ahzo, dat ken ik ja.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:23 schreef Tabloid het volgende:
Maar ik heb een prepaid.
Ik heb geen zin dat me beltegoed alweer in een keer op is aan internet.
Ik heb trouwens wipeout Australia episode 2 gezien.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:13 schreef DaFrenk het volgende:
Zo, nu even weer op de PCDat tikt wat sneller.
Die isquote:Op zondag 22 februari 2009 15:27 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wipeout Australia episode 2 gezien.
Ik vond Bananasplit wel tof eigenlijk, vooral 't begin was wel lache. "Ja door die stomme Duitsers krijgen wij dat stomme imago"quote:Op zondag 22 februari 2009 21:10 schreef DaFrenk het volgende:
Ik check het morgen wel even via internet terug, en volgende week kijk ik het ook. Bananasplit is wel erg triest
Met die wandelaars? Ik kreeg er spontaan jeuk vanquote:Op maandag 23 februari 2009 09:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vond Bananasplit wel tof eigenlijk, vooral 't begin was wel lache. "Ja door die stomme Duitsers krijgen wij dat stomme imago"
Hoi!!quote:
Ik vond het wel grappigquote:Op maandag 23 februari 2009 13:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Met die wandelaars? Ik kreeg er spontaan jeuk vanBen meteen weggezapt
'Middag!quote:
Beetje hoofdpijn van weinig slapen,maar voor de rest prima jaquote:
Topquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:06 schreef Susi het volgende:
Tab ik moet helemaal aan je nieuwe uiterlijk wennen
inderdaad , ik dacht ha, een nieuwelingquote:
Toch niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:18 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
inderdaad , ik dacht ha, een nieuweling
Hier welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:48 schreef Susi het volgende:
Zal de stufi al binnen zijn ? Moet boodschappen doen
Daarom moet ik ook snel reagerenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier wel
En morgen is het er weer af
Ja. 4,5 om precies te zijn. 1 jaartje HEBO gedaan maar helaas nét op 2 punten mijn propedeuse niet gehaaldquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet?Ben je al langer dan 4 jaar bezig?
Krijg je niet voor vijf jaar stufi ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet?Ben je al langer dan 4 jaar bezig?
Nee, daarvoor ben ik net een paar jaar te jongquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Krijg je niet voor vijf jaar stufi ?
/domme vraag stelt
Ik weet het ook nog steeds niet hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Krijg je niet voor vijf jaar stufi ?
/domme vraag stelt
Nee na 4 jaar wordt je gewoon afgesloten!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog steeds niet hoorIk hoop wel op 4,5 - 5 jaar eigenlijk, anders wordt het na september minder leuk (voor mn ouders dan)
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee na 4 jaar wordt je gewoon afgesloten!
Dat wil ik zo lang mogelijk uitstellen. Ik wil met een positief getal beginnen na 6 (waarschijnlijk) 8 jaarquote:
Dat wordt werken jongen!quote:
Ouders betalen studie, dus zullen nog wel eens zienquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:21 schreef Yesse het volgende:
Dat wordt werken jongen!Of lenen natuurlijk maar daar ben ik normaal niet zo voor
Stufi als aftrekpost? Kosten lijkt me dan?quote:Goede nieuws:
Haal je stufi voortaan bij de belastingdienst als aftrekpost.. Moet je wel de 500 grens overschrijden
Ik ga lenenquote:
plus dat ik er al verscheidene duizenden euro's door heb gejaagd sinds ik ben gaan studeren. Maargoed, ik heb het niet heel slecht voor elkaar vanwege dat.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben ook geen fan van lenen, maar ik kon een bijbaan niet combineren met m'n school (o.a. ivm reistijd) en dan moet je wat. En feit is dat je áls je moet lenen dat het beste bij IBG kunt doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |