Dat zijn allemaal weinig positieve punten.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:47 schreef Natalie het volgende:
Hij:
a) Wacht op de ware
b) Zegt te wachten op de ware
c) Is lelijk. Vrouwen willen 'm niet
d) Komt nooit buiten en zit de hele dag te gamen.
e) Is onzeker en slaat dicht bij vrouwen
f) Etc etc etc
Er kunnen zoveel redenen zijn
Alleen de eerste is nog positiefquote:Op zondag 15 februari 2009 @ 16:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal weinig positieve punten.
dan emigreer je toch gewoonquote:Op zondag 15 februari 2009 16:57 schreef j17 het volgende:
ik zal wel lelijk gevonden worden door de vrouwen van nederland.
Heb je wel al eens een vriendin gehad?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:57 schreef j17 het volgende:
waarom ik nog maagd ben? wist ik het maar. ik zal wel lelijk gevonden worden door de vrouwen van nederland.
Maar vind je dat zelf ook ?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:57 schreef j17 het volgende:
waarom ik nog maagd ben? wist ik het maar. ik zal wel lelijk gevonden worden door de vrouwen van nederland.
Die analyse klopt niet denk ik. Ik zie genoeg lelijke gasten die aan de vrouw zijn hoor. Sterker nog, ik denk dat er weinig verschil is tussen lelijke en knappe kerels. Boven een bepaald minimumniveau dan.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:57 schreef j17 het volgende:
Helemaal waarquote:Op zondag 15 februari 2009 17:05 schreef eleusis het volgende:
[..]
Die analyse klopt niet denk ik. Ik zie genoeg lelijke gasten die aan de vrouw zijn hoor. Sterker nog, ik denk dat er weinig verschil is tussen lelijke en knappe kerels. Boven een bepaald minimumniveau dan.
Het lijkt me eerder een gebrek aan zelfvertrouwen, versier skills, op de juiste plaatsen zoeken, etc.
Dus heeft TS een gebrek aan versierskills. Want als je uiterlijk niet meezit komen ze niet op jou af.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef kwiwi het volgende:
Helemaal waarVrouwen vallen op mannen met zelfvertrouwen en dan hoeven de versierskills niet eens goed te zijn
Ligt eraan hoedie deruit zietquote:Op zondag 15 februari 2009 16:32 schreef j17 het volgende:
wat vinden de vrouwen hier op het fok forum van een mannelijke maagd van 26? een schande of niet?
quote:
Sommige post zijn wel tegenstrijdig overigens...quote:Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helemaal waarVrouwen vallen op mannen met zelfvertrouwen en dan hoeven de versierskills niet eens goed te zijn
Je hebt ook lelijke kerels die aan de vrouw zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 16:57 schreef j17 het volgende:
Versierskills zijn niet echt nodig (zoals ik dus eerder al zei), want als een man zelfvertrouwen heeft is dat sowieso eigenlijk wel aantrekkelijkquote:Op zondag 15 februari 2009 17:17 schreef KosterT het volgende:
[..]
Dus heeft TS een gebrek aan versierskills. Want als je uiterlijk niet meezit komen ze niet op jou af.
Klopt dat een beetje TS? Of heb je sowieso al geen contact met vrouwen?
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vraag er nooit naar of iemand maagd is of niet. Boeit me ook niet zoveel eigenlijk.
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:52 schreef CaseyCopa het volgende:
Post eens een paar foto's, en meschien wil Ernemmertje je maagdelijkheid wel vernemen, aan de foto te zien is dat zo een beetje haar baan.
welk familielid ben jij dan van mij?quote:ik ken TS is familie van mij.. hij wil wel neuken enzo, maar hij kan geen chicks regelen. hij durft niet op de chicks af te gaan, en wacht nog steeds op die ene chick die hem komt versieren ipv anders om.
maak je niet druk gast..quote:
Daar komen ze wel achter de eerste keer in bed.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:34 schreef Hexagon het volgende:
Och de meisjes hoeven toch helemaal niet te weten dat jij maagd bent.
Wat niet weet, wat niet deert.
Dan is het toch al te laat om terug te krabbelen voor 99% van de vrouwelijke populatiequote:Op zondag 15 februari 2009 19:49 schreef Pritt het volgende:
[..]
Daar komen ze wel achter de eerste keer in bed.
Nee ik ben het niet.quote:
Ah, dacht al... Jij doet niet aan klonen, vandaarquote:Op zondag 15 februari 2009 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik ben het niet.![]()
Ik heb geen kloon.
Overigens ik ben ook 26 en maagd.
Waarom zou ik een kloon aanmaken?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, dacht al... Jij doet niet aan klonen, vandaar
Ach welnee. Tenzij je niet weet waar je moet prikken valt dat allemaal reuze mee.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:49 schreef Pritt het volgende:
[..]
Daar komen ze wel achter de eerste keer in bed.
Dus er is nog hoop voor mannen die nog maagd zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ach welnee. Tenzij je niet weet waar je moet prikken valt dat allemaal reuze mee.![]()
En zelfs al is de seks voor haar slecht dan zegt dat nog niks over een eventueel gebrek aan ervaring want er zijn genoeg mannen met ervaring die er in bed niks van bakken.
En sowieso, voor de eerste keer seks met iemand hebben die je niet kent is vaak ook al redelijk onwennig, dat komt van twee kantenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ach welnee. Tenzij je niet weet waar je moet prikken valt dat allemaal reuze mee.![]()
En zelfs al is de seks voor haar slecht dan zegt dat nog niks over een eventueel gebrek aan ervaring want er zijn genoeg mannen met ervaring die er in bed niks van bakken.
Ja ik snap dat ook nooit. Net alsof neuken zeer ingewikkeld is; welnee, integendeel: iedereen kan het.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je kunt hooguit even oefenen met het omdoen van een condoom. Het staat namelijk wel heel knullig als je daar de gebruiksaanwijzing voor nodig hebt.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En sowieso, voor de eerste keer seks met iemand hebben die je niet kent is vaak ook al redelijk onwennig, dat komt van twee kanten
Haha, dat heb ik op mijn 13e daadwerkelijk gedaan, even uitvinden wat nou de binnen- en buitenkant wasquote:Op zondag 15 februari 2009 22:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je kunt hooguit even oefenen met het omdoen van een condoom. Het staat namelijk wel heel knullig als je daar de gebruiksaanwijzing voor nodig hebt.
Ik heb weleens geprobeerd een vrouwencondoom om te doenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik op mijn 13e daadwerkelijk gedaan, even uitvinden wat nou de binnen- en buitenkant was
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik heb weleens geprobeerd een vrouwencondoom om te doen
Daar had ik hem toen iig wel vandaan (vaders nachtkastje dan...)quote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik heb weleens geprobeerd een vrouwencondoom om te doen
*Topic kaapt*quote:Op zondag 15 februari 2009 16:51 schreef kwiwi het volgende:
Waar is TS nou? Ik wil weten waarom hij nog maagd is.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
*Topic kaapt*
Ik ben ook nog maagd en een stuk ouder... I need a little attention.
Ik ben nog maagd.quote:
Een beetje begrip goes a long way. Thanks..quote:Op zondag 15 februari 2009 23:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maarre.. hoe oud ben je dan, en om dezelfde reden als TS nog maagd?
Laat ik dan mijn bek maar houdenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
*Topic kaapt*
Ik ben ook nog maagd en een stuk ouder... I need a little attention.
Tsja geen vriendin.quote:
Kom, schop onder je achterwerk, rug recht, borst vooruit. Van zelfbeklag word je niet leuker, je moet denken dat je wel aantrekkelijk bent (als je het zelf al niet denkt, waarom zouden anderen het dan wel denken?).quote:Op maandag 16 februari 2009 22:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar hij (en ik ook) zoekt niet perse liefde. Maar gewoon seks. Liefde is meer voor relaties heb ik begrepen. En dingen als "op ieder potje past een dekseltje" het is gewoon vervelend dat je om je heen gasten ziet maar wel meer dekseltjes op passen dan. Jongens hebben van nature die drang dus daar zitten we ook mee opgescheept. Jezelf inhouden kost zoveel moeite en energie. Pijnlijk is dat gewoon terwijl de jonge leuke meisjes voorbij paraderen... Hoeveel kun je vedragen..
Ik heb "En de hoeren zijn smerig btw" aan mijn bericht toegevoegd. Dus dat zegt genoeg.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:29 schreef truth_hurts het volgende:
als het puur om de seks draait schenkstroop, in Nederland hebben we de wallen, dus bezoek ze zou ik zeggen. dan heb je iig een 'probleem' minder.
Maargoed, is dat wat je wilt? Ik bedoel, zie je die meisjes die langs paraderen als neukobject of zou je wel wat meer willen hebben dan dat?
ik vind het niet erg om maagd te zijn maar ik was benieuwd wat men er van vind. je vind op internet zoveel van die topics over wanneer ben jij ontmaagd? en dan zijn de meeste antwoorden 13, 14 of 15. en als je zoiets leest begin je soms wel aan jezelf te twijfelen.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:01 schreef truth_hurts het volgende:
Ik vind het wel een aparte topic, want dit zegt eerder veel over jou. (niet lullig bedoeld) maar blijkbaar ervaar jij het maagd zijn als een probleem. Het komt een beetje over alsof je het maagd zijn als een ziekte ziet ofzo.
Boeiend dat je maagd bent! Je hebt het soms niet allemaal voor het zeggen.
het is zoiets als een cv, als je jaren niet gewerkt heb gaat je werkgever vragen wat de reden daarvoor was, zelfde geldt voor sex, je toekomstige vriendin gaat vragen wat heb je al die jaren uitgespookt.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:43 schreef j17 het volgende:
[..]
ik vind het niet erg om maagd te zijn maar ik was benieuwd wat men er van vind. je vind op internet zoveel van die topics over wanneer ben jij ontmaagd? en dan zijn de meeste antwoorden 13, 14 of 15. en als je zoiets leest begin je soms wel aan jezelf te twijfelen.
Wat een prachtige metamorphosequote:Op maandag 16 februari 2009 22:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Een vriend van ons is 38 en nog maagd.
Nu is hij daarnaast ook echt behoorlijk kansloos. Woont op een studentenkamer en hangt de feestende student uit, heeft geen rijbewijs, maakt een potje van zijn werk doordat hij zich zo vaak verslaapt dat hij steeds ontslagen wordt, hangt iedere avond dronken en stoned op zijn kamer voor de tv, is niet bepaald knap te noemen, is niet echt de meest hygiënische persoon etc.
(Waarom is hij eigenlijk een vriend van ons?)
Maar zelfs hij heeft regelmatig sjans al lijkt hij dat zelf niet echt te merken.
Ik vraag me dus af of jullie een geïnteresseerde vrouw wel herkennen als ze voor je staat? Hoeveel dekseltjes zijn jullie al misgelopen omdat jullie je potje verkeerd om hadden staan?
Maar voor werkgevers is het een vereiste, bij sex geldt juist hoe langer je cv hoe minder enthousiast je wordtquote:Op maandag 16 februari 2009 23:01 schreef trifko het volgende:
[..]
het is zoiets als een cv, als je jaren niet gewerkt heb gaat je werkgever vragen wat de reden daarvoor was, zelfde geldt voor sex, je toekomstige vriendin gaat vragen wat heb je al die jaren uitgespookt.
als de dames mij mijden als de pest, dan heeft dit niets te maken met het wel/niet herkennen van de signalen.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:58 schreef MinderMutsig het volgende:
knip
Maar zelfs hij heeft regelmatig sjans al lijkt hij dat zelf niet echt te merken.
Ik vraag me dus af of jullie een geïnteresseerde vrouw wel herkennen als ze voor je staat? Hoeveel dekseltjes zijn jullie al misgelopen omdat jullie je potje verkeerd om hadden staan?
?quote:
Hij is sociaal absoluut niet sterk. Meestal omdat hij te dronken is om volzinnen te produceren en anders wel omdat hij te onzeker is.quote:Maar ik denk dat iedereen dat wel herkent? Denk dat de kans groter is dat als het een keer gebeurd, zij gewoon te heftig reageren. En alle vrouwen noemen verzorging etc als belangrijkste punten bij een man, maar alstie een leuke babbel heeft is het allemaal maar relatief. Een jongen kan zichzelf nog zo goed verzorgen, alstie sociaal wat minder sterk in z'n schoenen staat gaat ie jaar in jaar uit elke avond alleen naar huis
ben je handtastelijk, praat je met consumptie, vertoon je intimiderend gedrag?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:13 schreef groen-blaadje het volgende:
[..]
als de dames mij mijden als de pest, dan heeft dit niets te maken met het wel/niet herkennen van de signalen.
en ja zelfs vrouwen die me goed kennen gaan standaard op een afstandje staan.
wel of gaan deo, net uit bad of zelfs na een uur in het zwembad (gloor water) maakt niets uit.
op een af andere manier stoot ik vrouwen af.
Dat klinkt niet alsof ze je perse onaantrekkelijk vinden maar alsof ze je ronduit eng vinden.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:13 schreef groen-blaadje het volgende:
[..]
als de dames mij mijden als de pest, dan heeft dit niets te maken met het wel/niet herkennen van de signalen.
en ja zelfs vrouwen die me goed kennen gaan standaard op een afstandje staan.
wel of gaan deo, net uit bad of zelfs na een uur in het zwembad (gloor water) maakt niets uit.
op een af andere manier stoot ik vrouwen af.
g) geen interessequote:Op zondag 15 februari 2009 16:47 schreef Natalie het volgende:
Hij:
a) Wacht op de ware
b) Zegt te wachten op de ware
c) Is lelijk. Vrouwen willen 'm niet
d) Komt nooit buiten en zit de hele dag te gamen.
e) Is onzeker en slaat dicht bij vrouwen
f) Etc etc etc
Er kunnen zoveel redenen zijn
Hehe ook wel leuk als je heel lam bent, uhm waarom rolt dat klote ding niet af, oh wacht laat ik hem eens omdraaien. Lekker veilig ookquote:Op zondag 15 februari 2009 22:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik op mijn 13e daadwerkelijk gedaan, even uitvinden wat nou de binnen- en buitenkant was
Sommige mensen hebben moeite met mensen aanspreken in het openbaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:18 schreef charel1 het volgende:
Zo ken ik ook een man van 36 die ook nog nooit een vriendin heeft gehad. Hij is zeker niet lelijk maar zelf zegt hij dat de vrouwen hem meer als een goede vriend zien. Persoonlijk snap ik er niks van dat ook hij net zoals TS nog maagd is. Misschien nooit in een kroeg geweest?
Nee, dat krijg je als de vrouwen zich te snel op hun gemak voelen bij je.En dat ze zich bij me op hun gemak voelen en me vertrouwen is op zich een mooi compliment, maar het wekt dus geen spanning op. Ik heb het ook , zij het dat ik 4 jaar jonger benquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:18 schreef charel1 het volgende:
Zo ken ik ook een man van 36 die ook nog nooit een vriendin heeft gehad. Hij is zeker niet lelijk maar zelf zegt hij dat de vrouwen hem meer als een goede vriend zien. Persoonlijk snap ik er niks van dat ook hij net zoals TS nog maagd is. Misschien nooit in een kroeg geweest?
Na je 18e? Dat valt nog wel mee, na je 30e, dan wordt het pas een gering aantal.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:52 schreef LoggedIn het volgende:
oh ja, en na je 18e heeft het gros van de dames een 'serieuze relatie'Dat werkt ook niet in je voordeel
Ja, het wordt ieder jaar erger. Maar ik heb er zelf wel veel last van hoor.. Ik mik nu toch wel op meisjes van 18-20quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Na je 18e? Dat valt nog wel mee, na je 30e, dan wordt het pas een gering aantal.
Weleens van het fenomeen angsterectie gehoord?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik denk dat vrouwen liever een man hebben die de juiste knopjes meteen weet te vinden, dan een onervaren, nerveuse flippo die 'm door de zenuwen amper omhoog weet te houden.
*proest*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Weleens van het fenomeen angsterectie gehoord?
Ken je dat niet?quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ken je dat niet?![]()
M.n. wat jongere mannen hebben er last van. Het gaat ongeveer zo: 'ik moet nu geen erectie krijgen, ik moet nu geen erectie krijgen
, ik moet nu geen erectie krijgen
, wat zullen ze anders van me denken
' waarna erectie, dit bv tijdens het dansen op het schoolfeest met een meisje, of tijdens het douchen op de sportclub ('straks denken ze nog dat ik homo ben
!)
Welnee, deze mannen denken wrs juist: "nu geen erectie krijgen, straks denkt ze dat ik maar aan een ding denkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:32 schreef KosterT het volgende:
[..]
Maar de situatie die bedoelt wordt is meer zo: 'ik moet hem nu omhoog krijgen, ik moet hem nu omhoog krijgen
, ik moet hem nu omhoog krijgen
, met als resultaat...
Zullen sommige mannen best hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:59 schreef bodylotion het volgende:
ik dacht een erectie waar je bang van wordt
OMG Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:59 schreef bodylotion het volgende:
ik dacht een erectie waar je bang van wordt
Hoerenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:10 schreef trifko het volgende:
TS ga nou maar gauw naar de hoeren.. het kost je maar 50 euro en je heb een geile avond met een lekkere mooie chick of anders open je over een paar maanden een topic: wat vinden vrouwen van een maagd van 27??
Zoiets moet je uitspreken. Gegarandeerd dat ze je zo schattig vindt dat je alsnog wel seks krijgt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ken je dat niet?![]()
M.n. wat jongere mannen hebben er last van. Het gaat ongeveer zo: 'ik moet nu geen erectie krijgen, ik moet nu geen erectie krijgen
, ik moet nu geen erectie krijgen
, wat zullen ze anders van me denken
' waarna erectie, dit bv tijdens het dansen op het schoolfeest met een meisje, of tijdens het douchen op de sportclub ('straks denken ze nog dat ik homo ben
!)
Seks uit medelijden is nog steeds seks!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zoiets moet je uitspreken. Gegarandeerd dat ze je zo schattig vindt dat je alsnog wel seks krijgt.
Denk niet dat ze daar bij de voetbalclub op zitten te wachtenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zoiets moet je uitspreken. Gegarandeerd dat ze je zo schattig vindt dat je alsnog wel seks krijgt.
dat er na mij ook nog een paar komen, lekker boeien..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoeren
De gedachte dat er die avond een paar voor mij zijn geweest en dat er na mij ook nog een paar komen.
Nou, daar zou ik niet van genieten. Sowieso, de eerste keer wil je toch iemand die echt geil is en niet met iemand die doet alsof.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef trifko het volgende:
[..]
dat er na mij ook nog een paar komen, lekker boeien..![]()
dat er een paar voor mij zijn geweest, nou leuk, ze hebben toch niet in haar kut gespoten.
gewoon de knop omdraaien, niet zeuren over smetvrees, en lekker genieten met je pik.![]()
dan moet je ook een geile hoer uitkiezen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik niet van genieten. Sowieso, de eerste keer wil je toch iemand die echt geil is en niet met iemand die doet alsof.
probeer de volgende keer eens niet te kijken met de ogen maar met de neus.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof ze je perse onaantrekkelijk vinden maar alsof ze je ronduit eng vinden.![]()
Doe je niet iets engs / opdringerigs? Ben je misschien te handtastelijk zonder dat je je daarvan bewust bent?
Ik kan me die reactie alleen maar voorstellen als ze zich echt niet bij je op hun gemak voelen en dat moet toch ergens vandaan komen?
-edit- ik ken een man waar iedere vrouw die ik ken zo op reageert en geen van ons kan er precies de vinger op leggen wat het aan hem is waarom we ons allemaal zo ongemakkelijk bij hem voelen.
Hij stinkt niet, hij is niet lelijk, hij is niet handtastelijk of agressief en maakt geen schunnige opmerkingen. Verder is hij ook geen naar persoon en best wel vriendelijk.
Maar hij kijkt je aan op een manier die gewoon absoluut onprettig is. Zo'n blik dat de haartjes in je nek rechtop gaan staan en dat je eigenlijk alleen nog maar weg wilt lopen. En daarbij komt hij net even te dichtbij staan en dwaalt zijn blik net even te vaak af richting borsten.
Absoluut irrationeel om zo sterk op hem te reageren en daar ben ik me ook van bewust maar ik zou er alles aan doen om te voorkomen dat ik alleen met hem in een ruimte ben. Ik krijg gewoon de kriebels van hem.
Het lijkt me een reactie voor de fok!kers onder ons die zo nu en dan naar de hoeren gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:13 schreef groen-blaadje het volgende:
[..]
in de zin van?
en op wie is deze reactie?
nooit doen altijd kritisch blijven. mss moet je gwn een keer lomp zijn en zegge wat je wilquote:Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef Pritt het volgende:
26? Wow wat heb je je hele leven gedaan? Binnen gezeten?
Misschien moet je je lat wat lager leggen en genoegen nemen met een iets minder mooie vrouw.
Luister naar hem, dit zijn allemaal goede tips. Waar het op neer komt is dat vrouwen de indruk moeten krijgen dat het leuk is om met je om te gaan. Als je niet van jezelf houd waarom zouden anderen dit dan wel doen.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:11 schreef Morphs het volgende:
3- Waar kijk je naar? Als je ergens komt waar vrouwen zijn. Durf je dan rond te kijken, of kijk je alleen naar vrouwen als ze niet naar jou kijken? De eerste stap om te zien of iemand je leuk vind is door te zien dat die persoon je aankijkt en terugkijken (en vriendelijk lachen). Oogcontact houden moet je leren (voelt in het begin oncomfortabel aan) maar het is de eerste stap. Vrouwen kijken van zichzelf altijd veel om zich heen (en hebben veel in de gaten), de meeste mannen moeten dit daarentegen leren. Probeer eens op straat oogcontact te maken met een voorbijganger en zeg gewoon "hallo" als ze je aankijkt en langs je loopt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef trifko het volgende:
[..]
dan moet je ook een geile hoer uitkiezen.
Ik zou mij wel afvragen waarom. Verder zou het mij niet storen, het tegenovergestelde dan weer wel.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:04 schreef Deliah het volgende:
Andere vraag: wat vinden mannen van een maagd van 26?
Een vrouwelijke maagd?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:04 schreef Deliah het volgende:
Waarom zou je dat afvragen?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:13 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik zou mij wel afvragen waarom. Verder zou het mij niet storen, het tegenovergestelde dan weer wel.
om je even uit je droom te helpen, die bestaan niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:32 schreef j17 het volgende:
wat vinden de vrouwen
Zou ook wel een beetje hypocriet zijn hè, maagdjequote:Op zondag 22 februari 2009 22:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een vrouwelijke maagd?
Ik zou er geen problemen mee hebben.
Anders ook niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zou ook wel een beetje hypocriet zijn hè, maagdje
Een vrouwelijke maagd van die leeftijd bestaat niet. Alleen heel heel zelden, maar daar ga je als jongrn niet vanuit. En anders is ze wel heel lellijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:04 schreef Deliah het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2009 01:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een vrouwelijke maagd van die leeftijd bestaat niet. Alleen heel heel zelden, maar daar ga je als jongrn niet vanuit. En anders is ze wel heel lellijk.
Gewoon in Singles gaan posten daar staan genoeg tips.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:39 schreef Ugjerke het volgende:
Interessante tips, misschien dat ik zo'n salsacursus (of iets vergelijkbaars) ga proberen. Ben al bezig om wat tevredener over mijn lichaam te worden. (Ben nu aan het aankomen, binnenkort wil ik weer op waterpolo) Alleen ik heb nog een probleem, het is al eerder langsgekomen geloof ik: Gespreksonderwerpen. Wat zijn goede gespreksonderwerpen die niet heel oppervlakkig zijn ("Hey, heb jij de nieuwe uri geller gezien" hoef ik niet) maar ook niet te saai. ("Wat is volgens jou een veilige manier om van de HRA af te komen?")
(Ook nog nooit een relatie gehad trouwens)
als je dit meent moet je even je frustratie knop omzetten hoor, so hee.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Alle vrouwen zijn losgeslagen hoeren eigenlijk![]()
De meesten krijgen alleen niet betaald
Oja dan heten het eigenlijk 'sletten'
Conclusie: Women are dogs too!
Alemaal Bitches.
Dat is geen saai onderwerp.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:39 schreef Ugjerke het volgende:
Interessante tips, misschien dat ik zo'n salsacursus (of iets vergelijkbaars) ga proberen. Ben al bezig om wat tevredener over mijn lichaam te worden. (Ben nu aan het aankomen, binnenkort wil ik weer op waterpolo) Alleen ik heb nog een probleem, het is al eerder langsgekomen geloof ik: Gespreksonderwerpen. Wat zijn goede gespreksonderwerpen die niet heel oppervlakkig zijn ("Hey, heb jij de nieuwe uri geller gezien" hoef ik niet) maar ook niet te saai. ("Wat is volgens jou een veilige manier om van de HRA af te komen?")
Gespreksonderwerpen zijn sowieso overrated..quote:Op maandag 23 februari 2009 11:39 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zou het mij afvragen omdat dit zeer uitzonderlijk is en ben dan zeker benieuwd naar de reden. Niemand tegenkomen lijkt mij onzin, want in die 10 jaar ben je echt wel iemand tegengekomen. Zal vast wel angst zijn oid.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou je dat afvragen?
Er zijn genoeg meisje/vrouwen die niet met iedere jongen/man naar bed willen. Dus zo raar is het als je maagd bent als vrouw van 26. Hetzelfde geldt voor mannen.
Iemand kan erg gelovig, contactgestoord, lelijk, verlegen, enz zijn, maar het moet toch ook gewoon mogelijk zijn dat zonder deze zaken er voor te kiezen.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:27 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik zou het mij afvragen omdat dit zeer uitzonderlijk is en ben dan zeker benieuwd naar de reden. Niemand tegenkomen lijkt mij onzin, want in die 10 jaar ben je echt wel iemand tegengekomen. Zal vast wel angst zijn oid.
Hij is 38 en een kassameisje van 16 wil wel wat met hem?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
?
[..]
Hij is sociaal absoluut niet sterk. Meestal omdat hij te dronken is om volzinnen te produceren en anders wel omdat hij te onzeker is.
De laatste keer dat een meisje interesse in hem toonde en dit ook uitsprak was een kassameisje in 'zijn' supermarkt. Tegenwoordig fietst hij naar de supermarkt 10 km verderop omdat hij sinds die uitspraak die winkel niet meer in durft.
Lijkt me dus logisch dat ik dan wil weten of het geloof is of dat bijvoorbeeld te maken hebt met een contactgestoord persoon. Als het geen bewuste keus is zou ik toch heel hard gaan twijfelen over wat er mis is met die persoon.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:31 schreef Deliah het volgende:
[..]
Iemand kan erg gelovig, contactgestoord, lelijk, verlegen, enz zijn, maar het moet toch ook gewoon mogelijk zijn dat zonder deze zaken er voor te kiezen.
Dit komt haast over alsof je de persoon in kwestie dan haast als gehandicapt of minderwaardig beschouwt, ongeacht of ie er nou echt zelf schuld aan is of nietquote:Op maandag 23 februari 2009 19:40 schreef ssebass het volgende:
[..]
Als het geen bewuste keus is zou ik toch heel hard gaan twijfelen over wat er mis is met die persoon.
Nee dat is wel erg overtrokken. Als het geen bewuste keuze is vraag ik mij af waarom het niet gelukt is en of ik iets over het hoofd zie. Voor mannen vind ik dit een ander verhaal, want die moeten veel meer initiatief tonen en als je niet zo soepel bent of niet knap genoeg voor de dames om op je af te stappen dan is dit niet zo heel gek.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dit komt haast over alsof je de persoon in kwestie dan haast als gehandicapt of minderwaardig beschouwt, ongeacht of ie er nou echt zelf schuld aan is of niet
en wat zou er dan mis moeten zijn?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:40 schreef ssebass het volgende:
[..]
Lijkt me dus logisch dat ik dan wil weten of het geloof is of dat bijvoorbeeld te maken hebt met een contactgestoord persoon. Als het geen bewuste keus is zou ik toch heel hard gaan twijfelen over wat er mis is met die persoon.
Wat er mis is, misschien angst, misschien opgegroeid in een milieu waar het taboe is. Het kan van alles zijn. Zeg niet dat het een no go is.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef groen-blaadje het volgende:
[..]
en wat zou er dan mis moeten zijn?
en nee het is voor mij geen bewuste keuze om alleen en nog maagd te zijn.
maar heb inmiddels wel de moed opgegeven dat dit ooit veranderd.
en al de opmerkingen dan moet je gaan sporten, anders kleden werken niet.
ik doe aan meerder sporten, en zie er niet bepaald slecht uit.
en of ik een standaard spijkerbroek of pak aan heb maakt totaal niets uit.
Nou ben ik dan wel een stuk jonger dan jij, maar we zitten evengoed wel in hetzelfde schuitje. En ergens kan ik me voorstellen dat je er niet meer in gelooft hoor, soms heb ik ook wel eens de neiging om de moed op te geven. Maar weet je wat het is? Als je bang bent om te verliezen, ga je dus ook nooit de strijd aan. En dus win je ook nooit. En nee, ik heb er ook bepaald geen succes mee, maar ik verrek het dus wel om op te geven. Al word ik er oud en uitgezakt om, ik blijf gewoon lekker m'n dingetjes doen, en weet zeker dat ik nog wel eens iemand tegenkom die wél wat in mij ziet. En als iemand mij niet ziet staan om wie en wat ik ben, en mijn onvolkomenheden niet op de koop toe wil nemen, dan is ze gewoon ook niet goed genoeg voor mij. Niemand is perfect toch zeker? Niet iedereen met tieten en een doos is meteen maar potentieel relatiemateriaal wat mij betreft, verre van zelfsquote:Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef groen-blaadje het volgende:
[..]
en wat zou er dan mis moeten zijn?
en nee het is voor mij geen bewuste keuze om alleen en nog maagd te zijn.
maar heb inmiddels wel de moed opgegeven dat dit ooit veranderd.
en al de opmerkingen dan moet je gaan sporten, anders kleden werken niet.
ik doe aan meerder sporten, en zie er niet bepaald slecht uit.
en of ik een standaard spijkerbroek of pak aan heb maakt totaal niets uit.
Dat lijkt me juist in het voordeel. Vrienden en bekenden durfen vaak niet te zeggen wat er nou precies 'mis' is, of ze weten het simpelweg niet omdat ze je al te goed kennen. Iemand als buitenstaander zal eerst de vreemde eigenschappen opvallen, of hoe je over komt op andere mensen. Hét punt waar het om draait in dit topic.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:22 schreef ssebass het volgende:
[..]
Er zijn zoveel tips, maar ik ken je niet dus ik kan je niet echt helpen zo.
Punt is dat je daar wel ook mee om moet kunnen gaan. Je moet het durven accepteren, en durven inzien dat die ander misschien wel eens gelijk kon hebben. Van nature heb je de neiging om in de verdediging te schieten, dat moet je dan dus net ff niet doen. Van wat een ander over jou zegt, kan je een hoop leren, en als je dat ter harte neemt, kan je er ook wat mee dóen in plaats van alleen naast je neer leggenquote:Op maandag 23 februari 2009 23:55 schreef KosterT het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist in het voordeel. Vrienden en bekenden durfen vaak niet te zeggen wat er nou precies 'mis' is, of ze weten het simpelweg niet omdat ze je al te goed kennen. Iemand als buitenstaander zal eerst de vreemde eigenschappen opvallen, of hoe je over komt op andere mensen. Hét punt waar het om draait in dit topic.
Wel zou je daarbij non verbale communicatie moeten zien. Alleen wat tekst posten gaat natuurlijk een vertekend beeld opleveren.
Ik zeg toch hoe ik er over denk? Heeft niets te maken met ethisch het beste antwoord geven. Ik vind het geen probleem omdat er weinig over te zeggen valt. Er kunnen zoveel redenen zijn waarom iemand lang maagd blijft. Dat zal per persoon verschillen. Ik denk dat je er daarom niet één algemeen antwoord op kunt geven.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee tuurlijk niet. Maagden van 26 en ouder willen graag weten van vrouwen nou echt vinden. Niet wat ze denken dat etisch het beste antwoord is om te geven. Dus hoe meer vrouwen reageren statistisch hoe beter je kan inschatten wat vrouwen nou vinden. Of heb ik dat verkeerd?
Dat zeker en ook zie ik er geen probleem in dat een man nog maagd is omdat het er gewoon nog niet van gekomen is. Daar zullen veel mensen dan weer wat achter gaan zoeken, maar het is nu eenmaal zo dat voor sommige mensen sex een minder grote rol speelt in het leven. Die minder de drang voelen om dat zo snel mogelijk te ervaren. Volgens mij zijn er met betrekking tot dit onderwerp maar twee situaties waarin je kunt spreken van een probleem:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:33 schreef Deliah het volgende:
Als een man wegens een bewuste keuze nog 'maagd' is heb ik daar echt respect voor.
Jammer dat jij geen dame bent.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:20 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Dat is geen saai onderwerp..
Hm, leg eens uit. (Als je wil)quote:Op maandag 23 februari 2009 18:51 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Gespreksonderwerpen zijn sowieso overrated..
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:33 schreef Deliah het volgende:
Als een man wegens een bewuste keuze nog 'maagd' is heb ik daar echt respect voor.
Wil je met dat "respect" zeggen dat je het maar fucking vreemd vindt?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:33 schreef Deliah het volgende:
En ik denk dat zeker bij jongeren het een combinatie van die twee kan zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:39 schreef Gracefulkitty het volgende:
[..]
en. Volgens mij zijn er met betrekking tot dit onderwerp maar twee situaties waarin je kunt spreken van een probleem:
- iemand wil graag sex maar kan het niet krijgen (zeer onaantrekkelijk, te verlegen, te angstig)
- iemand gaat gebukt onder de druk van anderen en wil graag aan hun verwachtingen voldoen en denkt dat hij niet normaal is zolang hij nog maagd is
Check, inderdaad. Aan de ene kant is het gewoon de angst om wéér achter het net te vissen, de verlegenheid om een gesprek te beginnen met iemand (en waarover dan), en aan de andere kant het steeds opnieuw moeten uitleggen hoe en waarom, alsof je wel een regelrechte freak bent ofzo. Daar moet ik ook meteen bij vertellen dat dat allemaal aan het nivelleren is de laatste tijdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ik denk dat zeker bij jongeren het een combinatie van die twee kan zijn.
Die eerste regel is zo herkenbaarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Check, inderdaad. Aan de ene kant is het gewoon de angst om wéér achter het net te vissen, de verlegenheid om een gesprek te beginnen met iemand (en waarover dan), en aan de andere kant het steeds opnieuw moeten uitleggen hoe en waarom, alsof je wel een regelrechte freak bent ofzo. Daar moet ik ook meteen bij vertellen dat dat allemaal aan het nivelleren is de laatste tijd
Edit: en niet eens om het al dan niet hebben van sex, maar het hebben of krijgen van relaties an sich. Dat al die lui die maar steeds blijven vragen hoe het nu in de liefde staat maar eens even een enkeltje verweggistan nemen![]()
ik ben niet verbitterd (niet meer), en voel me goed.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bij jou, daarentegen, proef ik een bepaalde mate van verbitterdheid, die nooit vóór je kan werken. Je hebt alle recht om je er niet prettig bij de situatie te voelen, en niemand zal het je kwalijk nemen dat je baalt van de pech die je er mee hebt. Maar als je alle dames in de wereld over 1 kam blijft scheren, gaat er dus ook niemand opstaan die wél anders is. Want daar sta je domweg niet voor open. En daardoor blijf je óók in het cirkeltje hangen.
Edit: en dan nog eens wat: je leven is er niet van afhankelijk toch? Als het niet anders is, dan is het niet anders, en dan maken we er gewoon in ons eentje wat van, simpel zatLang leve de vrijheid om te gaan en te staan waar je wil, al je spaarcenten voor jou alleen, en niemand die je tegenhoudt. Ookal zou je dat misschien maar wat graag inleveren, je moet toch érgens tevreden mee zijn
Ik kan natuurlijk nooit zeggen of het ook echt zo is, ik kan alleen aangeven hoe je overkomt. Doe daar iets mee zou ik zeggen, want blijkbaar komt je dus anders over dan je bedoeling isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:23 schreef groen-blaadje het volgende:
[..]
ik ben niet verbitterd (niet meer), en voel me goed.
sinds een paar jaar heb ik ook niet meer het gevoel dat ik is mis.
de laatste keer dat ik een vrouw/vriendin miste wat toen er in ons bos werd gekapt.
beter gezegd een kaalslag plaats vond.
Als vrouw hoef je in mijn ogen (maar dat zal dus ook wel niet kloppenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:45 schreef jill25 het volgende:
dr zijn ook genoeg meiden met dit probleem hoor!
en vragen als in: ben je soms lesbisch?
Dat klopt wel, maar daar zitten ook nadelen aan (er zijn enorm veel sneue mannen die een gokje wagen).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als vrouw hoef je in mijn ogen (maar dat zal dus ook wel niet kloppen) alleen maar op de gemiddelde uitgaansavond in een weinigverhullend truitje en/of strakke broek de eerste de beste kroeg in te hupsen, en genoeg losgeslagen dekhengsten die staan te trappelen
Een vrouw die niks doet kan best aan de man geraken, andersom is veel minder waarschijnlijk (tenzij je echt heel knap bent/BN-er oid bent/over charisma beschikt).quote:Maar zo simpel zal het wel niet liggen, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er in jouw geval aan ten grondslag ligt of zou kunnen liggenEn ik snap heus wel dat niet iedereen met een snikkel goed genoeg is, en dat niet iedereen zit te wachten op die eerdergenoemde dekhengsten
En precies daarom ben ik dus benieuwd wat er bij haar aan ten grondslag ligtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar daar zitten ook nadelen aan (er zijn enorm veel sneue mannen die een gokje wagen).
[..]
Een vrouw die niks doet kan best aan de man geraken, andersom is veel minder waarschijnlijk (tenzij je echt heel knap bent/BN-er oid bent/over charisma beschikt).
Zijn maar een paar opties.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En precies daarom ben ik dus benieuwd wat er bij haar aan ten grondslag ligt
En zie je het zelf ook als een probleem? Mannen denken elke dag aan sex (en ook gegenheid, hand in hand met een leuk meisje etcetera), en die moeten zich keer op keer inhouden. Is dat bij vrouwelijke maagden van 26+ ook zo?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:45 schreef jill25 het volgende:
dr zijn ook genoeg meiden met dit probleem hoor!
en vragen als in: ben je soms lesbisch?
26+ haal ik nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En zie je het zelf ook als een probleem? Mannen denken elke dag aan sex (en ook gegenheid, hand in hand met een leuk meisje etcetera), en die moeten zich keer op keer inhouden. Is dat bij vrouwelijke maagden van 26+ ook zo?
en als hij zelfvertrouwen uitstraalt, is dat dan een versier skill?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Versierskills zijn niet echt nodig (zoals ik dus eerder al zei), want als een man zelfvertrouwen heeft is dat sowieso eigenlijk wel aantrekkelijk
Ben je student?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:21 schreef jill25 het volgende:
Bij mij is het vooral kieskeurigheid en onzekerheid, echt hoor, de kansen zijn er geweest, maar ik pak gewoon niet de eerste de beste die voorbij komt hupsen!
Ik ben trouwens heus geen lekker wijf, maar ik ben ook geen nerd!
Daarentegen heb ik een groep vrienden die niks nieuws proberen en eigenlijk altijd met hun vriendje/vriendinnetje op de bank wil zitten, of altijd op stap in dezelfde kroeg (en geloof mij, die mensen heb je al gezien)
Misschien wil ik ook te graag, dat zeggen ze ook, dat het daar aan kan liggen!
En dat siert je, liever iemand die niet met de eerste de beste het bed deelt dan een slettebakje dat de halve stad al gehad heeftquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:21 schreef jill25 het volgende:
Bij mij is het vooral kieskeurigheid en onzekerheid, echt hoor, de kansen zijn er geweest, maar ik pak gewoon niet de eerste de beste die voorbij komt hupsen!
Hoeveel kerels ken jij die echt lekkere hunks zijn? Als in: so the fuck whatquote:Ik ben trouwens heus geen lekker wijf, maar ik ben ook geen nerd!
Die lui onder hun hol trappen, en als dat niet werkt, met andere mensen uitgaanquote:Daarentegen heb ik een groep vrienden die niks nieuws proberen en eigenlijk altijd met hun vriendje/vriendinnetje op de bank wil zitten, of altijd op stap in dezelfde kroeg (en geloof mij, die mensen heb je al gezien)
Misschien wil ik ook te graag, dat zeggen ze ook, dat het daar aan kan liggen!
Ik ken maar weinig mensen die dat niet zouden willen uiteindelijk, dus dan vraag ik me echt af of dat nou als 'te graag willen' te bestempelen valtquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:13 schreef jill25 het volgende:
Haha nee niet op die zin, maar wel in de zin dat ik een serieuze relatie zou willen hebben! Niet zo van: oeeeh ik moet sex hebben, helemaal niet!
en nee ik ben geen student!
Nja ok, ergens snap ik dat wel, maar een serieuze relatie komt natuurlijk niet uit de lucht vallen, en het serieuze eraan begint ook vast niet vanaf dag 1. Als je die behoefte nou eens omzet naar: ik wil nú een leuke kerel tegenkomenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:49 schreef jill25 het volgende:
mja maar ik wil het NU nog liever vandaag dan morgen snappie
Open jij em of open ik em? Wellicht hebben mannelijke maagden daar meer aan. Ik ga ervanuit dat jij als maagd/vrouw het liefst versierd wilt worden..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:28 schreef jill25 het volgende:
misschien een nieuw topic waard: hoe versier JIJ iemand?
Tsja... Schande niet, maar lullig is dat wel want hoe verder, hoe moeilijker zo iets op te lossen wordt... Vooral ook omdat ik persoonlijk vind dat een man die op seksueel gebied nogal onzeker en onervaren is, veel minder aantrekkelijk is. Het is op de een of andere manier alsof een man aantrekkelijker is als hij gewoon los is, en goed in z'n vel zit en zeker is van zichzelf, in tegenstelling tot helemaal gespannen, in elkaar gedoken, met bijna trillende handen en niks durft... Kijk ik kan niet voor andere vrouwen spreken maar ik zelf vind 't wel prettig en sexy als een man de jager speelt en ik de prooi speel, ook al is dat maar symbolisch omdat ik 'm toch wel leuk vind. Een man moet, IMHO, laten zien dat hij een vrouw wil.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:32 schreef j17 het volgende:
wat vinden de vrouwen hier op het fok forum van een mannelijke maagd van 26? een schande of niet?
Ik ben bepaald geen 'playa' (:')) maar die kan ik denk ik ook wel beantwoorden...quote:
Roerend eensch! Niet iedere man blaakt van zelfvertrouwen...als je een gesprek aan probeert te knopen en weinig 'feedback' krijgt haken de meesten al heel snel af, maar het omgekeerde is minstens net zo irritant.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:51 schreef ssebass het volgende:
Haha mannen moeten meer jagen. Oftewel kunnen vrouwen nog passiever zijn. Kom op zeg. Ik vind een passieve vrouw echt erg onaantrekkelijk, dan verlies ik al snel interesse. Daarbij bedoel ik overigens niet dat ze opdringerig moeten zijn want dat is ook een afknapper. Soms is dat zo erg dat ik maar lieg dat ik homo ben om er vanaf te zijn.
Precies, wie wil er nu een strijkplank. Er moet wel een beetje pit in zittenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:51 schreef ssebass het volgende:
Haha mannen moeten meer jagen. Oftewel kunnen vrouwen nog passiever zijn. Kom op zeg. Ik vind een passieve vrouw echt erg onaantrekkelijk, dan verlies ik al snel interesse. Daarbij bedoel ik overigens niet dat ze opdringerig moeten zijn want dat is ook een afknapper. Soms is dat zo erg dat ik maar lieg dat ik homo ben om er vanaf te zijn.
onoverkomelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:13 schreef Vaganza het volgende:
een maagd van 18 is toch niet zo heeeel erg toch ?
Ho ho, ik ben alles behalve een strijkplank. Maar ik ga niet op een man jagen. Ik maak dubbelzinnige seksueel getinte grapjes, ik kan perongelukexpres m'n handen ergens terecht laten komen of dat soort dingen, of een rokje iets te ver op laten kruipen of zo iets laten vallen om voorover te buigen en 't op te rapen, etc etc. Maar ik ga niet op een man jagen. Dat moet hij doen. Dat spel op zichzelf is namelijk hartstikke leuk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:51 schreef ssebass het volgende:
Ja maar dat wil je dus als vrouw ook niet in een man zien. Daarom zeg ik, zo'n onzeker trillend typje dat totaal dichtklapt... Nou, nee. Da's dus niet aantrekkelijk. En dan kan zo'n jongen nog zo lief zijn en super, als je er echt compleet niet nat of warm van wordt, dan nodigt dat niet uit tot een seksuele relatie... Je zult toch iets moeten doen waar een vrouw zeg maar tussen haar benen wat van voelt bewegen/kriebelen... En dat hoeft niet eens zo heel veel te zijn hoor. Persoonlijk ervaar ik 't altijd als, nou, dat een jongen op een gegeven moment iets doet waardoor ik "haak", hem opeens als een potentieel lustobject ga zien. En dat zet z'n andere gedrag dan opeens in een heel ander daglicht, bijv. dat pogingen tot toenadering niet meer irritant of komisch maar opwindend worden of zo. Maar dat ene iets waardoor ik haak, dat moet er wel zijn. En dat is bij mij altijd iets van jachtgedrag van de man.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Precies, wie wil er nu een strijkplank. Er moet wel een beetje pit in zitten
Alsof je daar je maagdelijkheid aan wilt kwijtraken!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als vrouw hoef je in mijn ogen (maar dat zal dus ook wel niet kloppen) alleen maar op de gemiddelde uitgaansavond in een weinigverhullend truitje en/of strakke broek de eerste de beste kroeg in te hupsen, en genoeg losgeslagen dekhengsten die staan te trappelen
Of heel onzeker. Zo ken ik een meisje waarbij door een (goedaardige) tumor de helft van haar gezicht verlamd is geworden, althans, ze kan wel gewoon eten en spreken maar niet lachen of gezichtsuitdrukkingen maken. Doe daar nog bij dat ze ook nog doof was. Nou die durfde dus niet eens bij jongens in de buurt te komen zeg maar. Uiteindelijk is zij haar maagdelijkheid met echt een ontzettend lelijke klootzak kwijtgeraakt die 't echt niet uitmaakte wat zij voelde zeg maar. Nou feest, weet je.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zijn maar een paar opties.
Of heel onaantrekkelijk, of heel erg verlegen (en dan bedoel ik ook echt heel erg), of strenggelovig, of komt niet voldoende in contact met mannen (beroep in vrouwensector/niet uitgaan, daaraan moet je denken). Veel meer smaken zijn er m.i. niet.
Uiteraard niet, en daarom is het ook wel een beetje jammer dat je de tweede helft van m'n post weggehaald hebt. Het enige wat ik met die opmerking probeerde te zeggen (en daarin blijkbaar jammerlijk faalde) is dat het in mijn ogen zo is dat je er als vrouw toch wel minder moeite voor zou hoeven doen, als het je er echt om ging. Iets met jager en prooiquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:53 schreef Sessy het volgende:
[..]
Alsof je daar je maagdelijkheid aan wilt kwijtraken!
Ze zouden eigenlijk gewoon een datingsite moeten beginnen voor mensen van boven de 25 die nog maagd zijn of zo. Ik was zelf 15 toen ik m'n maagdelijkheid kwijtraakte maar ik heb ook vriendinnen en vrienden die er wat meer moeite mee hebben. Een meisje maakte d'r al een probleem van dat ze op d'r 20ste nog maagd was... Tsja. Kun je nagaan hoe de maatschappij er tegenwoordig in elkaar zit.
Ik ken trouwens ook een jongen (wel 'n homo trouwens) van 28 die nog steeds maagd is en er geen probleem van maakt, zo van, komt vanzelf wel, in due time. Die ook geen zin heeft om met 'n one night stand z'n maagdelijkheid te verliezen. Ik zou zeggen, neem daar je voorbeeld aan.
Ja dat bedoel ik. Het spel moet van twee kanten komen. Vrouwen moeten ook weer niet al te subtiel doen. Je rokje iets verder omhoog laten komen, ik weet niet of ik het zou merken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:42 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben alles behalve een strijkplank. Maar ik ga niet op een man jagen. Ik maak dubbelzinnige seksueel getinte grapjes, ik kan perongelukexpres m'n handen ergens terecht laten komen of dat soort dingen, of een rokje iets te ver op laten kruipen of zo iets laten vallen om voorover te buigen en 't op te rapen, etc etc. Maar ik ga niet op een man jagen. Dat moet hij doen. Dat spel op zichzelf is namelijk hartstikke leuk.
[..]
Ja maar dat wil je dus als vrouw ook niet in een man zien. Daarom zeg ik, zo'n onzeker trillend typje dat totaal dichtklapt... Nou, nee. Da's dus niet aantrekkelijk. En dan kan zo'n jongen nog zo lief zijn en super, als je er echt compleet niet nat of warm van wordt, dan nodigt dat niet uit tot een seksuele relatie... Je zult toch iets moeten doen waar een vrouw zeg maar tussen haar benen wat van voelt bewegen/kriebelen... En dat hoeft niet eens zo heel veel te zijn hoor. Persoonlijk ervaar ik 't altijd als, nou, dat een jongen op een gegeven moment iets doet waardoor ik "haak", hem opeens als een potentieel lustobject ga zien. En dat zet z'n andere gedrag dan opeens in een heel ander daglicht, bijv. dat pogingen tot toenadering niet meer irritant of komisch maar opwindend worden of zo. Maar dat ene iets waardoor ik haak, dat moet er wel zijn. En dat is bij mij altijd iets van jachtgedrag van de man.
Vrouwen zien het propbleem niet nee Maar mannen wel, en ze voelen het ook.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:53 schreef Sessy het volgende:
[..]
Alsof je daar je maagdelijkheid aan wilt kwijtraken!
Ze zouden eigenlijk gewoon een datingsite moeten beginnen voor mensen van boven de 25 die nog maagd zijn of zo. Ik was zelf 15 toen ik m'n maagdelijkheid kwijtraakte maar ik heb ook vriendinnen en vrienden die er wat meer moeite mee hebben. Een meisje maakte d'r al een probleem van dat ze op d'r 20ste nog maagd was... Tsja. Kun je nagaan hoe de maatschappij er tegenwoordig in elkaar zit.
Ik ken trouwens ook een jongen (wel 'n homo trouwens) van 28 die nog steeds maagd is en er geen probleem van maakt, zo van, komt vanzelf wel, in due time. Die ook geen zin heeft om met 'n one night stand z'n maagdelijkheid te verliezen. Ik zou zeggen, neem daar je voorbeeld aan.
Drugs are bad hmmkayquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vrouwen zien het propbleem niet nee Maar mannen wel, en ze voelen het ook.
En vrouwen maken er eigenlijk ook wel een probleem van Een man znder ervaring of dat niet geliefd is, niet binnebkomt met meisjes, is al een afknapper. Toch?
Ben jij een vrouw?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Drugs are bad hmmkay![]()
Ik denk overigens dat het voor vrouwen net zo goed een probleem kan zijn als voor mannen, die zien net zo goed dat ze, om het dan zo maar ff te omschrijven, achterlopen bij de wereld om hun heen, en die voelen net zo goed hoe die wereld daar naar kijktOverigens zijn er ook zat meiden die het niks erg vinden als een kerel maagd mocht blijken te zijn. Heus niet allemaal, maar wel zat.
De laatste keer dat ik het controleerde nog niet. Ik heb wel wat vrouwelijke vrienden, met wie ik over dergelijke dingen ook gewoon praten kan, en waarop ik mijn uitspraak dus baseerquote:
Goed het was je dus duidelijk waar ik naartoe wilde gaan. Wat vrouwen zeggen dat ze willen en waar ze uiteindelijk voor kiezen is een wereld van verschil naar mijn ervaring. Dus ik zou niet alles gewoon aannemen wat vrouwen zeggen in een serieus gesprek, waarbij ze hun verstand gebruiken voor retoriek ipv hun gevoel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
en waarop ik mijn uitspraak dus baseer
Dat ben ik tot op zekere hoogte zeker met je eens. Evengoed betreft het hier meiden die zichzelf kennen en ook zelf wel aangeven dat verstand en gevoel tegenstrijdig kunnen zijn. En waarvan ik er van diegenen die zeiden er geen bezwaar tegen te hebben ook weet dat ze op 1 na (jawel, meer dan 2) al eens met een kerel hebben gelopen die nog maagd was. En een van die relaties is ook nog steeds gaande, al jarenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Goed het was je dus duidelijk waar ik naartoe wilde gaan. Wat vrouwen zeggen dat ze willen en waar ze uiteindelijk voor kiezen is een wereld van verschil naar mijn ervaring. Dus ik zou niet alles gewoon aannemen wat vrouwen zeggen in een serieus gesprek, waarbij ze hun verstand gebruiken voor retoriek ipv hun gevoel.
Er zijn genoeg vrouwen die daar op afknappen. Maar aan de andere kant als je een maagd treft kan jij hem wel de dingen leren die jij wil toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:26 schreef Gobby het volgende:
Heerlijk een man die maagd is! Dat is voor mij echt een turn on
Ik spreek nu voor mijzelf. Ik wil leren.quote:
Voor die persoon is het wel eng dat jij wel ervaring heeft. Maar ik zou het geen probleem vinden ik zou het eerder prettig vinden dat zij al wel ervaring heeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:48 schreef Gobby het volgende:
Ja dat is ook een voordeel, dat je hem kan leren wat je wil.. Maar aan de andere kant geeft het me ook een veilig gevoel denk ik. Dat hij zeker weten geen soa heeft bijvoorbeeld. En het is altijd een eer om de eerste te zijn voor iemand toch?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:48 schreef Gobby het volgende:
Ja dat is ook een voordeel, dat je hem kan leren wat je wil.. Maar aan de andere kant geeft het me ook een veilig gevoel denk ik. Dat hij zeker weten geen soa heeft bijvoorbeeld. En het is altijd een eer om de eerste te zijn voor iemand toch?
Ik vind het een mooi verhaal, en mooi voor je dat je het zo ervaart en blij bent met je keuzes voor die principes, maar ik zou niet zeggen dat dit voor iedereen geldt. Er wordt vaak moeilijk gedaan over sex, maar feitelijk is het niet meer dan opgehemelde hobby. Het is leuk om te doen, en nog leuker om het te doen met iemand om wie je geeft. Voor hetzelfde geld had je voor jou eerste keer een beetje kunnen rondneuken, misschien had je dat ook heel leuk gevonden en had je dan nu meer ervaring gehad waardoor het ook zo soepel zou zijn verlopen met je huidige vriendin.quote:
Klopt, ik wil ook zeker niet zeggen dat mijn keuzes die van iedereen zouden moeten zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:29 schreef JayJayy het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi verhaal, en mooi voor je dat je het zo ervaart en blij bent met je keuzes voor die principes, maar ik zou niet zeggen dat dit voor iedereen geldt.
... snip ...
Ieder doet zn ding, zo bijzonder is het niet.
Afgezien daarvan, hij heeft blijkbaar wel eerder de kans gehad. Diegenen die zich er niet zo prettig bij voelen, hebben over het algemeen ook gewoon (nog) geen kans gehad. Ik denk dat dat toch best een wezenlijk verschil is: bewuste keuze of noodgedwongen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:29 schreef JayJayy het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi verhaal, en mooi voor je dat je het zo ervaart en blij bent met je keuzes voor die principes, maar ik zou niet zeggen dat dit voor iedereen geldt. Er wordt vaak moeilijk gedaan over sex, maar feitelijk is het niet meer dan opgehemelde hobby. Het is leuk om te doen, en nog leuker om het te doen met iemand om wie je geeft. Voor hetzelfde geld had je voor jou eerste keer een beetje kunnen rondneuken, misschien had je dat ook heel leuk gevonden en had je dan nu meer ervaring gehad waardoor het ook zo soepel zou zijn verlopen met je huidige vriendin.
Wat ik wil zeggen is dat je het gewoon niet weet, maar dat imo sex echt niet is waar zo bij stil gestaan hoeft te worden. Dit betekent dat er niet zo moeilijk over gedaan hoeft te worden door ouderen die spreken van losgeslagen jeugd, maar zeker ook niet door rondneukende jongeren die maagden maar raar vinden. Ieder doet zn ding, zo bijzonder is het niet.
De gemiddelde man? Hoe bedoel je dat precies hier?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus ethan kan wel voor zichzelf praten, maar daar blijft het bij. Hij is 1 voorbeeld op 1 honderd. Ik denk dat de realistische praktijk een stuk donkerder is voor de gemiddle mannen.
Luister, ik geef toe dat het niet iets was wat ik zei bij onze eerste date. Je weet immers toch niet helemaal hoe het gaat vallen. Het is ook net hoe je het brengt. Ik heb wel eerder een relatie gehad, maar vanwege geloof/persoonlijke overtuiging van mijn parter is het toen niet fysiek geworden. 'Mijn vorige relatie was platonisch' vs. 'ik ben nog maagd' is mogelijk een neutralere manier om het te brengen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:29 schreef Schenkstroop het volgende:
En dat vrouwen wel degelijk raar zullen kijken naar mannen die op latere leeftijd nog maagd zijn. Alles gaat bij vrouwen om status en goede genen. Alles wat buiten de normale grenzen vallen is iets mee. En waaorm zou je omkijken als je genoeg ander ekeus hebt?
Dus mijn verhaal is een "standaard verhaal", terwijl "Hij is 1 voorbeeld op 1 honderd. Ik denk dat de realistische praktijk een stuk donkerder is voor de gemiddle mannen."quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Ethans verhaal is een standaard verhaal waar ik nooit naar luister omdat ik er zelf niks mee kan en niks aan heb. Of hij liegt. Dat kan ook nog. Hij heeft zeg maar alle factoren voor succes voor en niks tegen.. Dat is of te mooi om waar te zijn of een leugen. isse simpel.
Jongen als je dit echt gelooft is het geen wonder dat je hier zo pessimistisch tegenover staat. Geen vrouw is gelijk hoor. Hoezo alle vrouwen over één kam scheren.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Alles gaat bij vrouwen om status en goede genen.
Dit is al de 2de keer dat je dit zegt. Jij denkt dus dat die ethan de ideale man is? Knap dat je dat uit zn verhaaltje op kan maken. Als ik voor mezelf praat ben ik een hele doorsnee gast, zie er wel goed uit, niks bijzonders. Ik kleed me goed, en loop er heel normaal bij. Ik heb toen ik jonger was een paar kansen gehad op sex. Niet zozeer omdat ik "alles mee heb", maar omdat ik me openstelde en niet zo geforceerd deed. Meiden vinden dat leuk, daar hoef je echt niet een supermooi gezichtje met een gespierd lichaam voor te hebben. In mijn geval ben ik er niet op ingegaan omdat ik er nog niet aan toe was, sex was imo nog niet iets voor mij op het moment, ik was er zelfs een beetje angstig voor.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Jij hebt makkelijk praten omdat je ws. alles mee hebt.
Het was ook wel bedoeld oa. als belediging. Mensen reageren ook fel als ze met de waarheid worden geconfronteerd. Tuurlijk is het wel relatief. Maar iedereen houdt toch van vleeskeuren? Vrouwen ook. Ik weet heus wel dat ze voetbal kijken niet om de doelpunten.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:08 schreef Gracefulkitty het volgende:
In het echte leven zijn er zoveeeeeeeel factoren die een rol spelen bij aantrekkelijkheid en waarom iemand wel of niet sex heeft gehad. Ik kan mij dan ook erg opwinden wanneer ik mensen zoiets zien reduceren tot een vrouwen zijn alleen geïnteresseerd in status en genen. Dat is gewoon een belediging door iemand die misschien iets te verwerken heeft?
Als je er in het echte leven net zo over praat en net zo reageert als je hier doet, kan ik me ook niet voorstellen dat de dames denken: goh, wat is die kerel lekker vrolijk onbezorgd en spontaan!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het was ook wel bedoeld oa. als belediging. Mensen reageren ook fel als ze met de waarheid worden geconfronteerd. Tuurlijk is het wel relatief. Maar iedereen houdt toch van vleeskeuren? Vrouwen ook. Ik weet heus wel dat ze voetbal kijken niet om de doelpunten.
Je hebt gewoon meer mee in het leven en meer keus als je knap/mooi bent. De mooie vrouwen kunnen daar ook over meepraten en hoe vermoeiend dat kan zijn. De mooie jongens ook, die krijgen vaak geinteresseerde blikken van meisjes en dat doet hun zelfvertrouwen goed. Als je normaal bent en je hebt kansen op sex gehad maar nam die niet, fijn. Het is wat anders als niemand meer naar je kijkt. Dan voel je het wel als man. Dan heb je niks meer aan dat gerelativeer "op ieder potje past een dekseltje bla bla"
Moet je eens kijken hoe mensen reageren als je zegt dat je in de 30 bent en nog maagd. Ze zullen niet heel schokkend reageren, maar dat ze effe niet weten wat te zeggen zegt genoeg.
Weet je dat mensen het zich niet kunnen voorstellen?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe mensen reageren als je zegt dat je in de 30 bent en nog maagd. Ze zullen niet heel schokkend reageren, maar dat ze effe niet weten wat te zeggen zegt genoeg.
Nee tuurlijk niet. vrouwen zijn ove rhet algemeen zo egoistisch en occupied je krijgt nieteens de kans! Als je ook maar iets zegt van "damn ik voel me best eenzaam" dan kijken ze je al scheef aan van "ik wil er niks over horen houd je bek/kan me niets schelen mijn gevoel zegt het is vervelend dus shut up"quote:Op zondag 1 maart 2009 18:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je er in het echte leven net zo over praat en net zo reageert als je hier doet, kan ik me ook niet voorstellen dat de dames denken: goh, wat is die kerel lekker vrolijk onbezorgd en spontaan!
kerel: "ik voel me best eenzaam"quote:Op zondag 1 maart 2009 19:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. vrouwen zijn ove rhet algemeen zo egoistisch en occupied je krijgt nieteens de kans! Als je ook maar iets zegt van "damn ik voel me best eenzaam" dan kijken ze je al scheef aan van "ik wil er niks over horen houd je bek/kan me niets schelen mijn gevoel zegt het is vervelend dus shut up"
Ik vind het ook niet de meest briljante openingszin. Vraag dan gelijk of ze wil neuken omdat je het nog nooit gedaan hebt en het zo graag wilt.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. vrouwen zijn ove rhet algemeen zo egoistisch en occupied je krijgt nieteens de kans! Als je ook maar iets zegt van "damn ik voel me best eenzaam" dan kijken ze je al scheef aan van "ik wil er niks over horen houd je bek/kan me niets schelen mijn gevoel zegt het is vervelend dus shut up"
Als je niet knap (genoeg) bent dan houdt het op. Ik kom niet verder dan een potje schaken of bebbelen met een wijf. Meer willen ze niet want ik ben geen hottie. love is skindeep (niet blind maar oppervlakkig) denk ik welleens. En dat is heel frustrerend.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
kerel: "ik voel me best eenzaam"
vrouw: "u-oh, wegwezen, voor ie mij als opvulling van z'n leven gaat gebruiken"
of:
kerel: "ik heb best zin om wat gezelligs te gaan doen, bak koffie in de kroeg ofzo"
vrouw: "hmm, prima!"
En daar hoeft dan nieteens meer achter te zitten voor de dame in kwestie, maar het is in ieder geval een stap dichterbij. En wie weet wat voor indruk je dan maakt, en hoe dat de gevoelens van die vrouw voor jou beïnvloedt
Als je zo blijft denken zal het ws ook niets worden. Zorg gewoon eerst dat je tevreden/blij bent met jezelf. Als je dat niet bent, zoek uit waardoor dat komt en doe er wat aan zodat je wel tevreden/blij bent met jezelf ipv zielig blijven doen. Het gaat er niet om hoe je eruit ziet, het gaat erom wat je uitstraalt.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je niet knap (genoeg) bent dan houdt het op. Ik kom niet verder dan een potje schaken of bebbelen met een wijf. Meer willen ze niet want ik ben geen hottie. love is skindeep (niet blind maar oppervlakkig) denk ik welleens. En dat is heel frustrerend.
Nee, op een vrouw afstappen met de mededeling dat je eenzaam bent gaat werken.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je niet knap (genoeg) bent dan houdt het op. Ik kom niet verder dan een potje schaken of bebbelen met een wijf. Meer willen ze niet want ik ben geen hottie. love is skindeep (niet blind maar oppervlakkig) denk ik welleens. En dat is heel frustrerend.
En zelfs dát is niet helemaal waar. Ik ken een aantal ontzettend lelijke mafkezen die het toch al een poosje met een best aantrekkelijke meid doen. En als díe het geregeld kunnen krijgen, dan wij ook. Ik in ieder geval wel. Ooit. Vast wel een keer. En tot die tijd ga ik gewoon lekker m'n eigen gangquote:Op maandag 2 maart 2009 01:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, op een vrouw afstappen met de mededeling dat je eenzaam bent gaat werken.
Begrijp me goed, ik ben ook niet de knapste en ik kom ook niet verder dan een keer een goed gesprek maar dat is nou eenmaal niet anders.
En ik heb ook momenten zat dat wat dat betreft me het huilen nader staat dan het lachen maar om nou vrouwen expliciet te melden dat ik eenzaam ben is zelfs in mijn wanhopigste bui nog niet bij me opgekomen.
Leer er mee leven. Voor sommige mensen is een relatie nou eenmaal niet weg gelegd.
Ik woon in Limbabwequote:Op maandag 2 maart 2009 18:34 schreef Sessy het volgende:
Ach er zijn zo veel mensen die geen alcohol drinken. Weet je met HOE veel medicijnen je geen alcohol mag hebben? Zelfs bij heel simpele antibiotica en pijnstillers mag 't al vaak niet.
Heel hard.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Je hebt wel gelijk. Er moet hard aan de weg getimmerd worden...
Het feit dat je dat inziet is de eerste stap in de goede richting. Pas alleen wel op dat je nu niet teveel gaat verwachten van de toekomst, dat kan immers alleen maar tegenvallen, en wanneer dat dan gebeurt, is de kans groot dat je terugvalt in je oude patroonquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Je hebt wel gelijk. Er moet hard aan de weg getimmerd worden...
My point exactlyquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:38 schreef S_1980 het volgende:
Het gebeurd vaak dat na een 1e aftastende (mentaal en fysiek) date er geen vervolg komt. Alleen als je dan eindelijk beet denkt te hebben is dat natuurlijk nog veel frustrerender dan normaal.
Wat de uitdaging is (denk ik) is om in zo'n situatie proberen een 'we zien wel' mentaliteit vast te houden. Vrouwen en meisjes voelen, zien en ruiken wanneer jij er teveel van verwacht en ze gelijk aan je wil binden. Maar liefde komt toch echt van 2 kanten, dus probeer die ander ten eerste de ruimte te geven of ze auberhaupt iets me je wil.
Het is een date, en geen val waarin je per direct moet toeslaan omdat je prooi anders wegloopt.
Ik heb heel lang niks gepost op fok want ik was alleen een lezende gebruiker. Ik heb niet het hele topic gelezen maar het gehuilebalk hier wat ik wel gelezen heb heeft me toch zover gekregen dat ik moest posten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat teer zijn die meisjes zeg. Afstand geen afstand, wel en niet, zacht en hard. Het leven is toch zoveel makkelijker als je een lekker ding bent meen ik zelf. Maargoed die gedachte moeten we maar wegdrukken.
Uiterlijk telt echt wel.
ach... schande ...quote:Op zondag 15 februari 2009 16:32 schreef j17 het volgende:
... had je heb alle hoeken van de slaapkamer laten zien?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:41 schreef femdom4ever het volgende:
Toen hij weg was dacht ik: het is dat ik in zo'n klein dorpje woon, maar anders...
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:46 schreef She_Maiden het volgende:
Op ieder potje past een dekseltje, dus ook op jou!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:46 schreef She_Maiden het volgende:
't lukt toch de meerderheid van de bevolking, dus waarom zou jij een uitzondering zijn
Moet ie naar het buitenland verhuizen. Vrouwen in Afghanistan zijn nog assertiever dan die dozen hier. Bijkomend voordeel: Als buitenlander ben je ook nog eens interessant voor de vrouwtjes aldaar.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:18 schreef trifko het volgende:
ik ken TS is familie van mij.. hij wil wel neuken enzo, maar hij kan geen chicks regelen. hij durft niet op de chicks af te gaan, en wacht nog steeds op die ene chick die hem komt versieren ipv anders om.
hahahaquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
... had je heb alle hoeken van de slaapkamer laten zien?
Aangezien ik direct aangesproken wordt wil ik wel even reageren. Met een BMI van 24, geregeld bezoek aan de kapper en alleszins vlotte en moderne kleding, denk ik niet dat ik de verbetering zo zeer in m'n uiterlijk moet zoeken. Sure, met wat sporten zou ik er wellicht nog wel wát beter uit kunnen zien, maar breed en gespierd zal ik nooit worden, en dat wil ik ook helemaal niet.quote:
Zoals? Weet je waarom ik chauffeur ben? Omdat ik het heerlijk vind om te rijden. Als ik het leuk vond om de hele dag op een fucking kantoor te zitten had ik dat wel gedaan.Over hersendood gesproken. Als ik een keer naar de bank moet en ik zie al die lui daar dan denk ik:"Wat ben ik blij dat ik weer onderweg mag."quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:53 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Als ik RealZeus als voorbeeld neem...
Al meer dan twee jaar lees ik hier je gejammer en gezeur over dat het nu eenmaal niet voor jou is weggelegd. Maar wat heb je in de tussentijd ondernomen om je situatie te verbeteren?
Een simpele blik in je fotoboek zegt eigenlijk al genoeg...
Ik kan me serieus geen eenzamer en hersendodender beroep voorstellen als dat van nachtchauffeur. Waarom zoek je in godsnaam geen leuke nieuwe baan of begin je een interessante deeltijdopleiding in een compleet andere richting?
Dus ik moet mij voor elke foto die gemaakt wordt in kekke kleding hijsen.quote:Verder ben je naar mijn bescheiden mening inderdaad niet de knapste. Maar dat ligt in jouw geval dus absoluut niet aan slechte genen, maar simpelweg aan het feit dat je te dik bent en je je kleed als een boer.
Hier is dus ook vrij eenvoudig wat aan te veranderen.
Gast, serieus. Jij hebt bij mij echt het clichébeeld van chauffeur. Ik drink in het weekend wel eens een biertje, maar door de week echt nooit.quote:Probeer eens gezonder te eten, minder te drinken en leer lekker en gezond voor jezelf te koken.
Nee. Weet je waarom? Ik haat sporten, ik kan mijn spaarzame vrije tijd wel beter besteden. Ik heb het gedaan, maar ik vind het helemaal niks en ik voelde me niet beter , wat sommigen beweren. Gooi je jaren tachtig model spijkerbroek, oma's gebreide trui, truckersjas en bergschoenen bij het oud vuil en probeer je eens wat vlotter en eigentijds te kleden. Een moderner kapsel erbij en je ziet er niet alleen veel beter uit... je voelt je waarschijnlijk ook vele malen beter en aantrekkelijker.[/quote] Wat een dom gelul. Een paar foto's en gelijk denken te weten hoe ik in elkaar zit. Echt, sommige mensen.quote:Ga actief sporten en zorg dat je BMI op een gezond niveau komt.[
Hard en meedogenloos? Dan ben jij niks gewend. En meen je dat over vrouwen? Goh, dat wist ik nou echt niet.quote:Het mag misschien allemaal nogal hard en meedogenloos klinken, maar vrouwen kunnen wat dat betreft vele malen erger zijn.... en die zullen je nooit recht in je gezicht zeggen wat ze ècht van je denken.
Beetje zonde. Er worden een aantal tips gegeven en het enige dat je doet is roepen, dat het niet waar is. Of het waar is of niet, hij probeerde je wel te helpen. Hij heeft door zichzelf te veranderen wel succes geboekt en verteld hoe jij dat misschien ook kan doen. Maar je moet natuurlijk zelf weten wat je met zijn tips doet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:44 schreef RealZeus het volgende:
Echt, probeer mensen niet te doorgronden als je ze niet kent. Je faalt.
Ach, je hoeft niet naar me te luisteren. Maar je hebt wel last van een selectief geheugen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:44 schreef RealZeus het volgende:
Zoals? Weet je waarom ik chauffeur ben? Omdat ik het heerlijk vind om te rijden. Als ik het leuk vond om de hele dag op een fucking kantoor te zitten had ik dat wel gedaan.Over hersendood gesproken. Als ik een keer naar de bank moet en ik zie al die lui daar dan denk ik:"Wat ben ik blij dat ik weer onderweg mag."
Zo leuk vind je je baan dus niet en het staat je sociale leven ook nog eens in de weg.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:04 schreef RealZeus het volgende:
Ach, mijn baan wordt steeds minder leuk. Lange werkdagen, ik woon ver van het werk af en dus geen tijd voor sociale dingen.En nu het economisch minder gaat hebben ze weer een stok gevonden om chauffeurs mee te slaan. Drie kwartier per dag pauze schrijven, ook al heb je het niet, ritten die niet binnen de rijtijden kunnen en meer van dat soort grappen.![]()
Nu wilde ik wat anders gaan doen (buschauffeur) , da's wat socialer en kortere dagen en dichterbij huis en zulks.
Kreeg ik een mailtje dat ze voorlopig geen opleidingen tot buschauffeur doen. Dus ik zal dit voorlopig nog moeten blijven doen.
Een sociaal leven is niet echt op te bouwen zo. Het mijne bestaat uit met familie naar de kroeg en FOK!
Al mijn vrienden zijn namelijk"gesetteled"
en met de feestdagen en winter en zulks kan ik daar allemaal wat minder tegen.
Mensen plaatsen doorgaans niet hun slechtste foto's op een internetprofiel.quote:Dus ik moet mij voor elke foto die gemaakt wordt in kekke kleding hijsen.Buiten dat, heb je mij in het echt gezien? Nee, dus shut up.
Of je het clichébeeld van een chauffeur bent weet ik niet. Wat ik wèl weet is dat je grotendeels voldoet aan het clichébeeld van een 25+ maagd.quote:Gast, serieus. Jij hebt bij mij echt het clichébeeld van chauffeur. Ik drink in het weekend wel eens een biertje, maar door de week echt nooit.
Zoals aan eindeloos Fok!-en bijvoorbeeld?quote:Nee. Weet je waarom? Ik haat sporten, ik kan mijn spaarzame vrije tijd wel beter besteden.
Over dom gelul gesproken.... Hoe kun je dat nou bij voorbaat weten?quote:..... Mijn borstkas staat namelijk heel erg naar voren en om er nou als Ansswa bij te lopen is ook zo wat.
Zelfmedelijden is een kloteziekte.quote:Hard en meedogenloos? Dan ben jij niks gewend. En meen je dat over vrouwen? Goh, dat wist ik nou echt niet.
In tegenstelling tot wat jij wilt doen geloven weet ik dus uit eigen ervaring alles van jouw situatie. Ook hoe onwijs kut het voelt. Daarin ben je ècht niet uniek.quote:Echt, probeer mensen niet te doorgronden als je ze niet kent. Je faalt.
Wat ik aantrekkelijk vind in een vrouw? Qua karakter houd ik van spontane vrolijke meisjes die een zekere vorm van elegantie hebben. Qua uiterlijk verzorgd, slank en lieve/open uitstraling. Verder liefst iemand uit hetzelfde milieu.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:36 schreef jill25 het volgende:
Maar... wat vinden mannen nou aantrekkelijk aan een vrouw. Wat maakt een vrouw iemand waarvan je zegt: dat vind ik nou een leuk ding?
Ik liep vorige week naar mn werk vanuit de auto, kom ik daar ene maloot tegen de zegt: hmmm sexy
Zou die loser nou werkelijkwaar denken dat ik dat leuk vind om te horen?
Afgrijselijk, en die bouwvakkers moeten ook kappen met fluiten of toeteren (tis niet opschepperig bedoelt hoor, maar meer in de zin van: wat wil een kerel met die acties? wat bereik je ermee?)
Tuurlijk telt uiterlijk mee. Maar het innerlijk telt toch echt veel meer mee hoor. Ik heb zoveel lelijke mannen gezien die met mooie vrouwen omgaan (vooral Marokkanen...quote:
Ik heb een voorkeur voor kleine tengere meiden, maar dat wil niet zeggen dat iemand die niet aan die beschrijving voldoet, geen kans zou maken. Verder gewoon een lieve zachte uitstraling, een spontane guitige lach, en een zekere mate van aandoenlijkheid/knuffelbaarheid/lievigs, hoe je het maar noemen wil. Kleur haar/ogen/huid, lengte, borstomvang en bouw doen er verder niet eens zo heel veel toe, zolang ze er maar verzorgd bij loopt. En dat betekent niet dat ze maar een laag plamuur op 'r gezicht moet smerenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:36 schreef jill25 het volgende:
Maar... wat vinden mannen nou aantrekkelijk aan een vrouw. Wat maakt een vrouw iemand waarvan je zegt: dat vind ik nou een leuk ding?
Ik liep vorige week naar mn werk vanuit de auto, kom ik daar ene maloot tegen de zegt: hmmm sexy
Zou die loser nou werkelijkwaar denken dat ik dat leuk vind om te horen?
Afgrijselijk, en die bouwvakkers moeten ook kappen met fluiten of toeteren (tis niet opschepperig bedoelt hoor, maar meer in de zin van: wat wil een kerel met die acties? wat bereik je ermee?)
Heb je het tegen mij?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:53 schreef jill25 het volgende:
ben jij een bouwvakker dan
nee grapje!
Maar ik kan me er wel in vinden inderdaad, tis een bepaalde uitstraling die iemand moet hebben!
Nee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:53 schreef jill25 het volgende:
ben jij een bouwvakker dan
nee grapje!
Maar ik kan me er wel in vinden inderdaad, tis een bepaalde uitstraling die iemand moet hebben!
Je moet alleen uitkijken, want de jongens die zich niet laten afschrikken door afstandelijkheid zijn nou vaak niet jongens die je moet hebben.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:26 schreef summer. het volgende:
Ik wil hier toch wel graag even op reageren. Zelf ben ik een vrouw/meisje van 20 dat ook nog steeds maagd is. In mijn omgeving ben ik een uitzondering en ik word dan ook vaak vreemd aangekeken als mensen het weten. Lelijk ben ik niet (ik krijg toch wel redelijk vaak te horen dat ik een mooie meid ben), onverzorgd ben ik ook absoluut niet! Ik houd van kleding, verzoging e.d. en dom ben ik ook niet (WO).
Ik weet wel dat ik redelijk afstandelijk kan overkomen, maar is het dan echt zo dat alle mannen zich hierdoor tegen laten houden? Verder heb ik ook genoeg vriendinnen en kennissen waardoor ik toch niet het idee heb dat ik niet sociaal genoeg ben. Ik ben alleen niet het type meisje dat meteen om een jongen heen gaat hangen als ze iets in hem ziet.
Ik weet trouwens heel zeker dat het merendeel van mijn vriendinnen geen probleem zou maken van een 26 jaar oude maagd.
Of juist niet. Persoonlijk wantrouw ik zo'n stereotiep lekkere jongen onmiddellijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat teer zijn die meisjes zeg. Afstand geen afstand, wel en niet, zacht en hard. Het leven is toch zoveel makkelijker als je een lekker ding bent meen ik zelf. Maargoed die gedachte moeten we maar wegdrukken.
Uiterlijk telt echt wel.
hoe zit dat bij jou dan Summerquote:Ik weet trouwens heel zeker dat het merendeel van mijn vriendinnen geen probleem zou maken van een 26 jaar oude maagd.
Is dat zo? Ik zou juist denken dat een vrouw daar problemen mee zou hebben, omdat het mogelijk betekent dat er iets 'mis' is met die persoon. En als persoon in kwestie niet echt weet wat de reden is (en het liever niet wil weten), kan die persoon het relatie vroegtijdig afbreken. Of denk ik te onrealistisch?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:26 schreef summer. het volgende:
Ik weet trouwens heel zeker dat het merendeel van mijn vriendinnen geen probleem zou maken van een 26 jaar oude maagd.
Dat is het 'm nou juist, toch? Dat een 'nerd' die ene mooi meisje dicht bij zich houdt omdat hij mogelijk de kans niet nog een keer krijgt. De 'knappe gast' doet over een relatie met een mooi meisje makkelijk omdat hij toch makkelijk weer een ander krijgt. Dus het slaat wel ergens op.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:42 schreef ssebass het volgende:
Ja en dat slaat nergens op, want een nerd probeert alles te pakken wat die pakken kan. Als daar een keer een mooi meisje op af komt gaat ie er zeker in mee, omdat ze bang zijn dat ze zo'n kans niet nog een keer krijgen. Knappe gasten hebben genoeg mogelijkheden en hebben niet die druk om elke mogelijkheid aan te grijpen.
Als hij er maar een tegenkomt wel ja, maar dat lijkt me toch niet heel realistisch.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat is het 'm nou juist, toch? Dat een 'nerd' die ene mooi meisje dicht bij zich houdt omdat hij mogelijk de kans niet nog een keer krijgt. De 'knappe gast' doet over een relatie met een mooi meisje makkelijk omdat hij toch makkelijk weer een ander krijgt. Dus het slaat wel ergens op.
Wel eens iets gehoord over het rookverbod? Tegenwoordig stinkt het in de kroegen en disco's naar bier, zweet en schetenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:56 schreef groen-blaadje het volgende:
ik kan niet tegen rook, dan sta ik binnen een half uur weer buiten en ben vervolgens een paar dagen ziek.
Meen je dat? Of is dat iets dat je jezelf wijsmaakt om maar niet in actie te hoeven komen om er wat aan te doen?quote:laat mij maar gewoon mezelf zijn.
ik bepaal zelf hoe ik er uit zie en wat ik aan kleren draag.
indien iemand het er niet mee eens is, heeft deze persoon pech.
veranderen doe ik niet meer.
als ik hierdoor alleen blijf dan is dat maar zo.
zoals ik nu ben voel ik me goed.
deze contact gestoorde nerd met autistische trekjes heeft gesproken.
Het zou een beetje raar zijn als ik er wel een probleem van zou maken aangezien ik zelf ook niet ervaren ben op dat gebied.quote:
Ik denk dat het meer een kwestie is van hoe je overkomt. Niet zozeer het maagd zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zou juist denken dat een vrouw daar problemen mee zou hebben, omdat het mogelijk betekent dat er iets 'mis' is met die persoon. En als persoon in kwestie niet echt weet wat de reden is (en het liever niet wil weten), kan die persoon het relatie vroegtijdig afbreken. Of denk ik te onrealistisch?
Volgens mij kicken mannen juist op maagden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:20 schreef summer. het volgende:
[..]
Het zou een beetje raar zijn als ik er wel een probleem van zou maken aangezien ik zelf ook niet ervaren ben op dat gebied.![]()
Ik vraag me dan juist af of jongens geen probleem maken van een meisje dat nog maagd is.
Ben je bekend met het rookverbod?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:56 schreef groen-blaadje het volgende:
@S_1980
dit meerdere keren geprobeerd met hulp van andere.
zowel thuis als op vakantie.
resultaat:
nog steeds geen vrouw die bij me in de buurt durft te komen,
na een maand of 3 dood ongelukkig met mezelf.
@Sessy
ik kom geregeld buiten om te sporten,
en met mijn werk kom ik ook veel verschillende mensen tegen.
ik kom alleen nooit in een kroeg, bar, disco
ik kan niet tegen rook, dan sta ik binnen een half uur weer buiten en ben vervolgens een paar dagen ziek.
laat mij maar gewoon mezelf zijn.
ik bepaal zelf hoe ik er uit zie en wat ik aan kleren draag.
indien iemand het er niet mee eens is, heeft deze persoon pech.
veranderen doe ik niet meer.
als ik hierdoor alleen blijf dan is dat maar zo.
zoals ik nu ben voel ik me goed.
deze contact gestoorde nerd met autistische trekjes heeft gesproken.
Wat is daar mis meequote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:13 schreef Sessy het volgende:
sleazy ballen met overhemdkraagjes en merkpolo's.![]()
Nauwelijks...quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:34 schreef groen-blaadje het volgende:
ja ik ben bekent met het rook verbod.
maar ben je al in een kroeg/bar geweest waar totaal niet gerookt werd?
in elke bar/kroeg waar het gezellig druk is wordt ook gerookt, ook nu nog.
hoezoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:33 schreef ssebass het volgende:
[..]
Je moet alleen uitkijken, want de jongens die zich niet laten afschrikken door afstandelijkheid zijn nou vaak niet jongens die je moet hebben.
Maar wat zien vrouwen nou als zelfvertrouwen. Zo'n hippe neger die zich nergens wat van aantrekt/op het arrogante af. Zien vrouwen dat ook als zelfvertrouwen?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
dat kan daadwerkelijk zelfvertrouwen zijn. Je insinueert dat het altijd nep is .quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar wat zien vrouwen nou als zelfvertrouwen. Zo'n hippe neger die zich nergens wat van aantrekt/op het arrogante af. Zien vrouwen dat ook als zelfvertrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |