Verschil moet er wezenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als jullie zoiets verzinnen is het weer helemaal geweldig en leuk
Kennedy staat op het schermquote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef toma het volgende:
opnieuw.
http://xs136.xs.to/xs136/09081/arena439.jpg
in wallpaper formaat.
Toch speelde hij gisteren erg aardig.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:56 schreef toma het volgende:
Leo zit al met z'n gedachten in Griekenland.
Gehandicapten werden ook uitgebreid bedankt door Van der Wiel en Vermaelen.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:55 schreef Jasza het volgende:
Wat ik trouwens wel altijd perfect van Kennedy vind, hij vind Ajax echt geweldig volgens mij. Gister na de wedstrijd was Leonardo gelijk weg, maar Kennedy liep wel het rondje mee.
Je kan met zn drieen op 1 formulierquote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef Voltreffer het volgende:
Is het bij het indienen van een seizoenskaart nou nodig om alle drie 1 formulier in te sturen. Of moet je met z'n 3en op 1 formulier?
leo is een leuke voetballer, maar serieus die flip is al sinds zijn 12e in Nederland en nog steeds geen fatsoenlijk woordje nederlandsquote:Op maandag 16 februari 2009 18:59 schreef Bullebak het volgende:
Leo is weer beter in interviewsMoet altijd lachen als ik hem zie lullen. Hij eindigt het gesprek ook altijd met de grootste grijns mogelijk
Remember Willem II uit vorig jaar. Dat ie bij elke corner een glimlach van oor tot oor hadquote:Op maandag 16 februari 2009 18:55 schreef Jasza het volgende:
Wat ik trouwens wel altijd perfect van Kennedy vind, hij vind Ajax echt geweldig volgens mij. Gister na de wedstrijd was Leonardo gelijk weg, maar Kennedy liep wel het rondje mee.
Prachtig was dat. En iedere corner werd z'n voorzet kutter.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Remember Willem II uit vorig jaar. Dat ie bij elke corner een glimlach van oor tot oor had
Beter kan hij spelen. Anders is er toch wel een probleem. Gabri en Wielaert vallen verdedigend gezien ook al weg.quote:Jan Vertonghen, die een dag voor de klassieker afhaakte met een voetblessure, is er mogelijk wel bij. De Belg ondergaat dinsdag een laatste test.
Oja, kut... Wielaert kan ook niet meedoenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:16 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Prachtig was dat. En iedere corner werd z'n voorzet kutter.![]()
[..]
Beter kan hij spelen. Anders is er toch wel een probleem. Gabri en Wielaert vallen verdedigend gezien ook al weg.
Ik wil silva wel weer een kans geven hij lijkt er nu wel weer echt voor te willen gaan. Ook als die wissels warming up doen etc gaat hij gewoon vol.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:16 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Prachtig was dat. En iedere corner werd z'n voorzet kutter.![]()
[..]
Beter kan hij spelen. Anders is er toch wel een probleem. Gabri en Wielaert vallen verdedigend gezien ook al weg.
Steek; Silva, vd Wiel, Oleguer, Vermaelen; Lindgren, Urby, Vertonghen; Leo, Suarez, Sulejmaniquote:Op maandag 16 februari 2009 19:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik wil silva wel weer een kans geven hij lijkt er nu wel weer echt voor te willen gaan. Ook als die wissels warming up doen etc gaat hij gewoon vol.
Dan zie ik Van Basten er eerder voor aan om Vermaelen op te schuiven naar het centrum en Schilder linksback te zetten. Zodat Vertonghen eventueel naar het middenveld kan.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik wil silva wel weer een kans geven hij lijkt er nu wel weer echt voor te willen gaan. Ook als die wissels warming up doen etc gaat hij gewoon vol.
Leo start nooit vanaf het begin. Dan nog eerder Kennedy.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Steek; Silva, vd Wiel, Oleguer, Vermaelen; Lindgren, Urby, Vertonghen; Leo, Suarez, Sulejmani
Zoiets?
Misschien wel 4-4-2 zelfs.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:30 schreef toma het volgende:
[..]
Leo start nooit vanaf het begin. Dan nog eerder Kennedy.
Ik denk dat Marco Leo donderdag wel laat starten. Maar goed, we zullen zien.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:30 schreef toma het volgende:
[..]
Leo start nooit vanaf het begin. Dan nog eerder Kennedy.
Zit ook wel wat in:quote:Op maandag 16 februari 2009 19:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Leo heb ik liever als invaller. Om nog ff dat ene uitdoelpuntje te forceren. Doe maar lekker behouden spelen donderdag.
Oh ja, godver. Wielaert natuurlijk niet speelgerechtigd.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zit ook wel wat in:
Steek; Silva, vd Wiel, Oleguer, Vermaelen; Lindgren, Anita, Vertonghen; Urby; Sulejmani en Suarez.
Nou, Wielaert heeft zich ook niet bepaald onmisbaar getoond afgelopen weken, dat gemis is nog wel op te vangen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh ja, godver. Wielaert natuurlijk niet speelgerechtigd.
Nou sorry, maar met het missen van ál die spelers zie ik een afstraffing tegemoet. Gister hadden we geluk dat Feyenoord alleen maar verdedigde en dat ook nog eens heel erg slecht deed, maar het was allerminst goed spel van Ajax.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:36 schreef RayMania het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in donderdag. Als Ajax met inzet speelt en goed geconcentreerd speelt, dan moet er wel een gunstige uitslag kunnen vallen. Laten we hopen dat de terugwedstrijd nog van belang is. Een nipte nederlaag of een gelijkspel met doelpunten teken ik voor.
In de tweede helft zal Aissati zijn rentree maken.quote:De wedstrijd op het knollenveld van NEC ging in de beginfase gelijk op. In de 10e minuut een mooie individuele actie van Darko Bodul. Helaas ontbrak het net aan de afwerking, waardoor de bal in de handen belandde van doelman Skverer. In de 21e minuut een goed schot van afstand op het doel van Ajax. Keeper Dennis Gentenaar pareerde de bal op knappe wijze. Het was koploper Jong Ajax dat uiteindelijk de score opende. Evander Sno gaf een fraaie diepe pass over rechts op Javier Martina. De rechtsbuiten op zijn beurt gaf een strakke lage voorzet voor de goal, waar Marvin Zeegelaar bij de tweede paal klaar stond om de 1-0 binnen te tikken
Maar zo kom je ook nooit tot een ingespeeld team met automatismen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:41 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nou, Wielaert heeft zich ook niet bepaald onmisbaar getoond afgelopen weken, dat gemis is nog wel op te vangen.
Dat is sowieso al een probleem, want elke keer valt er wel weer iemand weg door een blessure of schorsing (of omdat MvB weer een geniale zet uit zijn hoed tovert natuurlijk).quote:Op maandag 16 februari 2009 19:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar zo kom je ook nooit tot een ingespeeld team met automatismen.
Was je vandaag vrij? Ik heb je namelijk niet gespot op schoolquote:Op maandag 16 februari 2009 19:42 schreef w00h00 het volgende:
Jong Ajax staat als koploper op dit moment met 0-1 voor tegen Jong Nec de nr 2.
[..]
In de tweede helft zal Aissati zijn rentree maken.
Die geniale zetten komen ook door blessures. Gisteren speelde Kennedy, omdat Cvitanich geblesseerd is en Suárez dus in de spits kwam te spelen. Ik had het niet anders geweten, want Rommedahl hebben we (gelukkig) niet meer.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat is sowieso al een probleem, want elke keer valt er wel weer iemand weg door een blessure of schorsing (of omdat MvB weer een geniale zet uit zijn hoed tovert natuurlijk).
Met een geniale zet bedoel ik bijvoorbeeld Anita opstellen terwijl Lindgren gewoon op de bank zit en Sulejmani stug op 10 blijven opstellen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die geniale zetten komen ook door blessures. Gisteren speelde Kennedy, omdat Cvitanich geblesseerd is en Suárez dus in de spits kwam te spelen. Ik had het niet anders geweten, want Rommedahl hebben we (gelukkig) niet meer.
Sulejmani op 10 was stom, maar gisteren stond hij daar in ieder geval niet. En tegen Vitesse was Lindgren volgens mij nog niet 100% fit voor de basis.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:49 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Met een geniale zet bedoel ik bijvoorbeeld Anita opstellen terwijl Lindgren gewoon op de bank zit en Sulejmani stug op 10 blijven opstellen.
Na tig wedstrijden heeft van Basten eindelijk door dat je Sulejmani niet op 10 moet zetten. Lindgren was tegen Vitesse allang weer fit, alleen was van Basten zo eigenwijs om toch weer Anita op te stellen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sulejmani op 10 was stom, maar gisteren stond hij daar in ieder geval niet. En tegen Vitesse was Lindgren volgens mij nog niet 100% fit voor de basis.
Helemaal mee eens. Iedereen wint tegenwoordig thuis van Feyenoord, dat is ook niet zo'n prestatie. Laat hem er nu maar voor zorgen dat hij Ajax naar de tweede plaats loodst. Uefa Cup vind ik wat minder belangrijk, Fiorentina is een maatje te groot voor Ajax.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:53 schreef Barca het volgende:
1 zwaluw maakt nog geen zomer. Bassie is en blijft een droplul. Eh pannenkoek.
Kom op Aissati! Laat je talenten zien vanavond.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:42 schreef w00h00 het volgende:
Jong Ajax staat als koploper op dit moment met 0-1 voor tegen Jong Nec de nr 2.
[..]
In de tweede helft zal Aissati zijn rentree maken.
Uiteraard zijn er kansen, maar het is belangrijker om enige vorm in het team te krijgen, vasthouden aan posities en niet te veel schuiven. Hopelijk goed samenspelen, kansen creëren en niet als los zand te eindigen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:56 schreef kevin6188 het volgende:
Toch moet Ajax ook weer niet te angstig gaan spelen. Remember Werder Bremen.
Kan jij niet gewoon oprotten?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:53 schreef Barca het volgende:
Dat was ontzettend dom van Henk. We hadden nauwelijks verdedigers om op te stellen, maar voldoende middenvelders en aanvallers. Gaat 'ie verdomme superverdedigend spelen. Dom, dom, dom, dom!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:56 schreef kevin6188 het volgende:
Toch moet Ajax ook weer niet te angstig gaan spelen. Remember Werder Bremen.
Over welke wedstrijd heb je het nu?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:53 schreef Barca het volgende:
Vermeer;
Silva, Wielaert, Oleguer, ?;
Gabri, Lindgren;
Urby;
Suarez, Cvitanich, Leonardo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |