abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66129133
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als jullie zoiets verzinnen is het weer helemaal geweldig en leuk
Verschil moet er wezen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_66129154
opnieuw.
http://xs136.xs.to/xs136/09081/arena439.jpg
in wallpaper formaat.
pi_66129186
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef toma het volgende:
opnieuw.
http://xs136.xs.to/xs136/09081/arena439.jpg
in wallpaper formaat.
Kennedy staat op het scherm
pi_66129208
Donderdag Fiorentina, oprollen die hap!

pi_66129281
Wat ik trouwens wel altijd perfect van Kennedy vind, hij vind Ajax echt geweldig volgens mij. Gister na de wedstrijd was Leonardo gelijk weg, maar Kennedy liep wel het rondje mee.
pi_66129327
Leo zit al met z'n gedachten in Griekenland.
  maandag 16 februari 2009 @ 18:57:05 #257
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66129347
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:56 schreef toma het volgende:
Leo zit al met z'n gedachten in Griekenland.
Toch speelde hij gisteren erg aardig.
pi_66129477
Leo is weer beter in interviews Moet altijd lachen als ik hem zie lullen. Hij eindigt het gesprek ook altijd met de grootste grijns mogelijk
Geef mij maar Amsterdam
pi_66129483
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:55 schreef Jasza het volgende:
Wat ik trouwens wel altijd perfect van Kennedy vind, hij vind Ajax echt geweldig volgens mij. Gister na de wedstrijd was Leonardo gelijk weg, maar Kennedy liep wel het rondje mee.
Gehandicapten werden ook uitgebreid bedankt door Van der Wiel en Vermaelen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_66129575
Is het bij het indienen van een seizoenskaart nou nodig om alle drie 1 formulier in te sturen. Of moet je met z'n 3en op 1 formulier?
  maandag 16 februari 2009 @ 19:03:11 #261
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_66129617
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef Voltreffer het volgende:
Is het bij het indienen van een seizoenskaart nou nodig om alle drie 1 formulier in te sturen. Of moet je met z'n 3en op 1 formulier?
Je kan met zn drieen op 1 formulier
pi_66129678
1 formulier toch, als je maar alledrie een kopie van je ID/Paspoort bijvoegt.

Lijkt me.
Geef mij maar Amsterdam
  maandag 16 februari 2009 @ 19:06:47 #263
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_66130071
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:59 schreef Bullebak het volgende:
Leo is weer beter in interviews Moet altijd lachen als ik hem zie lullen. Hij eindigt het gesprek ook altijd met de grootste grijns mogelijk
leo is een leuke voetballer, maar serieus die flip is al sinds zijn 12e in Nederland en nog steeds geen fatsoenlijk woordje nederlands
pi_66130119
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:55 schreef Jasza het volgende:
Remember Willem II uit vorig jaar. Dat ie bij elke corner een glimlach van oor tot oor had
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_66130159
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:15 schreef Breach het volgende:

[..]

Remember Willem II uit vorig jaar. Dat ie bij elke corner een glimlach van oor tot oor had
Prachtig was dat. En iedere corner werd z'n voorzet kutter.
quote:
Jan Vertonghen, die een dag voor de klassieker afhaakte met een voetblessure, is er mogelijk wel bij. De Belg ondergaat dinsdag een laatste test.
Beter kan hij spelen. Anders is er toch wel een probleem. Gabri en Wielaert vallen verdedigend gezien ook al weg.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_66130199
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:16 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

[..]

Beter kan hij spelen. Anders is er toch wel een probleem. Gabri en Wielaert vallen verdedigend gezien ook al weg.
Oja, kut... Wielaert kan ook niet meedoen
pi_66130221
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:16 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

[..]

Ik wil silva wel weer een kans geven hij lijkt er nu wel weer echt voor te willen gaan. Ook als die wissels warming up doen etc gaat hij gewoon vol.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66130529
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:17 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Ik wil silva wel weer een kans geven hij lijkt er nu wel weer echt voor te willen gaan. Ook als die wissels warming up doen etc gaat hij gewoon vol.
Steek; Silva, vd Wiel, Oleguer, Vermaelen; Lindgren, Urby, Vertonghen; Leo, Suarez, Sulejmani

Zoiets?
pi_66130544
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:17 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Dan zie ik Van Basten er eerder voor aan om Vermaelen op te schuiven naar het centrum en Schilder linksback te zetten. Zodat Vertonghen eventueel naar het middenveld kan.
pi_66130633
Jaloers op de mensen die naar Fiorentina gaan, wel wens ik jullie veel plezier bij de 1-2 winst
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_66130819
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Steek; Silva, vd Wiel, Oleguer, Vermaelen; Lindgren, Urby, Vertonghen; Leo, Suarez, Sulejmani

Zoiets?
Leo start nooit vanaf het begin. Dan nog eerder Kennedy.
pi_66130889
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:30 schreef toma het volgende:

[..]

Misschien wel 4-4-2 zelfs.
pi_66131003
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:30 schreef toma het volgende:

[..]

Ik denk dat Marco Leo donderdag wel laat starten. Maar goed, we zullen zien.
pi_66131113
Ik heb wel vertrouwen in donderdag. Als Ajax met inzet speelt en goed geconcentreerd speelt, dan moet er wel een gunstige uitslag kunnen vallen. Laten we hopen dat de terugwedstrijd nog van belang is. Een nipte nederlaag of een gelijkspel met doelpunten teken ik voor.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_66131125
Nee, want leo zorgt voor te veel balverlies. Denk dat Sulejmani ook niet start. Suarez en daarom heen Urby en Kennedy .

Prob ook met Anita en misschien wel Sarpong.
pi_66131183
Het zou juist een prima wedstrijd zijn voor Sulejmani (als hij fit is), want volgens mij krijg je tegen Fiorentina wel de ruimte en kan Sulejmani zijn acties maken. Tegen een tegenstander die zich terugtrekt is dat moeilijk, want hij kan niet gebruik maken van zijn snelheid, maar moet alles vanuit stilstand doen. Probeer dan maar eens twee of drie man te passeren.
pi_66131184
Leo heb ik liever als invaller. Om nog ff dat ene uitdoelpuntje te forceren. Doe maar lekker behouden spelen donderdag.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_66131250
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Leo heb ik liever als invaller. Om nog ff dat ene uitdoelpuntje te forceren. Doe maar lekker behouden spelen donderdag.
Zit ook wel wat in:
Steek; Silva, vd Wiel, Oleguer, Vermaelen; Lindgren, Anita, Vertonghen; Urby; Sulejmani en Suarez.
pi_66131251
Ik denk ook dat je meer hebt aan de invaller Leonardo dan de basisspeler Leonardo.
pi_66131279
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Zit ook wel wat in:
Steek; Silva, vd Wiel, Oleguer, Vermaelen; Lindgren, Anita, Vertonghen; Urby; Sulejmani en Suarez.
Oh ja, godver. Wielaert natuurlijk niet speelgerechtigd.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:41:30 #282
144262 thewishmaster
pi_66131310
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:40 schreef RayMania het volgende:

[..]

Oh ja, godver. Wielaert natuurlijk niet speelgerechtigd.
Nou, Wielaert heeft zich ook niet bepaald onmisbaar getoond afgelopen weken, dat gemis is nog wel op te vangen.
pi_66131367
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:36 schreef RayMania het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in donderdag. Als Ajax met inzet speelt en goed geconcentreerd speelt, dan moet er wel een gunstige uitslag kunnen vallen. Laten we hopen dat de terugwedstrijd nog van belang is. Een nipte nederlaag of een gelijkspel met doelpunten teken ik voor.
Nou sorry, maar met het missen van ál die spelers zie ik een afstraffing tegemoet. Gister hadden we geluk dat Feyenoord alleen maar verdedigde en dat ook nog eens heel erg slecht deed, maar het was allerminst goed spel van Ajax.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 16 februari 2009 @ 19:42:52 #284
51286 w00h00
Digital man!
pi_66131371
Jong Ajax staat als koploper op dit moment met 0-1 voor tegen Jong Nec de nr 2.
quote:
De wedstrijd op het knollenveld van NEC ging in de beginfase gelijk op. In de 10e minuut een mooie individuele actie van Darko Bodul. Helaas ontbrak het net aan de afwerking, waardoor de bal in de handen belandde van doelman Skverer. In de 21e minuut een goed schot van afstand op het doel van Ajax. Keeper Dennis Gentenaar pareerde de bal op knappe wijze. Het was koploper Jong Ajax dat uiteindelijk de score opende. Evander Sno gaf een fraaie diepe pass over rechts op Javier Martina. De rechtsbuiten op zijn beurt gaf een strakke lage voorzet voor de goal, waar Marvin Zeegelaar bij de tweede paal klaar stond om de 1-0 binnen te tikken
In de tweede helft zal Aissati zijn rentree maken.
pi_66131381
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:41 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Nou, Wielaert heeft zich ook niet bepaald onmisbaar getoond afgelopen weken, dat gemis is nog wel op te vangen.
Maar zo kom je ook nooit tot een ingespeeld team met automatismen.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:47:22 #286
144262 thewishmaster
pi_66131576
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:43 schreef RayMania het volgende:

[..]

Maar zo kom je ook nooit tot een ingespeeld team met automatismen.
Dat is sowieso al een probleem, want elke keer valt er wel weer iemand weg door een blessure of schorsing (of omdat MvB weer een geniale zet uit zijn hoed tovert natuurlijk).
pi_66131631
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:42 schreef w00h00 het volgende:
[..]

Was je vandaag vrij? Ik heb je namelijk niet gespot op school
pi_66131635
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dat is sowieso al een probleem, want elke keer valt er wel weer iemand weg door een blessure of schorsing (of omdat MvB weer een geniale zet uit zijn hoed tovert natuurlijk).
Die geniale zetten komen ook door blessures. Gisteren speelde Kennedy, omdat Cvitanich geblesseerd is en Suárez dus in de spits kwam te spelen. Ik had het niet anders geweten, want Rommedahl hebben we (gelukkig) niet meer.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:49:56 #289
144262 thewishmaster
pi_66131674
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:48 schreef RayMania het volgende:

[..]

Die geniale zetten komen ook door blessures. Gisteren speelde Kennedy, omdat Cvitanich geblesseerd is en Suárez dus in de spits kwam te spelen. Ik had het niet anders geweten, want Rommedahl hebben we (gelukkig) niet meer.
Met een geniale zet bedoel ik bijvoorbeeld Anita opstellen terwijl Lindgren gewoon op de bank zit en Sulejmani stug op 10 blijven opstellen.
pi_66131726
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:49 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Met een geniale zet bedoel ik bijvoorbeeld Anita opstellen terwijl Lindgren gewoon op de bank zit en Sulejmani stug op 10 blijven opstellen.
Sulejmani op 10 was stom, maar gisteren stond hij daar in ieder geval niet. En tegen Vitesse was Lindgren volgens mij nog niet 100% fit voor de basis.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:52:18 #291
144262 thewishmaster
pi_66131774
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:50 schreef RayMania het volgende:

[..]

Sulejmani op 10 was stom, maar gisteren stond hij daar in ieder geval niet. En tegen Vitesse was Lindgren volgens mij nog niet 100% fit voor de basis.
Na tig wedstrijden heeft van Basten eindelijk door dat je Sulejmani niet op 10 moet zetten. Lindgren was tegen Vitesse allang weer fit, alleen was van Basten zo eigenwijs om toch weer Anita op te stellen.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:53:24 #292
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_66131816
1 zwaluw maakt nog geen zomer. Bassie is en blijft een droplul. Eh pannenkoek.

Vermeer;

Silva, Wielaert, Oleguer, ?;

Gabri, Lindgren;
Urby;

Suarez, Cvitanich, Leonardo

[ Bericht 47% gewijzigd door Barca op 16-02-2009 20:00:18 ]
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 16 februari 2009 @ 19:54:46 #293
144262 thewishmaster
pi_66131867
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:53 schreef Barca het volgende:
Helemaal mee eens. Iedereen wint tegenwoordig thuis van Feyenoord, dat is ook niet zo'n prestatie. Laat hem er nu maar voor zorgen dat hij Ajax naar de tweede plaats loodst. Uefa Cup vind ik wat minder belangrijk, Fiorentina is een maatje te groot voor Ajax.
pi_66131924
Toch moet Ajax ook weer niet te angstig gaan spelen. Remember Werder Bremen.
pi_66131945
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:42 schreef w00h00 het volgende:
[..]

Kom op Aissati! Laat je talenten zien vanavond.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_66131962
ik vind het commentaar op Sulejmani gisteren niet helemaal terecht. hij was helemaal niet slechter dan Suarez en Kennedy in de eerste helft. feyenoord hing met 11 man op eigen helft en Ajax met het chronische stilstaan creëerde niks. de opbouw centraal in de verdediging moet met meer lef en de middenvelders moeten meer bewegen. de aanvallers viel niet zoveel te verwijten.
pi_66131997
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:56 schreef kevin6188 het volgende:
Uiteraard zijn er kansen, maar het is belangrijker om enige vorm in het team te krijgen, vasthouden aan posities en niet te veel schuiven. Hopelijk goed samenspelen, kansen creëren en niet als los zand te eindigen.

Ik snap dat geschuif van Vertonghen naar het middenveld ook totaal niet.
pi_66131999
quote:
Kan jij niet gewoon oprotten?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_66132030
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:56 schreef kevin6188 het volgende:
Dat was ontzettend dom van Henk. We hadden nauwelijks verdedigers om op te stellen, maar voldoende middenvelders en aanvallers. Gaat 'ie verdomme superverdedigend spelen. Dom, dom, dom, dom!
pi_66132113
quote:

Vermeer;

Silva, Wielaert, Oleguer, ?;

Gabri, Lindgren;
Urby;

Suarez, Cvitanich, Leonardo

Over welke wedstrijd heb je het nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')