Een Heerenveen of Groningen kan je nog wel halen (alhoewel de iets duurdere kaartjes), maar een Feyenoord of PSV etc zit er niet in.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:52 schreef Black-Death het volgende:
Jullie hebben het hier over seizoenskaarten enzo, maar als ik een Club Card koop, bij welke wedstrijden maak ik dan kans op een kaartje? (ivm reizen/studie/werk zit een seizoenskaart er voor mij niet in)
In principe alle, behalve de topwedstrijden. Je kunt ook een Supporters Club Card nemen, dan heb je sneller recht om kaarten aan te schaffen. Met een beetje mazzel lukt het dan wel om voor alle wedstrijden een kaartje te halen. Als je op tijd bent tenminstequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:52 schreef Black-Death het volgende:
Jullie hebben het hier over seizoenskaarten enzo, maar als ik een Club Card koop, bij welke wedstrijden maak ik dan kans op een kaartje? (ivm reizen/studie/werk zit een seizoenskaart er voor mij niet in)
Ah oke thnx, was wel beetje wat ik verwachtte eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Een Heerenveen of Groningen kan je nog wel halen (alhoewel de iets duurdere kaartjes), maar een Feyenoord of PSV etc zit er niet in.
Ah oke, die is ook wel weer wat duurder natuurlijk, maar dat kan ik wel eens opzoeken op Ajax.nlquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef Breach het volgende:
[..]
In principe alle, behalve de topwedstrijden. Je kunt ook een Supporters Club Card nemen, dan heb je sneller recht om kaarten aan te schaffen. Met een beetje mazzel lukt het dan wel om voor alle wedstrijden een kaartje te halen. Als je op tijd bent tenminste
25 euro geloof ik, per jaar. Krijg je wel het supportersblaadje thuis elke maand. Een ClubCard is 10 euro voor 3 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ah oke, die is ook wel weer wat duurder natuurlijk, maar dat kan ik wel eens opzoeken op Ajax.nl
edit: sorry voor de dubbelpost, had gehoopt dat iemand in de tussentijd nog wat neerzette
Ik dacht dat jij op 410 stondquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:58 schreef kurk_droog het volgende:
Zit nu in vak430 maar moet en zal volgend jaar een naar een ander vak gaan. Moet je gewoon je gegevens mailen + welk vak je wilt?
Dus je hoeft nu nog geen vak bij ajax aan te geven zodat je hoger op de wachtlijst staat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op 410 stond![]()
Maar volgens mij krijg je een brief waarin je gevraagd wordt of je wilt verlengen. Dan kun je bellen over het feit dat je een andere plek wilt en dan komt het goed.
Ik neem aan dat je naar 410 wil dus? Dan kun je beter even een mailtje naar de gasten van 410 sturen. Dan komt het wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dus je hoeft nu nog geen vak bij ajax aan te geven zodat je hoger op de wachtlijst staat?
Ik heb geen SCC van 410 maar ik sta er wel elke wedstrijd bij het podium( waar die rookpotten lagen
)
Zal ik zeker doen. En anders 428 / 427 lijken me ook prima. Ben dit seizoen 2x in 430 geweest en meteen 4 huilende mensen achter ons die vonden dat we moesten gaan zitten en helemaal gek werdenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je naar 410 wil dus? Dan kun je beter even een mailtje naar de gasten van 410 sturen. Dan komt het wel goed denk ik.
Bijna alle wedstrijden behalve feyenoord en psv. Je moet soms wel wat meer betalen omdat de goedkope kaarten al weg zijn tegen de tijd dat je mag bestellen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:52 schreef Black-Death het volgende:
Tis wel 20 euro duurder ja. Punt is dat je met die 5 euro CC pas altijd als laatst kaarten kan halen en dat zijn dan ook altijd de duurste. Ik denk dat je met een sup cc na 2 wedtrijden er al uit hebtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ah oke, die is ook wel weer wat duurder natuurlijk, maar dat kan ik wel eens opzoeken op Ajax.nl
edit: sorry voor de dubbelpost, had gehoopt dat iemand in de tussentijd nog wat neerzette
Fiorentina is wel even van een andere orde.quote:
Net als een paar jaar geleden bij Werder Bremen uit, we weten allemaal hoe dat is afgelopen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:37 schreef Chadi het volgende:
Als ik het zo lees allemaal is het halve elftal geblesseerd
Joh al had je hiddink van Gaal en Rijkaard als coach gehad dan had je nog net zoveel kans gemaakt op winst.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Al zouden we 3 - 15 - 12 - 3 spelen dan nog worden we gepowned! Met deze selectie en zo'n josti als coach ...
Herinneringen aan Olaf L., brrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:38 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Net als een paar jaar geleden bij Werder Bremen uit, we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Die Olaf liep er altijd bij alsof ie ieder moment ging poepen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Herinneringen aan Olaf L., brrrrrrrrrrrrrrr! Toch jammer, hoop dat ze er volgende week thuis wel bij zijn...
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die Olaf liep er altijd bij alsof ie ieder moment ging poepen.![]()
Iets meer dan 1300.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:39 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel supporters zijn er in Florence aanwezig deze week?
Ik rook gister aan mijn sjaal. Nou die geur zat weer de hele dag in mijn neus gebakken. Wat een troep is het ook. Die sjaal heeft ook een redelijk wit gedeelte, dat is nu blauw-geelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:32 schreef kurk_droog het volgende:
Die regenboog van die rookpotten is echt niet van me schoenen af te krijgenHoop dat me broek wel schoon wordt.
Waren er laatst niet 35.000 verkocht?! Meende mij zoiets te herinneren...quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:22 schreef Voltreffer het volgende:
Ben benieuwd... Bij goed resultaat nog even kijken of ik nog kaartjes kan regelen voor de thuis wedstrijd. Zal toch nog wel niet vol zitten.
Ik zou 35000 al veel vinden. Ik denk dat het ook niet zal uitverkopen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Waren er laatst niet 35.000 verkocht?! Meende mij zoiets te herinneren...
Ik ben er in ieder geval niet bij.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zou 35000 al veel vinden. Ik denk dat het ook niet zal uitverkopen.
Ik ook nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik ben er in ieder geval niet bij.
Ik heb ook Supcc. en wanneer je kaartjes wil moet je gewoon om 9 uur smorgens al bij de primera staan:9 heb je (bijna) altijd wel de plaatsen die je wilt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:11 schreef kalinho het volgende:
[..]
Tis wel 20 euro duurder ja. Punt is dat je met die 5 euro CC pas altijd als laatst kaarten kan halen en dat zijn dan ook altijd de duurste. Ik denk dat je met een sup cc na 2 wedtrijden er al uit hebt
Dat deed ik ook altijd toen ik een supcc had. Als je om half tien ging was je al te laat. Wat ben ik blij dat ik nu al een aantal jaar een seizoenkaart heb, ben je eindelijk van die ellende verlost.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:49 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ik heb ook Supcc. en wanneer je kaartjes wil moet je gewoon om 9 uur smorgens al bij de primera staan:9 heb je (bijna) altijd wel de plaatsen die je wilt.
Stelletje laffe hazenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:59 schreef M0NTANA het volgende:
Morgen wordt bekend gemaakt dat er de komende vijf jaar geen uitsupporters welkom zijn bij de Klassieker.
Zie: [Centraal] Randverschijnselen #34![]()
Die kutburgemeesters moeten zich sowieso niet zo aanstellen met hun spreekkoren. Dit is nog altijd de Klassieker, en daar moet je gewoon met je poten vanaf blijven. Dat ze nou een beetje zielig gaan lopen doen om spreekkoren, waar niemand geen fuck om geeft en wat wel vaker gebeurd, is echt belachelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:07 schreef thewishmaster het volgende:
Iedereen was gewaarschuwd dat er maatregelen zouden volgen bij bepaalde spreekkoren. Als allerlei leeghoofden dan toch die spreekkoren gaan aanheffen, kunnen die lui alleen zichzelf de schuld geven en zeker niet de burgemeesters.
Dat er zo kort na de Tweede Wereldoorlog bombardementen op Rotterdam worden verheerlijkt en Joden de gaskamers in gewenst worden is gewoon heel primitief gedrag. Maar geef vooral de burgemeesters de schuldquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die kutburgemeesters moeten zich sowieso niet zo aanstellen met hun spreekkoren. Dit is nog altijd de Klassieker, en daar moet je gewoon met je poten vanaf blijven. Dat ze nou een beetje zielig gaan lopen doen om spreekkoren, waar niemand geen fuck om geeft en wat wel vaker gebeurd, is echt belachelijk.
Fun Only!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:59 schreef M0NTANA het volgende:
Morgen wordt bekend gemaakt dat er de komende vijf jaar geen uitsupporters welkom zijn bij de Klassieker.
Zie: [Centraal] Randverschijnselen #34![]()
Boehoehoequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:30 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat er zo kort na de Tweede Wereldoorlog bombardementen op Rotterdam worden verheerlijkt en Joden de gaskamers in gewenst worden is gewoon heel primitief gedrag. Maar geef vooral de burgemeesters de schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |