zonder Oleguer in het veld aanzienlijk meer tegendoelpunt moet incasseren (vijftien in zeven wedstrijden) dan met Oleguer in de ploeg (twaalf in zestien duels).
ik heb je net per ongeluk een pm gestuurd, beschouw maar als niet verzonden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:21 schreef Noshiba het volgende:
Zit net op school gaat ie 1.6mbps nu thuis 12kb
quote:Sulejmani begint op de bank
De middag editie van het Parool meldt vandaag dat Sulejmani vandaag voor het eerst in tijden niet in de basis begint bij Ajax. De Amsterdammers spelen vanavond in de UEFA Cup tegen het Italiaanse Fiorentina.
Leonardo krijgt wel vertrouwen van Van Basten die vanavond begint met vier middenvelders waar door er geen plek is voor Sulejmani. De aanval zal bestaan uit Suarez en Leonardo.
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg; Van der Wiel, Olegeur, Vermaelen, Schilder; Anita, Sarpong, Lindgren, Emanuelson; Suarez en Leonardo.
Wie moet er anders linksback staan dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:55 schreef Damzkieee het volgende:
Leonardo op basis van zijn harde heen en weer rennen tegen Feyenoord?
Dramatische opstelling dit, ben bang dat het erg lastig gaat worden.
Schilder linksback
Sulejmani met 1 been speelt nog beter linksback dan Schilder.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie moet er anders linksback staan dan?
Silva rechtsback zetten, en de rest van de defensie die schuift een plaatsje opquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie moet er anders linksback staan dan?
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, want leo zorgt voor te veel balverlies. Denk dat Sulejmani ook niet start. Suarez en daarom heen Urby enKennedy
.
Prob ook met Anita en misschien wel Sarpong.
Dat zou inderdaad een goede oplossing zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Silva rechtsback zetten, en de rest van de defensie die schuift een plaatsje op
Kan je me alvast de toto-uitslag van komend weekend PM'en?quote:
Gelukkig is er ook veel keus tussen de spelers.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die opstelling!
Echt belachelijk
We hadden die Italianen idd ook telefonisch kunnen afbellenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die opstelling!
Echt belachelijk
Ongelofelijk iddquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:08 schreef Cheiron het volgende:
Waarom HAAT v Basten Silva trouwens? Die heeft zich enorm nuttig bewezen... Schilder daarentegen laat veel minder zien maar wordt elke keer opgesteld
Joden lopen altijd weg!!111!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We hadden die Italianen idd ook telefonisch kunnen afbellen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We hadden die Italianen idd ook telefonisch kunnen afbellen
En als Silva als linksback wordt opgesteld loopt iedereen weer te janken dat Van Basten een rechtspoot als linksback opstelt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:08 schreef Cheiron het volgende:
Waarom HAAT v Basten Silva trouwens? Die heeft zich enorm nuttig bewezen... Schilder daarentegen laat veel minder zien maar wordt elke keer opgesteld
Jouw onderschrift topic.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:06 schreef denthemen het volgende:
Ik baal wel dat Sulejmani niet in de basis staat, maar het is gezien zijn vorm wel terecht
Was hij samen met Wielaert tegen feyenoord dan zo dramatisch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:34 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat hij haalbaar is.
[..]
Ik zie het nog steeds goedkomen met Olly.
Ik heb altijd hoop gehouden dan Oleguer weer in zijn oude vorm terug zou keren en hem nooit afgeschreven. Was op vakantie en heb de klassieker niet gezien. Bovendien zijn conclusies gebaseerd op een wedstrijd nooit relevant.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Was hij samen met Wielaert tegen feyenoord dan zo dramatisch?
nee hoor, dit wordt een ongekende afslachtingquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:35 schreef denthemen het volgende:
We gaan voor een overwinning a la Zagreb
Ik geloof er wel. dat we een puntje kunnen pakken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee hoor, dit wordt een ongekende afslachting
ik hebb er een hard hoofd in. Maar dat had ik tegen HSV ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:40 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ik geloof er wel. dat we een puntje kunnen pakken.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:05 schreef Silenus het volgende:
Overigens, beide plees zijn hier bezet waardoor ik moet wachten, julliie denken toch niet dat ik voor mn lol ga zitten fokken tijdens een tripje als dit!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:05 schreef Ajaxfan het volgende:
in het Parool staat:
Stekelenburg
V/d Wiel-Oleguer-Vermaelen- Schilder
Bakircioglu-Lindgren-Emanuelson-Anita
Sulejmani-Suarez
Anders dan genoemd op internet dus.
Heb je al gedronken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:03 schreef Silenus het volgende:
Zo, effe lekker terug naar het hostel om goed te schijten. Dat is het voordeel van miodden in de stad zitten! De kroeg staat hier tegenover.
Vanmiddag hier in een tshirt in de zon kunnen zitten, echt primadebima, volgens mij wordt er zo ook nog gevoetbald dus ik heb er zin an. Ik lees hier berichten over een gekke opstelling, ik wil het niet weten. JA TOCHHH
Leuke foto'squote:Op donderdag 19 februari 2009 18:15 schreef Noshiba het volgende:
http://www.ajaxfotoside.net/0809uit/florence/florence.html
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:15 schreef Noshiba het volgende:
http://www.ajaxfotoside.net/0809uit/florence/florence.html
Hahah! Goed koud gehad in je T-shirtje als ik die foto's op Ajaxfotoside zo bekijk. Daar loopt iedereen met een dikke winterjasquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:03 schreef Silenus het volgende:
Vanmiddag hier in een tshirt in de zon kunnen zitten, echt primadebima, volgens mij wordt er zo ook nog gevoetbald dus ik heb er zin an. Ik lees hier berichten over een gekke opstelling, ik wil het niet weten. JA TOCHHH
kunde u mij ook dat linkje pm'n?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:44 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
ik heb je net per ongeluk een pm gestuurd, beschouw maar als niet verzonden.
Hier ook, download is 1,7 en upload 26,7.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:31 schreef jna het volgende:
Ben ik de enige bij wie die torrent echt zo langzaam als Evander Sno gaat?
Als je de wedstrijd tegen Real Madrid bedoelt: Nee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:31 schreef jna het volgende:
Ben ik de enige bij wie die torrent echt zo langzaam als Evander Sno gaat?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:42 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Er was zelfs aan Jorien gedacht
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:42 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Willie Wartaal, sinds wanneer is die steward?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:42 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook, dit gaat een mooie avond wordenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:54 schreef toma het volgende:
ik ben zenuwachtig. Dat is echt heel lang geleden.
in je eentje?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben niet zenuwachtig. Wellicht omdat ik het voor de verandering eens thuis kijk in m'n eentje.Hele andere beleving.
Maar wel lekker zuipen zo.
Yea right. Zeg dat nog maar eens na de wedstrijdquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hier ook, dit gaat een mooie avond worden
Denk je?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hier ook, dit gaat een mooie avond worden
Het kan alleen maar positief uitvallen want ik verwacht dat we met 3-0 de boot in gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Yea right. Zeg dat nog maar eens na de wedstrijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |