abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2009 @ 09:36:45 #101
144213 Adidah
Het was wraak
pi_66110611
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:28 schreef RayMania het volgende:
In de Metro; volgens Taument verdiende Feyenoord een punt. .
Op basis waarvan, medelijden ?
  maandag 16 februari 2009 @ 09:40:12 #102
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_66110684
Taument Wat een aanfluiting voor voetbal was/is die vent toch ook.
Life is what you make it.
pi_66110713
Volg het fokforum meestal lezend, maar irriteer me kapot aan die Kuyt en Herik hier in het topc.. Sodeflikker lekker op naar je rotterdamse kut vriendjes.. Dat je hier nog durft te vertonen na gister... Je zou er supporter van zijn... Zo en nou opzouten...

ff over gister... Wat een drama actie van de ME zeg..... Gewoon zoeken om de komende 5 jaar zonder uitsupporters te zitten wondom de klassieker... Die hele rellen zijn op het conto van de politie en de Arena voor het sluiten van de poortjes.... man man...

Sfeer was goed voora2 2e helft was de wisselwerking tussen 410 en F-Side erg mooi om te zien vanuit 119.

Respect jongens
Ajax!!
  maandag 16 februari 2009 @ 09:42:03 #104
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_66110723
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:28 schreef RayMania het volgende:
In de Metro; volgens Taument verdiende Feyenoord een punt. .

En in diezelfde 'krant' stond dat Ajacieden Feyenoord-supporters bekogelden vooraf de wedstrijd. Ik heb veel gezien, maar niet dat hoor?
Taument lekker objectief bij zo een wedstrijd

En idd staat overal dat Ajacieden de feyenoorders aanvielen. Wat een bullshit, het was volledig gericht tegen de politie
  maandag 16 februari 2009 @ 09:44:13 #105
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66110766
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

En idd staat overal dat Ajacieden de feyenoorders aanvielen. Wat een bullshit, het was volledig gericht tegen de politie
Als je die vier keer paal en die paar schoten die net naast gingen wegdenkt was een gelijkspel wel verdiend geweest .
pi_66110920
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:41 schreef Cordoba32 het volgende:
Volg het fokforum meestal lezend, maar irriteer me kapot aan die Kuyt en Herik hier in het topc.. Sodeflikker lekker op naar je rotterdamse kut vriendjes.. Dat je hier nog durft te vertonen na gister... Je zou er supporter van zijn... Zo en nou opzouten...

ff over gister... Wat een drama actie van de ME zeg..... Gewoon zoeken om de komende 5 jaar zonder uitsupporters te zitten wondom de klassieker... Die hele rellen zijn op het conto van de politie en de Arena voor het sluiten van de poortjes.... man man...

Sfeer was goed voora2 2e helft was de wisselwerking tussen 410 en F-Side erg mooi om te zien vanuit 119.

Respect jongens
Wat deed de ME anders dan voorgaande jaren?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66110952
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:51 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Wat deed de ME anders dan voorgaande jaren?
geen idee... normaal zit ik in het stadion en sta ik er niet dichtbij.. Nu stond ik er wel bij toevallig... Oordeel dus puur over gister
Ajax!!
pi_66111002
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:53 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

geen idee... normaal zit ik in het stadion en sta ik er niet dichtbij.. Nu stond ik er wel bij toevallig... Oordeel dus puur over gister
Niks dus.
iedereen die daar staat is in overtreding dus mag je aangepakt worden het is op eigen risico maar gister was niks speciaals hoor.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66111048
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:56 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Niks dus.
iedereen die daar staat is in overtreding dus mag je aangepakt worden het is op eigen risico maar gister was niks speciaals hoor.

?? en wat dacht je van al die mensen die die ingang in moesten die afgesloten was? Die moesten daar wel wachten, dus dat iedereen dan aangepakt mag worden lijkt me niet...
Ajax!!
  maandag 16 februari 2009 @ 09:59:15 #110
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66111072
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:58 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

?? en wat dacht je van al die mensen die die ingang in moesten die afgesloten was? Die moesten daar wel wachten, dus dat iedereen dan aangepakt mag worden lijkt me niet...
Mensen die daar staan zoeken het wel op hoor
pi_66111184
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:59 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Vaders met kinderen? Noord A was afgeloten...Als je daar nou naar binnen moet? Dan moest je wel wachten tot de politie er even met die knollen doorheen ging...
Ajax!!
pi_66111218
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:58 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

iedereen wist dat die ingang pas om lwart voor 12 open ging en exact op dat ijdstip ging hij dan ook echt open. Moeten ze anders die ingang open gooien ofzo? Dan mogen al die opa's flessen koppen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66111346
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:05 schreef Noshiba het volgende:

[..]

iedereen wist dat die ingang pas om lwart voor 12 open ging en exact op dat ijdstip ging hij dan ook echt open. Moeten ze anders die ingang open gooien ofzo? Dan mogen al die opa's flessen koppen
Je maakt het blijkbaar een stuk vaker mee dan ik.. Je zal wel gelijk hebben.. . Blijf het apart vinden....
Ajax!!
pi_66111432
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:10 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Je maakt het blijkbaar een stuk vaker mee dan ik.. Je zal wel gelijk hebben.. . Blijf het apart vinden....
Het slaat ook nergens op maar er is gewoon geen andere optie. En al zijn er dan weer wat mogolen die dan de discussie aangaan met een ME'er op z'n paard dat zijn leuke tafarelen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66111895
Gabri dus onzeker voor Fiorentina.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_66111947
Het belangrijkste tegen Fiorentina wat mij betreft is geen blessures oplopen en niet compleet afgaan met 3 a 4-0, to be honest.
  maandag 16 februari 2009 @ 10:35:55 #117
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_66112026
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:13 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Het slaat ook nergens op maar er is gewoon geen andere optie. En al zijn er dan weer wat mogolen die dan de discussie aangaan met een ME'er op z'n paard dat zijn leuke tafarelen
Tijdens dagen als gister wordt weer pijnlijk duidelijk wat het gevolg van meervoudige inteelt kan zijn...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_66112088
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:04 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Vaders met kinderen? Noord A was afgeloten...Als je daar nou naar binnen moet? Dan moest je wel wachten tot de politie er even met die knollen doorheen ging...
Zoals ik dus. Hoe moet ik in godsnaam weten dat Noord A dicht was? Ik vind het belachelijk om uit het niets zo met honden te lopen en met paarden te rennen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_66112111
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:05 schreef Noshiba het volgende:

en exact op dat ijdstip ging hij dan ook echt open.
11:55 ja.
pi_66112362
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:38 schreef RayMania het volgende:

[..]

11:55 ja.
ik weet niet bij welke noord A jij stond maar ik was om 1145 binne hoormaar
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66112548
Het was eindelijk weer leuk gister
pi_66112809
Kheb gisteren voor het eerst iemand afgevoerd zien worden uit een vak, dmv een soort trap-brancard. Man man wat een ding, het zag eruit alsof het rechtstreeks uit De Meer kwam Het grappige was dattie nog elke trede de trap afstuiterde.

Zijn er mensen die donderdag btw op Milaan vliegen en vanaf daar de trein pakken? Ik heb nog niet echt uitgezocht wat de beste opties vanaf daar zijn
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_66113282
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het belangrijkste tegen Fiorentina wat mij betreft is geen blessures oplopen en niet compleet afgaan met 3 a 4-0, to be honest.
Precies. Alhoewel Fiorentina nu ook niet top bezig is. Mutu daarentegen zorgde afgelopen weekend persoonlijk nog voor 3 treffers en zorgde daarmee voor de 3-3
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_66113451
Ze speelden wel een uur met een man meer.
Klik dan als je durft
  maandag 16 februari 2009 @ 11:28:54 #125
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_66113574
quote:
Op maandag 16 februari 2009 11:25 schreef Suijk het volgende:
Ze speelden wel een uur met een man meer.
Was jij er gisteren ook?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_66113712
quote:
Op maandag 16 februari 2009 11:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Was jij er gisteren ook?
Hij heeft het over Genoa - Fiorentina denks
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  maandag 16 februari 2009 @ 11:33:34 #127
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_66113742
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:37 schreef RayMania het volgende:

[..]

Zoals ik dus. Hoe moet ik in godsnaam weten dat Noord A dicht was? Ik vind het belachelijk om uit het niets zo met honden te lopen en met paarden te rennen.
Je had die filmpjes toch gezien, dan kon je weten dat je daar niet moest gaan staan voordat de feyenoorders binnen waren. Of die ingang nou open of dicht was.
Jawel, je keek.
pi_66113962
ik ben bang dat we afgeslacht worden tegen Fiorentina.
pi_66114050
Welnee, ik reken op winst, 1-2 Ajax.
pi_66114079
quote:
Op maandag 16 februari 2009 11:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Was jij er gisteren ook?
In Florence? Nee.
Klik dan als je durft
pi_66114089
ik vind het niveau van ons spel de laatste weken niet veel beter dan dat van FC Utrecht of NAC.
pi_66114129
Maakt niet uit, dit is een wedstrijd die op zich staat, Ajax kan zich altijd opladen voor duels zoals deze, Fiorentina heeft helaas wel Mutu terug maar ze hebben een slechte reeks achter de rug.
pi_66114273
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:41 schreef Cordoba32 het volgende:

Respect jongens
Het meest sneue is die grote groep die daar tegen treinen staat te bléren terwijl er toch niks gebeurd. Er zit 50 meter aan ME en hekwerk tussen Ajaxsupporters en die feyenoorders. Maar de Ajaxsupporters gooien allerlei puin richting de ME. Die gasten zijn niet goed bij hun hoofd. Je zal maar iemand raken met een bierfles, die óf z'n helm niet op heeft óf het glas versplintert en komt ergens waar het ook niet de bedoeling is.

Te kansloos voor woorden.
pi_66114339
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dat weet jij niet. Misschien stonden er wel gasten die flesjes over een afstand van 250 meter konden gooien
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 16 februari 2009 @ 11:54:38 #135
139407 jorienvdherik
pi_66114366
quote:
Op maandag 16 februari 2009 11:52 schreef Freak187 het volgende:

[..]

Het meest sneue is die grote groep die daar tegen treinen staat te bléren terwijl er toch niks gebeurd. Er zit 50 meter aan ME en hekwerk tussen Ajaxsupporters en die feyenoorders. Maar de Ajaxsupporters gooien allerlei puin richting de ME. Die gasten zijn niet goed bij hun hoofd. Je zal maar iemand raken met een bierfles, die óf z'n helm niet op heeft óf het glas versplintert en komt ergens waar het ook niet de bedoeling is.

Te kansloos voor woorden.
Amen
pi_66114394
AJAX! Mooiste club van de Wereld
pi_66114555
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:11 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Danku, jij verlost me ervan ik hou er nu gewoon mee op en ga niet stressen om domme opmerkingen ik ga er gewoon van genieten

http://www.zuidh.nl/films-2008-2009/Ajax-010.wmv
Helemaal niets in Rotterdam!
Geef mij maar Amsterdam
  maandag 16 februari 2009 @ 12:08:33 #138
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_66114823
quote:
Op maandag 16 februari 2009 11:45 schreef Suijk het volgende:

[..]

In Florence? Nee.
En in Amsterdam?

A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_66114886
quote:
Op maandag 16 februari 2009 12:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En in Amsterdam?

[ afbeelding ]
Haha, nee, dat ben ik niet.
Klik dan als je durft
pi_66114939
Morgen Italiaaaaaaaaa!
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
pi_66114964
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:59 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

En daar ben jij vast op tegen?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_66115150
quote:
'Red de pannenkoek'

16/02/2009 12:00

Je zult maar voetbaltrainer uit overtuiging zijn. En al snel erachter komen dat de naam die je ouders je hebben gegeven gemakkelijk wordt uitgevlakt en vervangen door een minder vleiende. Harde Hond in plaats van Huub Stevens (foto). Rambo in het geval Gertjan Verbeek. Of nog erger: pannenkoek. De voormalige San Marco ontheiligd tot de alledaagse vormen van een plak aangekoekte deeg, de voetballerij is een wereld zonder genade. En het zeldzame koosnaampje Super Mario wordt ook alleen maar verleend omdat het indachtig het aloude computerspelletje zo lekker bekt. Niet omdat de negende plaats met NEC in de Eredivisie daar zoveel aanleiding toe geeft.

Je zult maar voetbaltrainer zijn en de onrustigste ogen hebben van ons allemaal, omdat je nu eenmaal alles wilt zien. Moeten eten uit een magnetron omdat je zoals Verbeek in avondlijke uren nog even een kleedkamer van Feyenoord wilt verbouwen. 's Nachts als Stevens waken bij je moeder omdat Danko Lazovic heeft gedreigd langs te komen. In de bedstee van enthousiasme je vrouw een klap verkopen omdat je als tactisch genie hebt bedacht middenvelder Siem de Jong in de spits van Ajax te zetten. Om er de volgende dag achter te komen dat niets nog werkt. Alleen de tegenkrachten.

Je zult maar voetbaltrainer zijn en jezelf vrijwillig uitleveren aan directeuren wier voornaamste visie langs het mes gaat. Zoals in de kolonelsparade van Jan Reker in Eindhoven. Of in het gekkenhuis dat de voormalige gemeentelijke griffier Eric Gudde in Rotterdam-Zuid heeft geschapen. Ze koppelden hun lange-termijnvisie in volle overtuiging aan een trainersnaam, maar ruiloden die een paar nederlagen verder in voor het korte-termijnstandpunt dat de trainer de bron van alle falen is en moet worden vervangen door de volgende zondebok van dienst. Met een meerjarig contract op zak, dat dan weer wel.

Je zult maar voetbaltrainer zijn en je lot een paar wedstrijden per seizoen in handen leggen van assistent-scheidsrechters. Die ziende blinden langs de zijlijn, wier ogen en hersenen de strijd tegen de snelheid van het spel allang hebben verloren, glaszuivere doelpunten verwarren met buitenspel en schreeuwen om de uitvinding van de vlaggende robot.

Je zult maar voetbaltrainer zijn en elke wedstrijd weer bij de uitvoering van je arbeid als een hardnekkige schaduw worden gevolgd door de grootste voetbalhater van het universum. Die vierde official, die niets van het meeslepende spel vóór hem meekrijgt, alleen maar gefocust is op de woorden en gebaren van de werkende trainers naast hem en bij elke stap van zijn studieobject buiten het coachingvak, reageert alsof hij in een verlaten weiland heeft geürineerd tegen schrikdraad.

Je zult maar voetbaltrainer zijn en na een uit de hand gelopen tactisch plan en een nederlaag worden geconfronteerd met de Neanderthalers van de staantribune. Die getooid met bankrovermutsen en beneveld door primitieve woede trainingsvelden bezetten en spelersbussen de doorgang beletten. Aangemoedigd door ons ­ de hijgerige mensen van de media ­die als een orkaan vol afrekeningsdrift over het voetballandschap razen.

Omdat we met z'n allen een conglomeraat van slechte winnaars vormen. Omdat we niet meer kunnen accepteren dat die ene gelauwerde alleen bestaat bij de gratie van talloze verliezers en dat een competitie alleen één kampioen kan opleveren doordat zeventien andere clubs in meer of mindere mate falen. Omdat we niet willen beseffen dat wit alleen zo puur kan stralen omdat er ook zoiets als zwart bestaat. Omdat we het voetbal uit zijn essentie van sport hebben getild en collectief hebben gemaakt tot een zaak van leven of dood.

Je zult maar voetbaltrainer zijn. Dan smeek je in deze barre tijden om wat meer nuchter verstand en minder onontwikkelde emotie. Daarom: red de pannenkoek. En eet eens wat vaker een portie poffertjes.

Peter Wekking
Goed stuk vind ik
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  maandag 16 februari 2009 @ 12:42:16 #143
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66115752
Jodenkoek, Pannenkoek, what's in a name
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 16 februari 2009 @ 13:02:39 #144
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_66116276
quote:
Op maandag 16 februari 2009 11:19 schreef Silaz het volgende:

[..]

Precies. Alhoewel Fiorentina nu ook niet top bezig is. Mutu daarentegen zorgde afgelopen weekend persoonlijk nog voor 3 treffers en zorgde daarmee voor de 3-3
En hoe .
><(({°>
pi_66116278
Is Stekelenburg donderdag wel speelgerechtigd voor Ajax?
Ik zit een voorbeschouwing te schrijven maar ik zie zijn naam niet op de site van de UEFA Cup staan:

http://www.uefa.com/footb(...)tition=14/index.html

De spelerslijst die daar staat is volgens mij de officiële lijst..
Of is dit gewoon een fout van de site ofzo...
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_66116507
quote:
Op maandag 16 februari 2009 13:02 schreef neilpad het volgende:
Ik zit een voorbeschouwing te schrijven maar ik zie zijn naam niet op de site van de UEFA Cup staan:

neem aan dat het een foutje is.
  maandag 16 februari 2009 @ 13:14:34 #147
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_66116572
Zou wel een subtiele manier van Marco zijn om Vermeer te laten spelen
Jawel, je keek.
pi_66116796
Zo. Gelukkig zijn er zelfs in een crisis, hoe groot ook, nog zekerheden in het leven van een Ajax-fan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 16 februari 2009 @ 13:30:10 #149
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_66117041
Hoeveel mensen gaan er naar Florence deze week?
#FreeHat
pi_66117348
quote:
Op maandag 16 februari 2009 13:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoeveel mensen gaan er naar Florence deze week?
1334 in ieder geval.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_66117604

Veel OP-waardige foto's dit weekend.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_66117648
Origineel is wallpaperwaardig zou ik zelfs durven zeggen.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_66117657
Die fakkel erbij precies in het midden is ook echt perfect.
  maandag 16 februari 2009 @ 13:53:25 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66117727
hele mooie foto zo idd .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 16 februari 2009 @ 13:54:51 #155
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66117769
Zwaar lijpe TIFO actie.
29.10 Novastar HMH
pi_66117833
Wat stond daar zo link? Zie tussen die witte bordjes wel wat roods maar wat precies?
  maandag 16 februari 2009 @ 14:00:29 #157
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_66117945
Ajax Amsterdam op de lange zijde.
Gourmetten of steengrillen?
pi_66117948
quote:
Op maandag 16 februari 2009 13:56 schreef Silaz het volgende:
Wat stond daar zo link? Zie tussen die witte bordjes wel wat roods maar wat precies?
Ene kant stond Ajax, Amsterdam. Andere kant weet ik eigenlijk niet.
pi_66117964

pi_66118046
Nu op naar fiorentina, van Basten kan goed tegen 'betere' tegenstanders spelen. Nederland op het EK, Ajax tegen HSV. Ik heb er een goed gevoel over.

Daarna zondag om 17.00uur ofzo tegen Volendam? Kut tijd.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_66118244
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:03 schreef PiraatPiet het volgende:
Nu op naar fiorentina, van Basten kan goed tegen 'betere' tegenstanders spelen. Nederland op het EK, Ajax tegen HSV. Ik heb er een goed gevoel over.

Daarna zondag om 16.30uur ofzo tegen Volendam? Kut tijd.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
  maandag 16 februari 2009 @ 14:10:08 #162
139407 jorienvdherik
pi_66118331
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:01 schreef kevin6188 het volgende:
[ afbeelding ]

Jammer dat het geen volle panorama foto is. En die bovenste foto zou ik als ajax fan als poster bestellen en in lijsten
pi_66118333
ff voor de mensen die naar Florence gaan, naar het uitvak toe krijg je waarschijnlijk 4 controles, je moet via een speciale route.

Dus dingen meesmokkelen lijkt me niet zo slim, daarnaast mag je ook geen aanstekers mee. Vraag me af of je wel je mobiel mee mag nemen.
pi_66119023
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:10 schreef Jasza het volgende:
ff voor de mensen die naar Florence gaan, naar het uitvak toe krijg je waarschijnlijk 4 controles, je moet via een speciale route.

Dus dingen meesmokkelen lijkt me niet zo slim, daarnaast mag je ook geen aanstekers mee. Vraag me af of je wel je mobiel mee mag nemen.
Hoe moet ik roken dan .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_66119068
quote:
Op maandag 16 februari 2009 11:02 schreef kalinho het volgende:
Kheb gisteren voor het eerst iemand afgevoerd zien worden uit een vak, dmv een soort trap-brancard. Man man wat een ding, het zag eruit alsof het rechtstreeks uit De Meer kwam Het grappige was dattie nog elke trede de trap afstuiterde.

Zijn er mensen die donderdag btw op Milaan vliegen en vanaf daar de trein pakken? Ik heb nog niet echt uitgezocht wat de beste opties vanaf daar zijn
Ik zag het ook, ja. Stond naast de glazen wand van 409/408, dus dat was drie meter naast me ongeveer. Die gast maar stuiteren .
In Southern Sun
  maandag 16 februari 2009 @ 14:29:36 #166
144213 Adidah
Het was wraak
pi_66119085
quote:
Op maandag 16 februari 2009 13:48 schreef kevin6188 het volgende:
[ afbeelding ]

Veel OP-waardige foto's dit weekend.
Vooral dat lettertype is . Toen hadden ze nog verstand van typografie.
pi_66119116
quote:
Op maandag 16 februari 2009 13:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Origineel is wallpaperwaardig zou ik zelfs durven zeggen.
Ga jij ook nog donderdag?
In Southern Sun
pi_66119158
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:01 schreef kevin6188 het volgende:
[ afbeelding ]

Wow, hoe cool. Ik kan mijn witte papier zien als ik goed tel .
  maandag 16 februari 2009 @ 14:33:12 #169
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_66119219
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hoe moet ik roken dan .
pi_66119233
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hoe moet ik roken dan .
Je mag wel roken

@kalinho, snelheid trein duurt er 2 uur over vanaf Milaan centraal, maar het vliegveld ligt nog een uurtje buiten Milaan volgens mij.

Hoelaat land je op Milaan dan?
pi_66119376
quote:
Op maandag 16 februari 2009 13:02 schreef neilpad het volgende:

Eerst dacht ik dat hij op de B-lijst zou staan maar zo te zien staan die er al bij. Zou wel een stunt zijn om weer met Vermeer te moeten hierdoor.
  maandag 16 februari 2009 @ 14:38:12 #172
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66119421
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:37 schreef Tim21 het volgende:

[..]

Eerst dacht ik dat hij op de B-lijst zou staan maar zo te zien staan die er al bij. Zou wel een stunt zijn om weer met Vermeer te moeten hierdoor.
Dan zijn we weer van een probleem verlost.
pi_66119557
Stekelenburg heeft volgens mij geen enkele Europese wedstrijd gespeeld dit seizoen. Wie weet zijn ze hem vergeten .
pi_66119590
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:41 schreef RayMania het volgende:
Stekelenburg heeft volgens mij geen enkele Europese wedstrijd gespeeld dit seizoen. Wie weet zijn ze hem vergeten .
Dat zou wel een PSV actie zijn zeg
pi_66119646
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat zou wel een PSV actie zijn zeg
Een Van Nistelrooijtje inderdaad. Of een Addootje. Of een Fabertje.
pi_66119664
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:43 schreef RayMania het volgende:

[..]

Een Van Nistelrooijtje inderdaad. Of een Addootje. Of een Fabertje.
Whehe.
In Southern Sun
  maandag 16 februari 2009 @ 14:43:39 #177
215011 Placenta
eating your placenta
pi_66119673
De jerseys zijn ook niet up to date, dus vraag me af of die informatie klopt.
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  maandag 16 februari 2009 @ 14:45:45 #178
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66119772
29.10 Novastar HMH
pi_66120053
Rookpotjes op 409 waren ook wel aardig. Ze stonken wel. En die bom bij het vervolg daar voor de wedstrijd was echt goed hard .
In Southern Sun
  maandag 16 februari 2009 @ 14:54:11 #180
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_66120105
pi_66120166
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:54 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Niets aan de hand.
In Southern Sun
pi_66120235
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Niets aan de hand.
Z'n rechter arm lag of moet nog op de schouder van suarez gaan liggen.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66120281
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:57 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Z'n rechter arm lag of moet nog op de schouder van suarez gaan liggen.
Zie de PI. Dit ansich is al penaltywaardig...
In Southern Sun
pi_66120314
Mocht wel een pingel gegeven worden, maar was wel lastig.
Geef mij maar Amsterdam
  maandag 16 februari 2009 @ 14:59:59 #185
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_66120343
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Alleen die kop van Theo al.
  maandag 16 februari 2009 @ 15:00:16 #186
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_66120354
quote:

[..]

Echt niet. Het is Suárez hè.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_66120390
quote:

[..]

Mwa ik vond het niet echt een penalty al had ik het niet vreemd gevonden als hij op de stip werd gelegd.
Snap je het nog

Feyenoord kreeg hem in de thuiswedstrijd toen ook vrij gemakkelijk.
pi_66120528
quote:
Dit ansich is al penaltywaardig...
Kom op zeg, je moet er toch niet aan denken dat elke keer dat dit in een wedstrijd gebeurt, er afgefloten wordt.
  maandag 16 februari 2009 @ 15:08:42 #189
215011 Placenta
eating your placenta
pi_66120652
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Rookpotjes op 409 waren ook wel aardig. Ze stonken wel. En die bom bij het vervolg daar voor de wedstrijd was echt goed hard .
Rookpotjes op 409? Heb ik wat gemist?
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  maandag 16 februari 2009 @ 15:08:50 #190
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_66120658
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Kom op zeg, je moet er toch niet aan denken dat elke keer dat dit in een wedstrijd gebeurt, er afgefloten wordt.
Zag dit weekend een strafschop, weet niet meer waar, voor shirtje trekken bij een hoekschop. Als iedere soortgelijke overtreding voortaan met een strafschop bestraft wordt, krijgen we elke week korfbaluitslagen.
pi_66120837
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef Placenta het volgende:

[..]

Rookpotjes op 409? Heb ik wat gemist?
Een paar rode potjes waren het .
In Southern Sun
  maandag 16 februari 2009 @ 15:15:39 #192
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_66120933
Erg vette fotos van de choreo
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_66121427
Ik vond het trouwens goed dat ze gister ook de belangrijke momenten op de schermen vertoonden. De al-dan-niet penalty en de bal op de lijn. Hiermee neem je een hoop twijfel weg en voorkomt onnodig gezeik op de leiding.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_66121496
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:27 schreef Breach het volgende:
Ik vond het trouwens goed dat ze gister ook de belangrijke momenten op de schermen vertoonden. De al-dan-niet penalty en de bal op de lijn. Hiermee neem je een hoop twijfel weg en voorkomt onnodig gezeik op de leiding.
En dan denk ik dus in het vervolg:

Ze vertonen het niet op het scherm, dus zat de leiding ernaast en zijn we genaaid
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66121577
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:29 schreef Noshiba het volgende:

[..]

En dan denk ik dus in het vervolg:

Ze vertonen het niet op het scherm, dus zat de leiding ernaast en zijn we genaaid
Het waren wel 2 momenten die in het voordeel van de leiding waren ja
  maandag 16 februari 2009 @ 15:33:32 #196
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_66121667
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Idd je kan hem geven maar nu hij niet word gegeven kan ik er ook niet over inzitten. ( dit was natuurlijk anders geweest als het 0-0 stond)
pi_66121959
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ga jij ook nog donderdag?
Geen baan, dus geen geld. Fiorentina-thuis sla ik ook over. Alleen Volendam en Utrecht ben ik bij deze maand.
pi_66122112
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:40 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Geen baan, dus geen geld. Fiorentina-thuis sla ik ook over. Alleen Volendam en Utrecht ben ik bij deze maand.
Misschien moet je wat doen met je kunsten als bierblad vasthouder?!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  maandag 16 februari 2009 @ 16:05:15 #199
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_66122882
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:41 schreef RayMania het volgende:
Hij heeft wel gewoon gekeept in Europa hoor.
Gourmetten of steengrillen?
pi_66123359
quote:
Cvitanich en Gabri niet tegen Fiorentina
Geschreven op maandag, 16 februari om 16:07

Dario Cvitanich en Gabri zullen aanstaande donderdagavond niet meespelen in het UEFA Cup-duel tussen Ajax en Fiorentina. De Ajacieden ondervinden beiden teveel last van blessures. Hierdoor zullen ze geen deel uitmaken van de selectie die in Florence gaat proberen om Fiorentina de voet dwars te zetten in de achtste finales van het UEFA Cup-toernooi. Cvitanich ondervindt nog teveel hinder van een bovenbeenblessure, die de Argentijn opliep in het duel met Heracles Almelo (2-2). Gabri liep zondag een lichte hersenschudding op tijdens de gewonnen thuiswedstrijd met aartsrivaal Feyenoord (2-0). De Spaanse middenvelder werd na het duel voor onderzoek naar het ziekenhuis overgebracht.

Ajax neemt het donderdagavond in een uitwedstrijd op tegen de Italianen. Een week later moeten de Amsterdammers het karwei in eigen huis af zien te maken tegen La Viola. Fiorentina staat momenteel vierde in de Serie A, op veertien punten achterstand van koploper Internazionale. Zondag speelde de ploeg van trainer Cesare Prandelli gelijk tegen Genoa (3-3). Adrian Mutu wist met een hattrick een 3-0 achterstand ongedaan te maken.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')