Dat zekerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben ook geen fan van lenen, maar ik kon een bijbaan niet combineren met m'n school (o.a. ivm reistijd) en dan moet je wat. En feit is dat je áls je moet lenen dat het beste bij IBG kunt doen
Ach, als je verhalen hoort van mensen die klaar zijn met hun opleiding (of gewoon stoppenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ga lenen
want
[..]
plus dat ik er al verscheidene duizenden euro's door heb gejaagd sinds ik ben gaan studeren. Maargoed, ik heb het niet heel slecht voor elkaar vanwege dat.
Toch ben ik er nog steeds geen fan van.. Je begint toch met 10k in de min.. Dat moet je eerst weer opbouwen. Ik begin liever met een spaarpotje... Maar als je écht geen bijbaan kunt hebben dan moet je waarschijnlijk wel lenen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach, als je verhalen hoort van mensen die klaar zijn met hun opleiding (of gewoon stoppen) en een schuld van ongeveer een ton hebben, dan denk ik maar zo: zo slecht doe ik het niet met ong. 10k studieschuld. En het is voor m'n toekomst hoor
Heb wel net geregeld dat ik 3 maanden maximaal leen, zodat ik een nieuwe pc kan bekostigenMaar die heb ik uiteindelijk ook nodig met al die programma's die ik gebruik
Nee, stufi heb je dan niet meer natuurlijk, maar je studiegeld kun je terugvragenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ouders betalen studie, dus zullen nog wel eens zien
[..]
Stufi als aftrekpost? Kosten lijkt me dan?
da's balen helemaal omdat je natuurlijk van UG afhankelijk bentquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:21 schreef Susi het volgende:
Een goedenavond.
Uitzending gemist weigert me al vanwege cookies (die ik keurig weer verwijder, alles exact doe volgens hun stuk tekst maar ik mag er dan alsnog niet in), dus daar kan ik niets mee zien. En via Nederland1.nl krijg ik alleen geluid momenteel
Jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:53 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
da's balen helemaal omdat je natuurlijk van UG afhankelijk bent
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja![]()
Maargoed, ik probeer het over een aantal dagen nog eens. Als ik zo de topics van WIDM doorlees, heb ik toch nog het idee dat ik de aflevering heb gezien
Hahaha dat klopt wel een beetje jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja![]()
Maargoed, ik probeer het over een aantal dagen nog eens. Als ik zo de topics van WIDM doorlees, heb ik toch nog het idee dat ik de aflevering heb gezien
En dan niet alleen voor het nieuws wat er op komt, maar vooral de journalistieke bagger die uitgekraamd wordtquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:31 schreef DaFrenk het volgende:
Naar het nieuws kijkend is het allerminst een goede avond
Ja, iedereen duikt er op en heeft er dan plots een mening over.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:32 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan niet alleen voor het nieuws wat er op komt, maar vooral de journalistieke bagger die uitgekraamd wordt
Dat niet alleen, maar ook de onjuiste info, achterlijke vragen en onjuiste conclusiesquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:33 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, iedereen duikt er op en heeft er dan plots een mening over.
tja het is zo slecht dat je wel moet kijkenquote:
For the love of freaking God. Whyquote:
Ah niinquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:16 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
tja het is zo slecht dat je wel moet kijkenen ik vind het leuk om de truc te achterhalen
Ja, die komt nogquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah niinDie tweede klinkt acceptabel. Vroeger had je ook wel eens een programma waarbij een goochelaar allemaal truken uitlegde, dat was wel tof an sich
Ik denk dat ik die bedoel, ja. Maar ik heb die serie echt al jaren terug gekeken. Met een man in een masker ('want die wilde niet herkend worden, vanwege zijn collega's die dan boos zouden wordenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:21 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, die komt nogGoochelaars Ontmaskerd bedoel je? Al is dat niet echt "vroeger", zo oud is die serie niet. Er is zelfs vorig jaar nog een nieuwe serie van uitgekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:04 schreef Tabloid het volgende:
Ik ga verhuizen.
Oh, ik dacht uit dit topic. Valt alles mee manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht uit dit topic. Valt alles mee man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |