Is nu net uit in Amerika, een serie van 30 minuutjes. Tara is een vrouw met meerdere persoonlijkheden.. 3 in totaalquote:
Nee.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:07 schreef Tabloid het volgende:
Hallo,
Ik ben Tabloid en ik ben nieuw hier. Is het hier een beetje gezellig?
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee.Het is een kliekje.
![]()
Ik zou nog even doorzoeken naar een leukere SC als ik jou was.
Nouja, oké 4 als je haar eigen meetelt jaquote:Op maandag 16 februari 2009 20:34 schreef Susi het volgende:
Drie ? Geen vier ?
Is het bedoeld als comedy of drama ?
Oke, moeten is een groot woordquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef Tabloid het volgende:
Waarom moet je een nacht verblijven op Schiphol?
Oh zo.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Oke, moeten is een groot woord. Maar ik ga zondag naar Les Miserables, en dan maandagochtend om 7 uur terugvliegen. Dus moet even de tijd overbruggen, en Schiphol is toch de gehele dag nacht open
Hahaha. "Wat is erg?" alles!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:03 schreef Tabloid het volgende:
Het is we weer gelukt.
[ afbeelding ]
Owquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:44 schreef Tabloid het volgende:
Dat dacht ik ook en opeens reden ze hier.
Be careful what you wish forquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:44 schreef Tabloid het volgende:
Dat dacht ik ook en opeens reden ze hier.
Nou idd, je kan er behoorlijk raar op komen te staanquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:45 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nou idd, je kan er behoorlijk raar op komen te staan
Tijd geleden kwam hier ook zo'n auto langs, maar dan van een ander bedrijf die dus foto's maakt voor de gemeente (en voor Funda), en dan ga je natuurlijk even kijken wat dat voor gekke auto is. En ja hoor, keek ik een tijd later op Funda sta ik er idd op terwijl ik uit m'n raam kijk naar die gekke auto![]()
Haha, en nog werkt het nietquote:
Uh voor de gemeente wel me dunkt, op Funda zijn die plaatjes veel te klein. Maar ik zie mezelf wel staan jaquote:
Kan wel even duren denk ik, volgens mij is er überhaupt nog niks online in NL qua Street View?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef Tabloid het volgende:
Nu nog wachten tot Google de plaatjes online gooit.
Goede reis!quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:11 schreef Susi het volgende:
Voetbal
Ik ga zo naar Nederland toe
Fijn weekend
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Tab!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |