al lang toch?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:08 schreef men_in_red het volgende:
is het al bekend of de nos fiorentina-ajax gaat uitzenden?
Ja, uit en thuis.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:08 schreef men_in_red het volgende:
is het al bekend of de nos fiorentina-ajax gaat uitzenden?
Jaszaquote:Op maandag 16 februari 2009 18:05 schreef DiemenZijde het volgende:
Donderdag weer een lekkere Europees wedstrijdje, helaas kon ik niet naar Italie simpel weg omdat ik geen geld hadZijn er veel fokkers die naar Ïtalie gaan? hoop op een mooie pot, ik zie wel degelijk kansen liggen voor Ajax, succes en een mooie trip voor alle uitsupporters alvast.
![]()
Ik zal denk ik maar te vinden zijn in en rondom het Leidscheplein.![]()
![]()
Oentequote:Op maandag 16 februari 2009 18:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jasza
HeinekenAFCA
Silenus
Kevin
Riro
Sandman
Voor de rest volgens mij nog wel aardig wat maar die weet ik niet uit me hoofd.
De lol van die pannekoekenhype is er ondertussen allang vanaf.quote:
De rest van Nederland heeft een nieuw woordje geleerd. Laat ze lekker gaanquote:Op maandag 16 februari 2009 18:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De lol van die pannekoekenhype is er ondertussen allang vanaf.
Als jullie zoiets verzinnen is het weer helemaal geweldig en leukquote:Op maandag 16 februari 2009 18:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De lol van die pannekoekenhype is er ondertussen allang vanaf.
Serieus, vind je het echt grappig?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als jullie zoiets verzinnen is het weer helemaal geweldig en leuk
Het was de eerste week leuk, daarna niet meer.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat hij zegt.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was de eerste week leuk, daarna niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Ons kakkerlakken noemen was 5 jaar geleden ook leuk. Dat is nu ook wel uitgemolken dacht ik zo.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die pannenkoeken op het veld bij Vitesse was wel lachenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wij zijn sowieso geweldig en leuk jwz.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nope. Albert Heijn zorgt voor een herstart.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ons kakkerlakken noemen was 5 jaar geleden ook leuk. Dat is nu ook wel uitgemolken dacht ik zo.
Ik een shirt , maar volgens mij zijn ze 12 shirtsponsors verder of zoquote:Op maandag 16 februari 2009 18:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb wel een sjaaltje van Fiorentina, dus ik kan doen alsof ik geweest ben.
Ik heb er zin an.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jasza
HeinekenAFCA
Silenus
Kevin
Riro
Sandman
Voor de rest volgens mij nog wel aardig wat maar die weet ik niet uit me hoofd.
quote:
Ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |