Ene kant stond Ajax, Amsterdam. Andere kant weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:56 schreef Silaz het volgende:
Wat stond daar zo link? Zie tussen die witte bordjes wel wat roods maar wat precies?
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:03 schreef PiraatPiet het volgende:
Nu op naar fiorentina, van Basten kan goed tegen 'betere' tegenstanders spelen. Nederland op het EK, Ajax tegen HSV. Ik heb er een goed gevoel over.
Daarna zondag om 16.30uur ofzo tegen Volendam? Kut tijd.
Jammer dat het geen volle panorama foto is. En die bovenste foto zou ik als ajax fan als poster bestellen en in lijstenquote:
Hoe moet ik roken danquote:Op maandag 16 februari 2009 14:10 schreef Jasza het volgende:
ff voor de mensen die naar Florence gaan, naar het uitvak toe krijg je waarschijnlijk 4 controles, je moet via een speciale route.
Dus dingen meesmokkelen lijkt me niet zo slim, daarnaast mag je ook geen aanstekers mee. Vraag me af of je wel je mobiel mee mag nemen.
Ik zag het ook, ja. Stond naast de glazen wand van 409/408, dus dat was drie meter naast me ongeveer. Die gast maar stuiterenquote:Op maandag 16 februari 2009 11:02 schreef kalinho het volgende:
Kheb gisteren voor het eerst iemand afgevoerd zien worden uit een vak, dmv een soort trap-brancard. Man man wat een ding, het zag eruit alsof het rechtstreeks uit De Meer kwamHet grappige was dattie nog elke trede de trap afstuiterde.
Zijn er mensen die donderdag btw op Milaan vliegen en vanaf daar de trein pakken? Ik heb nog niet echt uitgezocht wat de beste opties vanaf daar zijn
Vooral dat lettertype isquote:Op maandag 16 februari 2009 13:48 schreef kevin6188 het volgende:
[ afbeelding ]
Veel OP-waardige foto's dit weekend.
Ga jij ook nog donderdag?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Origineel is wallpaperwaardig zou ik zelfs durven zeggen.
Wow, hoe cool. Ik kan mijn witte papier zien als ik goed telquote:
Je mag wel rokenquote:
Eerst dacht ik dat hij op de B-lijst zou staan maar zo te zien staan die er al bij. Zou wel een stunt zijn om weer met Vermeer te moeten hierdoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:02 schreef neilpad het volgende:
Is Stekelenburg donderdag wel speelgerechtigd voor Ajax?
Ik zit een voorbeschouwing te schrijven maar ik zie zijn naam niet op de site van de UEFA Cup staan:
http://www.uefa.com/footb(...)tition=14/index.html
De spelerslijst die daar staat is volgens mij de officiële lijst..
Of is dit gewoon een fout van de site ofzo...
Dan zijn we weer van een probleem verlost.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:37 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat hij op de B-lijst zou staan maar zo te zien staan die er al bij. Zou wel een stunt zijn om weer met Vermeer te moeten hierdoor.
Dat zou wel een PSV actie zijn zegquote:Op maandag 16 februari 2009 14:41 schreef RayMania het volgende:
Stekelenburg heeft volgens mij geen enkele Europese wedstrijd gespeeld dit seizoen. Wie weet zijn ze hem vergeten.
Een Van Nistelrooijtje inderdaad. Of een Addootje. Of een Fabertje.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zou wel een PSV actie zijn zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |