let's cross that imaginary bridge when they get there..quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:58 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Wat doen ze nu als Ajax en Feyenoord de bekerfinale halen?
cohen zou ik best wel als minister president willen zien. zelden zo'n warme persoonlijkheid gezien, gehoord en gesproken. dis is misschien lullig voor de fans, maar wel volkomen te begrijpen. zeker nadat er weer voor gigantisch veel geld aan schade is veroorzaakt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:53 schreef HeatWave het volgende:
Cohen. echt, die man zou een biertje moeten lusten, wat een verneukt kutleven moet die gast gehad hebben om zo in het leven te staan. Echt een heel intriest en zielig persoon is het....
Que?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:45 schreef Fortitudo het volgende:
schade
Zeker na die rellen in Amsterdam-West een tijdje geleden, zo pak je die jongens aan, gewoon niets doen als auto's in de fik worden gestoken.Maar wel lekker die boefjes van supporters aanpakkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:45 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
cohen zou ik best wel als minister president willen zien. zelden zo'n warme persoonlijkheid gezien, gehoord en gesproken. dis is misschien lullig voor de fans, maar wel volkomen te begrijpen. zeker nadat er weer voor gigantisch veel geld aan schade is veroorzaakt.
normaal ben ik tegen de linkse politieke mensen, maar deze man kan op mijn steun rekenen.
hee verrek, daar hebben we onze linkse bomen knuffelaar weerquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:45 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
cohen zou ik best wel als minister president willen zien. zelden zo'n warme persoonlijkheid gezien, gehoord en gesproken. dis is misschien lullig voor de fans, maar wel volkomen te begrijpen. zeker nadat er weer voor gigantisch veel geld aan schade is veroorzaakt.
normaal ben ik tegen de linkse politieke mensen, maar deze man kan op mijn steun rekenen.
quote:
Jij bent de eerste Amsterdammer die ik heb horen zeggen , dat 'ie blij is met Cohen .quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:52 schreef msnk het volgende:
Cohen is de slechtste burgemeester ooit omdat hij dit invoert![]()
Ja niet dus. Degelijke man, en dat hij dit nu doet - so be it. Niet leuk, maar hij doet 't prima hier
Ik denk juist wel gezeik. Er is nu geen trein die naar de Arena gaat, er is nu geen vaste route, er is nu geen controle dmv kaartjes e.d. Er is juist een hele grote groep die op zondag niet naar een wedstrijd mag. Ik denk niet dat die lekker rustig in een kroegje gaan kijken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
..
Gewoon 5 jaar geen gezeik nu voor beide steden
...
Peter R de Vries dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:09 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand wie dat net op 3FM was die het mooi vond dat er de komende 5 jaar geen uitsupporters mogen zijn bij Ajax-feyenoord? Was tussen het gesprek met Daniel en Erik door.
Sowieso moet hij zijn bek eens houdenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Peter R de Vries dus. Niet van 'm verwacht.
Inderdaad. Je moet niet kwaad zijn op die burgemeesters, maar op die paar fijne mede''supporters'' die ondanks de waarschuwingen gewoon lekker doorgegaan zijn met het gekloot.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Goed zo moeten ze ook kappen met die onzin.!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:46 schreef Suijk het volgende:
Nee, dat kan hier:
[uefa Cup 19/2] Fiorentina - Ajax 20.45 NL3
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:28 schreef KirkLazarus het volgende:
Pfff laat ze dan maar echt degraderen..
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:46 schreef Suijk het volgende:
Nee, dat kan hier:
[uefa Cup 19/2] Fiorentina - Ajax 20.45 NL3
Peterquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sowieso moet hij zijn bek eens houden
Godsamme zeg elke ochtend pak ik de spits of de metro maar die waren vandaag op dus ik pak de pers staat er weer zo een kutverhaal in over een of andere gozer die zich zo een geweldige fan vind etc bladieblaquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:07 schreef Longmen het volgende:
http://www.depers.nl/spor(...)ts-van-merktrui.html
Oleguer.quote:De prestaties van Oleguer Presas Renom vielen de eerste seizoenshelft een beetje tegen, zo vond trainer Marco van Basten. Daarom werd FC Twente-verdediger Robbie Wielaert in de winterperiode aangetrokken. Tegenover Het Parool laat Oleguer weten te hopen op nog een kans.
De Catalaanse verdediger geeft namelijk aan dat hij beter kan, en wil dat graag in Amsterdam laten zien. ''Bij Barcelona was ik louter verdediger,'' begint Oleguer zijn uitleg. ''Als ik de bal had, gaf ik die aan de middenvelders Xavi of Iniesta. Zij gingen spelen. Bij Ajax moet ik verdedigen en creatief zijn. Van Basten vindt dat ik meer moet brengen aan de bal. Dat wil ik ook, maar het is moeilijk om te doen wat ik niet gewend ben.''
Oleguer heeft al diverse keren gesproken met Van Basten over zijn situatie. ''Ik zeg wat ik vind en dat kan ook tegen deze trainer. Mijn Engels is goed, dat heeft me wel geholpen in mijn gesprekken met Van Basten. Er is geen probleem tussen de trainer en mij,'' aldus Oleguer.
Toch weet Oleguer dat hij beter kan. ''Maar in mijn eerste half jaar in Amsterdam heb ik ook goede wedstrijden gespeeld,'' verduidelijkt de Catalaan. ''Laat ik het zo zeggen: over het geheel genomen kan ik beter dan ik heb laten zien.''
De komst van Robbie Wielaert verontrust de 29-jarige Oleguer niet. ''Ieder van ons heeft zijn eigen stijl van voetballen, elke tegenstander vraagt om een andere aanpak. Soms heb je de ene speler nodig, soms de andere,'' aldus de verdediger, die op de opmerking dat Ajax Wielaert niet voor de reservebank heeft gehaald, antwoord met de woorden: ''Daarvoor hebben ze mij ook niet gehaald.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |