DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Dan moet jij even naar de oogarts. Tegen Heracles was het stadion eerder half leeg dan vol.quote:
Zo kan je het ook zeggenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:07 schreef Silenus het volgende:
Hopelijk in dit topic geen vermoeiende kakkerlakjes die de Grote Schande Wat Feyenoord Heet willen weglullen door triviale dingetjes als sfeer, tifo en ander geneuzel.
2-0, sukkels.
20:15, doordeweekse wedstrijd. Kan het nog 'enigszins' snappen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan moet jij even naar de oogarts. Tegen Heracles was het stadion eerder half leeg dan vol.
En dan mij een kneus noemen...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kap met dat gezeik. Ik hoef helemaal niet uit te huilen. Ik had er al sterk rekening mee gehouden dat we gingen verliezen. Helemaal toen ik zag dat Tomasson er niet bij was vandaag.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:07 schreef Rumille het volgende:
Zucht. Dirk, je hebt verloren, kom niet met stomme excuses zoeken waarom jouw club beter is dan Ajax. Dat blijft een MENING. Rot gewoon op naar je stomme Feyenoord-topic en ga daar samen met jorien uithuilen.
Nee hoor. Want daar ging de hele discussie niet over.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
20:15, doordeweekse wedstrijd. Kan het nog 'enigszins' snappen.
Maar wat wil je nu eigenlijk? Moeten wij de fans die niet zijn gekomen aanspreken?.
Wat doe je dan hier?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kap met dat gezeik. Ik hoef helemaal niet uit te huilen. Ik had er al sterk rekening mee gehouden dat we gingen verliezen. Helemaal toen ik zag dat Tomasson er niet bij was vandaag.
Die zaken tellen veel meer dan de puinhoop op Rotterdam Zuid hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 23:07 schreef Silenus het volgende:
Hopelijk in dit topic geen vermoeiende kakkerlakjes die de Grote Schande Wat Feyenoord Heet willen weglullen door triviale dingetjes als sfeer, tifo en ander geneuzel.
2-0, sukkels.
Danku, jij verlost me ervan ik hou er nu gewoon mee op en ga niet stressen om domme opmerkingen ik ga er gewoon van genietenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:07 schreef Silenus het volgende:
2-0, sukkels.
Nee, okay, maar je vindt het wel heel leuk om steeds zulke foto's te posten. Denk dat je op de foute plaats bent, want ik zie er weinig nut van in om hier te discussiëren over andere fans die niet komen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee hoor. Want daar ging de hele discussie niet over.
Wat een triest volk loopt daar rond zegquote:Op zondag 15 februari 2009 23:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Danku, jij verlost me ervan ik hou er nu gewoon mee op en ga niet stressen om domme opmerkingen ik ga er gewoon van genieten![]()
http://www.zuidh.nl/films-2008-2009/Ajax-010.wmv
Je moet erbij hebben gezeten om goed te kunnen oordelen. Ik vond de sfeer tijdens bijvoorbeeld Groningen, Heracles na de 1-2, PSV echt geweldig. De andere wedstrijden was de sfeer ook meer dan voldoende.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:13 schreef Spaulding het volgende:
Dat gezeik trouwens op supporters aantallen en sfeer etc.. Slaat nergens op want de sfeer is over het algemeen zeer goed te noemen dit seizoen in de Arena. Toch knap voor zo'n sfeerloos kutstadion.
Ik vroeg me al af of ik de enige was die dit hele ritueel behoorlijk triest vindquote:Op zondag 15 februari 2009 23:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat een triest volk loopt daar rond zeg![]()
Allemaal aan de zijkant staan, capuchon op, telefoon in de aanslag en maar schreeuwen en schreeuwen
Afschuiven op dat het een "kutstadion" is.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:13 schreef Spaulding het volgende:
Dat gezeik trouwens op supporters aantallen en sfeer etc.. Slaat nergens op want de sfeer is over het algemeen zeer goed te noemen dit seizoen in de Arena. Toch knap voor zo'n sfeerloos kutstadion.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 15 februari 2009 23:19 schreef Rots het volgende:
[..]
Afschuiven op dat het een "kutstadion" is.
Maargoed, genoeg over gezegd denk ik zo.
Dat filmpje trouwens wel grappig om te zien, "stoere" Ajacieden hoor.
AMENquote:Op zondag 15 februari 2009 23:20 schreef Silenus het volgende:
Waarom zou je ook, als je echt ongelofelijk voor lul staat, de hele tijd in het topic van de aartsrivaal komen 'lachen' (als een boer met kiespijn welteverstaan) terwijl je net weer de zoveelste wanprestatie als club hebt geleverd? Ik zou met het schaamrood op m'n kaken in bed liggen.
Je verliest met 2-0 van de vijand. Je staat 12e, op een paar punten boven de nacompetitieplaatsen. Je hebt een recordaantal wedstrijden verloren. Je hebt een failliet elftal. Je hebt geen enkele kans afgedwongen. Afgedroogd, God op de blote knietjes danken dat het slechts 2-0 is gebleven. Weggespeeld door een Ajax wat de laatste weken door elk huis-, tuin- en keukenelftal van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
"Ja maar wij blijven achter onze club staan als het slecht gaat!"
Ja, en slecht gaat het, sukkels!
"Ja maar you only sing when you're winning!"
Ja, we winnen ook altijd van jullie sukkels!
Ze kunnen lullen wat ze willen, maar de feiten zijn er: 2-0. Weer niet gewonnen van de Joden. Weer verslagen. Again. and againn. And againnnnn....and againnnnnnnnn.....and agaaainnnnnn
De mensen die altijd tot heel vaak naar ajax gaan staan net als ik allemaal lekker langs de kant dit schouwspel te bekijkenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:18 schreef Placenta het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of ik de enige was die dit hele ritueel behoorlijk triest vind
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:27 schreef Noshiba het volgende:
[..]
De mensen die altijd tot heel vaak naar ajax gaan staan net als ik allemaal lekker langs de kant dit schouwspel te bekijken
Oké! En nu?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:20 schreef Silenus het volgende:
Waarom zou je ook, als je echt ongelofelijk voor lul staat, de hele tijd in het topic van de aartsrivaal komen 'lachen' (als een boer met kiespijn welteverstaan) terwijl je net weer de zoveelste wanprestatie als club hebt geleverd? Ik zou met het schaamrood op m'n kaken in bed liggen.
Je verliest met 2-0 van de vijand. Je staat 12e, op een paar punten boven de nacompetitieplaatsen. Je hebt een recordaantal wedstrijden verloren. Je hebt een failliet elftal. Je hebt geen enkele kans afgedwongen. Afgedroogd, God op de blote knietjes danken dat het slechts 2-0 is gebleven. Weggespeeld door een Ajax wat de laatste weken door elk huis-, tuin- en keukenelftal van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
"Ja maar wij blijven achter onze club staan als het slecht gaat!"
Ja, en slecht gaat het, sukkels!
"Ja maar you only sing when you're winning!"
Ja, we winnen ook altijd van jullie sukkels!
Ze kunnen lullen wat ze willen, maar de feiten zijn er: 2-0. Weer niet gewonnen van de Joden. Weer verslagen. Again. and againn. And againnnnn....and againnnnnnnnn.....and agaaainnnnnn
Zitten hier nou gasten van 410 tussen? Of zijn dit gewoon de nepperds.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:22 schreef Placenta het volgende:
[..]
Dat bedoel ikVoornamelijk moraalridders die het stoer vinden om boe te roepen zolang er nog een hek tussen staat, niet echt representatief voor zowel Ajax, 410 en F-side.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:27 schreef Noshiba het volgende:
[..]
De mensen die altijd tot heel vaak naar ajax gaan staan net als ik allemaal lekker langs de kant dit schouwspel te bekijken(kon geen plaatje met een bierblikje vinden onder m'n post)
En nu lacht iedereen je al de hele avond uit, alleen heb je dat blijkbaar zelf nog niet door. Geeft niet.quote:
Neem jij dit forum serieus? Ik niet echt.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
En nu lacht iedereen je al de hele avond uit, alleen heb je dat blijkbaar zelf nog niet door. Geeft niet.
Achja, uitlachen op internet?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
En nu lacht iedereen je al de hele avond uit, alleen heb je dat blijkbaar zelf nog niet door. Geeft niet.
Misschien niet maar het voetbal neem je toch wel serieus?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Neem jij dit forum serieus? Ik niet echt.
Natuurlijk niet, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat de Ajacieden hier een leukere avond hebben dan jij. Echt, waarom doe je dit? Hou je van SM ofzo?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Neem jij dit forum serieus? Ik niet echt.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:29 schreef Rots het volgende:
[..]
Zitten hier nou gasten van 410 tussen? Of zijn dit gewoon de nepperds.
Zie mijn reactiequote:Op zondag 15 februari 2009 23:32 schreef Rots het volgende:
[..]
Achja, uitlachen op internet?Hij zal het vast verschrikkelijk vinden.
Maar waarom vind je het dan leuk om te trollen? (En daar bedoel ik niet vandaag mee maar meer je gehele repertoire)quote:Op zondag 15 februari 2009 23:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zie mijn reactie![]()
Ik begrijp nooit dat mensen zich druk kunnen maken om een user op een internet forum. Laat ut gaan...
Die ze zoals gewoonlijk weer niet winnen...quote:Op zondag 15 februari 2009 23:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien niet maar het voetbal neem je toch wel serieus?
Neem je verlies, slaap lekker en volgend seizoen krijg je weer minimaal 2 kansen tegen Ajax.
Achja, hoort er bij he.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:35 schreef Placenta het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het meer de wannabe's en de overijverige jongens die hier aan meedoen, maar deze worden wel vaak geassocieerd met 410 danwel F. Als voetbalsupporters hebben wij al een niet al te goede reputatie tegenover andere mensen, maar omdat kennissen, collega's ed weten dat ik op 410 sta, associëren diegenen mij na zo'n weekend ook meteen met zo'n malloot.
Haha, ik maak me niet druk. Vind het alleen verwonderlijk dat je na een nederlaag tegen de aartsrivaal de hele avond in het Ajaxtopic gaat hangen. Ik zou dat persoonlijk na de zoveelste blamage tegen de vijand echt niet doen, maargoed...quote:Op zondag 15 februari 2009 23:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zie mijn reactie![]()
Ik begrijp nooit dat mensen zich druk kunnen maken om een user op een internet forum. Laat ut gaan...
Ik vermaakt me kostelijk met al dat gehap hierquote:Op zondag 15 februari 2009 23:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat de Ajacieden hier een leukere avond hebben dan jij.
quote:**Lisette van der Ven
uit Dordrecht:"Waarom lezen we nergens
bij de Nederlandse omroepen over de
ludieke actie die PSV-supporters hebben
bedacht om Marco van Basten te sarren?
Ik heb het gelezen op de teletekst van
de Vlaamse publieke omroep.Daar stond
dat de fans voor de wedstrijd tegen AZ
pannenkoeken uitdelen.Dit omdat Van
Basten laatst door een Ajax-supporter
werd uitgescholden voor pannenkoek.
Voor twintig cent kunnen de mensen een
pannenkoek krijgen die wordt bestrooid
met 'Van Bastaard-suiker'.Ik vind dit
grappig.Erg jammer dat de Nederlandse
omroepen dit niet melden.Vast omdat de
actie cynisch bedoeld is,want anders
melden ze over Ajax altijd het minste
of geringste."
Zo kom je er idd makkelijk onderuit als je weer eens iets doms zegt.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vermaakt me kostelijk met al dat gehap hier![]()
Waarom zouden Ajacieden hier een leukere avond dan mij hebben? Omdat ik af en toe wat post waarbij ik mezelf voor lul zet? Net of ik me niet kan bedenken wat de reacties op mijn post zijn. Ik weet ook wel dat ik in de helft van de post overdrijf of door een Feyenoord bril kijk. Dat jullie op die post zo reageren vind ik alleen maar mooi. Ik neem dit forum en de user Dirk-Kuijt al helemaal niet serieus.
Ik trol niet. Er valt weinig te trollen na een nederlaag toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar waarom vind je het dan leuk om te trollen? (En daar bedoel ik niet vandaag mee maar meer je gehele repertoire)
Dat jij het niet serieus neemt wil niet zeggen dat anderen dat niet doen.
Eh, wilde gok: Omdat wij met 2-0 hebben gewonnen?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zouden Ajacieden hier een leukere avond dan mij hebben?
Gelukkig hebben we dan iets gemeen; niemand neemt jou serieus.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vermaakt me kostelijk met al dat gehap hier![]()
Waarom zouden Ajacieden hier een leukere avond dan mij hebben? Omdat ik af en toe wat post waarbij ik mezelf voor lul zet? Net of ik me niet kan bedenken wat de reacties op mijn post zijn. Ik weet ook wel dat ik in de helft van de post overdrijf of door een Feyenoord bril kijk. Dat jullie op die post zo reageren vind ik alleen maar mooi. Ik neem dit forum en de user Dirk-Kuijt al helemaal niet serieus.
Nee, geen pannenkoeken, je kwetst onsquote:Op zondag 15 februari 2009 23:43 schreef F1Bas het volgende:
En weer ff lachen om pagina 316 op teletekst![]()
[..]
Je kan toch lezen neem ik aan?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik trol niet. Er valt weinig te trollen na een nederlaag toch?
Gok jij eens of ik van te voren al een nederlaag had voorspeld.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eh, wilde gok: Omdat wij met 2-0 hebben gewonnen?![]()
Maargoed, ik hou erover op, verschil van mening. Jij vindt het na een kutdag leuk om schrale teksten te posten op een internetforum, ik ga dan naar de kroeg of in bed liggen.
Heel goed, maar ja zelfs sommige Ajacieden waren zo naïef om te denken dat Feyenoord zou winnenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gok jij eens of ik van te voren al een nederlaag had voorspeld.
Heatwave?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Heel goed, maar ja zelfs sommige Ajacieden waren zo naïef om te denken dat Feyenoord zou winnen
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Van HW zou ik het wel gewend zijn maar van anderen niet.quote:
Ach ja, het pannenkoeken lied was er ook nog vandaag, als het even kan is dat nummer nog een tikkeltje zieliger.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Lekker zielig.. een wedstrijd van PSV en AZ notabene. Als Ajax daar op bezoek was en ze deden hetkon ik het nog begrijpen. Dit is gewoon zwaar ondermaats.
Omg wat een sneu volk daarquote:Op zondag 15 februari 2009 23:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klote tijd.. Liverpool - Man City is dan ook.. Ik heb verdomme niet voor niets sport1quote:Op maandag 16 februari 2009 02:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ja tyfus zeg.. half 5.. wat een tijd!!
Het is nooit makkelijk tegen degradatie-kandidaten, dat zag je vandaag maar weerquote:Op maandag 16 februari 2009 02:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgende zaterdag weer vuurwerk bij de training? We moeten ze weer oppeppen voor Volendam. Dit seizoen hebben we daartegen toch 2 hele slechte potten afgeleverd.
6-0 minimaal.
Alsof het voetbal gisteren om aan te zien wasquote:Op maandag 16 februari 2009 00:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Van HW zou ik het wel gewend zijn maar van anderen niet.
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:36 schreef M0NTANA het volgende:
Als we vanaf nu iedere speelronde twee punten inlopen op AZ, kunnen we nog kampioen worden!
Uit naar Heracles is hun volgende wedstrijd he? Dat wordt een zakelijke 0-2 ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Az gaat gewoon weer door met winnen komende week hoor
Die zien een kampioen in wordingquote:Op maandag 16 februari 2009 08:51 schreef thewishmaster het volgende:
Mensen die op de ranglijst nog naar AZ kijken.
Jij begrijpt het tenminstequote:Op maandag 16 februari 2009 08:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die zien een kampioen in wording![]()
Tegen Heracles zaten er toch nog ''gewoon'' 43000 mensen hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan moet jij even naar de oogarts. Tegen Heracles was het stadion eerder half leeg dan vol.
En dan mij een kneus noemen...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geloof je het zelf 43.000 tegen heraclesquote:Op maandag 16 februari 2009 09:04 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Tegen Heracles zaten er toch nog ''gewoon'' 43000 mensen hoor.
Een stuk meer dan bij feyenoord bij een gemiddelde wedstdijd met het zogenaamde legioen.
Je hebt de wedstrijd niet gezien zeker?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Geloof je het zelf 43.000 tegen heracles
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:08 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Je hebt de wedstrijd niet gezien zeker?
Na afloop stond er bij toeschouwers aantal : 43000
Kortom, we zullen er nooit achterkomen hoeveel toeschouwers er waren, lekker belangrijk ook.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:09 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ze tellen ook de seizoenkaarthouders, ongeacht of die nou binnen zijn of niet...
Right, kom op als je de wedstrijd gezien heb, ja er zaten wel wat lege vakken ja, maar in tegenstelling tot bij feyenoord was de 2de ring (uberhaupt niet dicht) aardig gevuld hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:09 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ze tellen ook de seizoenkaarthouders, ongeacht of die nou binnen zijn of niet...
Die foto's zijn van het begin van de wedstrijd, er werd toen ook door commentator gezegd:quote:Op maandag 16 februari 2009 09:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Geloof je het zelf 43.000 tegen heracles
Is daar nog een filmpje van? Werd niet herhaald helaas.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:11 schreef BoNi het volgende:
Uiteindelijk nog een lekkere wedstrijd gister.
Die aanval in de eerst helft tussen Vermaelen, Sulejmani en Suarez had beter verdiend.
Die panna van Urby was héérlijk! Wat kan die gozer toch voetballen als hij goed in zijn vel zit...!!!
Ik ben één van die seizoenkaarthouders die, vanwege vakantie, niet aanwezig was, maar dat de bezoekersaantallen zelden tot nooit kloppen is algemeen bekend.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:11 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Right, kom op als je de wedstrijd gezien heb, ja er zaten wel wat lege vakken ja, maar in tegenstelling tot bij feyenoord was de 2de ring (uberhaupt niet dicht) aardig gevuld hoor.
Ze lieten hem in het stadion en tijdens de samenvatting zien, dus dat moet wel.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Is daar nog een filmpje van? Werd niet herhaald helaas.
Hij was inderdaad heerlijk ja
Tuurlijk boeit het geen flikker hoeveel mensen er komen, probeer alleen aan te tonen dat de feyenoorders altijd beweren superieur te zijn kwa supporters aantallen en ze er altijd zijn, terwijl dat gewoon flauwekul is.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:16 schreef BoNi het volgende:
Verder boeit het natuurlijk geen reet of het er nou 38.000 of 43.000 zijn
Wijnaldum of Diego speelde ook een ajax speler door de benenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Is daar nog een filmpje van? Werd niet herhaald helaas.
Hij was inderdaad heerlijk ja
Toch nog een succesje voor Feyenoordquote:Op maandag 16 februari 2009 09:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wijnaldum of Diego speelde ook een ajax speler door de benen
Dat werd ook als reden gegeven waarom er een aantal Ajax supporters waren opgepakt.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:28 schreef RayMania het volgende:
In de Metro; volgens Taument verdiende Feyenoord een punt..
En in diezelfde 'krant' stond dat Ajacieden Feyenoord-supporters bekogelden vooraf de wedstrijd. Ik heb veel gezien, maar niet dat hoor?
Open mijn 24uurs topic eens joh aapquote:Op maandag 16 februari 2009 08:58 schreef Roycoooooo het volgende:
Laten we nu maar ''gewoon'' de wedstrijden weer winnen om zo de 2e plek veilig te stellen!!
Als je dat lukt (vanaf die afstand), vind ik dat meteen goed voor Olympische kwalificatie.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat werd ook als reden gegeven waarom er een aantal Ajax supporters waren opgepakt.
Op basis waarvan, medelijdenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:28 schreef RayMania het volgende:
Taumentquote:Op maandag 16 februari 2009 09:28 schreef RayMania het volgende:
En in diezelfde 'krant' stond dat Ajacieden Feyenoord-supporters bekogelden vooraf de wedstrijd. Ik heb veel gezien, maar niet dat hoor?
Als je die vier keer paal en die paar schoten die net naast gingen wegdenkt was een gelijkspel wel verdiend geweestquote:Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Taumentlekker objectief bij zo een wedstrijd
En idd staat overal dat Ajacieden de feyenoorders aanvielen. Wat een bullshit, het was volledig gericht tegen de politie
Wat deed de ME anders dan voorgaande jaren?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:41 schreef Cordoba32 het volgende:
Volg het fokforum meestal lezend, maar irriteer me kapot aan die Kuyt en Herik hier in het topc.. Sodeflikker lekker op naar je rotterdamse kut vriendjes.. Dat je hier nog durft te vertonen na gister... Je zou er supporter van zijn... Zo en nou opzouten...
ff over gister... Wat een drama actie van de ME zeg..... Gewoon zoeken om de komende 5 jaar zonder uitsupporters te zitten wondom de klassieker... Die hele rellen zijn op het conto van de politie en de Arena voor het sluiten van de poortjes.... man man...
Sfeer was goed voora2 2e helft was de wisselwerking tussen 410 en F-Side erg mooi om te zien vanuit 119.
Respect jongens
geen idee... normaal zit ik in het stadion en sta ik er niet dichtbij.. Nu stond ik er wel bij toevallig... Oordeel dus puur over gisterquote:Op maandag 16 februari 2009 09:51 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat deed de ME anders dan voorgaande jaren?
Niks dus.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:53 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
geen idee... normaal zit ik in het stadion en sta ik er niet dichtbij.. Nu stond ik er wel bij toevallig... Oordeel dus puur over gister
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:56 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Niks dus.
iedereen die daar staat is in overtreding dus mag je aangepakt worden het is op eigen risico maar gister was niks speciaals hoor.
Mensen die daar staan zoeken het wel op hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 09:58 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
?? en wat dacht je van al die mensen die die ingang in moesten die afgesloten was? Die moesten daar wel wachten, dus dat iedereen dan aangepakt mag worden lijkt me niet...
Vaders met kinderen? Noord A was afgeloten...Als je daar nou naar binnen moet? Dan moest je wel wachten tot de politie er even met die knollen doorheen ging...quote:Op maandag 16 februari 2009 09:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mensen die daar staan zoeken het wel op hoor
iedereen wist dat die ingang pas om lwart voor 12 open ging en exact op dat ijdstip ging hij dan ook echt open. Moeten ze anders die ingang open gooien ofzo? Dan mogen al die opa's flessen koppenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:58 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
?? en wat dacht je van al die mensen die die ingang in moesten die afgesloten was? Die moesten daar wel wachten, dus dat iedereen dan aangepakt mag worden lijkt me niet...
Je maakt het blijkbaar een stuk vaker mee dan ik.. Je zal wel gelijk hebben.. . Blijf het apart vinden....quote:Op maandag 16 februari 2009 10:05 schreef Noshiba het volgende:
[..]
iedereen wist dat die ingang pas om lwart voor 12 open ging en exact op dat ijdstip ging hij dan ook echt open. Moeten ze anders die ingang open gooien ofzo? Dan mogen al die opa's flessen koppen
Het slaat ook nergens op maar er is gewoon geen andere optie. En al zijn er dan weer wat mogolen die dan de discussie aangaan met een ME'er op z'n paard dat zijn leuke tafarelenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:10 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Je maakt het blijkbaar een stuk vaker mee dan ik.. Je zal wel gelijk hebben.. . Blijf het apart vinden....
Tijdens dagen als gister wordt weer pijnlijk duidelijk wat het gevolg van meervoudige inteelt kan zijn...quote:Op maandag 16 februari 2009 10:13 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op maar er is gewoon geen andere optie. En al zijn er dan weer wat mogolen die dan de discussie aangaan met een ME'er op z'n paard dat zijn leuke tafarelen
Zoals ik dus. Hoe moet ik in godsnaam weten dat Noord A dicht was? Ik vind het belachelijk om uit het niets zo met honden te lopen en met paarden te rennen.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:04 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Vaders met kinderen? Noord A was afgeloten...Als je daar nou naar binnen moet? Dan moest je wel wachten tot de politie er even met die knollen doorheen ging...
11:55 ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:05 schreef Noshiba het volgende:
en exact op dat ijdstip ging hij dan ook echt open.
ik weet niet bij welke noord A jij stond maar ik was om 1145 binne hoormaarquote:
Precies. Alhoewel Fiorentina nu ook niet top bezig is. Mutu daarentegen zorgde afgelopen weekend persoonlijk nog voor 3 treffers en zorgde daarmee voor de 3-3quote:Op maandag 16 februari 2009 10:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het belangrijkste tegen Fiorentina wat mij betreft is geen blessures oplopen en niet compleet afgaan met 3 a 4-0, to be honest.
Was jij er gisteren ook?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:25 schreef Suijk het volgende:
Ze speelden wel een uur met een man meer.
Hij heeft het over Genoa - Fiorentina denksquote:
Je had die filmpjes toch gezien, dan kon je weten dat je daar niet moest gaan staan voordat de feyenoorders binnen waren. Of die ingang nou open of dicht was.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zoals ik dus. Hoe moet ik in godsnaam weten dat Noord A dicht was? Ik vind het belachelijk om uit het niets zo met honden te lopen en met paarden te rennen.
In Florence? Nee.quote:
Het meest sneue is die grote groep die daar tegen treinen staat te bléren terwijl er toch niks gebeurd. Er zit 50 meter aan ME en hekwerk tussen Ajaxsupporters en die feyenoorders. Maar de Ajaxsupporters gooien allerlei puin richting de ME. Die gasten zijn niet goed bij hun hoofd. Je zal maar iemand raken met een bierfles, die óf z'n helm niet op heeft óf het glas versplintert en komt ergens waar het ook niet de bedoeling is.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:41 schreef Cordoba32 het volgende:
Volg het fokforum meestal lezend, maar irriteer me kapot aan die Kuyt en Herik hier in het topc.. Sodeflikker lekker op naar je rotterdamse kut vriendjes.. Dat je hier nog durft te vertonen na gister... Je zou er supporter van zijn... Zo en nou opzouten...
ff over gister... Wat een drama actie van de ME zeg..... Gewoon zoeken om de komende 5 jaar zonder uitsupporters te zitten wondom de klassieker... Die hele rellen zijn op het conto van de politie en de Arena voor het sluiten van de poortjes.... man man...
Sfeer was goed voora2 2e helft was de wisselwerking tussen 410 en F-Side erg mooi om te zien vanuit 119.
Respect jongens
Dat weet jij niet. Misschien stonden er wel gasten die flesjes over een afstand van 250 meter konden gooienquote:Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Taumentlekker objectief bij zo een wedstrijd
En idd staat overal dat Ajacieden de feyenoorders aanvielen. Wat een bullshit, het was volledig gericht tegen de politie
Amenquote:Op maandag 16 februari 2009 11:52 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Het meest sneue is die grote groep die daar tegen treinen staat te bléren terwijl er toch niks gebeurd. Er zit 50 meter aan ME en hekwerk tussen Ajaxsupporters en die feyenoorders. Maar de Ajaxsupporters gooien allerlei puin richting de ME. Die gasten zijn niet goed bij hun hoofd. Je zal maar iemand raken met een bierfles, die óf z'n helm niet op heeft óf het glas versplintert en komt ergens waar het ook niet de bedoeling is.
Te kansloos voor woorden.
Helemaal niets in Rotterdam!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Danku, jij verlost me ervan ik hou er nu gewoon mee op en ga niet stressen om domme opmerkingen ik ga er gewoon van genieten![]()
http://www.zuidh.nl/films-2008-2009/Ajax-010.wmv
En in Amsterdam?quote:
Haha, nee, dat ben ik niet.quote:
En daar ben jij vast op tegen?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mensen die daar staan zoeken het wel op hoor
Goed stuk vind ikquote:'Red de pannenkoek'
16/02/2009 12:00
Je zult maar voetbaltrainer uit overtuiging zijn. En al snel erachter komen dat de naam die je ouders je hebben gegeven gemakkelijk wordt uitgevlakt en vervangen door een minder vleiende. Harde Hond in plaats van Huub Stevens (foto). Rambo in het geval Gertjan Verbeek. Of nog erger: pannenkoek. De voormalige San Marco ontheiligd tot de alledaagse vormen van een plak aangekoekte deeg, de voetballerij is een wereld zonder genade. En het zeldzame koosnaampje Super Mario wordt ook alleen maar verleend omdat het indachtig het aloude computerspelletje zo lekker bekt. Niet omdat de negende plaats met NEC in de Eredivisie daar zoveel aanleiding toe geeft.
Je zult maar voetbaltrainer zijn en de onrustigste ogen hebben van ons allemaal, omdat je nu eenmaal alles wilt zien. Moeten eten uit een magnetron omdat je zoals Verbeek in avondlijke uren nog even een kleedkamer van Feyenoord wilt verbouwen. 's Nachts als Stevens waken bij je moeder omdat Danko Lazovic heeft gedreigd langs te komen. In de bedstee van enthousiasme je vrouw een klap verkopen omdat je als tactisch genie hebt bedacht middenvelder Siem de Jong in de spits van Ajax te zetten. Om er de volgende dag achter te komen dat niets nog werkt. Alleen de tegenkrachten.
Je zult maar voetbaltrainer zijn en jezelf vrijwillig uitleveren aan directeuren wier voornaamste visie langs het mes gaat. Zoals in de kolonelsparade van Jan Reker in Eindhoven. Of in het gekkenhuis dat de voormalige gemeentelijke griffier Eric Gudde in Rotterdam-Zuid heeft geschapen. Ze koppelden hun lange-termijnvisie in volle overtuiging aan een trainersnaam, maar ruiloden die een paar nederlagen verder in voor het korte-termijnstandpunt dat de trainer de bron van alle falen is en moet worden vervangen door de volgende zondebok van dienst. Met een meerjarig contract op zak, dat dan weer wel.
Je zult maar voetbaltrainer zijn en je lot een paar wedstrijden per seizoen in handen leggen van assistent-scheidsrechters. Die ziende blinden langs de zijlijn, wier ogen en hersenen de strijd tegen de snelheid van het spel allang hebben verloren, glaszuivere doelpunten verwarren met buitenspel en schreeuwen om de uitvinding van de vlaggende robot.
Je zult maar voetbaltrainer zijn en elke wedstrijd weer bij de uitvoering van je arbeid als een hardnekkige schaduw worden gevolgd door de grootste voetbalhater van het universum. Die vierde official, die niets van het meeslepende spel vóór hem meekrijgt, alleen maar gefocust is op de woorden en gebaren van de werkende trainers naast hem en bij elke stap van zijn studieobject buiten het coachingvak, reageert alsof hij in een verlaten weiland heeft geürineerd tegen schrikdraad.
Je zult maar voetbaltrainer zijn en na een uit de hand gelopen tactisch plan en een nederlaag worden geconfronteerd met de Neanderthalers van de staantribune. Die getooid met bankrovermutsen en beneveld door primitieve woede trainingsvelden bezetten en spelersbussen de doorgang beletten. Aangemoedigd door ons de hijgerige mensen van de media die als een orkaan vol afrekeningsdrift over het voetballandschap razen.
Omdat we met z'n allen een conglomeraat van slechte winnaars vormen. Omdat we niet meer kunnen accepteren dat die ene gelauwerde alleen bestaat bij de gratie van talloze verliezers en dat een competitie alleen één kampioen kan opleveren doordat zeventien andere clubs in meer of mindere mate falen. Omdat we niet willen beseffen dat wit alleen zo puur kan stralen omdat er ook zoiets als zwart bestaat. Omdat we het voetbal uit zijn essentie van sport hebben getild en collectief hebben gemaakt tot een zaak van leven of dood.
Je zult maar voetbaltrainer zijn. Dan smeek je in deze barre tijden om wat meer nuchter verstand en minder onontwikkelde emotie. Daarom: red de pannenkoek. En eet eens wat vaker een portie poffertjes.
Peter Wekking
En hoequote:Op maandag 16 februari 2009 11:19 schreef Silaz het volgende:
[..]
Precies. Alhoewel Fiorentina nu ook niet top bezig is. Mutu daarentegen zorgde afgelopen weekend persoonlijk nog voor 3 treffers en zorgde daarmee voor de 3-3
neem aan dat het een foutje is.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:02 schreef neilpad het volgende:
Is Stekelenburg donderdag wel speelgerechtigd voor Ajax?
Ik zit een voorbeschouwing te schrijven maar ik zie zijn naam niet op de site van de UEFA Cup staan:
http://www.uefa.com/footb(...)tition=14/index.html
De spelerslijst die daar staat is volgens mij de officiële lijst..
Of is dit gewoon een fout van de site ofzo...
1334 in ieder geval.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoeveel mensen gaan er naar Florence deze week?
Ene kant stond Ajax, Amsterdam. Andere kant weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:56 schreef Silaz het volgende:
Wat stond daar zo link? Zie tussen die witte bordjes wel wat roods maar wat precies?
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:03 schreef PiraatPiet het volgende:
Nu op naar fiorentina, van Basten kan goed tegen 'betere' tegenstanders spelen. Nederland op het EK, Ajax tegen HSV. Ik heb er een goed gevoel over.
Daarna zondag om 16.30uur ofzo tegen Volendam? Kut tijd.
Jammer dat het geen volle panorama foto is. En die bovenste foto zou ik als ajax fan als poster bestellen en in lijstenquote:
Hoe moet ik roken danquote:Op maandag 16 februari 2009 14:10 schreef Jasza het volgende:
ff voor de mensen die naar Florence gaan, naar het uitvak toe krijg je waarschijnlijk 4 controles, je moet via een speciale route.
Dus dingen meesmokkelen lijkt me niet zo slim, daarnaast mag je ook geen aanstekers mee. Vraag me af of je wel je mobiel mee mag nemen.
Ik zag het ook, ja. Stond naast de glazen wand van 409/408, dus dat was drie meter naast me ongeveer. Die gast maar stuiterenquote:Op maandag 16 februari 2009 11:02 schreef kalinho het volgende:
Kheb gisteren voor het eerst iemand afgevoerd zien worden uit een vak, dmv een soort trap-brancard. Man man wat een ding, het zag eruit alsof het rechtstreeks uit De Meer kwamHet grappige was dattie nog elke trede de trap afstuiterde.
Zijn er mensen die donderdag btw op Milaan vliegen en vanaf daar de trein pakken? Ik heb nog niet echt uitgezocht wat de beste opties vanaf daar zijn
Vooral dat lettertype isquote:Op maandag 16 februari 2009 13:48 schreef kevin6188 het volgende:
[ afbeelding ]
Veel OP-waardige foto's dit weekend.
Ga jij ook nog donderdag?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Origineel is wallpaperwaardig zou ik zelfs durven zeggen.
Wow, hoe cool. Ik kan mijn witte papier zien als ik goed telquote:
Je mag wel rokenquote:
Eerst dacht ik dat hij op de B-lijst zou staan maar zo te zien staan die er al bij. Zou wel een stunt zijn om weer met Vermeer te moeten hierdoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:02 schreef neilpad het volgende:
Is Stekelenburg donderdag wel speelgerechtigd voor Ajax?
Ik zit een voorbeschouwing te schrijven maar ik zie zijn naam niet op de site van de UEFA Cup staan:
http://www.uefa.com/footb(...)tition=14/index.html
De spelerslijst die daar staat is volgens mij de officiële lijst..
Of is dit gewoon een fout van de site ofzo...
Dan zijn we weer van een probleem verlost.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:37 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat hij op de B-lijst zou staan maar zo te zien staan die er al bij. Zou wel een stunt zijn om weer met Vermeer te moeten hierdoor.
Dat zou wel een PSV actie zijn zegquote:Op maandag 16 februari 2009 14:41 schreef RayMania het volgende:
Stekelenburg heeft volgens mij geen enkele Europese wedstrijd gespeeld dit seizoen. Wie weet zijn ze hem vergeten.
Een Van Nistelrooijtje inderdaad. Of een Addootje. Of een Fabertje.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zou wel een PSV actie zijn zeg
Whehe.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een Van Nistelrooijtje inderdaad. Of een Addootje. Of een Fabertje.
Niets aan de hand.quote:
Z'n rechter arm lag of moet nog op de schouder van suarez gaan liggen.quote:
Zie de PI. Dit ansich is al penaltywaardig...quote:Op maandag 16 februari 2009 14:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Z'n rechter arm lag of moet nog op de schouder van suarez gaan liggen.
Alleen die kop van Theo al.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zie de PI. Dit ansich is al penaltywaardig...
Echt niet. Het is Suárez hè.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwa ik vond het niet echt een penalty al had ik het niet vreemd gevonden als hij op de stip werd gelegd.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kom op zeg, je moet er toch niet aan denken dat elke keer dat dit in een wedstrijd gebeurt, er afgefloten wordt.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit ansich is al penaltywaardig...
Rookpotjes op 409? Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Rookpotjes op 409 waren ook wel aardig. Ze stonken wel. En die bom bij het vervolg daar voor de wedstrijd was echt goed hard.
Zag dit weekend een strafschop, weet niet meer waar, voor shirtje trekken bij een hoekschop. Als iedere soortgelijke overtreding voortaan met een strafschop bestraft wordt, krijgen we elke week korfbaluitslagen.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kom op zeg, je moet er toch niet aan denken dat elke keer dat dit in een wedstrijd gebeurt, er afgefloten wordt.
Een paar rode potjes waren hetquote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef Placenta het volgende:
[..]
Rookpotjes op 409? Heb ik wat gemist?
En dan denk ik dus in het vervolg:quote:Op maandag 16 februari 2009 15:27 schreef Breach het volgende:
Ik vond het trouwens goed dat ze gister ook de belangrijke momenten op de schermen vertoonden. De al-dan-niet penalty en de bal op de lijn. Hiermee neem je een hoop twijfel weg en voorkomt onnodig gezeik op de leiding.
Het waren wel 2 momenten die in het voordeel van de leiding waren jaquote:Op maandag 16 februari 2009 15:29 schreef Noshiba het volgende:
[..]
En dan denk ik dus in het vervolg:
Ze vertonen het niet op het scherm, dus zat de leiding ernaast en zijn we genaaid
Idd je kan hem geven maar nu hij niet word gegeven kan ik er ook niet over inzitten. ( dit was natuurlijk anders geweest als het 0-0 stond)quote:Op maandag 16 februari 2009 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kom op zeg, je moet er toch niet aan denken dat elke keer dat dit in een wedstrijd gebeurt, er afgefloten wordt.
Geen baan, dus geen geld. Fiorentina-thuis sla ik ook over. Alleen Volendam en Utrecht ben ik bij deze maand.quote:
Misschien moet je wat doen met je kunsten als bierblad vasthouder?!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geen baan, dus geen geld. Fiorentina-thuis sla ik ook over. Alleen Volendam en Utrecht ben ik bij deze maand.
Hij heeft wel gewoon gekeept in Europa hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:41 schreef RayMania het volgende:
Stekelenburg heeft volgens mij geen enkele Europese wedstrijd gespeeld dit seizoen. Wie weet zijn ze hem vergeten.
quote:Cvitanich en Gabri niet tegen Fiorentina
Geschreven op maandag, 16 februari om 16:07
Dario Cvitanich en Gabri zullen aanstaande donderdagavond niet meespelen in het UEFA Cup-duel tussen Ajax en Fiorentina. De Ajacieden ondervinden beiden teveel last van blessures. Hierdoor zullen ze geen deel uitmaken van de selectie die in Florence gaat proberen om Fiorentina de voet dwars te zetten in de achtste finales van het UEFA Cup-toernooi. Cvitanich ondervindt nog teveel hinder van een bovenbeenblessure, die de Argentijn opliep in het duel met Heracles Almelo (2-2). Gabri liep zondag een lichte hersenschudding op tijdens de gewonnen thuiswedstrijd met aartsrivaal Feyenoord (2-0). De Spaanse middenvelder werd na het duel voor onderzoek naar het ziekenhuis overgebracht.
Ajax neemt het donderdagavond in een uitwedstrijd op tegen de Italianen. Een week later moeten de Amsterdammers het karwei in eigen huis af zien te maken tegen La Viola. Fiorentina staat momenteel vierde in de Serie A, op veertien punten achterstand van koploper Internazionale. Zondag speelde de ploeg van trainer Cesare Prandelli gelijk tegen Genoa (3-3). Adrian Mutu wist met een hattrick een 3-0 achterstand ongedaan te maken.
Komt ie:quote:Op maandag 16 februari 2009 13:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Origineel is wallpaperwaardig zou ik zelfs durven zeggen.
Da's klote.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:18 schreef Noshiba het volgende:
[Cvitanich en Gabri niet tegen Fiorentina]
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:28 schreef RayMania het volgende:
Jammer dat die vakken rechtsonder niks "doen". Dat had m net nog mooier gemaaktquote:
ik vind hem zo ook wel geweldigquote:Op maandag 16 februari 2009 16:26 schreef jna het volgende:
[..]
Jammer dat die vakken rechtsonder niks "doen". Dat had m net nog mooier gemaakt
Die hebben links een glas champagne en rechts een bitterbal, dus dan wordt het lastig om zo'n velletje papier omhoog te houden.....quote:Op maandag 16 februari 2009 16:26 schreef jna het volgende:
[..]
Dan hadden ze allemaal hun witte bontjas aan moeten doenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:43 schreef BoNi het volgende:
[..]
Die hebben links een glas champagne en rechts een bitterbal, dus dan wordt het lastig om zo'n velletje papier omhoog te houden.....
Speciaal voor jou heb ik ze dan toch maar even gevraagd om mee te doen (zeker geen hoogstandje, maar even voor het ideequote:Op maandag 16 februari 2009 16:48 schreef jna het volgende:
[..]
Dan hadden ze allemaal hun witte bontjas aan moeten doen
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:53 schreef BoNi het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik ze dan toch maar even gevraagd om mee te doen (zeker geen hoogstandje, maar even voor het idee):
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:53 schreef BoNi het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik ze dan toch maar even gevraagd om mee te doen (zeker geen hoogstandje, maar even voor het idee):
[ afbeelding ]
Idd. Hoe staat het met Enoh?quote:
Waarom deden ze eigenlijk niet mee?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:26 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:57 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
Zeg nou eerlijk, het is net wat mooier toch?
Wow, zo schokkend heb er gelijk een trauma vanquote:
Daardoor mogen we dus 5 jaar geen uitsupporters meenemenquote:
Te weinig papier besteld... Dus het papier van de lange zijde is naar elders verplaats waar het te kort kwam... De lange zeide komt toch niet op tv dus voor het "camera standpunt" was het niet zo ergquote:Op maandag 16 februari 2009 17:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom deden ze eigenlijk niet mee?
Jezus wat triestquote:
al lang toch?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:08 schreef men_in_red het volgende:
is het al bekend of de nos fiorentina-ajax gaat uitzenden?
Ja, uit en thuis.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:08 schreef men_in_red het volgende:
is het al bekend of de nos fiorentina-ajax gaat uitzenden?
Jaszaquote:Op maandag 16 februari 2009 18:05 schreef DiemenZijde het volgende:
Donderdag weer een lekkere Europees wedstrijdje, helaas kon ik niet naar Italie simpel weg omdat ik geen geld hadZijn er veel fokkers die naar Ïtalie gaan? hoop op een mooie pot, ik zie wel degelijk kansen liggen voor Ajax, succes en een mooie trip voor alle uitsupporters alvast.
![]()
Ik zal denk ik maar te vinden zijn in en rondom het Leidscheplein.![]()
![]()
Oentequote:Op maandag 16 februari 2009 18:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jasza
HeinekenAFCA
Silenus
Kevin
Riro
Sandman
Voor de rest volgens mij nog wel aardig wat maar die weet ik niet uit me hoofd.
De lol van die pannekoekenhype is er ondertussen allang vanaf.quote:
De rest van Nederland heeft een nieuw woordje geleerd. Laat ze lekker gaanquote:Op maandag 16 februari 2009 18:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De lol van die pannekoekenhype is er ondertussen allang vanaf.
Als jullie zoiets verzinnen is het weer helemaal geweldig en leukquote:Op maandag 16 februari 2009 18:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De lol van die pannekoekenhype is er ondertussen allang vanaf.
Serieus, vind je het echt grappig?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als jullie zoiets verzinnen is het weer helemaal geweldig en leuk
Het was de eerste week leuk, daarna niet meer.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat hij zegt.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was de eerste week leuk, daarna niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Ons kakkerlakken noemen was 5 jaar geleden ook leuk. Dat is nu ook wel uitgemolken dacht ik zo.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die pannenkoeken op het veld bij Vitesse was wel lachenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wij zijn sowieso geweldig en leuk jwz.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nope. Albert Heijn zorgt voor een herstart.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ons kakkerlakken noemen was 5 jaar geleden ook leuk. Dat is nu ook wel uitgemolken dacht ik zo.
Ik een shirt , maar volgens mij zijn ze 12 shirtsponsors verder of zoquote:Op maandag 16 februari 2009 18:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb wel een sjaaltje van Fiorentina, dus ik kan doen alsof ik geweest ben.
Ik heb er zin an.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jasza
HeinekenAFCA
Silenus
Kevin
Riro
Sandman
Voor de rest volgens mij nog wel aardig wat maar die weet ik niet uit me hoofd.
quote:
Ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Verschil moet er wezenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kennedy staat op het schermquote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef toma het volgende:
opnieuw.
http://xs136.xs.to/xs136/09081/arena439.jpg
in wallpaper formaat.
Toch speelde hij gisteren erg aardig.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:56 schreef toma het volgende:
Leo zit al met z'n gedachten in Griekenland.
Gehandicapten werden ook uitgebreid bedankt door Van der Wiel en Vermaelen.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:55 schreef Jasza het volgende:
Wat ik trouwens wel altijd perfect van Kennedy vind, hij vind Ajax echt geweldig volgens mij. Gister na de wedstrijd was Leonardo gelijk weg, maar Kennedy liep wel het rondje mee.
Je kan met zn drieen op 1 formulierquote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef Voltreffer het volgende:
Is het bij het indienen van een seizoenskaart nou nodig om alle drie 1 formulier in te sturen. Of moet je met z'n 3en op 1 formulier?
leo is een leuke voetballer, maar serieus die flip is al sinds zijn 12e in Nederland en nog steeds geen fatsoenlijk woordje nederlandsquote:Op maandag 16 februari 2009 18:59 schreef Bullebak het volgende:
Leo is weer beter in interviewsMoet altijd lachen als ik hem zie lullen. Hij eindigt het gesprek ook altijd met de grootste grijns mogelijk
Remember Willem II uit vorig jaar. Dat ie bij elke corner een glimlach van oor tot oor hadquote:Op maandag 16 februari 2009 18:55 schreef Jasza het volgende:
Wat ik trouwens wel altijd perfect van Kennedy vind, hij vind Ajax echt geweldig volgens mij. Gister na de wedstrijd was Leonardo gelijk weg, maar Kennedy liep wel het rondje mee.
Prachtig was dat. En iedere corner werd z'n voorzet kutter.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Remember Willem II uit vorig jaar. Dat ie bij elke corner een glimlach van oor tot oor had
Beter kan hij spelen. Anders is er toch wel een probleem. Gabri en Wielaert vallen verdedigend gezien ook al weg.quote:Jan Vertonghen, die een dag voor de klassieker afhaakte met een voetblessure, is er mogelijk wel bij. De Belg ondergaat dinsdag een laatste test.
Oja, kut... Wielaert kan ook niet meedoenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:16 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Prachtig was dat. En iedere corner werd z'n voorzet kutter.![]()
[..]
Beter kan hij spelen. Anders is er toch wel een probleem. Gabri en Wielaert vallen verdedigend gezien ook al weg.
Ik wil silva wel weer een kans geven hij lijkt er nu wel weer echt voor te willen gaan. Ook als die wissels warming up doen etc gaat hij gewoon vol.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:16 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Prachtig was dat. En iedere corner werd z'n voorzet kutter.![]()
[..]
Beter kan hij spelen. Anders is er toch wel een probleem. Gabri en Wielaert vallen verdedigend gezien ook al weg.
Steek; Silva, vd Wiel, Oleguer, Vermaelen; Lindgren, Urby, Vertonghen; Leo, Suarez, Sulejmaniquote:Op maandag 16 februari 2009 19:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik wil silva wel weer een kans geven hij lijkt er nu wel weer echt voor te willen gaan. Ook als die wissels warming up doen etc gaat hij gewoon vol.
Dan zie ik Van Basten er eerder voor aan om Vermaelen op te schuiven naar het centrum en Schilder linksback te zetten. Zodat Vertonghen eventueel naar het middenveld kan.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik wil silva wel weer een kans geven hij lijkt er nu wel weer echt voor te willen gaan. Ook als die wissels warming up doen etc gaat hij gewoon vol.
Leo start nooit vanaf het begin. Dan nog eerder Kennedy.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Steek; Silva, vd Wiel, Oleguer, Vermaelen; Lindgren, Urby, Vertonghen; Leo, Suarez, Sulejmani
Zoiets?
Misschien wel 4-4-2 zelfs.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:30 schreef toma het volgende:
[..]
Leo start nooit vanaf het begin. Dan nog eerder Kennedy.
Ik denk dat Marco Leo donderdag wel laat starten. Maar goed, we zullen zien.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:30 schreef toma het volgende:
[..]
Leo start nooit vanaf het begin. Dan nog eerder Kennedy.
Zit ook wel wat in:quote:Op maandag 16 februari 2009 19:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Leo heb ik liever als invaller. Om nog ff dat ene uitdoelpuntje te forceren. Doe maar lekker behouden spelen donderdag.
Oh ja, godver. Wielaert natuurlijk niet speelgerechtigd.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zit ook wel wat in:
Steek; Silva, vd Wiel, Oleguer, Vermaelen; Lindgren, Anita, Vertonghen; Urby; Sulejmani en Suarez.
Nou, Wielaert heeft zich ook niet bepaald onmisbaar getoond afgelopen weken, dat gemis is nog wel op te vangen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh ja, godver. Wielaert natuurlijk niet speelgerechtigd.
Nou sorry, maar met het missen van ál die spelers zie ik een afstraffing tegemoet. Gister hadden we geluk dat Feyenoord alleen maar verdedigde en dat ook nog eens heel erg slecht deed, maar het was allerminst goed spel van Ajax.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:36 schreef RayMania het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in donderdag. Als Ajax met inzet speelt en goed geconcentreerd speelt, dan moet er wel een gunstige uitslag kunnen vallen. Laten we hopen dat de terugwedstrijd nog van belang is. Een nipte nederlaag of een gelijkspel met doelpunten teken ik voor.
In de tweede helft zal Aissati zijn rentree maken.quote:De wedstrijd op het knollenveld van NEC ging in de beginfase gelijk op. In de 10e minuut een mooie individuele actie van Darko Bodul. Helaas ontbrak het net aan de afwerking, waardoor de bal in de handen belandde van doelman Skverer. In de 21e minuut een goed schot van afstand op het doel van Ajax. Keeper Dennis Gentenaar pareerde de bal op knappe wijze. Het was koploper Jong Ajax dat uiteindelijk de score opende. Evander Sno gaf een fraaie diepe pass over rechts op Javier Martina. De rechtsbuiten op zijn beurt gaf een strakke lage voorzet voor de goal, waar Marvin Zeegelaar bij de tweede paal klaar stond om de 1-0 binnen te tikken
Maar zo kom je ook nooit tot een ingespeeld team met automatismen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:41 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nou, Wielaert heeft zich ook niet bepaald onmisbaar getoond afgelopen weken, dat gemis is nog wel op te vangen.
Dat is sowieso al een probleem, want elke keer valt er wel weer iemand weg door een blessure of schorsing (of omdat MvB weer een geniale zet uit zijn hoed tovert natuurlijk).quote:Op maandag 16 februari 2009 19:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar zo kom je ook nooit tot een ingespeeld team met automatismen.
Was je vandaag vrij? Ik heb je namelijk niet gespot op schoolquote:Op maandag 16 februari 2009 19:42 schreef w00h00 het volgende:
Jong Ajax staat als koploper op dit moment met 0-1 voor tegen Jong Nec de nr 2.
[..]
In de tweede helft zal Aissati zijn rentree maken.
Die geniale zetten komen ook door blessures. Gisteren speelde Kennedy, omdat Cvitanich geblesseerd is en Suárez dus in de spits kwam te spelen. Ik had het niet anders geweten, want Rommedahl hebben we (gelukkig) niet meer.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat is sowieso al een probleem, want elke keer valt er wel weer iemand weg door een blessure of schorsing (of omdat MvB weer een geniale zet uit zijn hoed tovert natuurlijk).
Met een geniale zet bedoel ik bijvoorbeeld Anita opstellen terwijl Lindgren gewoon op de bank zit en Sulejmani stug op 10 blijven opstellen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die geniale zetten komen ook door blessures. Gisteren speelde Kennedy, omdat Cvitanich geblesseerd is en Suárez dus in de spits kwam te spelen. Ik had het niet anders geweten, want Rommedahl hebben we (gelukkig) niet meer.
Sulejmani op 10 was stom, maar gisteren stond hij daar in ieder geval niet. En tegen Vitesse was Lindgren volgens mij nog niet 100% fit voor de basis.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:49 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Met een geniale zet bedoel ik bijvoorbeeld Anita opstellen terwijl Lindgren gewoon op de bank zit en Sulejmani stug op 10 blijven opstellen.
Na tig wedstrijden heeft van Basten eindelijk door dat je Sulejmani niet op 10 moet zetten. Lindgren was tegen Vitesse allang weer fit, alleen was van Basten zo eigenwijs om toch weer Anita op te stellen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sulejmani op 10 was stom, maar gisteren stond hij daar in ieder geval niet. En tegen Vitesse was Lindgren volgens mij nog niet 100% fit voor de basis.
Helemaal mee eens. Iedereen wint tegenwoordig thuis van Feyenoord, dat is ook niet zo'n prestatie. Laat hem er nu maar voor zorgen dat hij Ajax naar de tweede plaats loodst. Uefa Cup vind ik wat minder belangrijk, Fiorentina is een maatje te groot voor Ajax.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:53 schreef Barca het volgende:
1 zwaluw maakt nog geen zomer. Bassie is en blijft een droplul. Eh pannenkoek.
Kom op Aissati! Laat je talenten zien vanavond.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:42 schreef w00h00 het volgende:
Jong Ajax staat als koploper op dit moment met 0-1 voor tegen Jong Nec de nr 2.
[..]
In de tweede helft zal Aissati zijn rentree maken.
Uiteraard zijn er kansen, maar het is belangrijker om enige vorm in het team te krijgen, vasthouden aan posities en niet te veel schuiven. Hopelijk goed samenspelen, kansen creëren en niet als los zand te eindigen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:56 schreef kevin6188 het volgende:
Toch moet Ajax ook weer niet te angstig gaan spelen. Remember Werder Bremen.
Kan jij niet gewoon oprotten?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:53 schreef Barca het volgende:
Dat was ontzettend dom van Henk. We hadden nauwelijks verdedigers om op te stellen, maar voldoende middenvelders en aanvallers. Gaat 'ie verdomme superverdedigend spelen. Dom, dom, dom, dom!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:56 schreef kevin6188 het volgende:
Toch moet Ajax ook weer niet te angstig gaan spelen. Remember Werder Bremen.
Over welke wedstrijd heb je het nu?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:53 schreef Barca het volgende:
Vermeer;
Silva, Wielaert, Oleguer, ?;
Gabri, Lindgren;
Urby;
Suarez, Cvitanich, Leonardo
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:54 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Iedereen wint tegenwoordig thuis van Feyenoord, dat is ook niet zo'n prestatie. Laat hem er nu maar voor zorgen dat hij Ajax naar de tweede plaats loodst. Uefa Cup vind ik wat minder belangrijk, Fiorentina is een maatje te groot voor Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |