Op basis waarvan, medelijdenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:28 schreef RayMania het volgende:
In de Metro; volgens Taument verdiende Feyenoord een punt..
Taumentquote:Op maandag 16 februari 2009 09:28 schreef RayMania het volgende:
In de Metro; volgens Taument verdiende Feyenoord een punt..
En in diezelfde 'krant' stond dat Ajacieden Feyenoord-supporters bekogelden vooraf de wedstrijd. Ik heb veel gezien, maar niet dat hoor?
Als je die vier keer paal en die paar schoten die net naast gingen wegdenkt was een gelijkspel wel verdiend geweestquote:Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Taumentlekker objectief bij zo een wedstrijd
En idd staat overal dat Ajacieden de feyenoorders aanvielen. Wat een bullshit, het was volledig gericht tegen de politie
Wat deed de ME anders dan voorgaande jaren?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:41 schreef Cordoba32 het volgende:
Volg het fokforum meestal lezend, maar irriteer me kapot aan die Kuyt en Herik hier in het topc.. Sodeflikker lekker op naar je rotterdamse kut vriendjes.. Dat je hier nog durft te vertonen na gister... Je zou er supporter van zijn... Zo en nou opzouten...
ff over gister... Wat een drama actie van de ME zeg..... Gewoon zoeken om de komende 5 jaar zonder uitsupporters te zitten wondom de klassieker... Die hele rellen zijn op het conto van de politie en de Arena voor het sluiten van de poortjes.... man man...
Sfeer was goed voora2 2e helft was de wisselwerking tussen 410 en F-Side erg mooi om te zien vanuit 119.
Respect jongens
geen idee... normaal zit ik in het stadion en sta ik er niet dichtbij.. Nu stond ik er wel bij toevallig... Oordeel dus puur over gisterquote:Op maandag 16 februari 2009 09:51 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat deed de ME anders dan voorgaande jaren?
Niks dus.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:53 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
geen idee... normaal zit ik in het stadion en sta ik er niet dichtbij.. Nu stond ik er wel bij toevallig... Oordeel dus puur over gister
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:56 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Niks dus.
iedereen die daar staat is in overtreding dus mag je aangepakt worden het is op eigen risico maar gister was niks speciaals hoor.
Mensen die daar staan zoeken het wel op hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 09:58 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
?? en wat dacht je van al die mensen die die ingang in moesten die afgesloten was? Die moesten daar wel wachten, dus dat iedereen dan aangepakt mag worden lijkt me niet...
Vaders met kinderen? Noord A was afgeloten...Als je daar nou naar binnen moet? Dan moest je wel wachten tot de politie er even met die knollen doorheen ging...quote:Op maandag 16 februari 2009 09:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mensen die daar staan zoeken het wel op hoor
iedereen wist dat die ingang pas om lwart voor 12 open ging en exact op dat ijdstip ging hij dan ook echt open. Moeten ze anders die ingang open gooien ofzo? Dan mogen al die opa's flessen koppenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:58 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
?? en wat dacht je van al die mensen die die ingang in moesten die afgesloten was? Die moesten daar wel wachten, dus dat iedereen dan aangepakt mag worden lijkt me niet...
Je maakt het blijkbaar een stuk vaker mee dan ik.. Je zal wel gelijk hebben.. . Blijf het apart vinden....quote:Op maandag 16 februari 2009 10:05 schreef Noshiba het volgende:
[..]
iedereen wist dat die ingang pas om lwart voor 12 open ging en exact op dat ijdstip ging hij dan ook echt open. Moeten ze anders die ingang open gooien ofzo? Dan mogen al die opa's flessen koppen
Het slaat ook nergens op maar er is gewoon geen andere optie. En al zijn er dan weer wat mogolen die dan de discussie aangaan met een ME'er op z'n paard dat zijn leuke tafarelenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:10 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Je maakt het blijkbaar een stuk vaker mee dan ik.. Je zal wel gelijk hebben.. . Blijf het apart vinden....
Tijdens dagen als gister wordt weer pijnlijk duidelijk wat het gevolg van meervoudige inteelt kan zijn...quote:Op maandag 16 februari 2009 10:13 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op maar er is gewoon geen andere optie. En al zijn er dan weer wat mogolen die dan de discussie aangaan met een ME'er op z'n paard dat zijn leuke tafarelen
Zoals ik dus. Hoe moet ik in godsnaam weten dat Noord A dicht was? Ik vind het belachelijk om uit het niets zo met honden te lopen en met paarden te rennen.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:04 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Vaders met kinderen? Noord A was afgeloten...Als je daar nou naar binnen moet? Dan moest je wel wachten tot de politie er even met die knollen doorheen ging...
11:55 ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:05 schreef Noshiba het volgende:
en exact op dat ijdstip ging hij dan ook echt open.
ik weet niet bij welke noord A jij stond maar ik was om 1145 binne hoormaarquote:
Precies. Alhoewel Fiorentina nu ook niet top bezig is. Mutu daarentegen zorgde afgelopen weekend persoonlijk nog voor 3 treffers en zorgde daarmee voor de 3-3quote:Op maandag 16 februari 2009 10:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het belangrijkste tegen Fiorentina wat mij betreft is geen blessures oplopen en niet compleet afgaan met 3 a 4-0, to be honest.
Was jij er gisteren ook?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:25 schreef Suijk het volgende:
Ze speelden wel een uur met een man meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |