Ow, een nieuwe science-fiction serie zie ik! Dan mag ik die ook niet missen! Thanks for the tip!quote:Op zondag 15 februari 2009 10:45 schreef Yesse het volgende:
Gisteren de eerste ep van Dollhouse gezien... Ik denk dat dat wel een succesje gaat worden. Erg sterke serie!
Ah, een Britse Rasti Rostelli?quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:32 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ah, een Britse Rasti Rostelli?Misschien eens terugkijken via internet dan
Ah op RTL5, ik zat op RTL4 te kijkenquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:48 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ah op RTL5, ik zat op RTL4 te kijken
Inderdaad ja.. wil Ned 1 kijken en RTL 5..quote:Op zondag 15 februari 2009 12:08 schreef Remzz het volgende:
Hele week komt er niets op televisie op zondagavond altijd te veel. MWDL, Wipe Out, Baby te Huur, Sophie op 3, Nu we er toch zijn, Van jonge leu en oale grond....
LL Cool Jquote:NCIS Spinoff Casts CSI Alumna, Two Others
By Matt Mitovich Sat Feb 14, 6:07 AM PST
The ensemble for CBS' planned NCIS spinoff continues to flesh out. Not long after it was reported that Chris O'Donnell and LL Cool J are circling two lead roles, three other characters have been cast.
Louise Lombard, who played CSI's Sofia Curtis for three seasons, has landed what is considered the series' female lead: Clara, a former major in the military police turned investigator.
The Hollywood Reporter also reports that Peter Cambor (Notes from the Underbelly) will play Nate, a quick-witted operational psychologist.
Lastly, Daniela Ruah (a newcomer to American television) has been cast as Kensi, a young investigator specializing in forensics and criminology.
Should O'Donnell and LL sign on the dotted line, they will fill the roles of Callen, a "human chameleon," and Sam, a former U.S. Navy Seal, respectively.
Just as NCIS was born of a JAG episode, this latest offshoot will kick off as an episode of NCIS.
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:22 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja Wipeout! Was het bijna vergeten
De Day After van Paul de Leeuw begint onderhand een beetje op een talkshow te lijken waarin hij gasten uitnodigt die hij interessant vindt. Soms is dat wel interessant maar vaak ook niet. Ik ben ook benieuwd of dat vanavond weer zo is.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:03 schreef DaFrenk het volgende:
Begin nu toch wel stiekem zin te krijgen in Wipeout![]()
Daarna toch even kijken of ik die Rasti Rostelli vent ga kijken of toch overschakel naar Mooi weer de Leeuw. De afgelopen 2 weken was die Day After echt om te huilen zo slecht. Maar in de uitzending van gisteren zaten toch wel dingen die hopelijk vanavond terug gaan komen.
Precies ja, heb het ook elke week afgezet en dat zal ik vanavond ook doen zodra er weer zo'n grote tafel of bank op komt met wat van die musical popiejopies ofzoquote:Op zondag 15 februari 2009 19:14 schreef Remcosb het volgende:
[..]
De Day After van Paul de Leeuw begint onderhand een beetje op een talkshow te lijken waarin hij gasten uitnodigt die hij interessant vindt. Soms is dat wel interessant maar vaak ook niet. Ik ben ook benieuwd of dat vanavond weer zo is.
Uh, ene Wytske nog wat die blijkbaar eerst belspelletjes deed, ene cabaretier die ik niet ken en Dennis Weening, DJ en waar ik hem van ken: de mol van vorig jaarquote:Op zondag 15 februari 2009 19:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Half negen zeker?
Ik hoop dat het net zo leuk is als andere versies. Ik durf bijna niet te vragen wie het presenteert.
Drie man?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Uh, ene Wytske nog wat die blijkbaar eerst belspelletjes deed, ene cabaretier die ik niet ken en Dennis Weening, DJ en waar ik hem van ken: de mol van vorig jaar
Ja, 2 commentatoren die hier in NL in een studio de beelden van commentaar voorzien en die mien is meegegaan naar de baan in Argentinië om daar met de kandidaten een praatje te makenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Drie man?![]()
Nou ja, we zullen wel zien..
Net als de Amerikaanse toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, 2 commentatoren die hier in NL in een studio de beelden van commentaar voorzien en die mien is meegegaan naar de baan in Argentinië om daar met de kandidaten een praatje te maken
Uh idd, ik wilde er net aan toevoegen dat als hij de andere versies kent dat niet zo raar is. Alleen de UK versie heeft geloof ik maar 2 man in totaal.quote:
Dat is de enige die ik ken..quote:Op zondag 15 februari 2009 19:35 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Uh idd, ik wilde er net aan toevoegen dat als hij de andere versies kent dat niet zo raar is. Alleen de UK versie heeft geloof ik maar 2 man in totaal.
Ah, dan mis je wel wat hoor! Je moet de US en Australische versie ook echt eens kijkenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik ken..
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oké, ik zal eens een aflevering proberen.
quote:
Commentaar geven tijdens het spel lijkt mequote:Op zondag 15 februari 2009 20:24 schreef Yesse het volgende:
Wat doet Dennis Weening eigenlijk bij Wipeout?
Ik vind hem er totaal niet bij passenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Commentaar geven tijdens het spel lijkt me
Je hebt het nog niet eens gezienquote:Op zondag 15 februari 2009 20:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind hem er totaal niet bij passen
OOOOH zo onbeschrijflijk fantastisch mooi ! Bijna een meter sneeuw, alleen maar fantastische dingen gedaan en we hadden een heel leuke groep ! En zo mooi hequote:
Ik hoop dat het beter is dan de Nederlandse versie..quote:
Lijkt me ook prachtig ja, zo'n meter sneeuw voor de deurquote:Op zondag 15 februari 2009 20:31 schreef Susi het volgende:
[..]
OOOOH zo onbeschrijflijk fantastisch mooi ! Bijna een meter sneeuw, alleen maar fantastische dingen gedaan en we hadden een heel leuke groep ! En zo mooi he
Zeker weten, dit was idd vrij slecht ja, zo vond ik de 1e aflevering van de UK versie ook. Die volg ik nu ook niet echt meer eigenlijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hoop dat het beter is dan de Nederlandse versie..![]()
Belgisch/Nederlandse versie bedoel ik.
Maar Dennis deed het beter dan Klaasquote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef Yesse het volgende:
Ik vond het commentaar een beetje zwak. "Ze lijkt vooral geconcentreerd op haar eigen borsten.." "Huh Huh Ik ook hahaha"
Ik vond het een beetje jammerquote:Op zondag 15 februari 2009 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar Dennis deed het beter dan Klaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |