Whehe.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een Van Nistelrooijtje inderdaad. Of een Addootje. Of een Fabertje.
Niets aan de hand.quote:
Z'n rechter arm lag of moet nog op de schouder van suarez gaan liggen.quote:
Zie de PI. Dit ansich is al penaltywaardig...quote:Op maandag 16 februari 2009 14:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Z'n rechter arm lag of moet nog op de schouder van suarez gaan liggen.
Alleen die kop van Theo al.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zie de PI. Dit ansich is al penaltywaardig...
Echt niet. Het is Suárez hè.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwa ik vond het niet echt een penalty al had ik het niet vreemd gevonden als hij op de stip werd gelegd.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kom op zeg, je moet er toch niet aan denken dat elke keer dat dit in een wedstrijd gebeurt, er afgefloten wordt.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit ansich is al penaltywaardig...
Rookpotjes op 409? Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Rookpotjes op 409 waren ook wel aardig. Ze stonken wel. En die bom bij het vervolg daar voor de wedstrijd was echt goed hard.
Zag dit weekend een strafschop, weet niet meer waar, voor shirtje trekken bij een hoekschop. Als iedere soortgelijke overtreding voortaan met een strafschop bestraft wordt, krijgen we elke week korfbaluitslagen.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kom op zeg, je moet er toch niet aan denken dat elke keer dat dit in een wedstrijd gebeurt, er afgefloten wordt.
Een paar rode potjes waren hetquote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef Placenta het volgende:
[..]
Rookpotjes op 409? Heb ik wat gemist?
En dan denk ik dus in het vervolg:quote:Op maandag 16 februari 2009 15:27 schreef Breach het volgende:
Ik vond het trouwens goed dat ze gister ook de belangrijke momenten op de schermen vertoonden. De al-dan-niet penalty en de bal op de lijn. Hiermee neem je een hoop twijfel weg en voorkomt onnodig gezeik op de leiding.
Het waren wel 2 momenten die in het voordeel van de leiding waren jaquote:Op maandag 16 februari 2009 15:29 schreef Noshiba het volgende:
[..]
En dan denk ik dus in het vervolg:
Ze vertonen het niet op het scherm, dus zat de leiding ernaast en zijn we genaaid
Idd je kan hem geven maar nu hij niet word gegeven kan ik er ook niet over inzitten. ( dit was natuurlijk anders geweest als het 0-0 stond)quote:Op maandag 16 februari 2009 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kom op zeg, je moet er toch niet aan denken dat elke keer dat dit in een wedstrijd gebeurt, er afgefloten wordt.
Geen baan, dus geen geld. Fiorentina-thuis sla ik ook over. Alleen Volendam en Utrecht ben ik bij deze maand.quote:
Misschien moet je wat doen met je kunsten als bierblad vasthouder?!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geen baan, dus geen geld. Fiorentina-thuis sla ik ook over. Alleen Volendam en Utrecht ben ik bij deze maand.
Hij heeft wel gewoon gekeept in Europa hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:41 schreef RayMania het volgende:
Stekelenburg heeft volgens mij geen enkele Europese wedstrijd gespeeld dit seizoen. Wie weet zijn ze hem vergeten.
quote:Cvitanich en Gabri niet tegen Fiorentina
Geschreven op maandag, 16 februari om 16:07
Dario Cvitanich en Gabri zullen aanstaande donderdagavond niet meespelen in het UEFA Cup-duel tussen Ajax en Fiorentina. De Ajacieden ondervinden beiden teveel last van blessures. Hierdoor zullen ze geen deel uitmaken van de selectie die in Florence gaat proberen om Fiorentina de voet dwars te zetten in de achtste finales van het UEFA Cup-toernooi. Cvitanich ondervindt nog teveel hinder van een bovenbeenblessure, die de Argentijn opliep in het duel met Heracles Almelo (2-2). Gabri liep zondag een lichte hersenschudding op tijdens de gewonnen thuiswedstrijd met aartsrivaal Feyenoord (2-0). De Spaanse middenvelder werd na het duel voor onderzoek naar het ziekenhuis overgebracht.
Ajax neemt het donderdagavond in een uitwedstrijd op tegen de Italianen. Een week later moeten de Amsterdammers het karwei in eigen huis af zien te maken tegen La Viola. Fiorentina staat momenteel vierde in de Serie A, op veertien punten achterstand van koploper Internazionale. Zondag speelde de ploeg van trainer Cesare Prandelli gelijk tegen Genoa (3-3). Adrian Mutu wist met een hattrick een 3-0 achterstand ongedaan te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |