Klaas was niksquote:Op zondag 15 februari 2009 22:05 schreef Tabloid het volgende:
En Klaas zei zovaak: ''Peter, voor zijn vrienden Pe''
Na een keer wist ik dat ook wel.
Het was wel de humor die er bij hoorde denk ikquote:Op zondag 15 februari 2009 22:04 schreef Yesse het volgende:
Ik vond het een beetje jammer
Jaa ! Dacht eerst dat ik het zielig zou vinden, maar elke keer als je stilstond stonden ze alleen maar weer te springen en te blaffen.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:22 schreef Susi het volgende:
Grappig was wel dat als je een helling opging, ze om gingen kijken met een blik van 'doe eens wat'. Meesteppen dus
Schattig.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Jaa ! Dacht eerst dat ik het zielig zou vinden, maar elke keer als je stilstond stonden ze alleen maar weer te springen en te blaffen.
Grappig was wel dat als je een helling opging, ze om gingen kijken met een blik van 'doe eens wat'. Meesteppen dus
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:49 schreef Susi het volgende:
Post later wel plaatje van de beestjes. Ze zijn alleen niet zo zoals je zou verwachten, stuk magerder maar wel onwijs lief. Degeen die je kent, komen uit Canada en worden gebruikt omdat die mooier zijn. Maar ze kunnen niet zo'n end rennen
Hallo Tabloid, welkom in dit topic.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:07 schreef Tabloid het volgende:
Hallo,
Ik ben Tabloid en ik ben nieuw hier. Is het hier een beetje gezellig?
Hallo DaFrenk.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:58 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hallo Tabloid, welkom in dit topic.
Jep, ik heb geen levenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:40 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Hallo DaFrenk.
Ik keek net in de TV SC statistieken en ik zag jou bovenaan staan in de top 9.
Jij ook niet zo te zienquote:Op maandag 16 februari 2009 18:45 schreef Tabloid het volgende:
Nou ik ben Tabloid, 83 jaar en ik hou van kinderen.
Ik zoek daarnaast een vriendin omdat ik vandaag uit de gevangenis ben vrijgekomen na een overval op Schiphol. Ik zat 60 jaar vast.
Hoe bevalt de vrije wereld?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:45 schreef Tabloid het volgende:
Nou ik ben Tabloid, 83 jaar en ik hou van kinderen.
Ik zoek daarnaast een vriendin omdat ik vandaag uit de gevangenis ben vrijgekomen na een overval op Schiphol. Ik zat 60 jaar vast.
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:47 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Jep, ik heb geen leven![]()
[..]
Jij ook niet zo te zien
Heerlijk.quote:
Had het alweer weggehaald, want mijn postcount is natuurlijk een schijntje vergeleken met sommige anderequote:
Vergeet dat de tijd buiten de gevangenis niet stil heeft gestaan hè..quote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik ga straks even een bezoekje brengen in Amsterdam. Even kijken als Katinka er nog zit, en Vera. Wat een heerlijke tijd.
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Vergeet dat de tijd buiten de gevangenis niet stil heeft gestaan hè..
Zie m'n toevoegingquote:Op maandag 16 februari 2009 18:53 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wat is er dan allemaal gebeurd? En is Harry S. Truman nog president van de VS?
Ik zal Katinka even een postduif sturen.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Vergeet dat de tijd buiten de gevangenis niet stil heeft gestaan hè..Denk dat je voor Kantinka naar het bejaardenhuis moet
![]()
Ik vond het tegenvallen.quote:
Hmja, mijn eerste indruk is ook niet echt geweldig. Misschien ook omdat ik nu dermate nuchter ben dat ik er toch niks meer van geloof, wat vroegah als kind toch anders was bij het kijken naar Rostelliquote:Op maandag 16 februari 2009 18:57 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik vond het tegenvallen.![]()
Maar ik was telkens met iets anders bezig dus ik heb het niet zo heel erg gevolgd.
quote:
Is nu net uit in Amerika, een serie van 30 minuutjes. Tara is een vrouw met meerdere persoonlijkheden.. 3 in totaalquote:
Nee.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:07 schreef Tabloid het volgende:
Hallo,
Ik ben Tabloid en ik ben nieuw hier. Is het hier een beetje gezellig?
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee.Het is een kliekje.
![]()
Ik zou nog even doorzoeken naar een leukere SC als ik jou was.
Nouja, oké 4 als je haar eigen meetelt jaquote:Op maandag 16 februari 2009 20:34 schreef Susi het volgende:
Drie ? Geen vier ?
Is het bedoeld als comedy of drama ?
Oke, moeten is een groot woordquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef Tabloid het volgende:
Waarom moet je een nacht verblijven op Schiphol?
Oh zo.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Oke, moeten is een groot woord. Maar ik ga zondag naar Les Miserables, en dan maandagochtend om 7 uur terugvliegen. Dus moet even de tijd overbruggen, en Schiphol is toch de gehele dag nacht open
Hahaha. "Wat is erg?" alles!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:03 schreef Tabloid het volgende:
Het is we weer gelukt.
[ afbeelding ]
Owquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:44 schreef Tabloid het volgende:
Dat dacht ik ook en opeens reden ze hier.
Be careful what you wish forquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:44 schreef Tabloid het volgende:
Dat dacht ik ook en opeens reden ze hier.
Nou idd, je kan er behoorlijk raar op komen te staanquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:45 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nou idd, je kan er behoorlijk raar op komen te staan
Tijd geleden kwam hier ook zo'n auto langs, maar dan van een ander bedrijf die dus foto's maakt voor de gemeente (en voor Funda), en dan ga je natuurlijk even kijken wat dat voor gekke auto is. En ja hoor, keek ik een tijd later op Funda sta ik er idd op terwijl ik uit m'n raam kijk naar die gekke auto![]()
Haha, en nog werkt het nietquote:
Uh voor de gemeente wel me dunkt, op Funda zijn die plaatjes veel te klein. Maar ik zie mezelf wel staan jaquote:
Kan wel even duren denk ik, volgens mij is er überhaupt nog niks online in NL qua Street View?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef Tabloid het volgende:
Nu nog wachten tot Google de plaatjes online gooit.
Goede reis!quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:11 schreef Susi het volgende:
Voetbal
Ik ga zo naar Nederland toe
Fijn weekend
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Tab!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:52 schreef Tabloid het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Frank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:59 schreef DaFrenk het volgende:
[..]Ik denk goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verrassende keuze.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:30 schreef Piles het volgende:
Eddy Zoëy presenteert Expeditie Robinson
Usenet!quote:
GAAFquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:30 schreef Piles het volgende:
Eddy Zoëy presenteert Expeditie Robinson
Waarom niet?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is voor mij een reden om niet te kijken.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:28 schreef Tabloid het volgende:
Goedeavond en welkom bij Expeditie Robinson. Het programma waarbij zestien mensen 50 dagen overleven op een eiland. Ik presenteer het samen met cameraman Jasper en geluidsman Arjan vanuit Maleisië.
Ik heb nog nooit echt gekeken, haakte na een tijdje altijd afquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is voor mij een reden om niet te kijken.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:28 schreef Tabloid het volgende:
Goedeavond en welkom bij Expeditie Robinson. Het programma waarbij zestien mensen 50 dagen overleven op een eiland. Ik presenteer het samen met cameraman Jasper en geluidsman Arjan vanuit Maleisië.
Hij is te ijdel. Te veel pogingen tot humor, past niet bij het programma.quote:
Ik vind hem wel wat hebben, hoe ouder hij wordt hoe rustiger. Dat vind ik wel mooiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij is te ijdel. Te veel pogingen tot humor, past niet bij het programma.
Ik heb het jaren niet gevolgd, maar dit jaar wel weer, mede n.a.v. het nieuws.
Hasselbach is niet makkelijk op te volgen denk ik, misschien kiezen ze wel bewust voor een totaal ander type, maar Zoey is dus niet mijn type.
Tussendoor kun je een hoop kijken hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:20 schreef Piles het volgende:
Waar haal jij de tijd vandaan om het allemaal te kijken joh
Ben niet meer zo'n tv-kijker, daarom lukt mij dat niet denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tussendoor kun je een hoop kijken hoor
WAT ????? 2 x WIDM gemistquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben niet meer zo'n tv-kijker, daarom lukt mij dat niet denk ikHeb ook al 2x WIDM gemist
Ja, die reactie kreeg ik gisteravond ook al van Cuequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
WAT ????? 2 x WIDM gemist![]()
![]()
Schande!!!!
Nou ja, ik ga momenteel niet naar school want ben met herkansingen bezig van vakken. Dat scheelt een hoopquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:20 schreef Piles het volgende:
Waar haal jij de tijd vandaan om het allemaal te kijken joh
JUIST WEL!!!!! Dennisquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, die reactie kreeg ik gisteravond ook al van CueMaar heb nog steeds niet het gevoel dat ik iets mis
Dat is de mol lieverdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, DennisDaar keek ik altijd voor
![]()
Nu de palingsoap met dat onduidelijke gedoequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:07 schreef DaFrenk het volgende:
WEEEEEKEEENDD!![]()
Straks weer 't Vrije SchaepHelaas wel de laatste aflevering, maar toch weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooi!quote:
Viv zou wel heul erg zijn want die heeft echt 5000 euro in de pot gebrachtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:06 schreef DaFrenk het volgende:
Hopen dat het Viviënne is, dan zien we haar tot het eindeMaar ze zijn op dit moment allemaal goede molkandidaten eigenlijk. Ze hebben veel voor en veel tegen zich pleiten.
Erg moequote:
Goedemiddag.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:10 schreef DaFrenk het volgende:
Middag!![]()
Even wezen shoppen en een Playstation 3 gekochtDus weinig tijd voor TV de komende tijd me dunkt, ofja.. voor TV programma's te kijken
LittleBigPlanet en GTA 4quote:Op zondag 22 februari 2009 13:37 schreef Tabloid het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Goedemiddag.
En wat voor spelletjes heb je erbij?
Ja ik ook, alleen kan m'n huidige pc hem niet aan en een nieuwe is tweemaal de prijs van dit ding. overigens tik ik dit nu op de ps3, er zit ook een browser op :dquote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 14:00 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja ik ook, alleen kan m'n huidige pc hem niet aan en een nieuwe is tweemaal de prijs van dit ding. overigens tik ik dit nu op de ps3, er zit ook een browser op :d
whehe, ja typen gaat wat traag met zo'n onscreen toetsenbord al heeft hij wel zo'n T9 functie. Maar je kan er ook een echt toetsenbord aan hangen .quote:
dat heb je goed , voor je het weet zit k je aan een abo vast!quote:Op zondag 22 februari 2009 14:10 schreef Tabloid het volgende:
Ik zag ook dat ik op me mobiel internet heb en dat het de eerste maand gratis.
Maar ik ga het niet uit proberen want ik weet de voorwaarden niet.
ahzo, dat ken ik ja.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:23 schreef Tabloid het volgende:
Maar ik heb een prepaid.
Ik heb geen zin dat me beltegoed alweer in een keer op is aan internet.
Ik heb trouwens wipeout Australia episode 2 gezien.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:13 schreef DaFrenk het volgende:
Zo, nu even weer op de PCDat tikt wat sneller.
Die isquote:Op zondag 22 februari 2009 15:27 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wipeout Australia episode 2 gezien.
Ik vond Bananasplit wel tof eigenlijk, vooral 't begin was wel lache. "Ja door die stomme Duitsers krijgen wij dat stomme imago"quote:Op zondag 22 februari 2009 21:10 schreef DaFrenk het volgende:
Ik check het morgen wel even via internet terug, en volgende week kijk ik het ook. Bananasplit is wel erg triest
Met die wandelaars? Ik kreeg er spontaan jeuk vanquote:Op maandag 23 februari 2009 09:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vond Bananasplit wel tof eigenlijk, vooral 't begin was wel lache. "Ja door die stomme Duitsers krijgen wij dat stomme imago"
Hoi!!quote:
Ik vond het wel grappigquote:Op maandag 23 februari 2009 13:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Met die wandelaars? Ik kreeg er spontaan jeuk vanBen meteen weggezapt
'Middag!quote:
Beetje hoofdpijn van weinig slapen,maar voor de rest prima jaquote:
Topquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:06 schreef Susi het volgende:
Tab ik moet helemaal aan je nieuwe uiterlijk wennen
inderdaad , ik dacht ha, een nieuwelingquote:
Toch niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:18 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
inderdaad , ik dacht ha, een nieuweling
Hier welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:48 schreef Susi het volgende:
Zal de stufi al binnen zijn ? Moet boodschappen doen
Daarom moet ik ook snel reagerenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier wel
En morgen is het er weer af
Ja. 4,5 om precies te zijn. 1 jaartje HEBO gedaan maar helaas nét op 2 punten mijn propedeuse niet gehaaldquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet?Ben je al langer dan 4 jaar bezig?
Krijg je niet voor vijf jaar stufi ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet?Ben je al langer dan 4 jaar bezig?
Nee, daarvoor ben ik net een paar jaar te jongquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Krijg je niet voor vijf jaar stufi ?
/domme vraag stelt
Ik weet het ook nog steeds niet hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Krijg je niet voor vijf jaar stufi ?
/domme vraag stelt
Nee na 4 jaar wordt je gewoon afgesloten!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog steeds niet hoorIk hoop wel op 4,5 - 5 jaar eigenlijk, anders wordt het na september minder leuk (voor mn ouders dan)
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee na 4 jaar wordt je gewoon afgesloten!
Dat wil ik zo lang mogelijk uitstellen. Ik wil met een positief getal beginnen na 6 (waarschijnlijk) 8 jaarquote:
Dat wordt werken jongen!quote:
Ouders betalen studie, dus zullen nog wel eens zienquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:21 schreef Yesse het volgende:
Dat wordt werken jongen!Of lenen natuurlijk maar daar ben ik normaal niet zo voor
Stufi als aftrekpost? Kosten lijkt me dan?quote:Goede nieuws:
Haal je stufi voortaan bij de belastingdienst als aftrekpost.. Moet je wel de 500 grens overschrijden
Ik ga lenenquote:
plus dat ik er al verscheidene duizenden euro's door heb gejaagd sinds ik ben gaan studeren. Maargoed, ik heb het niet heel slecht voor elkaar vanwege dat.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben ook geen fan van lenen, maar ik kon een bijbaan niet combineren met m'n school (o.a. ivm reistijd) en dan moet je wat. En feit is dat je áls je moet lenen dat het beste bij IBG kunt doen
Dat zekerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben ook geen fan van lenen, maar ik kon een bijbaan niet combineren met m'n school (o.a. ivm reistijd) en dan moet je wat. En feit is dat je áls je moet lenen dat het beste bij IBG kunt doen
Ach, als je verhalen hoort van mensen die klaar zijn met hun opleiding (of gewoon stoppenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ga lenen
want
[..]
plus dat ik er al verscheidene duizenden euro's door heb gejaagd sinds ik ben gaan studeren. Maargoed, ik heb het niet heel slecht voor elkaar vanwege dat.
Toch ben ik er nog steeds geen fan van.. Je begint toch met 10k in de min.. Dat moet je eerst weer opbouwen. Ik begin liever met een spaarpotje... Maar als je écht geen bijbaan kunt hebben dan moet je waarschijnlijk wel lenen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach, als je verhalen hoort van mensen die klaar zijn met hun opleiding (of gewoon stoppen) en een schuld van ongeveer een ton hebben, dan denk ik maar zo: zo slecht doe ik het niet met ong. 10k studieschuld. En het is voor m'n toekomst hoor
Heb wel net geregeld dat ik 3 maanden maximaal leen, zodat ik een nieuwe pc kan bekostigenMaar die heb ik uiteindelijk ook nodig met al die programma's die ik gebruik
Nee, stufi heb je dan niet meer natuurlijk, maar je studiegeld kun je terugvragenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ouders betalen studie, dus zullen nog wel eens zien
[..]
Stufi als aftrekpost? Kosten lijkt me dan?
da's balen helemaal omdat je natuurlijk van UG afhankelijk bentquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:21 schreef Susi het volgende:
Een goedenavond.
Uitzending gemist weigert me al vanwege cookies (die ik keurig weer verwijder, alles exact doe volgens hun stuk tekst maar ik mag er dan alsnog niet in), dus daar kan ik niets mee zien. En via Nederland1.nl krijg ik alleen geluid momenteel
Jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:53 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
da's balen helemaal omdat je natuurlijk van UG afhankelijk bent
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja![]()
Maargoed, ik probeer het over een aantal dagen nog eens. Als ik zo de topics van WIDM doorlees, heb ik toch nog het idee dat ik de aflevering heb gezien
Hahaha dat klopt wel een beetje jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja![]()
Maargoed, ik probeer het over een aantal dagen nog eens. Als ik zo de topics van WIDM doorlees, heb ik toch nog het idee dat ik de aflevering heb gezien
En dan niet alleen voor het nieuws wat er op komt, maar vooral de journalistieke bagger die uitgekraamd wordtquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:31 schreef DaFrenk het volgende:
Naar het nieuws kijkend is het allerminst een goede avond
Ja, iedereen duikt er op en heeft er dan plots een mening over.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:32 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan niet alleen voor het nieuws wat er op komt, maar vooral de journalistieke bagger die uitgekraamd wordt
Dat niet alleen, maar ook de onjuiste info, achterlijke vragen en onjuiste conclusiesquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:33 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, iedereen duikt er op en heeft er dan plots een mening over.
tja het is zo slecht dat je wel moet kijkenquote:
For the love of freaking God. Whyquote:
Ah niinquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:16 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
tja het is zo slecht dat je wel moet kijkenen ik vind het leuk om de truc te achterhalen
Ja, die komt nogquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah niinDie tweede klinkt acceptabel. Vroeger had je ook wel eens een programma waarbij een goochelaar allemaal truken uitlegde, dat was wel tof an sich
Ik denk dat ik die bedoel, ja. Maar ik heb die serie echt al jaren terug gekeken. Met een man in een masker ('want die wilde niet herkend worden, vanwege zijn collega's die dan boos zouden wordenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:21 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, die komt nogGoochelaars Ontmaskerd bedoel je? Al is dat niet echt "vroeger", zo oud is die serie niet. Er is zelfs vorig jaar nog een nieuwe serie van uitgekomen.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:04 schreef Tabloid het volgende:
Ik ga verhuizen.
Oh, ik dacht uit dit topic. Valt alles mee manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht uit dit topic. Valt alles mee man
Die zijn drukquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:54 schreef Etcetera het volgende:
Dan gaan we de mannetjes in witte pakjes bellen, kunnen ze je ophalen
volgens mij spreekt die arie balk een comercial in voor de landmachtquote:
Huh?quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 10:51 schreef Susi het volgende:
Ik heb wel eens meegemaakt dat er een nepsluitknopje zat
Moet kunnen toch? We hebben nog heel wat uurtjesquote:
Yeah, da's zuur. Morgen weer werkenquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Wie/wat?
Klaag over je vriend(in) - het helpt! Juweeltje in wording![]()
quote:Today, after working for my company for 10 years, my co-workers threw me a farewell party. The boss gave quite an eloquent speech, ending in "we're really gonna miss you Mark." My name is Evan. FML
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |