Komt ie:quote:Op maandag 16 februari 2009 13:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Origineel is wallpaperwaardig zou ik zelfs durven zeggen.
Da's klote.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:18 schreef Noshiba het volgende:
[Cvitanich en Gabri niet tegen Fiorentina]
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:28 schreef RayMania het volgende:
In de Metro; volgens Taument verdiende Feyenoord een punt..
Jammer dat die vakken rechtsonder niks "doen". Dat had m net nog mooier gemaaktquote:
ik vind hem zo ook wel geweldigquote:Op maandag 16 februari 2009 16:26 schreef jna het volgende:
[..]
Jammer dat die vakken rechtsonder niks "doen". Dat had m net nog mooier gemaakt
Die hebben links een glas champagne en rechts een bitterbal, dus dan wordt het lastig om zo'n velletje papier omhoog te houden.....quote:Op maandag 16 februari 2009 16:26 schreef jna het volgende:
[..]
Dan hadden ze allemaal hun witte bontjas aan moeten doenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:43 schreef BoNi het volgende:
[..]
Die hebben links een glas champagne en rechts een bitterbal, dus dan wordt het lastig om zo'n velletje papier omhoog te houden.....
Speciaal voor jou heb ik ze dan toch maar even gevraagd om mee te doen (zeker geen hoogstandje, maar even voor het ideequote:Op maandag 16 februari 2009 16:48 schreef jna het volgende:
[..]
Dan hadden ze allemaal hun witte bontjas aan moeten doen
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:53 schreef BoNi het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik ze dan toch maar even gevraagd om mee te doen (zeker geen hoogstandje, maar even voor het idee):
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:53 schreef BoNi het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik ze dan toch maar even gevraagd om mee te doen (zeker geen hoogstandje, maar even voor het idee):
[ afbeelding ]
Idd. Hoe staat het met Enoh?quote:
Waarom deden ze eigenlijk niet mee?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:26 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:57 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
Zeg nou eerlijk, het is net wat mooier toch?
Wow, zo schokkend heb er gelijk een trauma vanquote:
Daardoor mogen we dus 5 jaar geen uitsupporters meenemenquote:
Te weinig papier besteld... Dus het papier van de lange zijde is naar elders verplaats waar het te kort kwam... De lange zeide komt toch niet op tv dus voor het "camera standpunt" was het niet zo ergquote:Op maandag 16 februari 2009 17:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom deden ze eigenlijk niet mee?
Jezus wat triestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |