Tussendoor kun je een hoop kijken hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:20 schreef Piles het volgende:
Waar haal jij de tijd vandaan om het allemaal te kijken joh
Ben niet meer zo'n tv-kijker, daarom lukt mij dat niet denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tussendoor kun je een hoop kijken hoor
WAT ????? 2 x WIDM gemistquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben niet meer zo'n tv-kijker, daarom lukt mij dat niet denk ikHeb ook al 2x WIDM gemist
Ja, die reactie kreeg ik gisteravond ook al van Cuequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
WAT ????? 2 x WIDM gemist![]()
![]()
Schande!!!!
Nou ja, ik ga momenteel niet naar school want ben met herkansingen bezig van vakken. Dat scheelt een hoopquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:20 schreef Piles het volgende:
Waar haal jij de tijd vandaan om het allemaal te kijken joh
JUIST WEL!!!!! Dennisquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, die reactie kreeg ik gisteravond ook al van CueMaar heb nog steeds niet het gevoel dat ik iets mis
Dat is de mol lieverdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, DennisDaar keek ik altijd voor
![]()
Nu de palingsoap met dat onduidelijke gedoequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:07 schreef DaFrenk het volgende:
WEEEEEKEEENDD!![]()
Straks weer 't Vrije SchaepHelaas wel de laatste aflevering, maar toch weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooi!quote:
Viv zou wel heul erg zijn want die heeft echt 5000 euro in de pot gebrachtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:06 schreef DaFrenk het volgende:
Hopen dat het Viviënne is, dan zien we haar tot het eindeMaar ze zijn op dit moment allemaal goede molkandidaten eigenlijk. Ze hebben veel voor en veel tegen zich pleiten.
Erg moequote:
Goedemiddag.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:10 schreef DaFrenk het volgende:
Middag!![]()
Even wezen shoppen en een Playstation 3 gekochtDus weinig tijd voor TV de komende tijd me dunkt, ofja.. voor TV programma's te kijken
LittleBigPlanet en GTA 4quote:Op zondag 22 februari 2009 13:37 schreef Tabloid het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Goedemiddag.
En wat voor spelletjes heb je erbij?
Ja ik ook, alleen kan m'n huidige pc hem niet aan en een nieuwe is tweemaal de prijs van dit ding. overigens tik ik dit nu op de ps3, er zit ook een browser op :dquote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 14:00 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja ik ook, alleen kan m'n huidige pc hem niet aan en een nieuwe is tweemaal de prijs van dit ding. overigens tik ik dit nu op de ps3, er zit ook een browser op :d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |