amen to thatquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:30 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat er zo kort na de Tweede Wereldoorlog bombardementen op Rotterdam worden verheerlijkt en Joden de gaskamers in gewenst worden is gewoon heel primitief gedrag. Maar geef vooral de burgemeesters de schuld.
2 moraalriddertjesquote:
Kampioenenquote:Uitsluiting Roda JC kan titelrace weer openen
BRON: Sportweek
Hoewel het sportief gezien al niet goed gaat met Roda JC (17de plaats in de eredivisie), gaat het financieel nog slechter. De Limburgse club vraagt drie miljoen aan de gemeenteraad van Kerkrade om te overleven. Vanavond wordt beslist of de gemeente dit bedrag kan overboeken naar de club.
Ajax Netwerk
Mocht dit bedrag niet worden overgemaakt naar de eredivisionist dan zal dit het einde van de club betekenen. Dit zal grote gevolgen hebben voor de stand in de competitie. De officiële regels vertellen dat de punten, die behaald zijn tegen een club die uitgesloten wordt, moeten worden ingeleverd.
Ajax Netwerk
In dat geval zou AZ maar liefst zes punten kwijt zijn, FC Twente slechts één en Ajax drie. Dat zou de volgende fictieve rangschikking tot gevolg hebben.
Ajax Netwerk
Fictieve rangschikking bij uitsluiting Roda JC
1. AZ 51 punten
2. FC Twente 47 punten
3. Ajax 42 punten
4. PSV 41 punten
5. SC Heerenveen 38 punten
liever een moraalridder dan een ordinaire tokkiequote:
Alleen maar nadeling dus voor ons.quote:
Ik zie ons Twente nog wel inhalen, doe maar wel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
3 punten inlopen op AZ en Twente loopt er 2 uit. PSV loopt er ook 2 in. Dus doe maar niet
KNJBquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:54 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik zie ons Twente nog wel inhalen, doe maar wel.
Wat zou het geweldig zijn als AZ hierdoor het kampioenschap misloopt
Gaat echt niet gebeuren hoor. Roda blijft gewoon bestaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:54 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik zie ons Twente nog wel inhalen, doe maar wel.
Wat zou het geweldig zijn als AZ hierdoor het kampioenschap misloopt
En vergeten dat wij nog tegen Roda hadden moeten spelen, waar we waarschijnlijk ook 3 punten hadden gepakt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
3 punten inlopen op AZ en Twente loopt er 2 uit. PSV loopt er ook 2 in. Dus doe maar niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent gewoon een kakkiequote:Op woensdag 18 februari 2009 19:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik zie Marco nog wel in staat om met Anita, Sarpong en Emanuelson beginnen.
Omdat jouw primitieve spreekkoren mij niet aanstaan zeker, ik had het ook over de spreekkoren van Feyenoord. Maar goed, van zo'n lowlife als jou kunnen we alles verwachten (pak je woordenboek er maar bij voor een vertaling van dat woord).quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:00 schreef KirkLazarus het volgende:
Zijn er nog spelers die we in Kerkrade transfervrij willen gaan ophalen?![]()
Meeuwis?
We halen gewoon Van Geel terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Overigens krijgt Ajax mét Oleguer in de ploeg minder doelpunten tegen (twaalf in zestien duels) dan zónder hem: vijftien in zeven wedstrijden
Waar kan ik hem boeken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:25 schreef Noshiba het volgende:
Pannenkoekenman zit nu zelfs in de TV-reclame van radio 1
woehoequote:Op woensdag 18 februari 2009 19:25 schreef Noshiba het volgende:
Pannenkoekenman zit nu zelfs in de TV-reclame van radio 1
Laten we het voorlopig op scorebordjournalistiek houden.quote:
F-side op de 1e ring en 410 op de 2e ringquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:56 schreef Noshiba het volgende:
Uit een verslag van het parool over 410 bij ajax-fnoord
"Onze ambitie? Uiteindelijk de hele korte zijde beslaan"
Dat zou toch wel zo vet zijn
Edit: Ik kan niet lezenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:56 schreef Noshiba het volgende:
Uit een verslag van het parool over 410 bij ajax-fnoord
"Onze ambitie? Uiteindelijk de hele korte zijde beslaan"
Dat zou toch wel zo vet zijn
400quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:02 schreef Bullebak het volgende:
Volgens mij kan het hard gaan. Is het bekend hoeveel mensen er op de wachtlijst staan?
Iets over mensen op de andere vakken en meezingen. Maar daar ging het niet echt overquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:06 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat zei je ik ben nu nieuwschierig
Denk dat als bekend is dat er meer plaatsen zijn, er ook meer mensen zich aanmelden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:02 schreef Bullebak het volgende:
Volgens mij kan het hard gaan. Is het bekend hoeveel mensen er op de wachtlijst staan?
quote:Van Basten blij met gelijkspel
FLORENCE - Ajax stemt trainer Marco van Basten tevreden als het een gelijkspel overhoudt aan de eerste ontmoeting in derde ronde van de UEFA Cup met Fiorentina.
De coach schroomt ook niet om zijn ploeg donderdagavond aan te passen aan de huidige nummer vier van de Serie A. ''Dat lijkt mij geen schande. Alleen de punten tellen bij Europees voetbal."
Van Basten mist in het Stadio Artemio Franchi van Florence de geblesseerde Gabri, Jan Vertonghen, Dario Cvitanich en Eyong Enoh. Rob Wielaert is niet speelgerechtigd, omdat hij voor de winterstop al met FC Twente in de UEFA Cup heeft gevoetbald. Vertonghen viel op het laatste moment af.
''Dat is jammer, zeker achteraf mag je zeggen dat hij vorige week niet met België tegen Slovenië had moeten voetballen. Hij was toen al niet helemaal fit'', zei van Basten.
Silva
Door het wegvallen van Wielaert en Vertonghen komt er achterin een plaats vrij voor Bruno Silva of Robbert Schilder. Van Basten overweegt bovendien om niet met drie maar vier middenvelders te beginnen.
''Dat zou zomaar kunnen. Het is belangrijk om negentig minuten lang in een goede organisatie te blijven staan. Zij geven de tegenstander graag het gevoel dat er iets te halen valt. Bij balverlies willen ze razendsnel toeslaan. Dat lukt ze vaak heel aardig.''
Ja hij gaat nu ook met 3 verdedigers spelen tegen Mutu en Gilardinoquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:37 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Met vier middenvelders, deden we dat ook niet tegen Vitesse?
quote:Middenveld
Daley Blind* lies(?)blessure
Rasmus Lindgren
Kennedy Bakircioglu
Urby Emanuelson
Ismaïl Aissati* knieblessure
Gabri* lichte hersenschudding
Siem de Jong* sleutelbeenbreuk
Jan-Arie van der Heijden* knieblessure
Evander Sno
Mitchell Donald* zware knieblessure
Eyong Enoh* bovenbeenblessure
lach maarquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:01 schreef KirkLazarus het volgende:
Vier middenvelders? Hmmmm... voor wie zou hij kiezen dan?
[..]
quote:Klassieker komende vijf jaar zonder uit-fans
Uitgegeven: 18 februari 2009 22:05
Laatst gewijzigd: 18 februari 2009 22:05
ZEIST - De wedstrijden tussen de eerste elftallen van Ajax en Feyenoord worden de komende vijf jaar zonder de supporters van de bezoekende club gespeeld.
Dat is het resultaat van het overleg dat woensdagavond plaatsvond tussen de burgemeesters Cohen (Amsterdam), Aboutaleb (Rotterdam), bestuurders van Ajax, Feyenoord en de KNVB.
De periode van afkoeling wordt na twee jaar geëvalueerd, waarna de termijn eventueel ingekort kan worden. Dit heeft de KNVB woensdagavond laten weten.
Incidenten
De beslissing volgt op de incidenten van afgelopen week, van de wedstrijden van zowel de eerste elftallen als de beloftenteams.
Ondanks eerdere waarschuwingen die de clubs en burgemeesters aan de aanhang hebben gegeven, is er blijvend sprake van misdragingen, geweldsincidenten en spreekkoren.
© ANP
bron: nu.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |