abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 februari 2009 @ 23:20:41 #26
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_66103813
Waarom zou je ook, als je echt ongelofelijk voor lul staat, de hele tijd in het topic van de aartsrivaal komen 'lachen' (als een boer met kiespijn welteverstaan) terwijl je net weer de zoveelste wanprestatie als club hebt geleverd? Ik zou met het schaamrood op m'n kaken in bed liggen.

Je verliest met 2-0 van de vijand. Je staat 12e, op een paar punten boven de nacompetitieplaatsen. Je hebt een recordaantal wedstrijden verloren. Je hebt een failliet elftal. Je hebt geen enkele kans afgedwongen. Afgedroogd, God op de blote knietjes danken dat het slechts 2-0 is gebleven. Weggespeeld door een Ajax wat de laatste weken door elk huis-, tuin- en keukenelftal van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

"Ja maar wij blijven achter onze club staan als het slecht gaat!"
Ja, en slecht gaat het, sukkels!

"Ja maar you only sing when you're winning!"
Ja, we winnen ook altijd van jullie sukkels!

Ze kunnen lullen wat ze willen, maar de feiten zijn er: 2-0. Weer niet gewonnen van de Joden. Weer verslagen. Again. and againn. And againnnnn....and againnnnnnnnn.....and agaaainnnnnn
Gourmetten of steengrillen?
pi_66103867
Hallelujah Silenus!
  zondag 15 februari 2009 @ 23:22:12 #28
215011 Placenta
eating your placenta
pi_66103881
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:19 schreef Rots het volgende:

[..]

Afschuiven op dat het een "kutstadion" is.
Maargoed, genoeg over gezegd denk ik zo.

Dat filmpje trouwens wel grappig om te zien, "stoere" Ajacieden hoor.
Dat bedoel ik Voornamelijk moraalridders die het stoer vinden om boe te roepen zolang er nog een hek tussen staat, niet echt representatief voor zowel Ajax, 410 en F-side.
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  zondag 15 februari 2009 @ 23:22:59 #29
215011 Placenta
eating your placenta
pi_66103915
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:20 schreef Silenus het volgende:
Waarom zou je ook, als je echt ongelofelijk voor lul staat, de hele tijd in het topic van de aartsrivaal komen 'lachen' (als een boer met kiespijn welteverstaan) terwijl je net weer de zoveelste wanprestatie als club hebt geleverd? Ik zou met het schaamrood op m'n kaken in bed liggen.

Je verliest met 2-0 van de vijand. Je staat 12e, op een paar punten boven de nacompetitieplaatsen. Je hebt een recordaantal wedstrijden verloren. Je hebt een failliet elftal. Je hebt geen enkele kans afgedwongen. Afgedroogd, God op de blote knietjes danken dat het slechts 2-0 is gebleven. Weggespeeld door een Ajax wat de laatste weken door elk huis-, tuin- en keukenelftal van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

Ze kunnen lullen wat ze willen, maar de feiten zijn er: 2-0. Weer niet gewonnen van de Joden. Weer verslagen. Again. and againn. And againnnnn....and againnnnnnnnn.....and agaaainnnnnn

AMEN
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_66104105
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:18 schreef Placenta het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af of ik de enige was die dit hele ritueel behoorlijk triest vind
De mensen die altijd tot heel vaak naar ajax gaan staan net als ik allemaal lekker langs de kant dit schouwspel te bekijken (kon geen plaatje met een bierblikje vinden onder m'n post)
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66104157
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:27 schreef Noshiba het volgende:

[..]

De mensen die altijd tot heel vaak naar ajax gaan staan net als ik allemaal lekker langs de kant dit schouwspel te bekijken

Bakje koffie erbij, popcorn.
pi_66104160
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:20 schreef Silenus het volgende:

Oké! En nu?
pi_66104182
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:22 schreef Placenta het volgende:

[..]

Dat bedoel ik Voornamelijk moraalridders die het stoer vinden om boe te roepen zolang er nog een hek tussen staat, niet echt representatief voor zowel Ajax, 410 en F-side.
Zitten hier nou gasten van 410 tussen? Of zijn dit gewoon de nepperds.
pi_66104197
Twee nulllll en rotterdam staat weer voor lul, en rotterdam staat weer voor luhul en rotterdam staat weer voor lul .

Nog maar 12 puntjes.
  zondag 15 februari 2009 @ 23:29:51 #35
215011 Placenta
eating your placenta
pi_66104200
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:27 schreef Noshiba het volgende:

[..]

De mensen die altijd tot heel vaak naar ajax gaan staan net als ik allemaal lekker langs de kant dit schouwspel te bekijken (kon geen plaatje met een bierblikje vinden onder m'n post)

Ja, hier val ik dus ook onder . Meer een soort van leedvermaak hoe al die anderen zich voor schut zetten
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  zondag 15 februari 2009 @ 23:30:31 #36
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_66104232
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Oké! En nu?
En nu lacht iedereen je al de hele avond uit, alleen heb je dat blijkbaar zelf nog niet door. Geeft niet.
pi_66104279
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

En nu lacht iedereen je al de hele avond uit, alleen heb je dat blijkbaar zelf nog niet door. Geeft niet.
Neem jij dit forum serieus? Ik niet echt.
pi_66104308
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

Achja, uitlachen op internet? Hij zal het vast verschrikkelijk vinden.
Jullie Ajacieden zetten jezelf ook wel voor schut om telkens weer dit te zeggen als een Feyenoorder iets over de sfeer zegt in de Arena.
pi_66104394
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Misschien niet maar het voetbal neem je toch wel serieus?
Neem je verlies, slaap lekker en volgend seizoen krijg je weer minimaal 2 kansen tegen Ajax.
  zondag 15 februari 2009 @ 23:35:08 #40
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_66104409
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat de Ajacieden hier een leukere avond hebben dan jij. Echt, waarom doe je dit? Hou je van SM ofzo?
  zondag 15 februari 2009 @ 23:35:17 #41
215011 Placenta
eating your placenta
pi_66104419
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:29 schreef Rots het volgende:

[..]

Zitten hier nou gasten van 410 tussen? Of zijn dit gewoon de nepperds.

Volgens mij zijn het meer de wannabe's en de overijverige jongens die hier aan meedoen, maar deze worden wel vaak geassocieerd met 410 danwel F. Als voetbalsupporters hebben wij al een niet al te goede reputatie tegenover andere mensen, maar omdat kennissen, collega's ed weten dat ik op 410 sta, associëren diegenen mij na zo'n weekend ook meteen met zo'n malloot.
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_66104440
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:32 schreef Rots het volgende:

[..]

Achja, uitlachen op internet? Hij zal het vast verschrikkelijk vinden.
Zie mijn reactie
Ik begrijp nooit dat mensen zich druk kunnen maken om een user op een internet forum. Laat ut gaan...
pi_66104508
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zie mijn reactie
Ik begrijp nooit dat mensen zich druk kunnen maken om een user op een internet forum. Laat ut gaan...
Maar waarom vind je het dan leuk om te trollen? (En daar bedoel ik niet vandaag mee maar meer je gehele repertoire)
Dat jij het niet serieus neemt wil niet zeggen dat anderen dat niet doen.
pi_66104513
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:34 schreef sjimz het volgende:

[..]

Misschien niet maar het voetbal neem je toch wel serieus?
Neem je verlies, slaap lekker en volgend seizoen krijg je weer minimaal 2 kansen tegen Ajax.
Die ze zoals gewoonlijk weer niet winnen...
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_66104559
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:35 schreef Placenta het volgende:

[..]

Volgens mij zijn het meer de wannabe's en de overijverige jongens die hier aan meedoen, maar deze worden wel vaak geassocieerd met 410 danwel F. Als voetbalsupporters hebben wij al een niet al te goede reputatie tegenover andere mensen, maar omdat kennissen, collega's ed weten dat ik op 410 sta, associëren diegenen mij na zo'n weekend ook meteen met zo'n malloot.
Achja, hoort er bij he.

Dat filmpje trouwens, er raakte nog een ME'er gewond ofzo? Snapte er niet zoveel van haha. Doe mij maar meer van die filmpjes van de "Ajax-supporters".
  zondag 15 februari 2009 @ 23:39:25 #46
215011 Placenta
eating your placenta
pi_66104589
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:38 schreef Rots het volgende:

[..]

Achja, hoort er bij he.
Blijkbaar.
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  zondag 15 februari 2009 @ 23:40:12 #47
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_66104614
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zie mijn reactie
Haha, ik maak me niet druk. Vind het alleen verwonderlijk dat je na een nederlaag tegen de aartsrivaal de hele avond in het Ajaxtopic gaat hangen. Ik zou dat persoonlijk na de zoveelste blamage tegen de vijand echt niet doen, maargoed...

dat maak ik eigenlijk ook nooit mee.
pi_66104663
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:35 schreef Silenus het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat de Ajacieden hier een leukere avond hebben dan jij.
Ik vermaakt me kostelijk met al dat gehap hier
Waarom zouden Ajacieden hier een leukere avond dan mij hebben? Omdat ik af en toe wat post waarbij ik mezelf voor lul zet? Net of ik me niet kan bedenken wat de reacties op mijn post zijn. Ik weet ook wel dat ik in de helft van de post overdrijf of door een Feyenoord bril kijk. Dat jullie op die post zo reageren vind ik alleen maar mooi. Ik neem dit forum en de user Dirk-Kuijt al helemaal niet serieus.
pi_66104725
En weer ff lachen om pagina 316 op teletekst
quote:
**Lisette van der Ven
uit Dordrecht:"Waarom lezen we nergens
bij de Nederlandse omroepen over de
ludieke actie die PSV-supporters hebben
bedacht om Marco van Basten te sarren?

Ik heb het gelezen op de teletekst van
de Vlaamse publieke omroep.Daar stond
dat de fans voor de wedstrijd tegen AZ
pannenkoeken uitdelen.Dit omdat Van
Basten laatst door een Ajax-supporter
werd uitgescholden voor pannenkoek.

Voor twintig cent kunnen de mensen een
pannenkoek krijgen die wordt bestrooid
met 'Van Bastaard-suiker'.Ik vind dit
grappig.Erg jammer dat de Nederlandse
omroepen dit niet melden.Vast omdat de
actie cynisch bedoeld is,want anders
melden ze over Ajax altijd het minste
of geringste."
pi_66104757
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik vermaakt me kostelijk met al dat gehap hier
Waarom zouden Ajacieden hier een leukere avond dan mij hebben? Omdat ik af en toe wat post waarbij ik mezelf voor lul zet? Net of ik me niet kan bedenken wat de reacties op mijn post zijn. Ik weet ook wel dat ik in de helft van de post overdrijf of door een Feyenoord bril kijk. Dat jullie op die post zo reageren vind ik alleen maar mooi. Ik neem dit forum en de user Dirk-Kuijt al helemaal niet serieus.
Zo kom je er idd makkelijk onderuit als je weer eens iets doms zegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')