abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66566412
Ik houd verschrikkelijk veel van mijn vriendin, en voel me dan ook haast schuldig dat ik dit hier neerpen, maar mijn vriendin is echt bijzonder achterlijk. Zo verschrikkelijk achterlijk dat ik me er vaak aan stoor. Ze weet nergens iets vanaf, actualiteit interesseert haar niet, gesprekken zijn altijd te oppervlakkig voor woorden en ik hoef maar met een béétje bijzondere zinsconstructie op de proppen te komen of ze snapt er al geen fuck van. Ook wil ze in de muziekwereld, terwijl ze geen reet van muziek weet en enkel de meest domme en simpele popliedjes waarderen kan.

Ik klink nu veel negatiever dan ik werkelijk ben over haar. We hebben de grootste lol, we voelen ons goed bij elkaar en ik houd veel van haar. En tja, ze is aantrekkelijk. Ze is eigenlijk op alle vlakken gewoon perfect, waardoor ik niet van haar af zou willen. Maar echt, ze is zo verschrikkelijk dom dat ik in het gezelschap van vrienden of familie serieus bang ben dat ze iets gaat zeggen.

Moest gewoon ff mijn gal kwijt, ofzo..
Oh really?
pi_66566456
misschien moet je er eentje nemen waarvan de melktanden wél al gewisseld zijn
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_66566468
plaats ook eens een foto, dan kunnen wij haar beoordelen
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:20:13 #4
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66566482
Je sig zegt t al eigenlijk...
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_66566496
Volgende keer als ze haar mond opendoet je piemel erin doen
Ga weg
pi_66566546
Je moet ook zorgen voor een vriendin die goed is in bed,
die goed is in koken
die een verstandig woordje kan zeggen
en die veel geld heeft . . .
Je moet alleen zorgen dat die vier elkaar nooit tegenkomen . . .
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:23:33 #8
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_66566592
Gozer, je zit waarschijnlijk niet op 1 lijn met je vriendin. Het niveauverschil is te groot en dit gaat je later alleen meer tegenstaan. Bovendien, hoe heb je dan ooit een fatsoenlijk gesprek met haar?

Oh btw, je bent toch niet 16 en hebt 2 weken verkering? Want dan heb ik net weer 1 minuut van m'n leven vergooit.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_66566631
Graag een foto.
pi_66566783
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:20 schreef Nikmans het volgende:
Volgende keer als ze haar mond opendoet je piemel erin doen
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:23 schreef MrFl0ppY het volgende:
Gozer, je zit waarschijnlijk niet op 1 lijn met je vriendin. Het niveauverschil is te groot en dit gaat je later alleen meer tegenstaan. Bovendien, hoe heb je dan ooit een fatsoenlijk gesprek met haar?

Oh btw, je bent toch niet 16 en hebt 2 weken verkering? Want dan heb ik net weer 1 minuut van m'n leven vergooit.
We zijn beide 19. Ik had overigens meer kritiek verwacht over jullie partners in de tussentijd, of zijn die allemaal perfect? Foto komt er niet, sorry guys.
Oh really?
pi_66566806
Ik heb geen vriendin
pi_66566896
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:17 schreef Matthijs- het volgende: Ze is eigenlijk op alle vlakken gewoon perfect
Nou nee niet dus, anders zat je niet te klagen.

Lijkt me een geval Jessica Simpson. Overweeg het uit te maken als ze vraagt of buffalo's vleugels hebben.
pi_66566909
Ik durf niet te klagen over een vriendin

nou ja, ik durf wel, maar zij heeft waarschijnlijk een lagere lijst over mij
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_66566924
quote:
maar mijn vriendin is echt bijzonder achterlijk. Zo verschrikkelijk achterlijk dat ik me er vaak aan stoor. Ze weet nergens iets vanaf, actualiteit interesseert haar niet, gesprekken zijn altijd te oppervlakkig voor woorden en ik hoef maar met een béétje bijzondere zinsconstructie op de proppen te komen of ze snapt er al geen fuck van.
quote:
we voelen ons goed bij elkaar en ik houd veel van haar.
Soort zoekt soort hè.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:33:35 #15
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_66566956
Neem er eentje naast.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_66566961
Dus jij vindt jezelf wel intelligent ofnie?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:38:08 #17
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_66567134
Nou hier komt ie dan:

Die van mij probeert altijd te controleren of ik mijn verantwoordelijkheden nakom. "Heb je je belastingformulier nou ingevuld? Heb je die rekening al betaald? Heb je die en die nou gebeld over dit en dat?" Ophoeren zeg, toen je me ontmoette was ik al een slacker, dat ga jij mooi niet veranderen.

En ze wil gelukkig nooit naar mijn schoonouders, behalve als de PMS inzet. Supergezellig. Volgens mij is d'r moeder rond dezelfde tijd ook ongesteld ofzo, wat een butsfeer.

Maar die van jou, TS, die klinkt echt als een domme kuthoer!
Nee jij bent lekker. =X
pi_66567339
M'n vriend is nu @ The Rasmus. En voor hem staat 't wijf dat stapel op hem was toen wij al wat hadden.
't Wijf dat had gesneden nadat ze erachter kwam dat hij haar niet leuk vondt & mij dr wonden liet zien.
En toch gaat ie gewoon bij haar staan.

M'n vriend denkt ook niet aan mijn gevoelens, nooit eigenlijk.
Hij wilt dat ik vrienden word met zijn beste vriendin omdat ze lief is als je d'r goed kent. Die zelfde vriendin is verliefd op hem en had me nog net niet geslagen @ MSI.
Oja, en dat smst ie dan nadat ik 'm had gesmst dat de dokter m'n uitslag niet wilde vertellen over de foon.

En hij is ook jaloers, op alles en iedereen. Als ik met mn ex praat is het meteen "HIJ WILT JE TERUG! KUT [...]!" of "Ik ben echt bang dat je weer terug gaat naar [...]". En toen ik laatst vaak met een goede vriend afsprak, begon 'ie ook al te flippen.
Hij ziet zn bestie toch ook gewoon? Ook al heb ik niks met haar? Ik zeg ook niet dat hij vrienden moet worden met mn ex en goede vriend omdat ze lief zijn als je ze kent.

En zo kan ik uren doorgaan.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:48:24 #19
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_66567485
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
M'n vriend is nu @ The Rasmus. En voor hem staat 't wijf dat stapel op hem was toen wij al wat hadden.
't Wijf dat had gesneden nadat ze erachter kwam dat hij haar niet leuk vondt & mij dr wonden liet zien.

Hij wilt dat ik vrienden word met zijn beste vriendin omdat ze lief is als je d'r goed kent. Die zelfde vriendin is verliefd op hem en had me nog net niet geslagen @ MSI.
Oja, en dat smst ie dan nadat ik 'm had gesmst dat de dokter m'n uitslag niet wilde vertellen over de foon.

En hij is ook jaloers, op alles en iedereen. Als ik met mn ex praat is het meteen "HIJ WILT JE TERUG! KUT [...]!" of "Ik ben echt bang dat je weer terug gaat naar [...]". En toen ik laatst vaak met een goede vriend afsprak, begon 'ie ook al te flippen.
Hij ziet zn bestie toch ook gewoon? Ook al heb ik niks met haar? Ik zeg ook niet dat hij vrienden moet worden met mn ex en goede vriend omdat ze lief zijn als je ze kent.

Als je effe meeloopt naar het R&P forum kan ik je vertellen dat je die onzekere bokkelul kan dumpen.
Nee jij bent lekker. =X
pi_66567772
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:48 schreef PrinceLu het volgende:

[..]

Als je effe meeloopt naar het R&P forum kan ik je vertellen dat je die onzekere bokkelul kan dumpen.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom ik em steeds een nieuwe kans geef.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:02:38 #21
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66567990
quote:

Je bent veeeeeeel beter af zonder hem.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_66568054
quote:

Ga weg
pi_66568114
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:04 schreef Nikmans het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mn ex wel, ja.
Hij niet.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:08:17 #24
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_66568167
Mijn nu ex-vriendin is een slet, die heeft me ingeruild voor iemand die ze 3 weken kent en ze schijnt perfect gelukkig te zijn ermee, ze mist me nog niet eens. Net zoals ze bij haar andere ex deed toen ze die dumpte voor mij. Het was nog geen 2 uur uit of ze zat al bij die andere.De sloerie, en nou wil ze dat we maar vriendjes blijven en dan vind ze het raar dat ik me er niet zo geweldig over voel, ze moest zelfs nog vragen waarom ik me die dag kut voelde...
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:13:02 #25
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_66568292
ik durf niet te klagen, ze leest mee
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')