DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Dan moet jij even naar de oogarts. Tegen Heracles was het stadion eerder half leeg dan vol.quote:
Zo kan je het ook zeggenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:07 schreef Silenus het volgende:
Hopelijk in dit topic geen vermoeiende kakkerlakjes die de Grote Schande Wat Feyenoord Heet willen weglullen door triviale dingetjes als sfeer, tifo en ander geneuzel.
2-0, sukkels.
20:15, doordeweekse wedstrijd. Kan het nog 'enigszins' snappen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan moet jij even naar de oogarts. Tegen Heracles was het stadion eerder half leeg dan vol.
En dan mij een kneus noemen...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kap met dat gezeik. Ik hoef helemaal niet uit te huilen. Ik had er al sterk rekening mee gehouden dat we gingen verliezen. Helemaal toen ik zag dat Tomasson er niet bij was vandaag.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:07 schreef Rumille het volgende:
Zucht. Dirk, je hebt verloren, kom niet met stomme excuses zoeken waarom jouw club beter is dan Ajax. Dat blijft een MENING. Rot gewoon op naar je stomme Feyenoord-topic en ga daar samen met jorien uithuilen.
Nee hoor. Want daar ging de hele discussie niet over.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
20:15, doordeweekse wedstrijd. Kan het nog 'enigszins' snappen.
Maar wat wil je nu eigenlijk? Moeten wij de fans die niet zijn gekomen aanspreken?.
Wat doe je dan hier?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kap met dat gezeik. Ik hoef helemaal niet uit te huilen. Ik had er al sterk rekening mee gehouden dat we gingen verliezen. Helemaal toen ik zag dat Tomasson er niet bij was vandaag.
Die zaken tellen veel meer dan de puinhoop op Rotterdam Zuid hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 23:07 schreef Silenus het volgende:
Hopelijk in dit topic geen vermoeiende kakkerlakjes die de Grote Schande Wat Feyenoord Heet willen weglullen door triviale dingetjes als sfeer, tifo en ander geneuzel.
2-0, sukkels.
Danku, jij verlost me ervan ik hou er nu gewoon mee op en ga niet stressen om domme opmerkingen ik ga er gewoon van genietenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:07 schreef Silenus het volgende:
2-0, sukkels.
Nee, okay, maar je vindt het wel heel leuk om steeds zulke foto's te posten. Denk dat je op de foute plaats bent, want ik zie er weinig nut van in om hier te discussiëren over andere fans die niet komen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee hoor. Want daar ging de hele discussie niet over.
Wat een triest volk loopt daar rond zegquote:Op zondag 15 februari 2009 23:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Danku, jij verlost me ervan ik hou er nu gewoon mee op en ga niet stressen om domme opmerkingen ik ga er gewoon van genieten![]()
http://www.zuidh.nl/films-2008-2009/Ajax-010.wmv
Je moet erbij hebben gezeten om goed te kunnen oordelen. Ik vond de sfeer tijdens bijvoorbeeld Groningen, Heracles na de 1-2, PSV echt geweldig. De andere wedstrijden was de sfeer ook meer dan voldoende.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:13 schreef Spaulding het volgende:
Dat gezeik trouwens op supporters aantallen en sfeer etc.. Slaat nergens op want de sfeer is over het algemeen zeer goed te noemen dit seizoen in de Arena. Toch knap voor zo'n sfeerloos kutstadion.
Ik vroeg me al af of ik de enige was die dit hele ritueel behoorlijk triest vindquote:Op zondag 15 februari 2009 23:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat een triest volk loopt daar rond zeg![]()
Allemaal aan de zijkant staan, capuchon op, telefoon in de aanslag en maar schreeuwen en schreeuwen
Afschuiven op dat het een "kutstadion" is.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:13 schreef Spaulding het volgende:
Dat gezeik trouwens op supporters aantallen en sfeer etc.. Slaat nergens op want de sfeer is over het algemeen zeer goed te noemen dit seizoen in de Arena. Toch knap voor zo'n sfeerloos kutstadion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |