Het meenemen van Martina wijst weer op een 4-3-3.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:53 schreef Cavalier1 het volgende:
Geen Bodul, dus met twee spitsen spelen?
Zie je op het vliegveld.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben er vandoor. Drie daagjes Florence
Het vertrouwen bij mij is ook 0,0. Het kan voor mij eigenlijk alleen meevallenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:09 schreef versteegrob het volgende:
Hebben jullie vertrouwen? Ikke 0,0 want kijk ons middenveld.
Hoop dat Marco begint zoals afgelopen zondag met Leo
Wat jij denkt is niet relevant.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:10 schreef Fortitudo het volgende:
ik denk 4-1 voor fiorentina
Wie rekent zich rijk dan? Zelf zie ik die tweede plaats helemaal niet zomaar bereikt worden. Ik maak me vooral druk over de wedstrijden tegen FC Utrecht en PSV uit en tegen AZ en FC Twente uit. Ik denk dat die vier wedstrijden behoorlijk wat puntverlies gaan opleveren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:13 schreef Wooldoor het volgende:
Mensen rijkenen zich al weer rijk met de 2e plek, Ajax zal er alles aan moeten doen om 2e te worden. Makkelijker programma kan mischien maar Ajax wint gewoon niet makkelijk en ook niet van de kleintjes. Het enige was ik als hoop ziet is Aissati die hopelijk snel zijn debuut kan gaan maken.
Dat dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:10 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het vertrouwen bij mij is ook 0,0. Het kan voor mij eigenlijk alleen meevallen.
Zeker, raar trouwens dat Enoh zo geblesseerd is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Issi maakte een lekkere indruk tegen Jong NEC.
Heb je nog nieuws?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:58 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Zeker, raar trouwens dat Enoh zo geblesseerd is.
En dat baseer je op? Fiorentina speelt de laatste maanden ook niet bepaald geweldig hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:10 schreef Fortitudo het volgende:
ik denk 4-1 voor fiorentina
Hij baseert zijn mening nergens op.Beetje rebelse user.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat baseer je op? Fiorentina speelt de laatste maanden ook niet bepaald geweldig hoor.
Fiorentina is een stukje beter dan Heracles/Feyenoord.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat baseer je op? Fiorentina speelt de laatste maanden ook niet bepaald geweldig hoor.
Anita is een dwergje, daar ga je geen oorlog mee winnen.quote:
Denk dat de kans wel redelijk groot is ja, vooral op de lange zijdes.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:37 schreef Voltreffer het volgende:
Als je op dit moment een seizoenskaart aanvraagt, hoe groot is de kans dan dat je er een krijgt? Vrij groed toch?
Ben je er al ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:44 schreef Jasza het volgende:
zuipweekie is begonne hehe, lekker hoor milaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |