quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:52 schreef Tabloid het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Frank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:59 schreef DaFrenk het volgende:
[..]Ik denk goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verrassende keuze.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:30 schreef Piles het volgende:
Eddy Zoëy presenteert Expeditie Robinson
Usenet!quote:
GAAFquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:30 schreef Piles het volgende:
Eddy Zoëy presenteert Expeditie Robinson
Waarom niet?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is voor mij een reden om niet te kijken.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:28 schreef Tabloid het volgende:
Goedeavond en welkom bij Expeditie Robinson. Het programma waarbij zestien mensen 50 dagen overleven op een eiland. Ik presenteer het samen met cameraman Jasper en geluidsman Arjan vanuit Maleisië.
Ik heb nog nooit echt gekeken, haakte na een tijdje altijd afquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is voor mij een reden om niet te kijken.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:28 schreef Tabloid het volgende:
Goedeavond en welkom bij Expeditie Robinson. Het programma waarbij zestien mensen 50 dagen overleven op een eiland. Ik presenteer het samen met cameraman Jasper en geluidsman Arjan vanuit Maleisië.
Hij is te ijdel. Te veel pogingen tot humor, past niet bij het programma.quote:
Ik vind hem wel wat hebben, hoe ouder hij wordt hoe rustiger. Dat vind ik wel mooiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij is te ijdel. Te veel pogingen tot humor, past niet bij het programma.
Ik heb het jaren niet gevolgd, maar dit jaar wel weer, mede n.a.v. het nieuws.
Hasselbach is niet makkelijk op te volgen denk ik, misschien kiezen ze wel bewust voor een totaal ander type, maar Zoey is dus niet mijn type.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |