Hij baseert zijn mening nergens op.Beetje rebelse user.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat baseer je op? Fiorentina speelt de laatste maanden ook niet bepaald geweldig hoor.
Fiorentina is een stukje beter dan Heracles/Feyenoord.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat baseer je op? Fiorentina speelt de laatste maanden ook niet bepaald geweldig hoor.
Anita is een dwergje, daar ga je geen oorlog mee winnen.quote:
Denk dat de kans wel redelijk groot is ja, vooral op de lange zijdes.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:37 schreef Voltreffer het volgende:
Als je op dit moment een seizoenskaart aanvraagt, hoe groot is de kans dan dat je er een krijgt? Vrij groed toch?
Ben je er al ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:44 schreef Jasza het volgende:
zuipweekie is begonne hehe, lekker hoor milaan
Nog een keer uitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:15 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wie rekent zich rijk dan? Zelf zie ik die tweede plaats helemaal niet zomaar bereikt worden. Ik maak me vooral druk over de wedstrijden tegen FC Utrecht en PSV uit en tegen AZ en FC Twente uit. Ik denk dat die vier wedstrijden behoorlijk wat puntverlies gaan opleveren.
Rot eens op, teringjostie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:35 schreef Barca het volgende:
De wedstrijd tegen Fiorentina lijkt me niet onze grootste zorg. Het behalen van een plek bij de eerste 9? is dat wel.
Met de huidige manier van spelen gaat dat nog een verdomd lastige klus worden.
Zeker als we ook nog eens te maken hebben met personele problemen. En dan doel ik niet op het ontslag van de buschauffeur. Bassie kan de bus ook wel besturen. Hij is immers almachtig?
quote:'Ajax verliest Van der Zee aan Chelsea'
Volgens de Amsterdamse televisiezender AT5 verliest Ajax zijn hoofd buitenlandse scouting, Hans van der Zee. De talentenspeurder zou in het kielzog van Guus Hiddink naar Chelsea trekken.
Van der Zee werd in 2007 met veel bombarie overgenomen van PSV. In Amsterdam wist hij de leiding niet te overtuigen met scoutingsrapporten van nieuwe talenten. De speurneus, die een groot netwerk in Zuid-Amerika zou hebben, werkte eerder al succesvol samen met Hiddink in Eindhoven.
Hiddink gaf eerder aan Chelsea te willen verjongen. Zo keek hij onlangs naar een wedstrijd van het Londense beloftenelftal om de A-selectie, bestaande uit vooral, eind-twintigers en begin-dertigers, van vers bloed te voorzien.
quote:Ajax-trainer Koster looft Aissati
Adrie Koster, oefenmeester van Jong Ajax, is lovend over de prestatie van Ismail Aissati tijdens zijn rentree bij de Amsterdammers. De jongeling speelde maandag mee met het tweede elftel en maakte volgens de coach echt het verschil.
"Ismail maakte het verschil in de tweede helft. Hij zorgde voor slimheid in het elftal", zo zei Koster na afloop van het duel met Jong NEC op de website van Ajax. Aissati kwam ongeveer een half uur voor het einde van het duel in het veld en was goed voor de assist op de 3-1, gemaakt door Jeffrey Sarpong.
Door de zege staat Ajax nu echt alleen aan kop in de beloftencompetitie. Koster hoopt dat hij met zijn elftal nu eens kampioenschap kan behalen. "We gaan nu echt alleen aan kop. We willen heel graag een keer met dit team kampioen worden, dus nu moeten we deze voorsprong zien vast te houden."
Moet je sowieso nog voor bellen toch in mei?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
Net seizoenskaarten aangevraagd voor volgend jaar. Hoop op 428.
Al zouden we 3 - 15 - 12 - 3 spelen dan nog worden we gepowned! Met deze selectie en zo'n josti als coach ...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:21 schreef MaxC het volgende:
Toch ben ik bang dat Van Basten 4-3-3 gaat spelen en we flink onderuit gaan
Barca.. nou weten we het wel dat je MvB niet goed vind. Rot nou maar fijn op uit dit topic.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Al zouden we 3 - 15 - 12 - 3 spelen dan nog worden we gepowned! Met deze selectie en zo'n josti als coach ...
Dude..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Al zouden we 3 - 15 - 12 - 3 spelen dan nog worden we gepowned! Met deze selectie en zo'n josti als coach ...
K weet niet precies hoe het werkt. Moest kiezen voor welke prijscatogerie ik een seizoenskaart wil. Je kan niet specifiek voor een vak kiezen maar misschien dat dat later wel kan.Weet jij wel hoe dit werkt?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Moet je sowieso nog voor bellen toch in mei?
gewoon niet meer op reageren. En ook niet op Borgaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:44 schreef peaceman het volgende:
Mooiste van Barca is dit:
Stel.. Ajax domineert de gehele wedstrijd en verliest uiteindelijk door een gluiperige Italiaanse counter met 1-0. Nou dan hoef ik jullie niet te vertellen wat Barca gaat zeggen, toch?
Volgens mij betekent dit dat je binnenkort een brief krijgt met data waarop je moet bellen voor je SCC. En dan moet je ook echt meteen bellen en constant proberen. Ik greep toen nog bijna mis ook. Ben meer dan een halve dag bezig geweest.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
K weet niet precies hoe het werkt. Moest kiezen voor welke prijscatogerie ik een seizoenskaart wil. Je kan niet specifiek voor een vak kiezen maar misschien dat dat later wel kan.Weet jij wel hoe dit werkt?
Wat een hel is dat zeg. Ben blij dat ik het het 2e jaar via via kon regelen en hem in april dus al hadquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:56 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens mij betekent dit dat je binnenkort een brief krijgt met data waarop je moet bellen voor je SCC. En dan moet je ook echt meteen bellen en constant proberen. Ik greep toen nog bijna mis ook. Ben meer dan een halve dag bezig geweest.
Was op een gegeven moment zowel mobiel als vast aan het bellen. En toen hoorde ik in eerste instantie dat het uitverkocht was. Ik boos. Werd ik vijf minuten later terug gebeld dat er toch plek was.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat een hel is dat zeg. Ben blij dat ik het het 2e jaar via via kon regelen en hem in april dus al had
Het 1e jaar hebben we met 5 man (!) voor 4 kaarten de hele dag gebeld en kwamen we er niet doorheen. Vorig jaar was het een stuk easier met die uitbreiding van 410quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Was op een gegeven moment zowel mobiel als vast aan het bellen. En toen hoorde ik in eerste instantie dat het uitverkocht was. Ik boos. Werd ik vijf minuten later terug gebeld dat er toch plek was.
Zeker.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Het 1e jaar hebben we met 5 man (!) voor 4 kaarten de hele dag gebeld en kwamen we er niet doorheen. Vorig jaar was het een stuk easier met die uitbreiding van 410
Wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Maar ik ga nog ff bankhangen. Morgen Florence.
427 is veel beterquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
Net seizoenskaarten aangevraagd voor volgend jaar. Hoop op 428.
Iddquote:
dat wist ik niet eensquote:
Wie zou je laten spelen dan, in een 3 - 15 - 12 - 3 opstelling?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:23 schreef Barca het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:11 schreef Voltreffer het volgende:
Het maakt mij opzich niet zo heel veel uit of ik op noord of zuid zit. Liefst wel de goedkoopste vakken. Maar je moet dus 100% zeker bellen, ook als je bijvoorbeeld op het oude 410 wil / kan?
Je moet sowieso bellen ja, omdat ze dan telefonisch gewoon een vak en rij etc met je afspreken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:11 schreef Voltreffer het volgende:
Het maakt mij opzich niet zo heel veel uit of ik op noord of zuid zit. Liefst wel de goedkoopste vakken. Maar je moet dus 100% zeker bellen, ook als je bijvoorbeeld op het oude 410 wil / kan?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:11 schreef Voltreffer het volgende:
Dit komt van Ajax.nl af.quote:Procedure na inschrijving
Nadat jouw inschrijfformulier is verwerkt krijg je een schriftelijke bevestiging dat je op de wachtlijst bent geplaatst voor een seizoenkaart 2009-2010. Vanaf dat moment is het even afwachten. Wij gaan uiteraard in de maanden mei/juni eerst onze huidige seizoenkaarthouders aanschrijven voor het verlengen van de seizoenkaart. Tevens hebben zij het recht om eventueel van plaats te verwisselen.
Als dit allemaal achter de rug is kom jij aan de beurt. Medio juli krijg je van Ajax schriftelijk bericht waarin zal staan dat je telefonisch contact op kan nemen betreffende het reserveren van een seizoenkaart. Telefonisch worden jouw wensen dan besproken en kun jij je keuze maken. Uiteraard krijgen Ajacieden die zich in een vroeg stadium hebben ingeschreven eerder bericht dan iemand die zich op het laatste moment inschrijft.
Nadat je telefonisch een plaats hebt gereserveerd krijg je binnen een paar dagen een bevestigingsbrief. Hierin staat informatie over jouw vak/rij/stoel en de betaling. Nadat de betaling bij ons is verwerkt zal de seizoenkaart z.s.m. naar je worden opgestuurd.
Italie kampt al jaren met teruglopende/tegenvallende bezoekersaantallen. Ik geloof echt niet dat deze wedstrijd uitverkocht zal zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:16 schreef Voltreffer het volgende:
Aanvoerder.. Zie dat je ook fan bent van Lazio. Jij enig idee of er voldoende kaarten zijn voor een wedstrijd tegen Chievo. Zit dat weekend in rome, is dat een beetje te doen met de vrije verkoop?
hmm als ajax op volle sterkte zou kunnen aantreden hadden ze een betere kans gehad. nu schat ik de kans op een mooi resultaat op ongeveer nul.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
een zak met geld, die zal hij niet weigeren...quote:
Dacht ook iedereen tegen HSVquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:48 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
hmm als ajax op volle sterkte zou kunnen aantreden hadden ze een betere kans gehad. nu schat ik de kans op een mooi resultaat op ongeveer nul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |