Ik trol niet. Er valt weinig te trollen na een nederlaag toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar waarom vind je het dan leuk om te trollen? (En daar bedoel ik niet vandaag mee maar meer je gehele repertoire)
Dat jij het niet serieus neemt wil niet zeggen dat anderen dat niet doen.
Eh, wilde gok: Omdat wij met 2-0 hebben gewonnen?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zouden Ajacieden hier een leukere avond dan mij hebben?
Gelukkig hebben we dan iets gemeen; niemand neemt jou serieus.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vermaakt me kostelijk met al dat gehap hier![]()
Waarom zouden Ajacieden hier een leukere avond dan mij hebben? Omdat ik af en toe wat post waarbij ik mezelf voor lul zet? Net of ik me niet kan bedenken wat de reacties op mijn post zijn. Ik weet ook wel dat ik in de helft van de post overdrijf of door een Feyenoord bril kijk. Dat jullie op die post zo reageren vind ik alleen maar mooi. Ik neem dit forum en de user Dirk-Kuijt al helemaal niet serieus.
Nee, geen pannenkoeken, je kwetst onsquote:Op zondag 15 februari 2009 23:43 schreef F1Bas het volgende:
En weer ff lachen om pagina 316 op teletekst![]()
[..]
Je kan toch lezen neem ik aan?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik trol niet. Er valt weinig te trollen na een nederlaag toch?
Gok jij eens of ik van te voren al een nederlaag had voorspeld.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eh, wilde gok: Omdat wij met 2-0 hebben gewonnen?![]()
Maargoed, ik hou erover op, verschil van mening. Jij vindt het na een kutdag leuk om schrale teksten te posten op een internetforum, ik ga dan naar de kroeg of in bed liggen.
Heel goed, maar ja zelfs sommige Ajacieden waren zo naïef om te denken dat Feyenoord zou winnenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gok jij eens of ik van te voren al een nederlaag had voorspeld.
Heatwave?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Heel goed, maar ja zelfs sommige Ajacieden waren zo naïef om te denken dat Feyenoord zou winnen
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Van HW zou ik het wel gewend zijn maar van anderen niet.quote:
Ach ja, het pannenkoeken lied was er ook nog vandaag, als het even kan is dat nummer nog een tikkeltje zieliger.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Lekker zielig.. een wedstrijd van PSV en AZ notabene. Als Ajax daar op bezoek was en ze deden hetkon ik het nog begrijpen. Dit is gewoon zwaar ondermaats.
Omg wat een sneu volk daarquote:Op zondag 15 februari 2009 23:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klote tijd.. Liverpool - Man City is dan ook.. Ik heb verdomme niet voor niets sport1quote:Op maandag 16 februari 2009 02:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ja tyfus zeg.. half 5.. wat een tijd!!
Het is nooit makkelijk tegen degradatie-kandidaten, dat zag je vandaag maar weerquote:Op maandag 16 februari 2009 02:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgende zaterdag weer vuurwerk bij de training? We moeten ze weer oppeppen voor Volendam. Dit seizoen hebben we daartegen toch 2 hele slechte potten afgeleverd.
6-0 minimaal.
Alsof het voetbal gisteren om aan te zien wasquote:Op maandag 16 februari 2009 00:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Van HW zou ik het wel gewend zijn maar van anderen niet.
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:36 schreef M0NTANA het volgende:
Als we vanaf nu iedere speelronde twee punten inlopen op AZ, kunnen we nog kampioen worden!
Uit naar Heracles is hun volgende wedstrijd he? Dat wordt een zakelijke 0-2 ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Az gaat gewoon weer door met winnen komende week hoor
Die zien een kampioen in wordingquote:Op maandag 16 februari 2009 08:51 schreef thewishmaster het volgende:
Mensen die op de ranglijst nog naar AZ kijken.
Jij begrijpt het tenminstequote:Op maandag 16 februari 2009 08:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die zien een kampioen in wording![]()
Tegen Heracles zaten er toch nog ''gewoon'' 43000 mensen hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan moet jij even naar de oogarts. Tegen Heracles was het stadion eerder half leeg dan vol.
En dan mij een kneus noemen...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geloof je het zelf 43.000 tegen heraclesquote:Op maandag 16 februari 2009 09:04 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Tegen Heracles zaten er toch nog ''gewoon'' 43000 mensen hoor.
Een stuk meer dan bij feyenoord bij een gemiddelde wedstdijd met het zogenaamde legioen.
Je hebt de wedstrijd niet gezien zeker?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Geloof je het zelf 43.000 tegen heracles
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:08 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Je hebt de wedstrijd niet gezien zeker?
Na afloop stond er bij toeschouwers aantal : 43000
Kortom, we zullen er nooit achterkomen hoeveel toeschouwers er waren, lekker belangrijk ook.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:09 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ze tellen ook de seizoenkaarthouders, ongeacht of die nou binnen zijn of niet...
Right, kom op als je de wedstrijd gezien heb, ja er zaten wel wat lege vakken ja, maar in tegenstelling tot bij feyenoord was de 2de ring (uberhaupt niet dicht) aardig gevuld hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:09 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ze tellen ook de seizoenkaarthouders, ongeacht of die nou binnen zijn of niet...
Die foto's zijn van het begin van de wedstrijd, er werd toen ook door commentator gezegd:quote:Op maandag 16 februari 2009 09:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Geloof je het zelf 43.000 tegen heracles
Is daar nog een filmpje van? Werd niet herhaald helaas.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:11 schreef BoNi het volgende:
Uiteindelijk nog een lekkere wedstrijd gister.
Die aanval in de eerst helft tussen Vermaelen, Sulejmani en Suarez had beter verdiend.
Die panna van Urby was héérlijk! Wat kan die gozer toch voetballen als hij goed in zijn vel zit...!!!
Ik ben één van die seizoenkaarthouders die, vanwege vakantie, niet aanwezig was, maar dat de bezoekersaantallen zelden tot nooit kloppen is algemeen bekend.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:11 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Right, kom op als je de wedstrijd gezien heb, ja er zaten wel wat lege vakken ja, maar in tegenstelling tot bij feyenoord was de 2de ring (uberhaupt niet dicht) aardig gevuld hoor.
Ze lieten hem in het stadion en tijdens de samenvatting zien, dus dat moet wel.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Is daar nog een filmpje van? Werd niet herhaald helaas.
Hij was inderdaad heerlijk ja
Tuurlijk boeit het geen flikker hoeveel mensen er komen, probeer alleen aan te tonen dat de feyenoorders altijd beweren superieur te zijn kwa supporters aantallen en ze er altijd zijn, terwijl dat gewoon flauwekul is.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:16 schreef BoNi het volgende:
Verder boeit het natuurlijk geen reet of het er nou 38.000 of 43.000 zijn
Wijnaldum of Diego speelde ook een ajax speler door de benenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Is daar nog een filmpje van? Werd niet herhaald helaas.
Hij was inderdaad heerlijk ja
Toch nog een succesje voor Feyenoordquote:Op maandag 16 februari 2009 09:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wijnaldum of Diego speelde ook een ajax speler door de benen
Dat werd ook als reden gegeven waarom er een aantal Ajax supporters waren opgepakt.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:28 schreef RayMania het volgende:
In de Metro; volgens Taument verdiende Feyenoord een punt..
En in diezelfde 'krant' stond dat Ajacieden Feyenoord-supporters bekogelden vooraf de wedstrijd. Ik heb veel gezien, maar niet dat hoor?
Open mijn 24uurs topic eens joh aapquote:Op maandag 16 februari 2009 08:58 schreef Roycoooooo het volgende:
Laten we nu maar ''gewoon'' de wedstrijden weer winnen om zo de 2e plek veilig te stellen!!
Als je dat lukt (vanaf die afstand), vind ik dat meteen goed voor Olympische kwalificatie.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat werd ook als reden gegeven waarom er een aantal Ajax supporters waren opgepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |