quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:20 schreef Nikmans het volgende:
Volgende keer als ze haar mond opendoet je piemel erin doen
We zijn beide 19. Ik had overigens meer kritiek verwacht over jullie partners in de tussentijd, of zijn die allemaal perfect? Foto komt er niet, sorry guys.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:23 schreef MrFl0ppY het volgende:
Gozer, je zit waarschijnlijk niet op 1 lijn met je vriendin. Het niveauverschil is te groot en dit gaat je later alleen meer tegenstaan. Bovendien, hoe heb je dan ooit een fatsoenlijk gesprek met haar?
Oh btw, je bent toch niet 16 en hebt 2 weken verkering? Want dan heb ik net weer 1 minuut van m'n leven vergooit.
Nou nee niet dus, anders zat je niet te klagen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:17 schreef Matthijs- het volgende: Ze is eigenlijk op alle vlakken gewoon perfect
quote:maar mijn vriendin is echt bijzonder achterlijk. Zo verschrikkelijk achterlijk dat ik me er vaak aan stoor. Ze weet nergens iets vanaf, actualiteit interesseert haar niet, gesprekken zijn altijd te oppervlakkig voor woorden en ik hoef maar met een béétje bijzondere zinsconstructie op de proppen te komen of ze snapt er al geen fuck van.
Soort zoekt soort hè.quote:we voelen ons goed bij elkaar en ik houd veel van haar.
Als je effe meeloopt naar het R&P forum kan ik je vertellen dat je die onzekere bokkelul kan dumpen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
M'n vriend is nu @ The Rasmus. En voor hem staat 't wijf dat stapel op hem was toen wij al wat hadden.![]()
't Wijf dat had gesneden nadat ze erachter kwam dat hij haar niet leuk vondt & mij dr wonden liet zien.![]()
En toch gaat ie gewoon bij haar staan.![]()
M'n vriend denkt ook niet aan mijn gevoelens, nooit eigenlijk.
Hij wilt dat ik vrienden word met zijn beste vriendin omdat ze lief is als je d'r goed kent. Die zelfde vriendin is verliefd op hem en had me nog net niet geslagen @ MSI.![]()
Oja, en dat smst ie dan nadat ik 'm had gesmst dat de dokter m'n uitslag niet wilde vertellen over de foon.![]()
En hij is ook jaloers, op alles en iedereen. Als ik met mn ex praat is het meteen "HIJ WILT JE TERUG! KUT [...]!" of "Ik ben echt bang dat je weer terug gaat naar [...]". En toen ik laatst vaak met een goede vriend afsprak, begon 'ie ook al te flippen.
Hij ziet zn bestie toch ook gewoon? Ook al heb ik niks met haar? Ik zeg ook niet dat hij vrienden moet worden met mn ex en goede vriend omdat ze lief zijn als je ze kent.![]()
En zo kan ik uren doorgaan.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom ik em steeds een nieuwe kans geef.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:48 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Als je effe meeloopt naar het R&P forum kan ik je vertellen dat je die onzekere bokkelul kan dumpen.
Je bent veeeeeeel beter af zonder hem.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
M'n vriend is nu @ The Rasmus. En voor hem staat 't wijf dat stapel op hem was toen wij al wat hadden.![]()
't Wijf dat had gesneden nadat ze erachter kwam dat hij haar niet leuk vondt & mij dr wonden liet zien.![]()
Hij wilt dat ik vrienden word met zijn beste vriendin omdat ze lief is als je d'r goed kent. Die zelfde vriendin is verliefd op hem en had me nog net niet geslagen @ MSI.![]()
Oja, en dat smst ie dan nadat ik 'm had gesmst dat de dokter m'n uitslag niet wilde vertellen over de foon.![]()
En hij is ook jaloers, op alles en iedereen. Als ik met mn ex praat is het meteen "HIJ WILT JE TERUG! KUT [...]!" of "Ik ben echt bang dat je weer terug gaat naar [...]". En toen ik laatst vaak met een goede vriend afsprak, begon 'ie ook al te flippen.
Hij ziet zn bestie toch ook gewoon? Ook al heb ik niks met haar? Ik zeg ook niet dat hij vrienden moet worden met mn ex en goede vriend omdat ze lief zijn als je ze kent.![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |